douchen en de fohn erop, snel anders ben je te laat voor de filmquote:
Ach welnee, die begint pas om 21:10quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
douchen en de fohn erop, snel anders ben je te laat voor de film
Hallo, ik ben het maar hoor met wie je naar de bios gaatquote:
Totáál niet dus geef maar wat hoorquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:00 schreef wonderer het volgende:
Is het in Nederland ook zo warm?
Nee het regent dat het giet en de gevoelstempratuur is zo rond de 16 graden.quote:
Volgens mij wordt dat 12 steden 13 ongelukkenquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:08 schreef rodebes het volgende:
[..]
Nee het regent dat het giet en de gevoelstempratuur is zo rond de 16 graden.
Trouwens die 12 provincien kroegentocht is wel leuk, plan mij maar alvast in
en voor jou hoef je er niet goed uit te zien ?quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hallo, ik ben het maar hoor met wie je naar de bios gaat
Zal toch nog wel meevallen. Als iedereen nou gewoon aan het bier gaat, wordt het heel gezelligquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat 12 steden 13 ongelukken
ik heb wel een spartacus gids, maar nee die neem ik dan weer niet mee naar m'n werkquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en voor jou hoef je er niet goed uit te zien ?
Ik moet/mag dit weekend naar Liverpool (culturele hoofdstad)Iemand die nog leuke kroegen weet daar
Nee johquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en voor jou hoef je er niet goed uit te zien ?
Nope sowyyquote:Ik moet/mag dit weekend naar Liverpool (culturele hoofdstad)Iemand die nog leuke kroegen weet daar
Die kan ik wel vinden op het net, was gewoon benieuwd of iemand goede kritieken had over een bepaalde kroeg. Anders moet ik ze allemaal aflopenquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb wel een spartacus gids, maar nee die neem ik dan weer niet mee naar m'n werk
Is ook mijn 1e keer in Liverpool. London is leuk maar je moet wel de weg weten. Manchester is ook leuk, en meer geconcentreerd in een of 2 stratenquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee johKomt wel goed.
[..]
Nope sowyyBen pas 1x in Engeland geweest en dat was Londen en niet Liverpool... en het zoog. Maar dat was puur de periode dat ik er was. Dus moet Londen nog maar eens een 2e kans geven.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:10 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij wordt dat 12 steden 13 ongelukken
Canal Streetquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:23 schreef Nuno_G het volgende:
Is ook mijn 1e keer in Liverpool. London is leuk maar je moet wel de weg weten. Manchester is ook leuk, en meer geconcentreerd in een of 2 straten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |