NL Staat er naast oen, en het is luxemburg frans en nederland's, das logisch, zwitserland staat er dan ook 3x in...quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:23 schreef Misanthropist het volgende:
Handig trouwens dat op de officiële site van LBP twee keer Luxemb(o)urg staat en geen NL

quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
NL Staat er naast oen, en het is luxemburg frans en nederland's, das logisch, zwitserland staat er dan ook 3x in...

van de 3 vlaggen die op elkaar lijken moet je de meest rechtse nemen....quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:45 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
dan vraag ik me af welk Nederlands jij kent
"Spiel-Infos" en "Plattformabenteuern" klinken mij toch meer Duits in de oren namelijk. Misschien wel Luxemburg-Frans en Luxemburg-Duits.
Da's logisch.

Riptenquote:Earlier in the year, Polyphony Digital founder Kazunori Yamauchi (now of GT:TV fame, Top Gear next) mentioned that “maybe by Fall we’ll be able to implement it [ie. damage modeling],” and confirming that it would be included as a patch to Gran Turismo 5 Prologue. Their plans haven’t changed.
In an E3 interview with IGN, Kazunori reiterates that they are still working on implementing damage, but joking saying that, being Gran Turismo, “it might be a little bit late.”
The PD team are certainly perfectionists and this fact could reflect on the full release of Gran Turismo 5, which Kazunori says could come as late as 2010;
Of course after this next update, we’re going to have another update later on in the year. There’s no plans in the works for GT5 yet - that might be 2009, or it might be 2010… But we’re totally focused on getting the updates through for Gran Turismo 5 Prologue, and that’s all we’re focused on.
Bring on the free updates.

Prachtig!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ripten
E3 demo van Valkyria Chronicles.![]()
http://blog.us.playstatio(...)age-1/#comment-89178
Man na de beelden te hebben gezien ben ik echt hyped. De cell-shading style is...zooo prachtig![]()
* Cyberia voegt spel toe aan most wanted list voor 2008

quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:22 schreef robbolo het volgende:
[..]
van de 3 vlaggen die op elkaar lijken moet je de meest rechtse nemen....

* wdn zou dat zondermeer al hebben gedaanquote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:45 schreef Cyberia18 het volgende:
* Cyberia voegt spel toe aan most wanted list voor 2008

quote:Dat die vernieuwing voor ons trouwens ook heel goed kan uitpakken bleek bij een game die ik vandaag heb gezien op de PS3, Heavy Rain. Ik heb een contract getekend en mag dus niet zeggen wat ik zag, maar verklap al wel dat het revolutionair was, ongekend mooi, dat iedereen het kan spelen, zonder dat het casual aanvoelt.

Pfff, zeg dan nietsquote:Dat die vernieuwing voor ons trouwens ook heel goed kan uitpakken bleek bij een game die ik vandaag heb gezien op de PS3, Heavy Rain. Ik heb een contract getekend en mag dus niet zeggen wat ik zag, maar verklap al wel dat het revolutionair was, ongekend mooi, dat iedereen het kan spelen, zonder dat het casual aanvoelt.

Ik heb een contract getekend,.... dat woordgebruik van Gamekingsquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:58 schreef Cyberia18 het volgende:
JJ van Gamekings heeft de presentatie van Heavy Rain ook mogen bijwonen. Hoe is het mogelijk voor zo'n paupersite.
[..]

Persoonlijk iets denk ik. Jij ziet het niet,... ik wel. Ik zie het hem zeggenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:17 schreef SummerBreeze het volgende:
Wat is er dan zo gek aan zijn opmerking "ik heb een contract getekend"?

Ik weet niet wat het probleem is, maar de PU vond ik altijd erg sterk. Dat er van die simpel ogende zielen achter zitten maakt me geen fuck uitquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:58 schreef Cyberia18 het volgende:
JJ van Gamekings heeft de presentatie van Heavy Rain ook mogen bijwonen. Hoe is het mogelijk voor zo'n paupersite.
[..]

Fijn dat je het zelf ook bevestigd.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:31 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het probleem is, maar de PU vond ik altijd erg sterk.

PU drukt nog geen 30.000 stuks per maand. Oops zei ik dat?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:31 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het probleem is, maar de PU vond ik altijd erg sterk. Dat er van die simpel ogende zielen achter zitten maakt me geen fuck uit
PU is volgens mij nog steeds het grootste gamesmagazine van de Benelux en dus erg nuttig om rekening mee te houden als spelontwikkelaar.

quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:22 schreef Scarface2004 het volgende:
Boh gek. een LBP pakket met DS controller zou vet zijn.
En een Sackboy knuffel (of zijn die er al)

Tuurlijk komen ze wel, Sony zou gek zijn als ze niet op de hype inspelen. Zal vast wel een limited edition van LBP komen met die knuffel erbij ofzo.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja kunnen we ze nou wel of niet verwachten die knuffels?

quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:13 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Zal vast wel een limited edition van LBP komen met die knuffel erbij ofzo.

Je bedoelt dat diegene die het gepost heeft typkanker heeft?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:33 schreef Misanthropist het volgende:
Sjezes, hebben jullie dit nieuwsbericht gelezen?
Kaz Hirai: \"PS3 pas winstgevend vanaf maart 2009\"

ja dat zeker en dat het hele bericht nergens op lijkt te slaanquote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:35 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je bedoelt dat diegene die het gepost heeft typkanker heeft?

Insta-Buy IMOquote:

Kan je ook gratis games downloaden? En zo nee, kan je alleen maar spellen aanschaffen dmv een creditcard?quote:Op zondag 20 juli 2008 08:53 schreef McReal het volgende:
Snakeball dedownload + gespeeld .. verslavend leuk spel

Waar zit je inmiddels? Ik kom zelf niet voorbij dat level met vier olifanten boven elkaar met touwen en weinig aanknopingspuntenquote:Op zondag 20 juli 2008 14:26 schreef Kremers het volgende:
Wat is dat elefunk toch frustrerend moeilijk op sommige punten

FOK!gamesquote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:33 schreef Misanthropist het volgende:
Sjezes, hebben jullie dit nieuwsbericht gelezen?
Kaz Hirai: \"PS3 pas winstgevend vanaf maart 2009\"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |