douchen en de fohn erop, snel anders ben je te laat voor de filmquote:
Ach welnee, die begint pas om 21:10quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
douchen en de fohn erop, snel anders ben je te laat voor de film
Hallo, ik ben het maar hoor met wie je naar de bios gaatquote:
Totáál niet dus geef maar wat hoorquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:00 schreef wonderer het volgende:
Is het in Nederland ook zo warm?
Nee het regent dat het giet en de gevoelstempratuur is zo rond de 16 graden.quote:
Volgens mij wordt dat 12 steden 13 ongelukkenquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:08 schreef rodebes het volgende:
[..]
Nee het regent dat het giet en de gevoelstempratuur is zo rond de 16 graden.
Trouwens die 12 provincien kroegentocht is wel leuk, plan mij maar alvast in
en voor jou hoef je er niet goed uit te zien ?quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hallo, ik ben het maar hoor met wie je naar de bios gaat
Zal toch nog wel meevallen. Als iedereen nou gewoon aan het bier gaat, wordt het heel gezelligquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat 12 steden 13 ongelukken
ik heb wel een spartacus gids, maar nee die neem ik dan weer niet mee naar m'n werkquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en voor jou hoef je er niet goed uit te zien ?
Ik moet/mag dit weekend naar Liverpool (culturele hoofdstad)Iemand die nog leuke kroegen weet daar
Nee johquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en voor jou hoef je er niet goed uit te zien ?
Nope sowyyquote:Ik moet/mag dit weekend naar Liverpool (culturele hoofdstad)Iemand die nog leuke kroegen weet daar
Die kan ik wel vinden op het net, was gewoon benieuwd of iemand goede kritieken had over een bepaalde kroeg. Anders moet ik ze allemaal aflopenquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb wel een spartacus gids, maar nee die neem ik dan weer niet mee naar m'n werk
Is ook mijn 1e keer in Liverpool. London is leuk maar je moet wel de weg weten. Manchester is ook leuk, en meer geconcentreerd in een of 2 stratenquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee johKomt wel goed.
[..]
Nope sowyyBen pas 1x in Engeland geweest en dat was Londen en niet Liverpool... en het zoog. Maar dat was puur de periode dat ik er was. Dus moet Londen nog maar eens een 2e kans geven.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:10 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij wordt dat 12 steden 13 ongelukken
Canal Streetquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:23 schreef Nuno_G het volgende:
Is ook mijn 1e keer in Liverpool. London is leuk maar je moet wel de weg weten. Manchester is ook leuk, en meer geconcentreerd in een of 2 straten
Ik was er met kerstavond en 1e en 2e kerstdag. Dan is ALLES dicht. De winkels, de kroegen, de bezienswaardigheden, zelfs de meeste metro lijnen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:23 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Is ook mijn 1e keer in Liverpool. London is leuk maar je moet wel de weg weten. Manchester is ook leuk, en meer geconcentreerd in een of 2 straten
Walking down canalstreet, knockin'on every door. Goddamn son of a bitch, I couldn't find a whore!quote:
Boxing Day Sale? En als je dan buiten t centrum zit ben je de lul ja, dat zat ik nietquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:32 schreef Ang3l het volgende:
Ik was er met kerstavond en 1e en 2e kerstdag. Dan is ALLES dicht. De winkels, de kroegen, de bezienswaardigheden, zelfs de meeste metro lijnen.
In QAF UK wordt die straat ook nog eens met de grond gelijk gemaakt...quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:37 schreef Ang3l het volgende:
Walking down canalstreet, knockin'on every door. Goddamn son of a bitch, I couldn't find a whore!
I finally find a whore, she was kinda thin. Goddamn son of a bitch, I couldn't get it in!
Ik zat IN het centrum. Maar van die boxing day sale was weinig te merken. Heel veel winkels waren nog steeds dicht, waaronder Harrods. En die was de 2 dagen daarvoor ook al dicht. Als je er maar 3 dagen bent is dat allemaal best vervelendquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Boxing Day Sale? En als je dan buiten t centrum zit ben je de lul ja, dat zat ik niet
quote:
Tja, daar ben ik dan weer te laat voor geweest, ik ga hem morgen nog een keer kijkenquote:
Zo on big screen was ie best heftigquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Tja, daar ben ik dan weer te laat voor geweest, ik ga hem morgen nog een keer kijken![]()
En dan al die derderangs acteurs die erin meedoen zodat ze toch nog werk hebbenquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:05 schreef Ang3l het volgende:
http://www.apple.com/trailers/lions_gate/disastermovie/
EchtHoudt de crap nou nooit op?
Sowieso.... een parodie op disasters movies, maar dan met iron man, kungfu panda, hell boy, enchanted etc. Hou je dan bij 1 genre wat je parodieert en niet gewoon alles wat los en vast zit. Damn zeg, want kan ik slecht tegen dit soort reeksen. Scary movie was nog wel leuk, Not another teen movie ook nog wel... maar die reeks bagger die daarna eruit vloog. Epic Movie, meet the spartens, 6000 andere scary movies, date movie, epic movie.....
Echt he! En al die films krijgen de meest slechte recensies. Sommige vertikken ze zelfs te bekijken. maar toch.... ze blijven komen. Ergens zullen ze wel geld opleveren dan.quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
En dan al die derderangs acteurs die erin meedoen zodat ze toch nog werk hebben
Ich kump nog gans oet Kirchroa oachquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:56 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb maandagmiddag en dinsdag vrijgevraagd
Iiiieeeeeuuuuuw, Niet zo praten! Da's vies!quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ich kump nog gans oet Kirchroa oach
Dien jungske oet Zitterd kalt oach so get.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:02 schreef Ang3l het volgende:
Iiiieeeeeuuuuuw, Niet zo praten! Da's vies!
Tofquote:
Zit je haar al goed?quote:
Elslooquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:05 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dien jungske oet Zitterd kalt oach so get.
Het zit wel aardig. Maar je mag niet te lang naar me kijkenquote:
Da's nog erger.quote:
I know. Station waar ie uitmoet heet ook Beek-Elsloo. Dat ligt op de grens van de 2 dorpen. Maar ik heb liever maastricht dan Sittard. Vriendin van me heeft in beide gewoond, maar Sittard....quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:09 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Da's nog erger.Elsloo is bijna Beek en dat is bijna Maastricht.
Tenzij je 'm hier neerzet als er plaats isquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Als het regent dan moet ik misschien maar met de auto. beetje bummer dat je dan moet betalen om te parkeren.
Ik weet niet waar "hier" is en niet hoe je er komt (en uitleggen heeft weinig zin denk ikquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tenzij je 'm hier neerzet als er plaats is
Ik heb een parkeerkaart.
Ik heb Meet the Spartans halverwege uitgezet, het was echt TE puberaal.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt he! En al die films krijgen de meest slechte recensies. Sommige vertikken ze zelfs te bekijken. maar toch.... ze blijven komen. Ergens zullen ze wel geld opleveren dan.
Sittard is best gezellig, maar je moet het wel kennen. Mensen zijn er leuker dan in Maastricht, niet zo arrogant, en ze spreken er een beetje normaal Limburgs.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:10 schreef Ang3l het volgende:
I know. Station waar ie uitmoet heet ook Beek-Elsloo. Dat ligt op de grens van de 2 dorpen. Maar ik heb liever maastricht dan Sittard. Vriendin van me heeft in beide gewoond, maar Sittard....
Geen idee. Maar je haalt sluitingstijd toch wel?quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan je trouwens na de sluitingstijd van een parkeergarage nog uitrijden?
Echt, die teksten van jou komen zo chaotisch en ratelig over als je zelf bentquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
een efteling meet zit er deze zomer niet meer in vrees ik, of iemand anders moet dat op pikken, maar ik wil wel beginnen met het plannen van de provincie tour
beginnen we wel in Fryslan
Stroek wat zegt spartacus over Fryslan
Rodebes heeft misschien ook tips
Leeuwarden ligt misschien wel heel erg voor de hand
Wat denken we van September?
doen we Groningen in Oktober, MisterO ga er maar vast over denken
Drenthe mag HIW over denken, hebben we nog afgevaardigden in Flevoland of overijsel?
quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee. Maar je haalt sluitingstijd toch wel?
Of wil je me vanuit de biosstoel hier thuis nog een keer pakken?
Zo! Als dat geen uitnodiging is!quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:18 schreef Ang3l het volgende:
Of wil je me vanuit de biosstoel hier thuis nog een keer pakken?
Honderd fokking 44 minuten?!quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Nou, de film begint om 21.10, toch? Eerst 20 minuten reclame, dan is het al 21.30. De film duurt 144 minuten. Als die klaar is dan is het dus 23.54. En om 24.00 is schijnbaar de sluitingstijd van de garage. Maar ik meen me te herinneren dat je wel nog later kon uitrijden.
Ik vind het een persoonlijke belediging als je midden onder ons onderonsje in slaap valt hoorquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Honderd fokking 44 minuten?!
Ohh god, en ik kan mijn ogen altijd al zo slecht open houden... *pakt blikje red bull*
Ik ben echt 1x in slaap gevallen tijdens sexquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het een persoonlijke belediging als je midden onder ons onderonsje in slaap valt hoor!
oh kijkquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:56 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb maandagmiddag en dinsdag vrijgevraagd
quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben echt 1x in slaap gevallen tijdens sex![]()
oh ik heb 't vast ook wel es gehad hoor ;pquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:31 schreef PJORourke het volgende:
[..]Hoe krijg je dat voor elkaar?
Heb je daarna nog met dezelfde jongen gesekst?
als dat na al die insinuatie's nog magquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:30 schreef Tha_Erik het volgende:
TMM ging je nou wel of niet ook?
Te veel gedronken. Erg moe. Zelf niets doen.... en in slaap vallenquote:
Ja. Maar de volgende ochtend was echt genant. Werd wakker en dacht "Hey.... hebben we 't gister afgemaakt?". En dan ineens realiseren: Kuuuuuuuuuttttt!!!quote:Heb je daarna nog met dezelfde jongen gesekst?
Whehe. Gezellig.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als dat na al die insinuatie's nog mag
Sukkeltje, spaar je energie!quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:45 schreef Ang3l het volgende:
Wat een vrolijk en dansbaar nummer
Maar ben nu wel buiten adem.....
knap he, erg natuurgetrouw.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt, die teksten van jou komen zo chaotisch en ratelig over als je zelf bent
I can't help but dance.quote:
hij heeft dezelfde ziekte als cherquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:45 schreef Ang3l het volgende:
Wat een vrolijk en dansbaar nummer
Maar ben nu wel buiten adem.....
Ik was de enige die hem kende!quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:57 schreef Stroekie het volgende:
Oeh dat is erg dat ik die over het hoofd gezien had![]()
normaal was ik van ken uw klassiekers
Inderdaadquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:06 schreef Ang3l het volgende:
Er zijn provincies waar ik helemaal niet dood gevonden wil worden
quote:What is pink and covered in cobwebs?
Madeline McCann's bike.
Me neither. Geen tijd voor.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet in ieder geval dat ik absoluut niet alle provincies af ga reizen.
ach we beginnen er gewoon aan en we zien wel waar we strandenquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:05 schreef MisterO het volgende:
Ik denk dat een 'provincietour' een beetje teveel van het goede is, maar das mijn mening...
L'Amour menacantquote:
Ondertitel is bij je avatar, sig is je signatuur, aka onderschrift.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
L'Amour menacant
Sig is ook veranderd (of is sig die bij je avatar?)
Ja, een meet in Lelystad is moeilijk voor te stellen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:06 schreef Ang3l het volgende:
Er zijn provincies waar ik helemaal niet dood gevonden wil worden
Dan had ik de goedequote:Op donderdag 17 juli 2008 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ondertitel is bij je avatar, sig is je signatuur, aka onderschrift.
Ik ben in Augustus in Flevoland hoorquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:20 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, een meet in Lelystad is moeilijk voor te stellen.
*LOL* Miguell noemt me altijd Angelito. Da's beter dan Angelico vind ik.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
10 voor half alweer, ik ga de PC uitzetten en nog wat laatste dingetjes doen en dan ga ik autorijden. Tozzo Ang3lico en TTM(ico?
).
De Groene Ster?quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:17 schreef Stroekie het volgende:
Spartacus over Leeuwarden
cafe de Tuin
Danceclub Incognito
Guesthouse Bordine
cruising rondom de Groene Ster
Ja, Lowlands is helaas in die nepprovincie... verder heb je er alleen vinex en bedrijventerreinen.quote:
Angelico is een beetje kamperquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* Miguell noemt me altijd Angelito. Da's beter dan Angelico vind ik.
Niks lelijks over Flevolandquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:23 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, Lowlands is helaas in die nepprovincie... verder heb je er alleen vinex en bedrijventerreinen.
Kunnen we in Drenthe niet geitjes gaan knuffelen bij Just-Dennis die hier vroeger vaak kwamquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:22 schreef MisterO het volgende:
Wat dacht je van Drenthe dan! Ik kan jullie de stad wel laten zien, maar zoveel boeiends is er niet te vinden hoor... Dan kun je beter ustig in het midden/zuiden/westen blijven.
Geen id.. ik vind het geen geweldig plan sorryquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kunnen we in Drenthe niet geitjes gaan knuffelen bij Just-Dennis die hier vroeger vaak kwam
die woont toch ook in die provincie ?
juist jij weet ook direct wie en wat ik bedoelquote:
Ik ken wel 2 dennisen uit Assen.. 19 en 23jquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:36 schreef Stroekie het volgende:
j
[..]
juist jij weet ook direct wie en wat ik bedoel![]()
Maar hij had toen toch een huis gekocht in Assen ?
TMM houdt jullie toch wakkerquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het een persoonlijke belediging als je midden onder ons onderonsje in slaap valt hoor!
http://fotoboek.fok.nl/user/45211quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ken wel 2 dennisen uit Assen.. 19 en 23j
Ik wel hoor.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:40 schreef samjustme het volgende:
Gaan we ook een bezoekje brengen aan Rotterdam?
Mooi zo!quote:
De andere Fokkers laat ik wel thuis.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:17 schreef Stroekie het volgende:
cafe de Tuin
Danceclub Incognito
Guesthouse Bordine
Wie is dit?quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:58 schreef Keoni het volgende:
[..]
Incognito bestaat al jaren niet meer, en van guesthouse bordine heb ik nog nooit gehoord....er is hier alleen nog de xtra (danceclub), de heren van nassau (cafe) en 't coc cafe..
Ik kom niet uit Drenthe hoor. Maar ik laat jullie graag Ede zienquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
een efteling meet zit er deze zomer niet meer in vrees ik, of iemand anders moet dat op pikken, maar ik wil wel beginnen met het plannen van de provincie tour
beginnen we wel in Fryslan
Stroek wat zegt spartacus over Fryslan
Rodebes heeft misschien ook tips
Leeuwarden ligt misschien wel heel erg voor de hand
Wat denken we van September?
doen we Groningen in Oktober, MisterO ga er maar vast over denken
Drenthe mag HIW over denken, hebben we nog afgevaardigden in Flevoland of overijsel?
De vraag is of Eindhoven ons aan kan.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:56 schreef Stroekie het volgende:
alweer ?
is Eindhoven niet eerder aan de beurt
Zijn allerlaatste post is wel heel duidelijk daaroverquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/user/45211
had wel een leuke inbreng toendertijd
quote:
Leuke jongen, post ie nog steeds?quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/user/45211
had wel een leuke inbreng toendertijd
als dat niet lukt kunnen we 30 aug wel direct afgelastenquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:12 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De vraag is of Eindhoven ons aan kan.
en TMM dan ?quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:30 schreef BitterBal88 het volgende:
'2 hitsige homo's tijdens Narnia uit de zaal gegooid'
bron: www.telegraaf.nl
neem nu maar van mij aan TMM laat zich niet zomaar dumpenquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:38 schreef BitterBal88 het volgende:
TMM gingen ze toch op de 1e rij dumpen?
Super duper!quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:41 schreef Weemz het volgende:
Jongens, reden voor een feestje:
Ik zit sinds jááááááren ein-de-lijk (weer?) onder de 100 kilo
Gratzquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:41 schreef Weemz het volgende:
1.82, dus zit nu ook (al is het maar nèt) in de 'minder erge' gevarenzone van de BMI (25-30)...quote:
Ken je de orgasmescene uit Deep Throat nog?quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:36 schreef Stroekie het volgende:
als dat niet lukt kunnen we 30 aug wel direct afgelasten
Mijn zusjes zijn wat ouder schat.quote:
Neequote:Op donderdag 17 juli 2008 21:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kom jij maandag ook naar de kermis te Tilburg ?
die heb ik hier dagelijks want in wordt omringt door kerktorens en carrillionsquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:57 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ken je de orgasmescene uit Deep Throat nog?
*laat taart en nootjes aanrukken*quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:41 schreef Weemz het volgende:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:57 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ken je de orgasmescene uit Deep Throat nog?
daar willen we graag met onze eigen ogen een oordeel over kunnen vellenquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:09 schreef samjustme het volgende:
Trouwens Cahir is cutter irl dan de meeste denken, een model in wording
Janice Dickinson lust hem rauw schatquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:09 schreef samjustme het volgende:
Trouwens Cahir is cutter irl dan de meeste denken, een model in wording
quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:26 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Janice Dickinson lust hem rauw schat
Die is toch allang geen 'ster' meer.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:23 schreef rodebes het volgende:
Volgens mij is die karin bloemen best wel een tof mens.
Hihi, nou die mag je dan lekker zelf opetenquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:17 schreef wonderer het volgende:
*laat taart en nootjes aanrukken*
quote:
dan moet ik zeker vanaf heden elke ochtend bij de koffie/thee voor jullie gekookte eieren gaan klaarzettenquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:30 schreef PJORourke het volgende:
[..]
![]()
Wil je Rotterdam nog een keer bombarderen?
dat weet jij toch helemaal niet want dan lig jij toch altijd nog in bed zoals dat hoort met mensen < 20quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:35 schreef BitterBal88 het volgende:
Dat deed je toch altijd al?
Ik wil er zelf ook nog een paar kilo afquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:29 schreef Weemz het volgende:
[..]
Hihi, nou die mag je dan lekker zelf opeten
Weet eigenlijk niet wat ze de laatste tijd doet. Maar het lijkt me gewoon een tof en lache mens!quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:29 schreef BitterBal88 het volgende:
[..]
Die is toch allang geen 'ster' meer.
Zo vaak kunnen we niet samen zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:33 schreef Stroekie het volgende:
dan moet ik zeker vanaf heden elke ochtend bij de koffie/thee voor jullie gekookte eieren gaan klaarzetten
Ooit welquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zo vaak kunnen we niet samen zijn.
Cahir! Je kunt het!quote:
Leuk toch? Hij wordt volwassen!quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:00 schreef Stroekie het volgende:
Wie belt er de krant ?
volgens mij zijn we hier getuigen van een wonder![]()
Pjo en die andere doen nu eens niet bitchen
Ik zie niksquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
wheheh op 2:40 krijg je mijn momentje met Adele
JAquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:30 schreef PJORourke het volgende:
[..]
![]()
Wil je Rotterdam nog een keer bombarderen?
You got it babe.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:30 schreef BitterBal88 het volgende:
'2 hitsige homo's tijdens Narnia uit de zaal gegooid'
bron: www.telegraaf.nl
Gimme gimme gimme a report this midnightquote:
Heb je Erik laten leven?quote:
Over de film? Ach ja, wel leuk. Hinkt op iets te veel benen en speelt erg leentjebuur bij zijn grotere broer (maar ja,a ls dat nou eenmaal in het boek zat....). Verder was Caspian cute, zeker omdat ie een Spaams accent hadquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Gimme gimme gimme a report this midnight
*burp* O, volgens mij heb ik nog een stukje tussen m'n tandenquote:
Wat boeit die film mij nou? hoe wast samen met de andere 2 medefokkers?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Over de film? Ach ja, wel leuk. Hinkt op iets te veel benen en speelt erg leentjebuur bij zijn grotere broer (maar ja,a ls dat nou eenmaal in het boek zat....). Verder was Caspian cute, zeker omdat ie een Spaams accent haden was die muis iets te veel Shrek Puss in boots.
Oooow! Maar die kende ik beide toch al?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wat boeit die film mij nou? hoe wast samen met de andere 2 medefokkers?
Je ziet de meest belangrijkste vraag over het hoofd.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oooow! Maar die kende ik beide toch al?
TMM zie in minstens 1x in de 2 weken en het was ook al de 3e x dat ik Erik zag.
Die's ff ingeruild voor Eros.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:13 schreef BitterBal88 het volgende:
[..]
Je ziet de meest belangrijkste vraag over het hoofd.
En wat is er met je oude avatar gebeurt.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:17 schreef BitterBal88 het volgende:
TMM is dood he?
Ja Puss in boots zag ik ook in die muisquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Over de film? Ach ja, wel leuk. Hinkt op iets te veel benen en speelt erg leentjebuur bij zijn grotere broer (maar ja,a ls dat nou eenmaal in het boek zat....). Verder was Caspian cute, zeker omdat ie een Spaams accent haden was die muis iets te veel Shrek Puss in boots.
Shhhht!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja Puss in boots zag ik ook in die muis. Verder weinig van de film gezien, omdat, nou ja...
![]()
.
Ik hoorde hem continu lachen zoals gewoonlijkquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:25 schreef BitterBal88 het volgende:
[..]
Nee, maar je ontwijkt de vraag wel heel eruug.
Vond ie het leuk op de 1e rij?
Ik erger me daar erg aan hequote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoorde hem continu lachen zoals gewoonlijk
TMM heeft in het station wel een lekkere man in handen gehad trouwensquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoorde hem continu lachen zoals gewoonlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Ik lust geen popcorn,..... nou ja, ik vind het te erg stinken.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:29 schreef BitterBal88 het volgende:
Ja, ik zou ook popcorn met mijn handen eten.
Doe er een sausje deroverheen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik lust geen popcorn,..... nou ja, ik vind het te erg stinken.
Ik had het over jou love affair met Erik, maargoedquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oooow! Maar die kende ik beide toch al?
TMM zie in minstens 1x in de 2 weken en het was ook al de 3e x dat ik Erik zag.
Ik was er ook:quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
hoofdletter Hier volgt een ooggetuigenverslag dubbele punt:
hoofdletter Met grote verbazing komma, heb ik gade geslagen komma, de grote diversiteit aan standjes die er mogelijk zijn in twee bioscoopstoelen komma, en wat mij dan nog het allermeeste verbaasde was komma, de geruisloosheid waarmee dit alles gebeurt punt.
hoofdletter Beide heren beschikten over een enorme fysieke elasticiteit komma, en een onuitputtelijke energie punt.
Hoofdletter Ik was dan ook bijzonder vereerd dat ik ze terzijde heb mogen staan met goede raad en schone doekjes punt.
Misschien is het spannender in Sneek of Bartelehiem?quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:17 schreef Stroekie het volgende:
cafe de Tuin
Danceclub Incognito
Guesthouse Bordine
In Sneek is niks trust me, daar kom ik de laatste tijd heel vaakquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Misschien is het spannender in Sneek of Bartelehiem?
Er zal in Fryslan toch wel wat te beleven zijn?
Rodebes, adviseer ons.
Gloeiende gloeiende...quote:
dus voor specifieke doelgroep is Sneek dan weer wel interessantquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
In Sneek is niks trust me, daar kom ik de laatste tijd heel vaak
Misschien mag je dan wel morgenavond bij Erik gaan kijkenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Gloeiende gloeiende...
Dat was ik dus vergeten...
Oh daar woont wel een leuke jongen hoor, maar verder is er niks te zoekenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus voor specifieke doelgroep is Sneek dan weer wel interessant
Dat valt nog te bezien welk deel je zo aanstootgevend vind, de interpunctie, of het hoofdlettergebruik?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:39 schreef BitterBal88 het volgende:
Gatverdamme zeg...
ZEG!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Misschien mag je dan wel morgenavond bij Erik gaan kijken
En die heeft niet nog leuke broers of neefjes ?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:03 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh daar woont wel een leuke jongen hoor, maar verder is er niks te zoeken
Ben jij bezitterig op de vroege ochtend?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oeh..Ang3l en ik hebben wat gemeen
Ik had het meer over het vingertjequote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben jij bezitterig op de vroege ochtend?
Ik ben ei'k nooit bezitterig. Of misschien dna alleen op de vroege ochtend
Ik functioneer nooit helemaal echt heel erg naar behoren op de vroege ochtend.
Het vingertje? Welk vingertje? *kijkt*quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik had het meer over het vingertje![]()
Ow, bahquote:En ik ben altijd bezitterig helaas.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het vingertje? Welk vingertje? *kijkt*
Ik pak alijd meteen de hele hand!
[..]
Ik ook en daarom kan ik ook zo slecht met mezelf levenquote:Ow, bahKan ik heel slecht tegen
Owquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]
Kan 't me voorstellenquote:Ik ook en daarom kan ik ook zo slecht met mezelf leven
Daarom meld ik het even.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OwVerrek! Was me nog niet opgevallen!
[..]
Dan beter een relatie tot jezelf dan met jezelf.quote:Kan 't me voorstellenIk zou ook geen relatie met mezelf willen (al is dat wel de enige die ik nu heb
)
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:01 schreef Stroekie het volgende:
Iemand interesse om af te toe wat ambtenaren wakker te bellen ?
Te hoog gegrepen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar DM is dan weer geen part time salarisadministrateur
Even voor de duidelijkheid Canal street is in Manchester. Ik ga naar liverpoolquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oeh dat is erg dat ik die over het hoofd gezien had![]()
normaal was ik van ken uw klassiekers
O ben jij d'r ook weerquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid Canal street is in Manchester. Ik ga naar liverpool
Maar een hele goed morgen trouwens![]()
samiahparis?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:37 schreef samjustme het volgende:
Goeiemorgen
Ik wil een nieuwe nickname denk aan samiah (sam+mariah)
Dus ik had wel op mijn eerste indruk moeten afgaanquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid Canal street is in Manchester. Ik ga naar liverpool
Maar een hele goed morgen trouwens![]()
er mist nog iets, er is nog behoefte aan een kleine aanvullinigquote:
slutty mcbigboobsam?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:37 schreef samjustme het volgende:
Goeiemorgen
Ik wil een nieuwe nickname denk aan samiah (sam+mariah)
Nah mijn adoratie voor Mariah gaat toch verderquote:
Ik vrees dat ik binnenkort ook afhankelijk ga worden van genoemde functionarissenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:25 schreef Stroekie het volgende:
Maar DM is dan weer geen part time salarisadministrateur
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik binnenkort ook afhankelijk ga worden van genoemde functionarissen.
Wel een schaal erbij dan... dat verzacht de pijn.
en dan nog wel steeds op Schothorst ?
Damn... gotta escape... gotta escape... [ afbeelding ].
Dat is vriendelijk, ja ik ben er ook weerquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ben jij d'r ook weer
Hoe was je film?
Je weet beter dan dat lindoquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat is vriendelijk, ja ik ben er ook weer![]()
Haha, zatlap dat je d'r bentquote:We zijn niet naar de film gegaan. We gingen even wat eten en na enkele flessen wijn was het een beetje te laat en ja .....
ik las dildoquote:Je weet beter dan dat lindo
volgens mij moet jij een beurt van iemand ;pquote:
maar om nu de naam van een getalenteerde zangeres zoals Rioisin in 1 adem te noemen met die mevrouw uit een paar posten geleden gaat me dan weer net te verquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:55 schreef PJORourke het volgende:
Mogguh.
Als we dan toch met idolen gaan smijten...
[ afbeelding ]
1. Nee.quote:
Ja haar solo carriere loopt niet helemaal op rolletjesquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:56 schreef Manias het volgende:
Trouwens, roisin murphy maakt erg coole muziek, maar is geen idool vind ik.. Is ze te weinig voor in de spotlight
Dat EMI haar niet promoot doet niks aan haar af, vind ik... ze heeft alles in zich om een superster te zijn, maar jaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:56 schreef Manias het volgende:
Trouwens, roisin murphy maakt erg coole muziek, maar is geen idool vind ik.. Is ze te weinig voor in de spotlight
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:56 schreef Manias het volgende:
[..]
volgens mij moet jij een beurt van iemand ;p
Ze loopt anders flink wat festivals af hoorquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja haar solo carriere loopt niet helemaal op rolletjes
Ze had gewoon niet met Herbert moeten samen werken voor Ruby Blue.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:58 schreef Stroekie het volgende:
Ja haar solo carriere loopt niet helemaal op rolletjes
Doet EMI vakerquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:59 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat EMI haar niet promoot doet niks aan haar af, vind ik... ze heeft alles in zich om een superster te zijn, maar ja
Ik heb haar al twee keer gezien, ik wil nog een keer.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:01 schreef Ang3l het volgende:
Ze loopt anders flink wat festivals af hoor
is gewoon geen hit-artiest die op iedere glossy staat met d'r poes open en bloot uit een auto stapt en aandacht trekt.
maar verder timmert ze aardig aan de weg hoor
Ga haar op lowlands zien
Ok Bonitoquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je weet beter dan dat lindo
[..]
Haha, zatlap dat je d'r bent
Geen caipirinha's?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ok Bonito![]()
Ja maar we hebben niet op de bar gedanst dus dat valt dan weer mee
Paris poesquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze loopt anders flink wat festivals af hoor
is gewoon geen hit-artiest die op iedere glossy staat met d'r poes open en bloot uit een auto stapt en aandacht trekt.
maar verder timmert ze aardig aan de weg hoor
Ga haar op lowlands zien
Jij had haar toch in het klokgebouw gezien tijdens Strijpfestival ?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:03 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik heb haar al twee keer gezien, ik wil nog een keer.
OK, Overpowered misschien niet, maar You Know Me Better, Cry Baby en Let Me Know passen prima in de top 40. En je kunt haar altijd nog goed remixen en Moloko zelf haalde vaak wel de top 40.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:02 schreef samjustme het volgende:
Doet EMI vaker, ze is oke superster denk het niet daarvoor is haar muziek niet mainstream genoeg voor.
Wat niet wil zeggen dat ze geen betere artiest is dan de gemiddelde "superster".quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:02 schreef samjustme het volgende:
[..]
Doet EMI vaker, ze is oke superster denk het niet daarvoor is haar muziek niet mainstream genoeg voor.
echte rietsuiker en limoenen doen de trucquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen caipirinha's?
Ik moet echt voor de 30e leren hoe ik die kan maken
Echt. Dat je jezelf als vrouw zo te kakken wil laten zetten voor een beetje publiciteit.quote:
quote:
En cachacha toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
echte rietsuiker en limoenen doen de truc
ja maar da's standaardquote:
Uh-huh. En een keer op Virus. Maar heb de show in Amsterdam gemist, die schijnt toch iets beter te zijn geweest.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:05 schreef Stroekie het volgende:
Jij had haar toch in het klokgebouw gezien tijdens Strijpfestival ?
volgens mij nergens voor nodig en heeft hij zal z'n eigen spankmaster gevondenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:09 schreef Manias het volgende:
[..]
hij wil dat ik hem ga spanken (not gonna happen:P )
quote:
Hey!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:10 schreef Stroekie het volgende:
volgens mij nergens voor nodig en heeft hij zal z'n eigen spankmaster gevonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |