De Groene Ster?quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:17 schreef Stroekie het volgende:
Spartacus over Leeuwarden
cafe de Tuin
Danceclub Incognito
Guesthouse Bordine
cruising rondom de Groene Ster
Ja, Lowlands is helaas in die nepprovincie... verder heb je er alleen vinex en bedrijventerreinen.quote:
Angelico is een beetje kamperquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* Miguell noemt me altijd Angelito. Da's beter dan Angelico vind ik.
Niks lelijks over Flevolandquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:23 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, Lowlands is helaas in die nepprovincie... verder heb je er alleen vinex en bedrijventerreinen.
Kunnen we in Drenthe niet geitjes gaan knuffelen bij Just-Dennis die hier vroeger vaak kwamquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:22 schreef MisterO het volgende:
Wat dacht je van Drenthe dan! Ik kan jullie de stad wel laten zien, maar zoveel boeiends is er niet te vinden hoor... Dan kun je beter ustig in het midden/zuiden/westen blijven.
Geen id.. ik vind het geen geweldig plan sorryquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kunnen we in Drenthe niet geitjes gaan knuffelen bij Just-Dennis die hier vroeger vaak kwam
die woont toch ook in die provincie ?
juist jij weet ook direct wie en wat ik bedoelquote:
Ik ken wel 2 dennisen uit Assen.. 19 en 23jquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:36 schreef Stroekie het volgende:
j
[..]
juist jij weet ook direct wie en wat ik bedoel![]()
Maar hij had toen toch een huis gekocht in Assen ?
TMM houdt jullie toch wakkerquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het een persoonlijke belediging als je midden onder ons onderonsje in slaap valt hoor!
http://fotoboek.fok.nl/user/45211quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ken wel 2 dennisen uit Assen.. 19 en 23j
Ik wel hoor.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:40 schreef samjustme het volgende:
Gaan we ook een bezoekje brengen aan Rotterdam?
Mooi zo!quote:
De andere Fokkers laat ik wel thuis.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:17 schreef Stroekie het volgende:
Spartacus over Leeuwarden
cafe de Tuin
Danceclub Incognito
Guesthouse Bordine
cruising rondom de Groene Ster
Wie is dit?quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:58 schreef Keoni het volgende:
[..]
Incognito bestaat al jaren niet meer, en van guesthouse bordine heb ik nog nooit gehoord....er is hier alleen nog de xtra (danceclub), de heren van nassau (cafe) en 't coc cafe..
Ik kom niet uit Drenthe hoor. Maar ik laat jullie graag Ede zienquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
een efteling meet zit er deze zomer niet meer in vrees ik, of iemand anders moet dat op pikken, maar ik wil wel beginnen met het plannen van de provincie tour
beginnen we wel in Fryslan
Stroek wat zegt spartacus over Fryslan
Rodebes heeft misschien ook tips
Leeuwarden ligt misschien wel heel erg voor de hand
Wat denken we van September?
doen we Groningen in Oktober, MisterO ga er maar vast over denken
Drenthe mag HIW over denken, hebben we nog afgevaardigden in Flevoland of overijsel?
De vraag is of Eindhoven ons aan kan.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:56 schreef Stroekie het volgende:
alweer ?
is Eindhoven niet eerder aan de beurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |