quote:Op zondag 20 juli 2008 19:33 schreef SuperFruitig het volgende:
Weet iemand hoe ik een kus uitdeel in Indiana Jones Lego? Ik zweep mn vriendin de hele tijd van de rots af ipv dat ik haar teder zoen
Tja, en voor de Wii en 360 zijn die verschillende valuta ook geen probleem...quote:Op zondag 20 juli 2008 19:44 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja, dit is wel erg lomp. Nooit gehoord van de EURO zeker.
Europa is juist het enige continent met 1 valuta. Dat zie ik Noord-Amerika of Azie nog niet doen. Verder boeit het mij weinig, ik heb een credit card.quote:Op zondag 20 juli 2008 19:47 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Tja, en voor de Wii en 360 zijn die verschillende valuta ook geen probleem...
Het verschil is dat de XBOX360 en Wii met een puntensysteem werken, en dat content in de PSStore voorzien is van een normale prijs.quote:Op zondag 20 juli 2008 19:47 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Tja, en voor de Wii en 360 zijn die verschillende valuta ook geen probleem...
Ah ja, daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:04 schreef Kremers het volgende:
[..]
Het verschil is dat de XBOX360 en Wii met een puntensysteem werken, en dat content in de PSStore voorzien is van een normale prijs.
Dan maak je toch een tegoedsysteem ofzo. Met een 20-eurokaart krijg je 20-euro tegoed erbij op PSN. Geen idee waarom er zo moeilijk over gedaan wordt.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:04 schreef Kremers het volgende:
[..]
Het verschil is dat de XBOX360 en Wii met een puntensysteem werken, en dat content in de PSStore voorzien is van een normale prijs.
quote:Op zondag 20 juli 2008 20:16 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
even Deacon gedag zeggen![]()
tevens tvp
Hehehe, het wordt tijd voor motorstorm 2 zie ik al.quote:
28 novemberquote:Op zondag 20 juli 2008 20:34 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Hehehe, het wordt tijd voor motorstorm 2 zie ik al.
Kan ik je weer wat respect bijbrengen
Release sept ergens?
Nee dan pas!?!?!?!quote:
Mirror's Edge fo sho!quote:Op zondag 20 juli 2008 21:39 schreef KoosyNL het volgende:
Best of E3 volgens G4TV?
http://e3.g4tv.com/e32008/index.html
LittleBigPlanate
Wat vonden jullie de beste van de show?
Littlebigplanet is zeker mijn must-have maar dat wist ik al voor de show. Beste van de show voor mij is Prince Of Persia!
Begin december zullen de grote titels sowieso wel in de schappen liggen in verband met wereldwijde kerstinkopenquote:Op zondag 20 juli 2008 21:44 schreef Cyberia18 het volgende:
28 november is trouwens gewoon pure speculatie. Er is nog helemaal geen releasedatum bekend.
Wel zie ik het spel in november of zelfs in december verschijnen.
Oktober ---> LBP, Socom
November --> Resistance 2
December --> Motorstorm 2
Believe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |