knap he, erg natuurgetrouw.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt, die teksten van jou komen zo chaotisch en ratelig over als je zelf bent
I can't help but dance.quote:
hij heeft dezelfde ziekte als cherquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:45 schreef Ang3l het volgende:
Wat een vrolijk en dansbaar nummer
Maar ben nu wel buiten adem.....
Ik was de enige die hem kende!quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:57 schreef Stroekie het volgende:
Oeh dat is erg dat ik die over het hoofd gezien had![]()
normaal was ik van ken uw klassiekers
Inderdaadquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:06 schreef Ang3l het volgende:
Er zijn provincies waar ik helemaal niet dood gevonden wil worden
quote:What is pink and covered in cobwebs?
Madeline McCann's bike.
Me neither. Geen tijd voor.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet in ieder geval dat ik absoluut niet alle provincies af ga reizen.
ach we beginnen er gewoon aan en we zien wel waar we strandenquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:05 schreef MisterO het volgende:
Ik denk dat een 'provincietour' een beetje teveel van het goede is, maar das mijn mening...
L'Amour menacantquote:
Ondertitel is bij je avatar, sig is je signatuur, aka onderschrift.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
L'Amour menacant
Sig is ook veranderd (of is sig die bij je avatar?)
Ja, een meet in Lelystad is moeilijk voor te stellen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:06 schreef Ang3l het volgende:
Er zijn provincies waar ik helemaal niet dood gevonden wil worden
Dan had ik de goedequote:Op donderdag 17 juli 2008 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ondertitel is bij je avatar, sig is je signatuur, aka onderschrift.
Ik ben in Augustus in Flevoland hoorquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:20 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, een meet in Lelystad is moeilijk voor te stellen.
*LOL* Miguell noemt me altijd Angelito. Da's beter dan Angelico vind ik.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
10 voor half alweer, ik ga de PC uitzetten en nog wat laatste dingetjes doen en dan ga ik autorijden. Tozzo Ang3lico en TTM(ico?
).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |