I know. Station waar ie uitmoet heet ook Beek-Elsloo. Dat ligt op de grens van de 2 dorpen. Maar ik heb liever maastricht dan Sittard. Vriendin van me heeft in beide gewoond, maar Sittard....quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:09 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Da's nog erger.Elsloo is bijna Beek en dat is bijna Maastricht.
Tenzij je 'm hier neerzet als er plaats isquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Als het regent dan moet ik misschien maar met de auto. beetje bummer dat je dan moet betalen om te parkeren.
Ik weet niet waar "hier" is en niet hoe je er komt (en uitleggen heeft weinig zin denk ikquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tenzij je 'm hier neerzet als er plaats is
Ik heb een parkeerkaart.
Ik heb Meet the Spartans halverwege uitgezet, het was echt TE puberaal.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt he! En al die films krijgen de meest slechte recensies. Sommige vertikken ze zelfs te bekijken. maar toch.... ze blijven komen. Ergens zullen ze wel geld opleveren dan.
Sittard is best gezellig, maar je moet het wel kennen. Mensen zijn er leuker dan in Maastricht, niet zo arrogant, en ze spreken er een beetje normaal Limburgs.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:10 schreef Ang3l het volgende:
I know. Station waar ie uitmoet heet ook Beek-Elsloo. Dat ligt op de grens van de 2 dorpen. Maar ik heb liever maastricht dan Sittard. Vriendin van me heeft in beide gewoond, maar Sittard....
Geen idee. Maar je haalt sluitingstijd toch wel?quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan je trouwens na de sluitingstijd van een parkeergarage nog uitrijden?
Echt, die teksten van jou komen zo chaotisch en ratelig over als je zelf bentquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
een efteling meet zit er deze zomer niet meer in vrees ik, of iemand anders moet dat op pikken, maar ik wil wel beginnen met het plannen van de provincie tour
beginnen we wel in Fryslan
Stroek wat zegt spartacus over Fryslan
Rodebes heeft misschien ook tips
Leeuwarden ligt misschien wel heel erg voor de hand
Wat denken we van September?
doen we Groningen in Oktober, MisterO ga er maar vast over denken
Drenthe mag HIW over denken, hebben we nog afgevaardigden in Flevoland of overijsel?
quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee. Maar je haalt sluitingstijd toch wel?
Of wil je me vanuit de biosstoel hier thuis nog een keer pakken?
Zo! Als dat geen uitnodiging is!quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:18 schreef Ang3l het volgende:
Of wil je me vanuit de biosstoel hier thuis nog een keer pakken?
Honderd fokking 44 minuten?!quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Nou, de film begint om 21.10, toch? Eerst 20 minuten reclame, dan is het al 21.30. De film duurt 144 minuten. Als die klaar is dan is het dus 23.54. En om 24.00 is schijnbaar de sluitingstijd van de garage. Maar ik meen me te herinneren dat je wel nog later kon uitrijden.
Ik vind het een persoonlijke belediging als je midden onder ons onderonsje in slaap valt hoorquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Honderd fokking 44 minuten?!
Ohh god, en ik kan mijn ogen altijd al zo slecht open houden... *pakt blikje red bull*
Ik ben echt 1x in slaap gevallen tijdens sexquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het een persoonlijke belediging als je midden onder ons onderonsje in slaap valt hoor!
oh kijkquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:56 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb maandagmiddag en dinsdag vrijgevraagd
quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben echt 1x in slaap gevallen tijdens sex![]()
oh ik heb 't vast ook wel es gehad hoor ;pquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:31 schreef PJORourke het volgende:
[..]Hoe krijg je dat voor elkaar?
Heb je daarna nog met dezelfde jongen gesekst?
als dat na al die insinuatie's nog magquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:30 schreef Tha_Erik het volgende:
TMM ging je nou wel of niet ook?
Te veel gedronken. Erg moe. Zelf niets doen.... en in slaap vallenquote:
Ja. Maar de volgende ochtend was echt genant. Werd wakker en dacht "Hey.... hebben we 't gister afgemaakt?". En dan ineens realiseren: Kuuuuuuuuuttttt!!!quote:Heb je daarna nog met dezelfde jongen gesekst?
Whehe. Gezellig.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als dat na al die insinuatie's nog mag
Sukkeltje, spaar je energie!quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:45 schreef Ang3l het volgende:
Wat een vrolijk en dansbaar nummer
Maar ben nu wel buiten adem.....
knap he, erg natuurgetrouw.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt, die teksten van jou komen zo chaotisch en ratelig over als je zelf bent
I can't help but dance.quote:
hij heeft dezelfde ziekte als cherquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:45 schreef Ang3l het volgende:
Wat een vrolijk en dansbaar nummer
Maar ben nu wel buiten adem.....
Ik was de enige die hem kende!quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:57 schreef Stroekie het volgende:
Oeh dat is erg dat ik die over het hoofd gezien had![]()
normaal was ik van ken uw klassiekers
Inderdaadquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:06 schreef Ang3l het volgende:
Er zijn provincies waar ik helemaal niet dood gevonden wil worden
quote:What is pink and covered in cobwebs?
Madeline McCann's bike.
Me neither. Geen tijd voor.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet in ieder geval dat ik absoluut niet alle provincies af ga reizen.
ach we beginnen er gewoon aan en we zien wel waar we strandenquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:05 schreef MisterO het volgende:
Ik denk dat een 'provincietour' een beetje teveel van het goede is, maar das mijn mening...
L'Amour menacantquote:
Ondertitel is bij je avatar, sig is je signatuur, aka onderschrift.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
L'Amour menacant
Sig is ook veranderd (of is sig die bij je avatar?)
Ja, een meet in Lelystad is moeilijk voor te stellen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:06 schreef Ang3l het volgende:
Er zijn provincies waar ik helemaal niet dood gevonden wil worden
Dan had ik de goedequote:Op donderdag 17 juli 2008 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ondertitel is bij je avatar, sig is je signatuur, aka onderschrift.
Ik ben in Augustus in Flevoland hoorquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:20 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, een meet in Lelystad is moeilijk voor te stellen.
*LOL* Miguell noemt me altijd Angelito. Da's beter dan Angelico vind ik.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
10 voor half alweer, ik ga de PC uitzetten en nog wat laatste dingetjes doen en dan ga ik autorijden. Tozzo Ang3lico en TTM(ico?
).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |