Oh ?quote:
Maar wil m wel terug..ach always next monthquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja dat ding is er al zolang uit.
Denk niet dat die binnen 't uur bezorgen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:51 schreef NathaN het volgende:
www.albert.nl
Hoef je alleen op te staan om de deur open te doen...
Hangt er vanaf welk bier je wil, he...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:53 schreef DennisMoore het volgende:
Denk niet dat die binnen 't uur bezorgen.
En minimale bestelkosten, hoeveel kratjes zijn dat?
Erwin (Sunjammer)quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:50 schreef wonderer het volgende:
http://gallery.vlarp.nl/albums/rozemaandag2006/P7242162.sized.jpg
Wie is die linker?
Oh.. tralalaquote:
Weet ik hoever jij intussen bent ingeburgerd. Bovendien heeft Grolsch ook meerdere soorten, he...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:57 schreef DennisMoore het volgende:
En dat vraag je aan een Tukker?
Krijg nou wat. Dacht altijd dat die er heel anders uitzagquote:
Zo'n wuppie brengt je meteen in verwarring, he.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:59 schreef wonderer het volgende:
Krijg nou wat. Dacht altijd dat die er heel anders uitzag
Ja, dat kun je wel zeggenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:01 schreef NathaN het volgende:
[..]
Zo'n wuppie brengt je meteen in verwarring, he.
Ik koop vaak een kratje pijpjes bij de Edah. En een kratje zet je niet op de band.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:58 schreef NathaN het volgende:
Weet ik hoever jij intussen bent ingeburgerd. Bovendien heeft Grolsch ook meerdere soorten, he...
Mja, maar die wichten verdienen dan ook hun IQ per uur...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:03 schreef DennisMoore het volgende:
Ik koop vaak een kratje pijpjes bij de Edah. En een kratje zet je niet op de band.
Je zegt tegen zo'n kassa-wicht: "Ik heb alleen een kratje Grolsch, pijpjes."
Nu al drie keer gehoord: "Welke? Die van 30 of van 50?".
Verplicht op inburgeringscursus, die dames!
Netto?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:06 schreef NathaN het volgende:
Mja, maar die wichten verdienen dan ook hun IQ per uur...
Ik geef één hint, misschien herken je het.quote:
"En is je IQ netto of bruto?"quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:07 schreef DennisMoore het volgende:
Netto?
Uitgelekte caissières. Yegh...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:16 schreef DennisMoore het volgende:
Netto uitlek-iq denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |