daar willen we graag met onze eigen ogen een oordeel over kunnen vellenquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:09 schreef samjustme het volgende:
Trouwens Cahir is cutter irl dan de meeste denken, een model in wording
Janice Dickinson lust hem rauw schatquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:09 schreef samjustme het volgende:
Trouwens Cahir is cutter irl dan de meeste denken, een model in wording
quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:26 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Janice Dickinson lust hem rauw schat
Die is toch allang geen 'ster' meer.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:23 schreef rodebes het volgende:
Volgens mij is die karin bloemen best wel een tof mens.
Hihi, nou die mag je dan lekker zelf opetenquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:17 schreef wonderer het volgende:
*laat taart en nootjes aanrukken*
quote:
dan moet ik zeker vanaf heden elke ochtend bij de koffie/thee voor jullie gekookte eieren gaan klaarzettenquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:30 schreef PJORourke het volgende:
[..]
![]()
Wil je Rotterdam nog een keer bombarderen?
dat weet jij toch helemaal niet want dan lig jij toch altijd nog in bed zoals dat hoort met mensen < 20quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:35 schreef BitterBal88 het volgende:
Dat deed je toch altijd al?
Ik wil er zelf ook nog een paar kilo afquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:29 schreef Weemz het volgende:
[..]
Hihi, nou die mag je dan lekker zelf opeten
Weet eigenlijk niet wat ze de laatste tijd doet. Maar het lijkt me gewoon een tof en lache mens!quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:29 schreef BitterBal88 het volgende:
[..]
Die is toch allang geen 'ster' meer.
Zo vaak kunnen we niet samen zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:33 schreef Stroekie het volgende:
dan moet ik zeker vanaf heden elke ochtend bij de koffie/thee voor jullie gekookte eieren gaan klaarzetten
Ooit welquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zo vaak kunnen we niet samen zijn.
Cahir! Je kunt het!quote:
Leuk toch? Hij wordt volwassen!quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:00 schreef Stroekie het volgende:
Wie belt er de krant ?
volgens mij zijn we hier getuigen van een wonder![]()
Pjo en die andere doen nu eens niet bitchen
Ik zie niksquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
wheheh op 2:40 krijg je mijn momentje met Adele
JAquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:30 schreef PJORourke het volgende:
[..]
![]()
Wil je Rotterdam nog een keer bombarderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |