Helemaal gelijk... het bericht stond er een beetje erg vaag, ook door de typfouten. Ik heb het gecorrigeerdquote:
Ik heb die gekocht en hij valt echt tegen. Het loopt wel goed enzo hoor, maar het spel ziet er niet uit op een groot scherm en de gameplay is ook achterhaald. De opvolger (2097) is echt stukken beter, dus misschien is het beter dat je die dan goedkoop via MP aanschaft ofzo.quote:Op maandag 21 juli 2008 12:14 schreef R_B het volgende:
Iemand als wipeout ps1 gedownload op psn?
Is ut wat? loopt het?
Die kerel is echt zo'n baasquote:
PS1-schijfjes zijn toch niet af te spelen in je PS3?quote:Op maandag 21 juli 2008 12:50 schreef SToRM81 het volgende:
Dat ziet er wel goed uit zeg
[..]
Ik heb die gekocht en hij valt echt tegen. Het loopt wel goed enzo hoor, maar het spel ziet er niet uit op een groot scherm en de gameplay is ook achterhaald. De opvolger (2097) is echt stukken beter, dus misschien is het beter dat je die dan goedkoop via MP aanschaft ofzo.
Uhm..... Jawel. PS2 games kan je nog niet afspelen op je 40GB ps3quote:Op maandag 21 juli 2008 12:58 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
PS1-schijfjes zijn toch niet af te spelen in je PS3?
Nice, trap ik vanavond WipeOut 2097 er weer even inquote:Op maandag 21 juli 2008 13:04 schreef Gamer_V het volgende:
PlayStation 1 schijfjes wel. Op alle modellen.
De demo was zwaar ballsquote:Op maandag 21 juli 2008 13:27 schreef Misanthropist het volgende:
Heeft iemand hier Hail To The Chimp trouwens al gespeeld? Schijnt een 'ultieme partygame' te zijn
Jammer dat die geen online heeft, want anders zou ik zo meedoenquote:Op maandag 21 juli 2008 13:08 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Nice, trap ik vanavond WipeOut 2097 er weer even in
Ik heb de demo gespeeld. Nouja, geprobeerd te spelen. Zwaar knudde!!!quote:Op maandag 21 juli 2008 13:27 schreef Misanthropist het volgende:
Heeft iemand hier Hail To The Chimp trouwens al gespeeld? Schijnt een 'ultieme partygame' te zijn
Wel op 80GB? En hoe weet je welke je hebt?quote:Op maandag 21 juli 2008 13:03 schreef disjfa het volgende:
[..]
Uhm..... Jawel. PS2 games kan je nog niet afspelen op je 40GB ps3
Nee. Alleenhet 60GB lauchmodel beschikt over BC. Ruilen voor een 80GB?quote:Op maandag 21 juli 2008 14:18 schreef Nuna het volgende:
[..]
Wel op 80GB? En hoe weet je welke je hebt?
Wowquote:Op maandag 21 juli 2008 12:33 schreef Sackboy het volgende:
IL-2 Sturmovik
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Do want!
Iemand die redelijk goed speelt?! That's new! Die magnum op het eind zag er wel powerful uitquote:
Is dat die Naruto 360 game?quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Voor de fans.
[ afbeelding ]
Demo staat online in de US store. Hoor er so far positieve verhalen over in ieder geval.
Is misschien maar goed ook met het belachelijke aantal goede spellen wat de komende maanden uit komt.quote:
Maar geen flightgamesquote:Op maandag 21 juli 2008 21:07 schreef merino het volgende:
[..]
Is misschien maar goed ook met het belachelijke aantal goede spellen wat de komende maanden uit komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |