En dit konden jullie niet eerder naar buiten brengen?quote:[E3] WipEout HD uitgesteld
De afwezigheid van WipEout HD op de Sony E3 persconferentie zorgde bij de Gamed redactie al voor wat verbaasde gezichten. De game moest immers aan het eind van de zomer uitkomen en zag er bij eerdere vertoningen al redelijk compleet uit.
Toch heeft Sony een vervelende boodschap voor ons: WipEout HD komt later dan verwacht. De ontwikkelaar van de game kampt met een groot technisch probleem waar de gehele wereldwijde Sony studio's geen oplossing voor heeft. Specifieker dan dit wordt het echter niet.
Sony werkt natuurlijk hard om het probleem op te lossen en doet haar best om de game alsnog aan het eind van het jaar in de PlayStation Store te laten verschijnen. Beloven kunnen ze het echter niet.
Delaystation 3quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En dit konden jullie niet eerder naar buiten brengen?
Zolang End War maar niet verder uitgesteld wordt...quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:42 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Delaystation 3![]()
H.A.W.X. is ook uitgesteld trouwens, naar 2009
Met die 10 dollar voor 20 dollar kaart? Zijn die makkelijk te bestellen? En waar?quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:45 schreef Wessiej het volgende:
Elefunk kost 8 euro en 5 dollar
Gelukkig haal ik hem uit de USA.
Nee 20 dollar kaart + 10 dollar PSN game voor 40 dollarquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:03 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Met die 10 dollar voor 20 dollar kaart? Zijn die makkelijk te bestellen? En waar?
En weet iemand of de US expansion van SSDHD ook compatible is met de EU SSDHD? Of gaat dat niet werken?
SCEE en SCEA bepalen volgens mij zelf de prijzen waardoor je dit soort verschillen krijgt...quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:45 schreef Wessiej het volgende:
Elefunk kost 8 euro en 5 dollar
Gelukkig haal ik hem uit de USA.
Geen trophies vooralsnogquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:54 schreef KoosyNL het volgende:
ZItten er trouwens al Throphies in Elefunk??
quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Heavenly Sword is gewoon regiovrij toch mensen?
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:16 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Omdat alle PS3 games dat zijn. Dat weet je nou onderhand toch wel Cyb
quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Heavenly Sword is gewoon regiovrij toch mensen?
En hoe gaat dat in zijn werk dan ? een 10 dollar PSN game? alsin die heb je dan al gekocht?quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:04 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nee 20 dollar kaart + 10 dollar PSN game voor 40 dollar
Jeex op ebay zoeken.
Ja je krijgt een code van 20 dollar, die kan je opmaken, daarna zeg je tegen die gast welke games je wilt hebben voor 10 dollar (ik zei Elefunk en MK2) en dan stuurt hij je een account op met daarin die games.quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:56 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
En hoe gaat dat in zijn werk dan ? een 10 dollar PSN game? alsin die heb je dan al gekocht?
wtf? Dus je kan die dan niet op je eigen account zetten? Of wacht je kan ze downloaden in je XMB en dan staan ze op je HDD natuurlijkquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:58 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja je krijgt een code van 20 dollar, die kan je opmaken, daarna zeg je tegen die gast welke games je wilt hebben voor 10 dollar (ik zei Elefunk en MK2) en dan stuurt hij je een account op met daarin die games.
PSN cards zijn bijna niet te koop en mensen kopen het = logisch.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:02 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
wtf? Dus je kan die dan niet op je eigen account zetten? Of wacht je kan ze downloaden in je XMB en dan staan ze op je HDD natuurlijk
Wel gay dat hij er 10 dollar winst op wil maken de scumbag, en ik vraag me af waarom je niet gewoon 30 dollar krijgt
Ik had het sowieso nodig voor Rock Band liedjesquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:17 schreef Kremers het volgende:
Dan maar wat extra betalen voor de Europese versie
http://twitter.com/ncroal/statuses/861228093quote:N'Gai: Heavy Rain wowed the crowd. Hate to be a tease, but we can't say more other than if you liked Indigo Prophecy, you'll *love* this.
ook maar even in mijn follow lijst gezetquote:Op vrijdag 18 juli 2008 02:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Yes, yes, YES!
[..]
http://twitter.com/ncroal/statuses/861228093
En toch is het jammer dat Sony niet standaard een demo uitbrengt van hun PSN games..quote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:53 schreef Wessiej het volgende:
In de USA store staat een demo van Elefunk
Waarschijnlijk een game zoals Fahrenheitquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:32 schreef MartinoGilieam het volgende:
kan iemand me uitleggen waarom jullie lbp zo enorm lopen te hypen? ik zie nog niet echt in waarom het zo'n topgame moet worden (kan aan mij liggen uiteraard)
De Eurogamer quote: 21st Century Lego zeg genoeg,...... de mogelijkheden zijn eindeloos. Het lijkt me geweldig. Helemaal level-sharing!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:41 schreef Misanthropist het volgende:
[..]Het spelconcept zelf lijkt me erg gaaf: tegen elkaar spelen, maar zonder elkaar te helpen kom je er vele malen moeilijker De vrijheid die je hebt als speler Zelf levels maken en verspreiden Leuke characters Leuke muziekjes
Ik ben ongetwijfeld goede argumenten vergeten, tik het nu ook ff snel.
oh en filmpjes http://gamed.nl/view/43688
Precies een game die ik nooit gespeeld heb.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:19 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een game zoals Fahrenheit
Ik raad je aan die een keer uit de budgetbak te pakken! echt een ontzettend goede game!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Precies een game die ik nooit gespeeld heb.
Alleen is er geen vista patchquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:44 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Ik raad je aan die een keer uit de budgetbak te pakken! echt een ontzettend goede game!
Beetje jammer.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Precies een game die ik nooit gespeeld heb.
Hehequote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:10 schreef SummerBreeze het volgende:
gisteravond even Elefunk gespeeld. Gaaf spel alleen niet aan te raden als je doodmoe bent. Vanavond nog maar eens proberen en kijken of ik dan wel op tijd aan de overkant kan komen
Volgens mij is het nog niet bekend of er een DS3 bij zal zitten. Ik verwacht het wel, maar je weet maar nooit natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:07 schreef ZoneKill het volgende:
Komt er 27 augustus de PS3 met 80 GB HDD EN DS3?
Het punt dat ik een PS3 koop komt steeds dichterbij ik voel het.![]()
Is er al info over de Bundels die er eind van het jaar verschijnen?
het lijkt mij namelijk helemaal niets... een raar figuur die alla mario door de levels loopt waarbij je zelf de levels kunt ontwerpen... lijkt me een vrij kinderachtig spelletje...maar ik laat me graag overtuigen zodra het uitkomtquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De Eurogamer quote: 21st Century Lego zeg genoeg,...... de mogelijkheden zijn eindeloos. Het lijkt me geweldig. Helemaal level-sharing!
Bij Mario lijkt het nog een doel te hebben en kom je nog wat enemies tegen onderweg. Ik heb tot nog toe 1 boss gezien voor de rest is het gewoon wie het eerst bij het eind van het level is wint.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:17 schreef MartinoGilieam het volgende:
[..]
het lijkt mij namelijk helemaal niets... een raar figuur die alla mario door de levels loopt waarbij je zelf de levels kunt ontwerpen... lijkt me een vrij kinderachtig spelletje...maar ik laat me graag overtuigen zodra het uitkomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |