Ja dat huis is een paar topics terug ook al langs gekomen, briljant foutquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:39 schreef Berkery het volgende:
Creatief met Photoshop![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar dan moet je het me niet al te moeilijk maken![]()
[ afbeelding ]
OMGquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:39 schreef Berkery het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vooral die tweede foto is leuk, tussen de takken van de bomen zie je hoe grijs het weer eigenlijk wasquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:39 schreef Berkery het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ooh wat erg!quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:39 schreef Berkery het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Praktijkruimte van een therapeut voor groepsessies?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 09:49 schreef Q. het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellig, al die stoelen in een kring.
Ik zou zweren dat ik dat huis een paar weken geleden in een 1 of ander woonprogramma heb gezien... Die mensen moesten de hele voorgevel eruitslopen zodat er een kraan doorheen kon om het dak te repareren of zoquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:26 schreef DuchessX het volgende:
De voormalige smederij van de familie Hessels heeft een prachtige authentieke uitstraling aan de voorzijde en dient in zijn geheel opnieuw te worden opgebouwd met alle luxe en moderne comfort van deze tijd. Het is een uniek object door zijn karakteristieke uitstraling en historie. Een hedendaagse ‘loft’ zou hier uitstekend op zijn plaats zijn.
![]()
zeven ton voor een watertoren waar je nauwelijks in kunt wonen is niet misquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:20 schreef k_man het volgende:
Geen molen, geen kerk, maar dit keer een watertoren...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat er achter dat gordijn een lijkkist zou staan.....quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:52 schreef k_man het volgende:
OK, dit is echt een huis waar ik geen bal van snap. De omschrijving van Funda is ook niet verhelderend.
De buitenkant is heel gewoon:
[ afbeelding ]
Dan krijgen we deze vreemde ruimte...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Barkrukken, een piano, een auto, een grote tafel, een bos bloemen achter een gordijn... wat is dit in hemelsnaam?
En dan deze schoen / trap:
[ afbeelding ]
Dit is dan ook geen woonhuis, maar is in gebruik als bedrijfruimte. ( 3 vergaderzalen etc) En aan het interieur te zien een creatief bureau, misschien iets met reclame of vormgeving?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:52 schreef k_man het volgende:
OK, dit is echt een huis waar ik geen bal van snap. De omschrijving van Funda is ook niet verhelderend.
De buitenkant is heel gewoon:
[ afbeelding ]
Dan krijgen we deze vreemde ruimte...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Barkrukken, een piano, een auto, een grote tafel, een bos bloemen achter een gordijn... wat is dit in hemelsnaam?
En dan deze schoen / trap:
[ afbeelding ]
Soms snap ik die makelaars echt niet. Daar maak je toch geen foto van????quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:12 schreef Kussensloop het volgende:
Handig joh, tegelverf..
[ afbeelding ]
Linkje
Het is wel (deels) een woonhuis, maar volgens Funda 'zeer geschikt is voor wonen in combinatie met het bedrijf/kantoor aan huis'.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dit is dan ook geen woonhuis, maar is in gebruik als bedrijfruimte. ( 3 vergaderzalen etc) En aan het interieur te zien een creatief bureau, misschien iets met reclame of vormgeving?
Hoe dan ook is die schoen inderdaad wat, eh, apart
quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:26 schreef DuchessX het volgende:
Keuken incl wc. Gelukkig wel met deur
[ afbeelding ]
Mooie plek ook voor de koelkast/vriezer:
Schat ik heb zin in een biertje!
"Over een kwartiertje, zit even te schijten!"![]()
Trap poetsenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:40 schreef DuchessX het volgende:
[ afbeelding ]
Ooh my wie gaat die trap poetsen elke week?
Alcamara? Watisda?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:09 schreef Stormqueen het volgende:
beetje jammer van de alcamara meubels
Ik gok op een klimaatbeheersingssysteem voor die koeienstal en de computer van de melkmachinequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:10 schreef silverchairy het volgende:
En wat is dit voor een beroerde foto en waarvan???
[ afbeelding ]
LINK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |