quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:30 schreef BitterBal88 het volgende:
'2 hitsige homo's tijdens Narnia uit de zaal gegooid'
bron: www.telegraaf.nl
Gimme gimme gimme a report this midnightquote:
Heb je Erik laten leven?quote:
Over de film? Ach ja, wel leuk. Hinkt op iets te veel benen en speelt erg leentjebuur bij zijn grotere broer (maar ja,a ls dat nou eenmaal in het boek zat....). Verder was Caspian cute, zeker omdat ie een Spaams accent hadquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Gimme gimme gimme a report this midnight
*burp* O, volgens mij heb ik nog een stukje tussen m'n tandenquote:
Wat boeit die film mij nou? hoe wast samen met de andere 2 medefokkers?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Over de film? Ach ja, wel leuk. Hinkt op iets te veel benen en speelt erg leentjebuur bij zijn grotere broer (maar ja,a ls dat nou eenmaal in het boek zat....). Verder was Caspian cute, zeker omdat ie een Spaams accent haden was die muis iets te veel Shrek Puss in boots.
Oooow! Maar die kende ik beide toch al?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wat boeit die film mij nou? hoe wast samen met de andere 2 medefokkers?
Je ziet de meest belangrijkste vraag over het hoofd.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oooow! Maar die kende ik beide toch al?
TMM zie in minstens 1x in de 2 weken en het was ook al de 3e x dat ik Erik zag.
Die's ff ingeruild voor Eros.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:13 schreef BitterBal88 het volgende:
[..]
Je ziet de meest belangrijkste vraag over het hoofd.
En wat is er met je oude avatar gebeurt.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:17 schreef BitterBal88 het volgende:
TMM is dood he?
Ja Puss in boots zag ik ook in die muisquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Over de film? Ach ja, wel leuk. Hinkt op iets te veel benen en speelt erg leentjebuur bij zijn grotere broer (maar ja,a ls dat nou eenmaal in het boek zat....). Verder was Caspian cute, zeker omdat ie een Spaams accent haden was die muis iets te veel Shrek Puss in boots.
Shhhht!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja Puss in boots zag ik ook in die muis. Verder weinig van de film gezien, omdat, nou ja...
![]()
.
Ik hoorde hem continu lachen zoals gewoonlijkquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:25 schreef BitterBal88 het volgende:
[..]
Nee, maar je ontwijkt de vraag wel heel eruug.
Vond ie het leuk op de 1e rij?
Ik erger me daar erg aan hequote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoorde hem continu lachen zoals gewoonlijk
TMM heeft in het station wel een lekkere man in handen gehad trouwensquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoorde hem continu lachen zoals gewoonlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Ik lust geen popcorn,..... nou ja, ik vind het te erg stinken.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:29 schreef BitterBal88 het volgende:
Ja, ik zou ook popcorn met mijn handen eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |