quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:57 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dan moet je toch een of ander wijf op de keukentafel neuken terwijl je moeder daar thee aan het zetten is. Ofzo...
Dat moet ik dan maar een keer doenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:57 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dan moet je toch een of ander wijf op de keukentafel neuken terwijl je moeder daar thee aan het zetten is. Ofzo...
omdat ik het verschrikkelijk vind om op foto's te staan.. en vlarp weet dat.. daarom..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
waarom staat blubberzwijn zo vaak op de foto?![]()
het moet wel een complot zijn, net als aids..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja maar dit gaat verder als een grapje, weet je zeker dat er niets achter zit, of is dat mijn paranoide zieke geest
Ach... Aids... dat moet je positief zien.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
het moet wel een complot zijn, net als aids..
Ahaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
In die hele drukke straat!
(Straat waar de lollipop zit)
praat mij niet meer over aidsquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:19 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ach... Aids... dat moet je positief zien.
Een betere doelgroep dan roze maandag is er niet.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
het moet wel een complot zijn, net als aids..
Afhankelijk van hoe ze gemaakt worden, kunnen ze best leuk zijn. Maar te vaak zijn het gemakkelijke uithalen naar anderen.quote:
Dat is een roze wuppie.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:50 schreef wonderer het volgende:
http://gallery.vlarp.nl/albums/rozemaandag2006/P7242162.sized.jpg
Wie is die linker?
Het laatste.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
mm..
laat ik vandaag m'n piercing opnieuw zetten of wacht ik nog een maandje en ga ik komende week uit...
Oh ?quote:
Maar wil m wel terug..ach always next monthquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja dat ding is er al zolang uit.
Denk niet dat die binnen 't uur bezorgen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:51 schreef NathaN het volgende:
www.albert.nl
Hoef je alleen op te staan om de deur open te doen...
Hangt er vanaf welk bier je wil, he...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:53 schreef DennisMoore het volgende:
Denk niet dat die binnen 't uur bezorgen.
En minimale bestelkosten, hoeveel kratjes zijn dat?
Erwin (Sunjammer)quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:50 schreef wonderer het volgende:
http://gallery.vlarp.nl/albums/rozemaandag2006/P7242162.sized.jpg
Wie is die linker?
Oh.. tralalaquote:
Weet ik hoever jij intussen bent ingeburgerd. Bovendien heeft Grolsch ook meerdere soorten, he...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:57 schreef DennisMoore het volgende:
En dat vraag je aan een Tukker?
Krijg nou wat. Dacht altijd dat die er heel anders uitzagquote:
Zo'n wuppie brengt je meteen in verwarring, he.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:59 schreef wonderer het volgende:
Krijg nou wat. Dacht altijd dat die er heel anders uitzag
Ja, dat kun je wel zeggenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:01 schreef NathaN het volgende:
[..]
Zo'n wuppie brengt je meteen in verwarring, he.
Ik koop vaak een kratje pijpjes bij de Edah. En een kratje zet je niet op de band.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:58 schreef NathaN het volgende:
Weet ik hoever jij intussen bent ingeburgerd. Bovendien heeft Grolsch ook meerdere soorten, he...
Mja, maar die wichten verdienen dan ook hun IQ per uur...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:03 schreef DennisMoore het volgende:
Ik koop vaak een kratje pijpjes bij de Edah. En een kratje zet je niet op de band.
Je zegt tegen zo'n kassa-wicht: "Ik heb alleen een kratje Grolsch, pijpjes."
Nu al drie keer gehoord: "Welke? Die van 30 of van 50?".
Verplicht op inburgeringscursus, die dames!
Netto?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:06 schreef NathaN het volgende:
Mja, maar die wichten verdienen dan ook hun IQ per uur...
Ik geef één hint, misschien herken je het.quote:
"En is je IQ netto of bruto?"quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:07 schreef DennisMoore het volgende:
Netto?
Uitgelekte caissičres. Yegh...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:16 schreef DennisMoore het volgende:
Netto uitlek-iq denk ik.
quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
uhuh!!!kom je langs als ik er es werk?
quote:
Oh.. daar heb ik nooit zo op geletquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik geef één hint, misschien herken je het.
[afbeelding]
Is het leuk stappen in Eindhoven ofzo?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sunriiiise
gaat mijn dansteam ook vaak heen
Ja halloquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
uhuh.. die's ook nog geweest. Maar JIJ wilde zo nodig niet met ons mee
quote:
Knap heh?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:35 schreef NathaN het volgende:
Vlarp, ik zie je ineens voor me met van die blonde gevlochten donuts op je hoofd...
Nou.. het zal wel!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallowij waren er pas net en jullie gingn eten. Wij hadden alle 4 net gegeten
Ohw.. de Brabantse polder..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[afbeelding]
Sunrise is in Best, Aquabest wel te verstaan.
Aan een meer, met een strand, loungebanken, lekker eten, drank, mooie styling, leuke muziek.
http://www.beachclubsunrise.nl/
Nee de mooie omgeving van *vul hier de naam in van het gat waar jij woont*quote:
Ja. Het is.quote:
White Strawberry Magnums..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:06 schreef NathaN het volgende:
Nog wat spannends gekocht?
Ik was dat iig wel ja.quote:
Oe, daar heb ik meteen zin in...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En nu moet ik met m'n duffe kop gaan sporten.....
nou dat duurt met zulk weer nog wel langer dan een uur hoor voordat deze weer vol isquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Bijna vol, eigenlijk niet eens demoeite om te tvp'en.
Voodoo!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Waarom zit dat nummer van die blonde snol PH in m'n kop?
you do something to mequote:
Nee.. belachelijk!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Het is.
We hadden geen zin om, pas op de kermis gearriveerd, meteen al een uur ergens te gaan zitten, kijkend hoe mensen eten. Logisch toch?
Andere opvallende eigenschappen..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Waar heb je dan wel op gelet is de vraag.
Hmm, maar dat zal dus betekenen en zoiets als een tattoo je over het algemeen ook niet op zal vallen?quote:
Meestal vallen ze me juist wel op omdat een mooie passende tatoo er erg euhm... *kuch* opwindend kan uitzienquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hmm, maar dat zal dus betekenen en zoiets als een tattoo je over het algemeen ook niet op zal vallen?
Wacht maar tot ik klaar ben met m'n metamorfose.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Meestal vallen ze me juist wel op omdat een mooie passende tatoo er erg euhm... *kuch* opwindend kan uitzien
Gaat dat gebeuren voor we gaan bieren?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik klaar ben met m'n metamorfose.
hoe staat het met dat onvrijwillige deel van de metarmorfosequote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik klaar ben met m'n metamorfose.
Ohw.. ik had nog wel zo gehoopt op leuk uitzicht..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nah, dat heeft zijn tijd nodig helaas.
Geen gips mee, omdat anders het gewricht aan elkaar zou rotten. Ik kan er nog seeds weinig mee, maar kan hem wel laten hangen gelukkig.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoe staat het met dat onvrijwillige deel van de metarmorfose
kan je beide armen alweer vrijelijk bewegen of wordt je nog steeds gehinderd door gips ?
En jij beweerde ooit dat ik niet onaantrekkelijk was.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw.. ik had nog wel zo gehoopt op leuk uitzicht..
Oh damn.. heb ik dat serieus beweerd?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En jij beweerde ooit dat ik niet onaantrekkelijk was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |