er mist nog iets, er is nog behoefte aan een kleine aanvullinigquote:
slutty mcbigboobsam?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:37 schreef samjustme het volgende:
Goeiemorgen
Ik wil een nieuwe nickname denk aan samiah (sam+mariah)
Nah mijn adoratie voor Mariah gaat toch verderquote:
Ik vrees dat ik binnenkort ook afhankelijk ga worden van genoemde functionarissenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:25 schreef Stroekie het volgende:
Maar DM is dan weer geen part time salarisadministrateur
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik binnenkort ook afhankelijk ga worden van genoemde functionarissen.
Wel een schaal erbij dan... dat verzacht de pijn.
en dan nog wel steeds op Schothorst ?
Damn... gotta escape... gotta escape... [ afbeelding ].
Dat is vriendelijk, ja ik ben er ook weerquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ben jij d'r ook weer
Hoe was je film?
Je weet beter dan dat lindoquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat is vriendelijk, ja ik ben er ook weer![]()
Haha, zatlap dat je d'r bentquote:We zijn niet naar de film gegaan. We gingen even wat eten en na enkele flessen wijn was het een beetje te laat en ja .....
ik las dildoquote:Je weet beter dan dat lindo
volgens mij moet jij een beurt van iemand ;pquote:
maar om nu de naam van een getalenteerde zangeres zoals Rioisin in 1 adem te noemen met die mevrouw uit een paar posten geleden gaat me dan weer net te verquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:55 schreef PJORourke het volgende:
Mogguh.
Als we dan toch met idolen gaan smijten...
[ afbeelding ]
1. Nee.quote:
Ja haar solo carriere loopt niet helemaal op rolletjesquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:56 schreef Manias het volgende:
Trouwens, roisin murphy maakt erg coole muziek, maar is geen idool vind ik.. Is ze te weinig voor in de spotlight
Dat EMI haar niet promoot doet niks aan haar af, vind ik... ze heeft alles in zich om een superster te zijn, maar jaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:56 schreef Manias het volgende:
Trouwens, roisin murphy maakt erg coole muziek, maar is geen idool vind ik.. Is ze te weinig voor in de spotlight
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:56 schreef Manias het volgende:
[..]
volgens mij moet jij een beurt van iemand ;p
Ze loopt anders flink wat festivals af hoorquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja haar solo carriere loopt niet helemaal op rolletjes
Ze had gewoon niet met Herbert moeten samen werken voor Ruby Blue.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:58 schreef Stroekie het volgende:
Ja haar solo carriere loopt niet helemaal op rolletjes
Doet EMI vakerquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:59 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat EMI haar niet promoot doet niks aan haar af, vind ik... ze heeft alles in zich om een superster te zijn, maar ja
Ik heb haar al twee keer gezien, ik wil nog een keer.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:01 schreef Ang3l het volgende:
Ze loopt anders flink wat festivals af hoor
is gewoon geen hit-artiest die op iedere glossy staat met d'r poes open en bloot uit een auto stapt en aandacht trekt.
maar verder timmert ze aardig aan de weg hoor
Ga haar op lowlands zien
Ok Bonitoquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je weet beter dan dat lindo
[..]
Haha, zatlap dat je d'r bent
Geen caipirinha's?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ok Bonito![]()
Ja maar we hebben niet op de bar gedanst dus dat valt dan weer mee
Paris poesquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze loopt anders flink wat festivals af hoor
is gewoon geen hit-artiest die op iedere glossy staat met d'r poes open en bloot uit een auto stapt en aandacht trekt.
maar verder timmert ze aardig aan de weg hoor
Ga haar op lowlands zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |