quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:57 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dan moet je toch een of ander wijf op de keukentafel neuken terwijl je moeder daar thee aan het zetten is. Ofzo...
Dat moet ik dan maar een keer doenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:57 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dan moet je toch een of ander wijf op de keukentafel neuken terwijl je moeder daar thee aan het zetten is. Ofzo...
omdat ik het verschrikkelijk vind om op foto's te staan.. en vlarp weet dat.. daarom..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
waarom staat blubberzwijn zo vaak op de foto?![]()
het moet wel een complot zijn, net als aids..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja maar dit gaat verder als een grapje, weet je zeker dat er niets achter zit, of is dat mijn paranoide zieke geest
Ach... Aids... dat moet je positief zien.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
het moet wel een complot zijn, net als aids..
Ahaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
In die hele drukke straat!
(Straat waar de lollipop zit)
praat mij niet meer over aidsquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:19 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ach... Aids... dat moet je positief zien.
Een betere doelgroep dan roze maandag is er niet.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
het moet wel een complot zijn, net als aids..
Afhankelijk van hoe ze gemaakt worden, kunnen ze best leuk zijn. Maar te vaak zijn het gemakkelijke uithalen naar anderen.quote:
Dat is een roze wuppie.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:50 schreef wonderer het volgende:
http://gallery.vlarp.nl/albums/rozemaandag2006/P7242162.sized.jpg
Wie is die linker?
Het laatste.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
mm..
laat ik vandaag m'n piercing opnieuw zetten of wacht ik nog een maandje en ga ik komende week uit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |