Vooral dat laatste doet 't hem..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hmm, ipod is voor de heb en de tattoo past goed bij mijn nieuwe ruige uiterlijk.
hehe ja hier ook!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Uh, 't is warm hier.. heel warm..
't was kewl.. alleen niet koel zegmaar. Wel erg leuke dag gehad.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:21 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehe ja hier ook!.
en hoe was roze maandag? thanx voor de sms!
zeker wel...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
uhuh!!!kom je langs als ik er es werk?
kan wel, ben er rond half tien tien uur ff geweest, mau was daar en we gingen even richting xfm stagequote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
't was kewl.. alleen niet koel zegmaar. Wel erg leuke dag gehad.
Maar was jij er nou? Want of ik zag jou voor de Mac staan, of een look-a-like
O ja.. dat hele drukke stuk.. nou ja, er waren 6 van die drukke plekken volgens mij. Werd overal wel erg lekker gedraaidquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:24 schreef Jerruh het volgende:
[..]
kan wel, ben er rond half tien tien uur ff geweest, mau was daar en we gingen even richting xfm stage
en jij zei ja... op een bedje van sla, met aardappel gratinquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:50 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Mijn meoder vroeg vandaag voor de 2e keer of ik wel van meisjes hou![]()
![]()
Welke helft?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:54 schreef Blubberzwijn het volgende:
oeh een halfnaakte glazenwasser aan de deur
De honden ruiken bloed en nu laten ze nooooit meer losquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:50 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Mijn meoder vroeg vandaag voor de 2e keer of ik wel van meisjes hou![]()
![]()
quote:
Jij... jij... Nederlander!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:10 schreef Vlarp het volgende:
*klachten bij fietsersbond deponeer over 2 fietspaden in de buurt*
Zeg.. als ik bijna van m'n fiets gelanceerd wordt door putten en geulen in het fietspad...quote:
Dat is zodat je moet omrijden, meer kilometers maakt en sneller afvalt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:13 schreef Vlarp het volgende:
Zeg.. als ik bijna van m'n fiets gelanceerd wordt door putten en geulen in het fietspad...
Ik vind 22 km al ver zatquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:15 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat is zodat je moet omrijden, meer kilometers maakt en sneller afvalt.
Heb je 'm nou al hierheen gestuurd?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:19 schreef Blubberzwijn het volgende:
nee de glazenwasser had best een mooie lichaamsbouw
Hihiquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jij zei ja... op een bedje van sla, met aardappel gratin![]()
ik wel ja wimquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:11 schreef min6 het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-2963781302097951484
moeten jullie hier nou ook niet om lachen?
(ben ik)
Is het onzin, dan?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:26 schreef BB_Koning het volgende:
De eerste keer dat ze t vroeg werd ik boos en zei ik dat ik nooit meer zoiets wilde horen, dat was een paar maanden geleden. En nu komt ze weer met die onzin?
Verdorie![]()
Maar ze heeft ergens wel gelijk.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:43 schreef BB_Koning het volgende:
Ik vin dhet onzin dat ze zoiets tegen me zegt![]()
denk je dat ze het veroordeelt?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:43 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik vin dhet onzin dat ze zoiets tegen me zegt![]()
Dan moet je toch een of ander wijf op de keukentafel neuken terwijl je moeder daar thee aan het zetten is. Ofzo...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:56 schreef BB_Koning het volgende:
ja, maar ze meot denken dat ik hetero ben![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |