Het huis om het bad heen bouwen?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:35 schreef Bartjebart het volgende:
Wat ik me dan afvraag he... hoe krijg je zo'n giga bad de zolder op?
We hebben het huis bezichtigd en nee, t is geen vloerbedekking, gewoon zo'n vieze, koude, stenen, bruine vloer.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:19 schreef Buttercup het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij hebben ze hier serieus vloerbedekking in de badkamer liggen
T blauw-groene stoeltje op de voorgrond is nog best wel kekquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:44 schreef Berkery het volgende:
In diezelfde Oranjestraat, ik wist niet dat er nog mensen waren met dergelijke meubels, onze gereformeerde buren van 30+ jaar geleden hadden ook zo'n orgel
[ afbeelding ]
Wat moet je nou met een eilandje?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:18 schreef droomkoningin het volgende:
[ afbeelding ]
zou in dat ene laatje met het rode knopje iets bijzonders liggen?![]()
[ afbeelding ]
en een eilandje.... te koop voor 16 K
Feesten op geven.quote:
Hoe krijg je electriciteit daar etc.?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:33 schreef nokwanda het volgende:
Een paalwoning op bouwen (mocht het waterpeil ooit zo hard stijgen)
Nieteens over nagedacht. Maar tsja... zoals op een woonboot? Of van een generatorquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:43 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Hoe krijg je electriciteit daar etc.?
Dat uitzicht!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:06 schreef Ireth het volgende:
Dit huis heeft een heule grote glazen wand!
[ afbeelding ]
Vanwaar je van de andere kant een schitterend uitzicht hebt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja echt overtuigende foto!!!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:59 schreef Guppyfriend het volgende:
met deze foto moet het huis wel verkopen
[ afbeelding ]
Ja leuk is dat, in mijn nieuwe huis woonden ook kinderen en een van hen had met een rode stift een kras op de muur gezet. Daar saus je zo overheen denk je dan. Maar nee, pas na een keer of drie was ie niet meer te zien.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:09 schreef Rewimo het volgende:
...want er is overal op de muren getekend
Is dat niet in het stulpie van André Rieu?quote:Op maandag 21 juli 2008 14:31 schreef k_man het volgende:
Nog een aardige site voor het bewijs dat het gevoel voor smaak en stijl zich vaak omgekeerd evenredig ontwikkelt met het vermogen: www.exclusive-home.nl
Zoals bijv.dit juweeltje in Maasricht:
[ afbeelding ]
Nee, da's geen woonwagen. Da's een villa met een vraagprijs van 2,75 mln.
Oe wat een leuke site!quote:Op maandag 21 juli 2008 14:31 schreef k_man het volgende:
Nog een aardige site voor het bewijs dat het gevoel voor smaak en stijl zich vaak omgekeerd evenredig ontwikkelt met het vermogen: www.exclusive-home.nl
Zoals bijv.dit juweeltje in Maasricht:
[ afbeelding ]
Nee, da's geen woonwagen. Da's een villa met een vraagprijs van 2,75 mln.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |