NL Staat er naast oen, en het is luxemburg frans en nederland's, das logisch, zwitserland staat er dan ook 3x in...quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:23 schreef Misanthropist het volgende:
Handig trouwens dat op de officiële site van LBP twee keer Luxemb(o)urg staat en geen NL
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
NL Staat er naast oen, en het is luxemburg frans en nederland's, das logisch, zwitserland staat er dan ook 3x in...
van de 3 vlaggen die op elkaar lijken moet je de meest rechtse nemen....quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:45 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
dan vraag ik me af welk Nederlands jij kent
"Spiel-Infos" en "Plattformabenteuern" klinken mij toch meer Duits in de oren namelijk. Misschien wel Luxemburg-Frans en Luxemburg-Duits.
Da's logisch.
Riptenquote:Earlier in the year, Polyphony Digital founder Kazunori Yamauchi (now of GT:TV fame, Top Gear next) mentioned that “maybe by Fall we’ll be able to implement it [ie. damage modeling],” and confirming that it would be included as a patch to Gran Turismo 5 Prologue. Their plans haven’t changed.
In an E3 interview with IGN, Kazunori reiterates that they are still working on implementing damage, but joking saying that, being Gran Turismo, “it might be a little bit late.”
The PD team are certainly perfectionists and this fact could reflect on the full release of Gran Turismo 5, which Kazunori says could come as late as 2010;
Of course after this next update, we’re going to have another update later on in the year. There’s no plans in the works for GT5 yet - that might be 2009, or it might be 2010… But we’re totally focused on getting the updates through for Gran Turismo 5 Prologue, and that’s all we’re focused on.
Bring on the free updates.
Prachtig!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ripten
E3 demo van Valkyria Chronicles.![]()
http://blog.us.playstatio(...)age-1/#comment-89178
Man na de beelden te hebben gezien ben ik echt hyped. De cell-shading style is...zooo prachtig![]()
* Cyberia voegt spel toe aan most wanted list voor 2008
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:22 schreef robbolo het volgende:
[..]
van de 3 vlaggen die op elkaar lijken moet je de meest rechtse nemen....
* wdn zou dat zondermeer al hebben gedaanquote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:45 schreef Cyberia18 het volgende:
* Cyberia voegt spel toe aan most wanted list voor 2008
quote:Dat die vernieuwing voor ons trouwens ook heel goed kan uitpakken bleek bij een game die ik vandaag heb gezien op de PS3, Heavy Rain. Ik heb een contract getekend en mag dus niet zeggen wat ik zag, maar verklap al wel dat het revolutionair was, ongekend mooi, dat iedereen het kan spelen, zonder dat het casual aanvoelt.
Pfff, zeg dan nietsquote:Dat die vernieuwing voor ons trouwens ook heel goed kan uitpakken bleek bij een game die ik vandaag heb gezien op de PS3, Heavy Rain. Ik heb een contract getekend en mag dus niet zeggen wat ik zag, maar verklap al wel dat het revolutionair was, ongekend mooi, dat iedereen het kan spelen, zonder dat het casual aanvoelt.
Ik heb een contract getekend,.... dat woordgebruik van Gamekingsquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:58 schreef Cyberia18 het volgende:
JJ van Gamekings heeft de presentatie van Heavy Rain ook mogen bijwonen. Hoe is het mogelijk voor zo'n paupersite.
[..]
Persoonlijk iets denk ik. Jij ziet het niet,... ik wel. Ik zie het hem zeggenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:17 schreef SummerBreeze het volgende:
Wat is er dan zo gek aan zijn opmerking "ik heb een contract getekend"?
Ik weet niet wat het probleem is, maar de PU vond ik altijd erg sterk. Dat er van die simpel ogende zielen achter zitten maakt me geen fuck uitquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:58 schreef Cyberia18 het volgende:
JJ van Gamekings heeft de presentatie van Heavy Rain ook mogen bijwonen. Hoe is het mogelijk voor zo'n paupersite.
[..]
Fijn dat je het zelf ook bevestigd.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:31 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het probleem is, maar de PU vond ik altijd erg sterk.
PU drukt nog geen 30.000 stuks per maand. Oops zei ik dat?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:31 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het probleem is, maar de PU vond ik altijd erg sterk. Dat er van die simpel ogende zielen achter zitten maakt me geen fuck uit
PU is volgens mij nog steeds het grootste gamesmagazine van de Benelux en dus erg nuttig om rekening mee te houden als spelontwikkelaar.
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:22 schreef Scarface2004 het volgende:
Boh gek. een LBP pakket met DS controller zou vet zijn.
En een Sackboy knuffel (of zijn die er al)
Tuurlijk komen ze wel, Sony zou gek zijn als ze niet op de hype inspelen. Zal vast wel een limited edition van LBP komen met die knuffel erbij ofzo.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja kunnen we ze nou wel of niet verwachten die knuffels?
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:13 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Zal vast wel een limited edition van LBP komen met die knuffel erbij ofzo.
Je bedoelt dat diegene die het gepost heeft typkanker heeft?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:33 schreef Misanthropist het volgende:
Sjezes, hebben jullie dit nieuwsbericht gelezen?
Kaz Hirai: \"PS3 pas winstgevend vanaf maart 2009\"
ja dat zeker en dat het hele bericht nergens op lijkt te slaanquote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:35 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je bedoelt dat diegene die het gepost heeft typkanker heeft?
Insta-Buy IMOquote:
Kan je ook gratis games downloaden? En zo nee, kan je alleen maar spellen aanschaffen dmv een creditcard?quote:Op zondag 20 juli 2008 08:53 schreef McReal het volgende:
Snakeball dedownload + gespeeld .. verslavend leuk spel
Waar zit je inmiddels? Ik kom zelf niet voorbij dat level met vier olifanten boven elkaar met touwen en weinig aanknopingspuntenquote:Op zondag 20 juli 2008 14:26 schreef Kremers het volgende:
Wat is dat elefunk toch frustrerend moeilijk op sommige punten
FOK!gamesquote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:33 schreef Misanthropist het volgende:
Sjezes, hebben jullie dit nieuwsbericht gelezen?
Kaz Hirai: \"PS3 pas winstgevend vanaf maart 2009\"
Daar ben ik nog lang niet ;p Ik zit op niveau 2, eenna laatste level. Ik speel het ook maar een half uurtje per keerquote:Op zondag 20 juli 2008 14:36 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Waar zit je inmiddels? Ik kom zelf niet voorbij dat level met vier olifanten boven elkaar met touwen en weinig aanknopingspunten
quote:Postal 3 komt eind 2009 ook naar de PlayStation 3
Eerder was al bekend dat Postal 3 in ontwikkeling is voor de PC en Xbox 360, vandaag is de game ook officieel aangekondigd voor de PlayStation 3. Niet alleen meldde Valve dit goede nieuws, ook maakte de ontwikkelaar bekend dat de game pas in het midden of einde van 2009 beschikbaar zal zijn, in plaats van begin 2009.
De Postal-franchise staat bekend om haar gruwelijke beelden en de nogal oppervlakkige gameplay. Het enige wat je moet en kan doen is honderden mensen op talloze manieren naar het hiernamaals helpen. Een knotsgek wapenarsenaal stond tot je beschikking, waaronder kettingzagen, katten, katana's, vuurwerk, balpennen, protestborden, enzovoort. Vooral door de omstredenheid van al dat zinloos geweld in de games werd het door vele spelers bekroond tot cultklassiekers.
Bron?quote:Op zondag 20 juli 2008 14:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Er komen geen pre-paid kaarten in Europa mensen.
Als ze er zijn wil ik er ook een!!!!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:22 schreef Scarface2004 het volgende:
En een Sackboy knuffel (of zijn die er al)
Dave (van Sony NL) zei dat tegenover OPM. Dit heeft zoals ik al eerder heb gezegd te maken met de verschillende valuta die Europa kent. Ze zijn nu bezig om met een andere oplossing te komen.quote:
Moet... hebben... niet.... langer.... kunnen... wachten...quote:
Jongen, het is nog nieteens uit, komt allemaal vast wel goed, klagen kan na de release altijd nogquote:Op zondag 20 juli 2008 15:58 schreef robbolo het volgende:
[..]
Die sjaal vliegt overal doorheen, beetje jammer zeg... wat een kut spel
relax man, was een grapjequote:Op zondag 20 juli 2008 16:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jongen, het is nog nieteens uit, komt allemaal vast wel goed, klagen kan na de release altijd nog
soort jenga met olifantenquote:Op zondag 20 juli 2008 18:25 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Elefunk heb ik ook trouwens
wie wil binnekort eens multi doen, en wat is dan de bedoeling
ehhhhquote:Op zondag 20 juli 2008 15:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dave (van Sony NL) zei dat tegenover OPM. Dit heeft zoals ik al eerder heb gezegd te maken met de verschillende valuta die Europa kent. Ze zijn nu bezig om met een andere oplossing te komen.
Bring it on bitchquote:Op zondag 20 juli 2008 18:25 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Elefunk heb ik ook trouwens
wie wil binnekort eens multi doen, en wat is dan de bedoeling
Engeland, Denemarken, Zweden, Hongarije,... etc. etc. Er zijn er nog genoeg! Begrijp echter het probleem niet.quote:
Ja. laten we 50 hittests uitvoeren met die sjaal. 50 extra collisions per frame = FAIL.quote:Op zondag 20 juli 2008 15:58 schreef robbolo het volgende:
[..]
Die sjaal vliegt overal doorheen, beetje jammer zeg... wat een kut spel
Ik krijg hem morgen tweedehands binnen. Beetje laat (en met Battlefield overbodig) maar ben er toch wel benieuwd naarquote:Op zondag 20 juli 2008 18:23 schreef SToRM81 het volgende:
Haha. Lang geleden trouwens dat ik Warhawk nog eens gespeeld heb. Binnenkort nog maar eens een avondje spelen denk ik
quote:Op zondag 20 juli 2008 19:33 schreef SuperFruitig het volgende:
Weet iemand hoe ik een kus uitdeel in Indiana Jones Lego? Ik zweep mn vriendin de hele tijd van de rots af ipv dat ik haar teder zoen
Tja, en voor de Wii en 360 zijn die verschillende valuta ook geen probleem...quote:Op zondag 20 juli 2008 19:44 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja, dit is wel erg lomp. Nooit gehoord van de EURO zeker.
Europa is juist het enige continent met 1 valuta. Dat zie ik Noord-Amerika of Azie nog niet doen. Verder boeit het mij weinig, ik heb een credit card.quote:Op zondag 20 juli 2008 19:47 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Tja, en voor de Wii en 360 zijn die verschillende valuta ook geen probleem...
Het verschil is dat de XBOX360 en Wii met een puntensysteem werken, en dat content in de PSStore voorzien is van een normale prijs.quote:Op zondag 20 juli 2008 19:47 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Tja, en voor de Wii en 360 zijn die verschillende valuta ook geen probleem...
Ah ja, daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:04 schreef Kremers het volgende:
[..]
Het verschil is dat de XBOX360 en Wii met een puntensysteem werken, en dat content in de PSStore voorzien is van een normale prijs.
Dan maak je toch een tegoedsysteem ofzo. Met een 20-eurokaart krijg je 20-euro tegoed erbij op PSN. Geen idee waarom er zo moeilijk over gedaan wordt.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:04 schreef Kremers het volgende:
[..]
Het verschil is dat de XBOX360 en Wii met een puntensysteem werken, en dat content in de PSStore voorzien is van een normale prijs.
quote:Op zondag 20 juli 2008 20:16 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
even Deacon gedag zeggen![]()
tevens tvp
Hehehe, het wordt tijd voor motorstorm 2 zie ik al.quote:
28 novemberquote:Op zondag 20 juli 2008 20:34 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Hehehe, het wordt tijd voor motorstorm 2 zie ik al.
Kan ik je weer wat respect bijbrengen
Release sept ergens?
Nee dan pas!?!?!?!quote:
Mirror's Edge fo sho!quote:Op zondag 20 juli 2008 21:39 schreef KoosyNL het volgende:
Best of E3 volgens G4TV?
http://e3.g4tv.com/e32008/index.html
LittleBigPlanate
Wat vonden jullie de beste van de show?
Littlebigplanet is zeker mijn must-have maar dat wist ik al voor de show. Beste van de show voor mij is Prince Of Persia!
Begin december zullen de grote titels sowieso wel in de schappen liggen in verband met wereldwijde kerstinkopenquote:Op zondag 20 juli 2008 21:44 schreef Cyberia18 het volgende:
28 november is trouwens gewoon pure speculatie. Er is nog helemaal geen releasedatum bekend.
Wel zie ik het spel in november of zelfs in december verschijnen.
Oktober ---> LBP, Socom
November --> Resistance 2
December --> Motorstorm 2
Believe.
Sony am winquote:Sony komt met 12 aankondigingen in Leipzig
De E3 stelden de PS3-bezitters misschien een beetje teleur maar op de Games Convention in Leipzig, welke volgende maand zal plaatsvinden, mogen we heel wat meer gaan verwachten. Sony zou namelijk 12 aankondigingen klaar hebben liggen voor de Conference, wat natuurlijk een stuk meer is dan de games MAG en Ratchet & Clank Future: Quest for Booty, die we op de E3 voorgeschoteld kregen. SCEE's David Reeves wist via de Buttonmasher dit duidelijk te maken.
The second bits of information came from Sony. At the PAL specific press briefing David Reeves said that they had about 12 announcements to make at Leipzig, far more than what made its way out at E3.
quote:Op maandag 21 juli 2008 00:31 schreef Sackboy het volgende:
Ik was zo laatst in de stad, jeweets!
[ afbeelding ]
Dave van Sony keek daarom ook meer uit naar de Leipzig dan de E3.quote:
Nope. Meer een keynote waarbij grotendeels wordt ingegaan op de verkoopcijfers, hardware aankondigingen etc.quote:Op maandag 21 juli 2008 00:40 schreef Wessiej het volgende:
Komt er nou in Leipzig ook zo'n pre show conference zoals altijd met de E3?
En wat is je bron van bovenstaand bericht?quote:Op maandag 21 juli 2008 00:46 schreef Sackboy het volgende:
21 t/m 24 aug.
http://www.evilgamerz.com/index.php?action=fullnews&showcomments=1&id=16142quote:Op maandag 21 juli 2008 00:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En wat is je bron van bovenstaand bericht?
quote:Op maandag 21 juli 2008 00:51 schreef Sackboy het volgende:
[..]
http://www.evilgamerz.com/index.php?action=fullnews&showcomments=1&id=16142
wat dacht je van http://www.gc-germany.com/ trouwensquote:Op maandag 21 juli 2008 00:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En wat is je bron van bovenstaand bericht?
ziet 'r erg mooi uit, heb alleen nog geen idee wat de game zal doen. ik heb in de trailers nog geen enkel spelelement (leuk woord) gezien.quote:
Pokiemon Snap, maar dan in Afrika met wilde dieren.quote:Op maandag 21 juli 2008 09:48 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
ziet 'r erg mooi uit, heb alleen nog geen idee wat de game zal doen. ik heb in de trailers nog geen enkel spelelement (leuk woord) gezien.
leukquote:Op maandag 21 juli 2008 09:52 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Pokiemon Snap, maar dan in Afrika met wilde dieren.
quote:Nieuwe informatie MAG
Sinds SOCOM: Tactical Strike ontwikkelt Slant Six Games de SOCOM serie, SOCOM developer Zipper Interactive had namelijk een ander PlayStation 3 project: MAG. Sony zou de titel amper een maand geleden aan een focusgroep getoond hebben. Na de E3 voorstelling werd Kotaku gecontacteerd door iemand die beweert dat hij lid was van de focusgroep.
- MAG wordt een Mercenary Combat MMO waarbij MAG waarschijnlijk niet de definitieve naam wordt. De kans is groot dat de titel de SOCOM naam draagt, ondanks het feit dat de game tot een andere franchise behoort.
- De game zou onder zes titels kunnen verschijnen, waaronder MAG: Shadow War; MAG: Zero; MAG: Global Assault and MAG: Final Hour. Shadow War en Zero waren de populairste keuzes.
- De game werd vergeleken met de Sony titels SOCOM en Planetside.
- De gameplay werd getoond, maar de focusgroep mocht zelf niet spelen.
- De game speelt zich af in een toekomst die rond 2015-2020 vernield werd door allerlei rampen.
- De groep kreeg drie facties te zien: Amerika, Europa en het Midden-Oosten. De soldaten van het Midden-Oosten zouden wel sterk op terroristen lijken.
- Je kunt samen met enkele vrienden een squad vormen in de game, maar dat is niet verplicht.
- Je stijgt in rank door succesvol missies uit te voeren.
Wow, what a surprisequote:De soldaten van het Midden-Oosten zouden wel sterk op terroristen lijken.
Helemaal gelijk... het bericht stond er een beetje erg vaag, ook door de typfouten. Ik heb het gecorrigeerdquote:
Ik heb die gekocht en hij valt echt tegen. Het loopt wel goed enzo hoor, maar het spel ziet er niet uit op een groot scherm en de gameplay is ook achterhaald. De opvolger (2097) is echt stukken beter, dus misschien is het beter dat je die dan goedkoop via MP aanschaft ofzo.quote:Op maandag 21 juli 2008 12:14 schreef R_B het volgende:
Iemand als wipeout ps1 gedownload op psn?
Is ut wat? loopt het?
Die kerel is echt zo'n baasquote:
PS1-schijfjes zijn toch niet af te spelen in je PS3?quote:Op maandag 21 juli 2008 12:50 schreef SToRM81 het volgende:
Dat ziet er wel goed uit zeg
[..]
Ik heb die gekocht en hij valt echt tegen. Het loopt wel goed enzo hoor, maar het spel ziet er niet uit op een groot scherm en de gameplay is ook achterhaald. De opvolger (2097) is echt stukken beter, dus misschien is het beter dat je die dan goedkoop via MP aanschaft ofzo.
Uhm..... Jawel. PS2 games kan je nog niet afspelen op je 40GB ps3quote:Op maandag 21 juli 2008 12:58 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
PS1-schijfjes zijn toch niet af te spelen in je PS3?
Nice, trap ik vanavond WipeOut 2097 er weer even inquote:Op maandag 21 juli 2008 13:04 schreef Gamer_V het volgende:
PlayStation 1 schijfjes wel. Op alle modellen.
De demo was zwaar ballsquote:Op maandag 21 juli 2008 13:27 schreef Misanthropist het volgende:
Heeft iemand hier Hail To The Chimp trouwens al gespeeld? Schijnt een 'ultieme partygame' te zijn
Jammer dat die geen online heeft, want anders zou ik zo meedoenquote:Op maandag 21 juli 2008 13:08 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Nice, trap ik vanavond WipeOut 2097 er weer even in
Ik heb de demo gespeeld. Nouja, geprobeerd te spelen. Zwaar knudde!!!quote:Op maandag 21 juli 2008 13:27 schreef Misanthropist het volgende:
Heeft iemand hier Hail To The Chimp trouwens al gespeeld? Schijnt een 'ultieme partygame' te zijn
Wel op 80GB? En hoe weet je welke je hebt?quote:Op maandag 21 juli 2008 13:03 schreef disjfa het volgende:
[..]
Uhm..... Jawel. PS2 games kan je nog niet afspelen op je 40GB ps3
Nee. Alleenhet 60GB lauchmodel beschikt over BC. Ruilen voor een 80GB?quote:Op maandag 21 juli 2008 14:18 schreef Nuna het volgende:
[..]
Wel op 80GB? En hoe weet je welke je hebt?
Wowquote:Op maandag 21 juli 2008 12:33 schreef Sackboy het volgende:
IL-2 Sturmovik
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Do want!
Iemand die redelijk goed speelt?! That's new! Die magnum op het eind zag er wel powerful uitquote:
Is dat die Naruto 360 game?quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Voor de fans.
[ afbeelding ]
Demo staat online in de US store. Hoor er so far positieve verhalen over in ieder geval.
Is misschien maar goed ook met het belachelijke aantal goede spellen wat de komende maanden uit komt.quote:
Maar geen flightgamesquote:Op maandag 21 juli 2008 21:07 schreef merino het volgende:
[..]
Is misschien maar goed ook met het belachelijke aantal goede spellen wat de komende maanden uit komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |