Doe er een sausje deroverheen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik lust geen popcorn,..... nou ja, ik vind het te erg stinken.
Ik had het over jou love affair met Erik, maargoedquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oooow! Maar die kende ik beide toch al?
TMM zie in minstens 1x in de 2 weken en het was ook al de 3e x dat ik Erik zag.
Ik was er ook:quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
hoofdletter Hier volgt een ooggetuigenverslag dubbele punt:
hoofdletter Met grote verbazing komma, heb ik gade geslagen komma, de grote diversiteit aan standjes die er mogelijk zijn in twee bioscoopstoelen komma, en wat mij dan nog het allermeeste verbaasde was komma, de geruisloosheid waarmee dit alles gebeurt punt.
hoofdletter Beide heren beschikten over een enorme fysieke elasticiteit komma, en een onuitputtelijke energie punt.
Hoofdletter Ik was dan ook bijzonder vereerd dat ik ze terzijde heb mogen staan met goede raad en schone doekjes punt.
Misschien is het spannender in Sneek of Bartelehiem?quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:17 schreef Stroekie het volgende:
Spartacus over Leeuwarden
cafe de Tuin
Danceclub Incognito
Guesthouse Bordine
cruising rondom de Groene Ster
In Sneek is niks trust me, daar kom ik de laatste tijd heel vaakquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Misschien is het spannender in Sneek of Bartelehiem?
Er zal in Fryslan toch wel wat te beleven zijn?
Rodebes, adviseer ons.
Gloeiende gloeiende...quote:
dus voor specifieke doelgroep is Sneek dan weer wel interessantquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
In Sneek is niks trust me, daar kom ik de laatste tijd heel vaak
Misschien mag je dan wel morgenavond bij Erik gaan kijkenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Gloeiende gloeiende...
Dat was ik dus vergeten...
Oh daar woont wel een leuke jongen hoor, maar verder is er niks te zoekenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus voor specifieke doelgroep is Sneek dan weer wel interessant
Dat valt nog te bezien welk deel je zo aanstootgevend vind, de interpunctie, of het hoofdlettergebruik?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:39 schreef BitterBal88 het volgende:
Gatverdamme zeg...
ZEG!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Misschien mag je dan wel morgenavond bij Erik gaan kijken
En die heeft niet nog leuke broers of neefjes ?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:03 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh daar woont wel een leuke jongen hoor, maar verder is er niks te zoeken
Ben jij bezitterig op de vroege ochtend?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oeh..Ang3l en ik hebben wat gemeen
Ik had het meer over het vingertjequote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben jij bezitterig op de vroege ochtend?
Ik ben ei'k nooit bezitterig. Of misschien dna alleen op de vroege ochtend
Ik functioneer nooit helemaal echt heel erg naar behoren op de vroege ochtend.
Het vingertje? Welk vingertje? *kijkt*quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik had het meer over het vingertje![]()
Ow, bahquote:En ik ben altijd bezitterig helaas.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het vingertje? Welk vingertje? *kijkt*
Ik pak alijd meteen de hele hand!
[..]
Ik ook en daarom kan ik ook zo slecht met mezelf levenquote:Ow, bahKan ik heel slecht tegen
Owquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]
Kan 't me voorstellenquote:Ik ook en daarom kan ik ook zo slecht met mezelf leven
Daarom meld ik het even.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OwVerrek! Was me nog niet opgevallen!
[..]
Dan beter een relatie tot jezelf dan met jezelf.quote:Kan 't me voorstellenIk zou ook geen relatie met mezelf willen (al is dat wel de enige die ik nu heb
)
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:01 schreef Stroekie het volgende:
Iemand interesse om af te toe wat ambtenaren wakker te bellen ?
Te hoog gegrepen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar DM is dan weer geen part time salarisadministrateur
Even voor de duidelijkheid Canal street is in Manchester. Ik ga naar liverpoolquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oeh dat is erg dat ik die over het hoofd gezien had![]()
normaal was ik van ken uw klassiekers
O ben jij d'r ook weerquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid Canal street is in Manchester. Ik ga naar liverpool
Maar een hele goed morgen trouwens![]()
samiahparis?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:37 schreef samjustme het volgende:
Goeiemorgen
Ik wil een nieuwe nickname denk aan samiah (sam+mariah)
Dus ik had wel op mijn eerste indruk moeten afgaanquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid Canal street is in Manchester. Ik ga naar liverpool
Maar een hele goed morgen trouwens![]()
er mist nog iets, er is nog behoefte aan een kleine aanvullinigquote:
slutty mcbigboobsam?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:37 schreef samjustme het volgende:
Goeiemorgen
Ik wil een nieuwe nickname denk aan samiah (sam+mariah)
Nah mijn adoratie voor Mariah gaat toch verderquote:
Ik vrees dat ik binnenkort ook afhankelijk ga worden van genoemde functionarissenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:25 schreef Stroekie het volgende:
Maar DM is dan weer geen part time salarisadministrateur
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik binnenkort ook afhankelijk ga worden van genoemde functionarissen.
Wel een schaal erbij dan... dat verzacht de pijn.
en dan nog wel steeds op Schothorst ?
Damn... gotta escape... gotta escape... [ afbeelding ].
Dat is vriendelijk, ja ik ben er ook weerquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ben jij d'r ook weer
Hoe was je film?
Je weet beter dan dat lindoquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat is vriendelijk, ja ik ben er ook weer![]()
Haha, zatlap dat je d'r bentquote:We zijn niet naar de film gegaan. We gingen even wat eten en na enkele flessen wijn was het een beetje te laat en ja .....
ik las dildoquote:Je weet beter dan dat lindo
volgens mij moet jij een beurt van iemand ;pquote:
maar om nu de naam van een getalenteerde zangeres zoals Rioisin in 1 adem te noemen met die mevrouw uit een paar posten geleden gaat me dan weer net te verquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:55 schreef PJORourke het volgende:
Mogguh.
Als we dan toch met idolen gaan smijten...
[ afbeelding ]
1. Nee.quote:
Ja haar solo carriere loopt niet helemaal op rolletjesquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:56 schreef Manias het volgende:
Trouwens, roisin murphy maakt erg coole muziek, maar is geen idool vind ik.. Is ze te weinig voor in de spotlight
Dat EMI haar niet promoot doet niks aan haar af, vind ik... ze heeft alles in zich om een superster te zijn, maar jaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:56 schreef Manias het volgende:
Trouwens, roisin murphy maakt erg coole muziek, maar is geen idool vind ik.. Is ze te weinig voor in de spotlight
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:56 schreef Manias het volgende:
[..]
volgens mij moet jij een beurt van iemand ;p
Ze loopt anders flink wat festivals af hoorquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja haar solo carriere loopt niet helemaal op rolletjes
Ze had gewoon niet met Herbert moeten samen werken voor Ruby Blue.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:58 schreef Stroekie het volgende:
Ja haar solo carriere loopt niet helemaal op rolletjes
Doet EMI vakerquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:59 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat EMI haar niet promoot doet niks aan haar af, vind ik... ze heeft alles in zich om een superster te zijn, maar ja
Ik heb haar al twee keer gezien, ik wil nog een keer.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:01 schreef Ang3l het volgende:
Ze loopt anders flink wat festivals af hoor
is gewoon geen hit-artiest die op iedere glossy staat met d'r poes open en bloot uit een auto stapt en aandacht trekt.
maar verder timmert ze aardig aan de weg hoor
Ga haar op lowlands zien
Ok Bonitoquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je weet beter dan dat lindo
[..]
Haha, zatlap dat je d'r bent
Geen caipirinha's?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ok Bonito![]()
Ja maar we hebben niet op de bar gedanst dus dat valt dan weer mee
Paris poesquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze loopt anders flink wat festivals af hoor
is gewoon geen hit-artiest die op iedere glossy staat met d'r poes open en bloot uit een auto stapt en aandacht trekt.
maar verder timmert ze aardig aan de weg hoor
Ga haar op lowlands zien
Jij had haar toch in het klokgebouw gezien tijdens Strijpfestival ?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:03 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik heb haar al twee keer gezien, ik wil nog een keer.
OK, Overpowered misschien niet, maar You Know Me Better, Cry Baby en Let Me Know passen prima in de top 40. En je kunt haar altijd nog goed remixen en Moloko zelf haalde vaak wel de top 40.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:02 schreef samjustme het volgende:
Doet EMI vaker, ze is oke superster denk het niet daarvoor is haar muziek niet mainstream genoeg voor.
Wat niet wil zeggen dat ze geen betere artiest is dan de gemiddelde "superster".quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:02 schreef samjustme het volgende:
[..]
Doet EMI vaker, ze is oke superster denk het niet daarvoor is haar muziek niet mainstream genoeg voor.
echte rietsuiker en limoenen doen de trucquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen caipirinha's?
Ik moet echt voor de 30e leren hoe ik die kan maken
Echt. Dat je jezelf als vrouw zo te kakken wil laten zetten voor een beetje publiciteit.quote:
quote:
En cachacha toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
echte rietsuiker en limoenen doen de truc
ja maar da's standaardquote:
Uh-huh. En een keer op Virus. Maar heb de show in Amsterdam gemist, die schijnt toch iets beter te zijn geweest.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:05 schreef Stroekie het volgende:
Jij had haar toch in het klokgebouw gezien tijdens Strijpfestival ?
volgens mij nergens voor nodig en heeft hij zal z'n eigen spankmaster gevondenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:09 schreef Manias het volgende:
[..]
hij wil dat ik hem ga spanken (not gonna happen:P )
quote:
Hey!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:10 schreef Stroekie het volgende:
volgens mij nergens voor nodig en heeft hij zal z'n eigen spankmaster gevonden
Ja en gemalen ijsblokjesquote:
Ja, die vrouw uit bed werken.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:12 schreef Stroekie het volgende:
volgens mij wacht je nog een schone taak
Viespeukquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij nergens voor nodig en heeft hij zal z'n eigen spankmaster gevonden
Nee, die gebruiken we ergens anders voorquote:
Dat moet toch niet zo moelijk zijnquote:
Trioquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |