Daar ben ik nog lang niet ;p Ik zit op niveau 2, eenna laatste level. Ik speel het ook maar een half uurtje per keerquote:Op zondag 20 juli 2008 14:36 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Waar zit je inmiddels? Ik kom zelf niet voorbij dat level met vier olifanten boven elkaar met touwen en weinig aanknopingspunten
quote:Postal 3 komt eind 2009 ook naar de PlayStation 3
Eerder was al bekend dat Postal 3 in ontwikkeling is voor de PC en Xbox 360, vandaag is de game ook officieel aangekondigd voor de PlayStation 3. Niet alleen meldde Valve dit goede nieuws, ook maakte de ontwikkelaar bekend dat de game pas in het midden of einde van 2009 beschikbaar zal zijn, in plaats van begin 2009.
De Postal-franchise staat bekend om haar gruwelijke beelden en de nogal oppervlakkige gameplay. Het enige wat je moet en kan doen is honderden mensen op talloze manieren naar het hiernamaals helpen. Een knotsgek wapenarsenaal stond tot je beschikking, waaronder kettingzagen, katten, katana's, vuurwerk, balpennen, protestborden, enzovoort. Vooral door de omstredenheid van al dat zinloos geweld in de games werd het door vele spelers bekroond tot cultklassiekers.
Bron?quote:Op zondag 20 juli 2008 14:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Er komen geen pre-paid kaarten in Europa mensen.
Als ze er zijn wil ik er ook een!!!!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:22 schreef Scarface2004 het volgende:
En een Sackboy knuffel (of zijn die er al)
Dave (van Sony NL) zei dat tegenover OPM. Dit heeft zoals ik al eerder heb gezegd te maken met de verschillende valuta die Europa kent. Ze zijn nu bezig om met een andere oplossing te komen.quote:
Moet... hebben... niet.... langer.... kunnen... wachten...quote:
Jongen, het is nog nieteens uit, komt allemaal vast wel goed, klagen kan na de release altijd nogquote:Op zondag 20 juli 2008 15:58 schreef robbolo het volgende:
[..]
Die sjaal vliegt overal doorheen, beetje jammer zeg... wat een kut spel
relax man, was een grapjequote:Op zondag 20 juli 2008 16:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jongen, het is nog nieteens uit, komt allemaal vast wel goed, klagen kan na de release altijd nog
soort jenga met olifantenquote:Op zondag 20 juli 2008 18:25 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Elefunk heb ik ook trouwens
wie wil binnekort eens multi doen, en wat is dan de bedoeling
ehhhhquote:Op zondag 20 juli 2008 15:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dave (van Sony NL) zei dat tegenover OPM. Dit heeft zoals ik al eerder heb gezegd te maken met de verschillende valuta die Europa kent. Ze zijn nu bezig om met een andere oplossing te komen.
Bring it on bitchquote:Op zondag 20 juli 2008 18:25 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Elefunk heb ik ook trouwens
wie wil binnekort eens multi doen, en wat is dan de bedoeling
Engeland, Denemarken, Zweden, Hongarije,... etc. etc. Er zijn er nog genoeg! Begrijp echter het probleem niet.quote:
Ja. laten we 50 hittests uitvoeren met die sjaal. 50 extra collisions per frame = FAIL.quote:Op zondag 20 juli 2008 15:58 schreef robbolo het volgende:
[..]
Die sjaal vliegt overal doorheen, beetje jammer zeg... wat een kut spel
Ik krijg hem morgen tweedehands binnen. Beetje laat (en met Battlefield overbodig) maar ben er toch wel benieuwd naarquote:Op zondag 20 juli 2008 18:23 schreef SToRM81 het volgende:
Haha. Lang geleden trouwens dat ik Warhawk nog eens gespeeld heb. Binnenkort nog maar eens een avondje spelen denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |