Dat klinkt lekker vaag. Geopend door Guus Hiddink in 2006, nu alweer in de verkoop. Kennelijk liep het niet zo goed?quote:TRIP52 is een artistiek en non-conformistisch conferentiecentrum, waar koken, kunst en cultuur samensmelten.
Een verbouwing zonder vergunnig, een conferentieoord beginnen zonder je te vergewissen of dat in het bestemmingsplan past... niet slim.quote:Conferentieoord Trip 52 te Midlaren
Voorstel:
a. Akkoord gaan met de verlenging van de begunstigingstermijn tot 1 november 2008 voor het verwijderen van de illegaal aangebrachte verbouwingen in het pand Groningerstraat 52 te Midlaren.
b. Definitief besluit nemen over het toestaan van de voorzieningen zodra bij verkoop blijkt dat het pand alleen zal worden gebruikt voor bewoning en de voorzieningen voor eigen gebruik, indien en voor zover de datum verkoop ligt vóór 1 november 2008 / REO
Besluit B&W: Conform voorstel
Toelichting:
Naar aanleiding van het handhavingsbesluit met dwangsomoplegging tegen het strijdig gebruik als conferentieoord, heeft de heer Van ’t Veen de strijdige activtiteiten gestaakt en staat het pand inmiddels in de verkoop. Door de heer Van ’t Veen wordt hiertegen waarschijnlijk geen bezwaar ingediend, echter de bezwarentermijn loopt nog. Wat betreft de illegaal aangebrachte interne verbouwingen kan gesteld worden dat de voorzieningen (bioscoop, bar, etc) op zich niet in strijd zijn met de woonfunctie. Het pand is ook beter verkoopbaar met de voorzieningen. Om deze reden en omdat er (nog) geen zekerheid is omtrent een nieuwe eigenaar, wordt de begunstigingstermijn voor het weghalen van de voorzieningen uitgesteld tot 1 november 2008.
Wat je wat Van ’t Veen had moeten doen? Naar de kamer van Koophandelquote:Op zondag 3 augustus 2008 11:55 schreef k_man het volgende:
Oh, wacht. Dit maakt alles duidelijk:
[..]
Een verbouwing zonder vergunnig, een conferentieoord beginnen zonder je te vergewissen of dat in het bestemmingsplan past... niet slim.
Mijn badkamer (mijn huis gaat binnenkort in de verkoop) moeten ze ook écht niet op de foto zetten.quote:Op zondag 3 augustus 2008 10:35 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik zou zo'n foto dus gewoon in zijn geheel niet maken al sik een huis fotografeer..... zo'n badkamer doet het huis geen goed, en op een foto lijken die dingen altijd vreselijker dan in het echt dus laat je zo'n foto úít de reeks.....
Hetzelfde als met hele keline kamertjes, soms kunnen ze best nuttig zijn als washok, of babykamer, maar je kunt er echt geen fatsoenlijke foto in maken. Dan ge ik me niet in hoeken wringen om een ministukje muur op de foto te zetten, waar mensen toch op afknappen, die kamer moeten ze gewoon bij een bezichtiging zien, klaar.
Ziet er wel stijlvol uit. Al had ik het toch anders gedaanquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:26 schreef DuchessX het volgende:
Hai schat! Ik zit te poepen!!!
[ afbeelding ]
link
Ik vind het ook mooi dat het zo doorgevoerd wordt en het heeft ook wel iets, zou het alleen zelf niet willen hebben.quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:39 schreef Walter-Ego het volgende:
Ze zetten hun materiaalgebruik wel consequent door, iets waar veel mensen nog wat van kunnen leren. Alleen dat bed lijkt me niet helemaal fijn om in los te gaan. Voor je het weet zit je vol splinters. :p
wel leuk hoor vind ikquote:Op maandag 4 augustus 2008 07:54 schreef Dwyrin het volgende:
Liefhebbers van hout:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo zie je weer dat mensen hier niet 'doorheen' weten te kijken. Zonder aankleding als vloerbedekking en meubelen vinden ze het meteen een bouwval terwijl er waarschijnlijk structureel niks mee mis is. (woningverenigingen onderhouden hun woningen wat dat betreft prima)quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:52 schreef lady-wrb het volgende:
t is een beetje leeg. maar voor de rest is het toch niet zo opmerkelijk?
Dat heeft de poster er zelf bij bedacht...quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:54 schreef Deliah het volgende:
Dat van die 'luxe keuken' is wel een beetje overdreven.
Ik vind dat juist veel idealer.quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:56 schreef Dromer het volgende:
[..]
Zo zie je weer dat mensen hier niet 'doorheen' weten te kijken. Zonder aankleding als vloerbedekking en meubelen vinden ze het meteen een bouwval terwijl er waarschijnlijk structureel niks mee mis is. (woningverenigingen onderhouden hun woningen wat dat betreft prima)
Ook wordt een 'luxe keuken' nergens geclaimd.
Is dit nu zo'n belachelijke prijs voor die lokatie btw?
[..]
Dat heeft de poster er zelf bij bedacht...![]()
Er staat gewoon 'eenvoudig keukenblok', hoor.
quote:Omschrijving
IN RUSTIGE EN KINDVRIENDELIJKE STRAAT GELEGEN GROTE TYPE 6/7 KAMER EENGEZINSWONING MET 5 (!!) SLAAPKAMERS EN GROTE ACHTERTUIN.
...
EEN OBJECT MET ZOVEEL RUIMTE ALS DEZE WORDT IN DEZE PRIJSKLASSE SLECHTS ZELDEN AANGEBODEN.
quote:Kenmerken :
Aangeboden sinds 5 maanden
5 maanden is tegenwoordig niet zo idioot lang, helaas.quote:
Het huis wat wij hebben gekocht staat ook al 3 maanden als te koop op Funda, terwijl wij toch echt 3 maanden geleden de koop hebben gesloten. Zegt dus lang niet altijd watquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:21 schreef Dromer het volgende:
[..]
5 maanden is tegenwoordig niet zo idioot lang, helaas.
En tevens: Verkocht onder voorbehoud
Vind je dat niet irritant?quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het huis wat wij hebben gekocht staat ook al 3 maanden als te koop op Funda, terwijl wij toch echt 3 maanden geleden de koop hebben gesloten. Zegt dus lang niet altijd wat
Ooh. ff overheen gelezen..quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:21 schreef Dromer het volgende:
[..]
5 maanden is tegenwoordig niet zo idioot lang, helaas.
En tevens: Verkocht onder voorbehoud
Naja, ik heb er geen last van, want het contract is al lang en breed getekendquote:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naja, ik heb er geen last van, want het contract is al lang en breed getekend
Zelfs best handig als je mensen plaatjes wil laten zien
Tsja, dat krijg je als mensen gebruik gaan maken van media als eenbeetjehulp.nlquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:37 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Voor zoekers lijkt het me irritant.
Nee mevrouw is al verkocht...![]()
Lekker dan, haal het er eens af!
Ons appartement stond ook nog steeds met "verkocht onder voorbehoud" op Funda, terwijl degene die het van ons hadden gekocht het al weer verbouwd en doorverkocht haddenquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het huis wat wij hebben gekocht staat ook al 3 maanden als te koop op Funda, terwijl wij toch echt 3 maanden geleden de koop hebben gesloten. Zegt dus lang niet altijd wat
klopt, ik loop daar regelmatig tegenaanquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:37 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Voor zoekers lijkt het me irritant.
Nee mevrouw is al verkocht...![]()
Lekker dan, haal het er eens af!
Er zit ook GEEN verwarming in, en nu is het broeikaseffect (global warming whatever) nog niet zo groot dat je hier in Nederland comfortabel zonder verwarming de winter doorkomt.quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:32 schreef Walter-Ego het volgende:
@dromer: Die woning in die staat op die lokatie is wel erg duur. Constructief gezien is er weinig mis mee, maar je mag er nog wel ca. ¤20.000 in pompen om het een beetje leefbaar te maken. Overigens is vooral de achtergevel van de woning (geschilderd) in belabberde staat.
Bij ons was het juist weer anders, ik had op Funda het 'volg deze woning'-knopje aangezet bij het huis waar we over aan het onderhandelen waren, kreeg ik op een morgen de melding dat het huis was 'verkocht onder voorbehoud'. Een half uurtje later belde de makelaar:quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:24 schreef k_man het volgende:
Past mooi bij die andere Delfts blauwe pot;
[ afbeelding ]
Staat ie nou tegen die stoel te pissenquote:
Wij hebben vandaag ook gemerkt hoe moeilijk het is even goede foto's te maken. Bijna alles onder of overbelicht.quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:08 schreef Eris het volgende:
Ik kon het toch mij niet laten mijn het huis van mijn ouders te plaatsen.. (Erg goede reclame voor de foto's is het niet)
Erg mooie rozo muur (Door de weerspiegeling)
[ afbeelding ]
En op een is het weg. Inclusief alle meubels...
[ afbeelding ]
En de erg overbelichte badkamer...
[ afbeelding ]
Achja wie heeft er intresse...
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=2161e934-31df-472a-a8e5-8bc2747c3a43&objecttype=DetailKoopObject
Die derde (verste) gitaar lijkt wel zo'n prince gitaar ?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:24 schreef PimpofPersia het volgende:
[ afbeelding ]
Dan heb je zo'n schitterende kamer, je zou er bijna afleveringen van The West Wing o.i.d. kunnen opnemen, en dan zet je er zo'n foeilelijke stoel en drie elektrische gitaren in
Het huis is verder wel
mn ogen, wat doe jequote:
Zo een dag in die kamer en je bent compleet gestresstquote:
Ik vind het een beetje jammer dat de foto's gaandeweg een stuk minder "opmerkelijk" worden...quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:08 schreef Eris het volgende:
Ik kon het toch mij niet laten mijn het huis van mijn ouders te plaatsen.. (Erg goede reclame voor de foto's is het niet)
Erg mooie rozo muur (Door de weerspiegeling)
[ afbeelding ]
En op een is het weg. Inclusief alle meubels...
[ afbeelding ]
En de erg overbelichte badkamer...
[ afbeelding ]
Achja wie heeft er intresse...
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=2161e934-31df-472a-a8e5-8bc2747c3a43&objecttype=DetailKoopObject
Wie klaagt moet zelf maar beter zien te posten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:12 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje jammer dat de foto's gaandeweg een stuk minder "opmerkelijk" worden...
Ik vind het een beetje jammer dat er zoveel gepost wordt zonder foto'squote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:12 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje jammer dat de foto's gaandeweg een stuk minder "opmerkelijk" worden...
Naja, je kan in elk geval de noodzakelijke traprenovatie meebegroten. Wat zit er op, kunstgras ofzo?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:48 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje jammer dat er zoveel gepost wordt zonder foto's
[ afbeelding ]
weer een in de categorie "trappen", en dit is wel de meest alledaagse trap die je kunt hebben, en eigenlijk geen foto waardig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |