Volgens mij moeten we eens samen levels gaan ontwerpen...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:51 schreef SocialDisorder het volgende:
Als er echt eigen tracks beschikbaar zijn in LBP... prepare for Nine Inch Nails levels.
The Wretched, Closer, Only, Getting Smaller & The Good Soldier staan alvast op het programma
Jep, met de Playstation Eye.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:24 schreef Agiath het volgende:
Ik zit al een beetje aan een Fok! leven te bedenken.
Waar je dus 100 emo.gif smilies moet verzamelen
Want je kan ook eigen afbeeldingen verwerken in het spel?
Maar niet via usb-stick?quote:
I don't like the drugs, but the drugs like mequote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:17 schreef Fallen het volgende:
[..]
Volgens mij moeten we eens samen levels gaan ontwerpen...
Doen we een setje NIN-levels, setje Rob Zombie levels en misschien nog wat van Manson?![]()
Volgens mij wel gewoon van je harde schijf.quote:
Volgens mij heb jij je stop-woordje gevonden... maar dat kan ook aan mij liggen....quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:38 schreef Gamer_V het volgende:
Volgens mij.
Ja dat bedoel ik ook.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:37 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Volgens mij wel gewoon van je harde schijf.
http://www.insidegamer.nl/playstation3/heavyrain/impressies/19939quote:Op vrijdag 18 juli 2008 07:58 schreef Chocobo het volgende:
Wat is Heavy Rain?
Jawel hoor, alleen het heet compatibiliteistmodus en het zit onder eigenschappen, en die zit weer onder je rechter muisknop.quote:
Nee...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen het heet compatibiliteistmodus en het zit onder eigenschappen, en die zit weer onder je rechter muisknop.
Probeer het nou maar (de .exe onder compatibiliteit xp zetten), wedden dat het werkt?quote:
Ik heb de cdquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Probeer het nou maar (de .exe onder compatibiliteit xp zetten), wedden dat het werkt?
quote:'Sony komt met unieke trophies in 2009'
Sony is bezig met Trophies, een soort virtuele beloningen als je bepaalde doelen in games haalt. Archievements op de PlayStation 3 is misschien makkelijker gezegd.
De website Joystiq heeft van een grote ontwikkelaar gehoord dat Sony de Trophies volgend jaar in elke PS3 game wil stoppen. Daarbij zou Sony, volgens de ontwikkelaar, ook aansturen op een verschil tussen de doelen voor de archievements en de trophies.
"We've heard some things that make it sound like we will have to do some unique to PS3 Trophies...this is all very new to us."
quote:Gamespy: There's no denying that we really like what we've seen out of LittleBigPlanet. We had to be dragged off the kiosk at last year's E3. Since then, we've seen updates at TGS and even the Coachella Music Festival. It's getting closer and closer to launch, and just when we thought we'd seen a great deal of its amazing potential, Media Molecule showed off an even greater breadth of content in the wake of creating the most interesting sales presentation we've ever seen at an E3 press conference. If our playtime is any indication, it could be one of the best games to grace the console this year.
quote:Eurogamer: Thanks to us, it's not always a graceful and coherent presentation, but the game's bewitching all the same: a daffy smile on the face of PlayStation. Finally giving the pad back and heading off into the smog, we couldn't stop smiling for an hour afterwards. It's the most exciting thing I've played at E3, if I'm honest, and I feel a little bit happier every time I think back to it.
Remake van Pitfallquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:26 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Jep, met de Playstation Eye.
Dacht zelf aan een jungle level, met dat kartonnen water en dan zo'n bootje dat er door heen gaat 'varen'. En dan moet je langs kartonnen bomen swingen om de krokodillen te slim af te zijn
Maar het duurt nog lang
Wat een heerlijke misleidende titelquote:
Het probleem met de Europese store is dat je maar de beschikking hebt over één betalingsmethode, de CC. In Amerika gebruiken ze naast de CC zogenaamde prepaid cards alleen deze zullen hier niet het daglicht zien omdat er in Europa te veel verschillende valuta's zijn. Sony is in ieder geval bezig om met een alternatief te komen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:33 schreef SinjiOnO het volgende:
Ik heb zelf geen creditcard om Tekken Online te krijgen, maar volgens mij zijn er meer wegen die leiden naar Rome, any suggestions? Alvast bedankt voor de reacties, ik ben lang niet meer op fok geweest. Arigato sai mas!
www.wirecard.com voor een on-line visa card.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:33 schreef SinjiOnO het volgende:
Hello fellow PS3 owners,
Ik heb een vraag voor de mensen hier die Tekken 5 online hebben, lukt het een beetje met de ping? Ik ben zelf altijd een grote tekkenfanaat geweest, maar broertjes en vrienden afslachten werd na een tijdje saai (al heb ik het gevoel dat zij er meer last van hadden). Heb al een paar jaar geen Tekken meer aangeraakt, maar wil weer wat uitdaging.
Ik heb zelf geen creditcard om Tekken Online te krijgen, maar volgens mij zijn er meer wegen die leiden naar Rome, any suggestions? Alvast bedankt voor de reacties, ik ben lang niet meer op fok geweest. Arigato sai mas!
Ik lees verhalen dat wirecard lang niet altijd werkt. Men maakt het geld over en vervolgens kunnen ze ernaar fluitenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:19 schreef wdn het volgende:
[..]
www.wirecard.com voor een on-line visa card.
Ik heb het 1x gebruikt om 100 euro op mijn PSN account te zetten en werkte als een stoptrein (langzaam maar uiteindelijk komt het er wel)
De Europese release moet in December al rond zijn. GB heeft gewoon de primeur.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat een heerlijke misleidende titelTweakers
![]()
Wij zullen wel tot eind 2009 of 2010 moeten wachten.
quote:Sony's David Reeves now confirms that PlayTV -- the ¤99 PS3 TV tuner / DVR add-on -- will hit the UK on September 10th. The service will then march onto the continent before completing the European rollout in December -- Australia and New Zealand get theirs in January or February. Notably, the service will in fact record television in the background without interrupting your regularly scheduled gaming regimen thanks to the recent 2.41 firmware PS3 update.
Werkt het hardwarematig niet of ligt het aan de online servers van PS3? Als het laatste het geval is dien je ervoor te zorgen dat je PS3 'NAT 2/1 ' ingesteld is. (Portforwarding/DMZ ed.)quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:21 schreef merino het volgende:
Mijn Jabra BT250 headset is binnen maar ik vind nog beetje jammer dat ie vrijwel niet te gebruiken is met de PS3.
Bij Battlefield begrijp ik dat we nog op de volgende patch moeten wachten. En dan blijft zo ongeveer alleen nog Warhawk, CoD4 en GTAIV over.
Zou maar eens even in GTAIV proberen dan
Hoezo, wachten op de patch? Ik hoor regelmatig mensen in BFBC in hun headset hijgen. Maar ik krijg mijn Plantronics Pulsar 590A ook niet aan de praat met de PS3. In het settings menutje voor de headset is alles koek en ei maar zodra ik daar uit ga valt het weer stil. Tijdens games gebeurt er ook helemaal niets.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:21 schreef merino het volgende:
Mijn Jabra BT250 headset is binnen maar ik vind nog beetje jammer dat ie vrijwel niet te gebruiken is met de PS3.
Bij Battlefield begrijp ik dat we nog op de volgende patch moeten wachten. En dan blijft zo ongeveer alleen nog Warhawk, CoD4 en GTAIV over.
Zou maar eens even in GTAIV proberen dan
Moet ik eerst Elefunk kopenquote:
Ik zou nog niet echt precies weten waar het probleem ligt. Ik hoor althans nog niets in de headset. Tevens kan ik ook nergens informatie vinden over het gebruik van headset in Battlefield. Is het dus open-mic?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:47 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Werkt het hardwarematig niet of ligt het aan de online servers van PS3? Als het laatste het geval is dien je ervoor te zorgen dat je PS3 'NAT 2/1 ' ingesteld is. (Portforwarding/DMZ ed.)
Volgens mij doet de headset het bij alle spellen die online kunnenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:44 schreef merino het volgende:
Ben er al achter dat er nog wel meer spellen (Burnout Paradise, CivRev, Fifa08) zijn waar je headset in kan gebruiken. Best lastig nog om die informatie te vinden. Staat ook niet op alle doosjes.
ook bij Everybody's Golf?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Volgens mij doet de headset het bij alle spellen die online kunnen
Ik weet niet alles, maar volgens mij werken headsets bij 90% van de online games, en bij warhawk moet je een knop indrukken om te praten, maar bij de meeste denkik niet...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:59 schreef merino het volgende:
[..]
ook bij Everybody's Golf?
En welke spellen hebben dan open-mic en welke een talk button?
Nice! Andere voorkant via Gamespot:quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:10 schreef Cyberia18 het volgende:De officiële site van LBP is vanaf vandaag online gegaan
![]()
[ afbeelding ]
How cute
NL Staat er naast oen, en het is luxemburg frans en nederland's, das logisch, zwitserland staat er dan ook 3x in...quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:23 schreef Misanthropist het volgende:
Handig trouwens dat op de officiële site van LBP twee keer Luxemb(o)urg staat en geen NL
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
NL Staat er naast oen, en het is luxemburg frans en nederland's, das logisch, zwitserland staat er dan ook 3x in...
van de 3 vlaggen die op elkaar lijken moet je de meest rechtse nemen....quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:45 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
dan vraag ik me af welk Nederlands jij kent
"Spiel-Infos" en "Plattformabenteuern" klinken mij toch meer Duits in de oren namelijk. Misschien wel Luxemburg-Frans en Luxemburg-Duits.
Da's logisch.
Riptenquote:Earlier in the year, Polyphony Digital founder Kazunori Yamauchi (now of GT:TV fame, Top Gear next) mentioned that “maybe by Fall we’ll be able to implement it [ie. damage modeling],” and confirming that it would be included as a patch to Gran Turismo 5 Prologue. Their plans haven’t changed.
In an E3 interview with IGN, Kazunori reiterates that they are still working on implementing damage, but joking saying that, being Gran Turismo, “it might be a little bit late.”
The PD team are certainly perfectionists and this fact could reflect on the full release of Gran Turismo 5, which Kazunori says could come as late as 2010;
Of course after this next update, we’re going to have another update later on in the year. There’s no plans in the works for GT5 yet - that might be 2009, or it might be 2010… But we’re totally focused on getting the updates through for Gran Turismo 5 Prologue, and that’s all we’re focused on.
Bring on the free updates.
Prachtig!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ripten
E3 demo van Valkyria Chronicles.![]()
http://blog.us.playstatio(...)age-1/#comment-89178
Man na de beelden te hebben gezien ben ik echt hyped. De cell-shading style is...zooo prachtig![]()
* Cyberia voegt spel toe aan most wanted list voor 2008
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:22 schreef robbolo het volgende:
[..]
van de 3 vlaggen die op elkaar lijken moet je de meest rechtse nemen....
* wdn zou dat zondermeer al hebben gedaanquote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:45 schreef Cyberia18 het volgende:
* Cyberia voegt spel toe aan most wanted list voor 2008
quote:Dat die vernieuwing voor ons trouwens ook heel goed kan uitpakken bleek bij een game die ik vandaag heb gezien op de PS3, Heavy Rain. Ik heb een contract getekend en mag dus niet zeggen wat ik zag, maar verklap al wel dat het revolutionair was, ongekend mooi, dat iedereen het kan spelen, zonder dat het casual aanvoelt.
Pfff, zeg dan nietsquote:Dat die vernieuwing voor ons trouwens ook heel goed kan uitpakken bleek bij een game die ik vandaag heb gezien op de PS3, Heavy Rain. Ik heb een contract getekend en mag dus niet zeggen wat ik zag, maar verklap al wel dat het revolutionair was, ongekend mooi, dat iedereen het kan spelen, zonder dat het casual aanvoelt.
Ik heb een contract getekend,.... dat woordgebruik van Gamekingsquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:58 schreef Cyberia18 het volgende:
JJ van Gamekings heeft de presentatie van Heavy Rain ook mogen bijwonen. Hoe is het mogelijk voor zo'n paupersite.
[..]
Persoonlijk iets denk ik. Jij ziet het niet,... ik wel. Ik zie het hem zeggenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:17 schreef SummerBreeze het volgende:
Wat is er dan zo gek aan zijn opmerking "ik heb een contract getekend"?
Ik weet niet wat het probleem is, maar de PU vond ik altijd erg sterk. Dat er van die simpel ogende zielen achter zitten maakt me geen fuck uitquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:58 schreef Cyberia18 het volgende:
JJ van Gamekings heeft de presentatie van Heavy Rain ook mogen bijwonen. Hoe is het mogelijk voor zo'n paupersite.
[..]
Fijn dat je het zelf ook bevestigd.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:31 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het probleem is, maar de PU vond ik altijd erg sterk.
PU drukt nog geen 30.000 stuks per maand. Oops zei ik dat?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:31 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het probleem is, maar de PU vond ik altijd erg sterk. Dat er van die simpel ogende zielen achter zitten maakt me geen fuck uit
PU is volgens mij nog steeds het grootste gamesmagazine van de Benelux en dus erg nuttig om rekening mee te houden als spelontwikkelaar.
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:22 schreef Scarface2004 het volgende:
Boh gek. een LBP pakket met DS controller zou vet zijn.
En een Sackboy knuffel (of zijn die er al)
Tuurlijk komen ze wel, Sony zou gek zijn als ze niet op de hype inspelen. Zal vast wel een limited edition van LBP komen met die knuffel erbij ofzo.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja kunnen we ze nou wel of niet verwachten die knuffels?
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:13 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Zal vast wel een limited edition van LBP komen met die knuffel erbij ofzo.
Je bedoelt dat diegene die het gepost heeft typkanker heeft?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:33 schreef Misanthropist het volgende:
Sjezes, hebben jullie dit nieuwsbericht gelezen?
Kaz Hirai: \"PS3 pas winstgevend vanaf maart 2009\"
ja dat zeker en dat het hele bericht nergens op lijkt te slaanquote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:35 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je bedoelt dat diegene die het gepost heeft typkanker heeft?
Insta-Buy IMOquote:
Kan je ook gratis games downloaden? En zo nee, kan je alleen maar spellen aanschaffen dmv een creditcard?quote:Op zondag 20 juli 2008 08:53 schreef McReal het volgende:
Snakeball dedownload + gespeeld .. verslavend leuk spel
Waar zit je inmiddels? Ik kom zelf niet voorbij dat level met vier olifanten boven elkaar met touwen en weinig aanknopingspuntenquote:Op zondag 20 juli 2008 14:26 schreef Kremers het volgende:
Wat is dat elefunk toch frustrerend moeilijk op sommige punten
FOK!gamesquote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:33 schreef Misanthropist het volgende:
Sjezes, hebben jullie dit nieuwsbericht gelezen?
Kaz Hirai: \"PS3 pas winstgevend vanaf maart 2009\"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |