Ik was er met kerstavond en 1e en 2e kerstdag. Dan is ALLES dicht. De winkels, de kroegen, de bezienswaardigheden, zelfs de meeste metro lijnen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:23 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Is ook mijn 1e keer in Liverpool. London is leuk maar je moet wel de weg weten. Manchester is ook leuk, en meer geconcentreerd in een of 2 straten
Walking down canalstreet, knockin'on every door. Goddamn son of a bitch, I couldn't find a whore!quote:
Boxing Day Sale? En als je dan buiten t centrum zit ben je de lul ja, dat zat ik nietquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:32 schreef Ang3l het volgende:
Ik was er met kerstavond en 1e en 2e kerstdag. Dan is ALLES dicht. De winkels, de kroegen, de bezienswaardigheden, zelfs de meeste metro lijnen.
In QAF UK wordt die straat ook nog eens met de grond gelijk gemaakt...quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:37 schreef Ang3l het volgende:
Walking down canalstreet, knockin'on every door. Goddamn son of a bitch, I couldn't find a whore!
I finally find a whore, she was kinda thin. Goddamn son of a bitch, I couldn't get it in!
Ik zat IN het centrum. Maar van die boxing day sale was weinig te merken. Heel veel winkels waren nog steeds dicht, waaronder Harrods. En die was de 2 dagen daarvoor ook al dicht. Als je er maar 3 dagen bent is dat allemaal best vervelendquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Boxing Day Sale? En als je dan buiten t centrum zit ben je de lul ja, dat zat ik niet
quote:
Tja, daar ben ik dan weer te laat voor geweest, ik ga hem morgen nog een keer kijkenquote:
Zo on big screen was ie best heftigquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Tja, daar ben ik dan weer te laat voor geweest, ik ga hem morgen nog een keer kijken![]()
En dan al die derderangs acteurs die erin meedoen zodat ze toch nog werk hebbenquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:05 schreef Ang3l het volgende:
http://www.apple.com/trailers/lions_gate/disastermovie/
EchtHoudt de crap nou nooit op?
Sowieso.... een parodie op disasters movies, maar dan met iron man, kungfu panda, hell boy, enchanted etc. Hou je dan bij 1 genre wat je parodieert en niet gewoon alles wat los en vast zit. Damn zeg, want kan ik slecht tegen dit soort reeksen. Scary movie was nog wel leuk, Not another teen movie ook nog wel... maar die reeks bagger die daarna eruit vloog. Epic Movie, meet the spartens, 6000 andere scary movies, date movie, epic movie.....
Echt he! En al die films krijgen de meest slechte recensies. Sommige vertikken ze zelfs te bekijken. maar toch.... ze blijven komen. Ergens zullen ze wel geld opleveren dan.quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
En dan al die derderangs acteurs die erin meedoen zodat ze toch nog werk hebben
Ich kump nog gans oet Kirchroa oachquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:56 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb maandagmiddag en dinsdag vrijgevraagd
Iiiieeeeeuuuuuw, Niet zo praten! Da's vies!quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ich kump nog gans oet Kirchroa oach
Dien jungske oet Zitterd kalt oach so get.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:02 schreef Ang3l het volgende:
Iiiieeeeeuuuuuw, Niet zo praten! Da's vies!
Tofquote:
Zit je haar al goed?quote:
Elslooquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:05 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dien jungske oet Zitterd kalt oach so get.
Het zit wel aardig. Maar je mag niet te lang naar me kijkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |