Dat laat ook vlekken achter, dat kan ookquote:
Aiming to please...quote:
Me. Other people's pain is my pleasurequote:
Qu'est-ce que c'est?quote:
Talking Heads!quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:45 schreef Litpho het volgende:
Qu'est-ce que c'est?
Fa fa fa fa fa fa fa fa fa far better
Run run run run run run run away
[ afbeelding ]
quote:Op 17 July 2008 15:31 schreef Elegy het volgende:
Hoetepoetjefoetje van me!
En op-JB's-kont-schieter-met-paintball-markerquote:
Hehe, waar komt die vandaan dan en wat was de aanleiding?quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:51 schreef JanesBrownie het volgende:
Ik wil even iets met jullie delen:
[..]
Dat zeg ik altijd tegen zeehondenbabies voordat ik ze doodknuppelquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:51 schreef JanesBrownie het volgende:
Ik wil even iets met jullie delen:
[..]
Das een PM.quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hehe, waar komt die vandaan dan en wat was de aanleiding?
Dus je zegt nu eigenlijk dat je JB gaat doodknuppelen?quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:53 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat zeg ik altijd tegen zeehondenbabies voordat ik ze doodknuppel
Ja, maar hou het nog even stil, straks komt greenpeace rode verf op haar spuitenquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dus je zegt nu eigenlijk dat je JB gaat doodknuppelen?
Haha, elegy toch. We are seeing a very, very different side of you and its very disturbingquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:54 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Das een PM.
Zo praat ie altijd tegen me via de pm.
Elegy is wel van het slaan hequote:Op donderdag 17 juli 2008 15:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dus je zegt nu eigenlijk dat je JB gaat doodknuppelen?
Dus nu zeg je eigenlijk ook nog eens dat JB geen mens is maar een dier?quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:56 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja, maar hou het nog even stil, straks komt greenpeace rode verf op haar spuiten
Je weet de helft nog niet eensquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Haha, Elegy toch. We are seeing a very, very different side of you and its very disturbing
Ach, zijn we dat niet allemaalquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dus nu zeg je eigenlijk ook nog eens dat JB geen mens is maar een dier?
Het meest disturbing is nog wel dat het meer disturbing is dan zijn toch al niet alledaagse persona hier op Fok!quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Haha, elegy toch. We are seeing a very, very different side of you and its very disturbing
Ik heb meerdere duistere kantenquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het meest disturbing is nog wel dat het meer disturbing is dan zijn toch al niet alledaagse persona hier op Fok!.
Dat helpt wel onderscheid te maken met de zeehondjes, jaquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:59 schreef Elegy het volgende:
[..]
Aleen dat ik haar liever on all fours zie.
Bedoel je hiermee dat je ook nog eens mee dat je een gespleten persoonlijkheid hebt?quote:
Dit was anders vrij zonnig.quote:
Moeten we dan niet bepaalde instanties inschakelen?quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het meest disturbing is nog wel dat het meer disturbing is dan zijn toch al niet alledaagse persona hier op Fok!.
Ach, zolang het kruipt en kleiner is dan ik is het knuppelbaarquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat helpt wel onderscheid te maken met de zeehondjes, ja.
Ik niet.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bedoel je hiermee dat je ook nog eens mee dat je een gespleten persoonlijkheid hebt?
En ik ook niet!quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bedoel je hiermee dat je ook nog eens mee dat je een gespleten persoonlijkheid hebt?
De Elegy fanclub!quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Moeten we dan niet bepaalde instanties inschakelen?
Was er niet ooit al een "weest hier onderdanig aan Elegy"-club? Ik meen me uit een ver verleden zoiets te herinneren...quote:
I know enough, more then enoughquote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:08 schreef Belsezar het volgende:
Gelukkig maar anders zou ik haast gaan denken dat ik de enige hier ben die niet spoort
De sleutelvraag is nu een knuppel of zijn knuppelquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:08 schreef JanesBrownie het volgende:
O nee, nog meer vreemde beeden van mezelf
Ik had al naakt paintball, met daarop volgend een gangbang en nu is er ook nog het beeld van mij op handen en knieën terwijl elegy met een knuppel langs me staat.
Dit gaat niet goed zo
Ik heb geen idee waar dit over gaat, maar het klinkt ranziger dan de kookplaat in een studentenhuis!quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:08 schreef JanesBrownie het volgende:
O nee, nog meer vreemde beeden van mezelf
Ik had al naakt paintball, met daarop volgend een gangbang en nu is er ook nog het beeld van mij op handen en knieën terwijl elegy met een knuppel langs me staat.
Dit gaat niet goed zo
Ja, er is zelfs een vrij succesvolle Adoreer hier Elegy topicreeks geweest.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Was er niet ooit al een "weest hier onderdanig aan Elegy"-club? Ik meen me uit een ver verleden zoiets te herinneren...
allebei wsquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De sleutelvraag is nu een knuppel of zijn knuppel
Ik spoor ook niet, ik lig dwarsquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
I know enough, more then enough
Gelukkig maar anders zou ik haast gaan denken dat ik de enige hier ben die niet spoort
Dat komt door de tt en toen vroeg iemand iets met een puddingbuks en toen ging het over zeehondjes neerknuppelen en mij en ik kan er niks aan doen!!!quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar dit over gaat, maar het klinkt ranziger dan de kookplaat in een studentenhuis!
You know you want itquote:
Natuurlijk hoe heb ik iets anders in mijn hoofd kunnen halen.quote:
Gelukkig dat ik schizofreen ben, dan kan ik in mijn eentje JB sandwichen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Natuurlijk hoe heb ik iets anders in mijn hoofd kunnen halen.
Waar heb ik DAT nou weer gezegd?quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:16 schreef Elegy het volgende:
[..]
Gelukkig dat ik schizofreen ben, dan kan ik in mijn eentje JB sandwichen.
Want dat wil ze blijkbaar.
puddingbuks dat is pas een woord waar mijn wormvormingaanhangsel van naar binnen trektquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:13 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Dat komt door de tt en toen vroeg iemand iets met een puddingbuks en toen ging het over zeehondjes neerknuppelen en mij en ik kan er niks aan doen!!!
Ik denk dat dat wellicht een tikkeltje aan de late kant isquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:18 schreef JanesBrownie het volgende:
Ik heb trouwens zojuist mijn sig veranderd
Ik kwam er dan ook niet mee. Is niet bepaald een woord dat ik zou gebruiken.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
puddingbuks dat is pas een woord waar mijn wormvormingaanhangsel van naar binnen trekt
Hee, het lag niet aan mij!quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wellicht een tikkeltje aan de late kant is.
Pandora's doos gaat niet zo maar weer dicht tenslotte.
Hoetepoetefoetje openbaren kan hij natuurlijk niet zomaar over zijn kant laten gaan, wel?quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:22 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Hee, het lag niet aan mij!
Elegy begon
Precies, wat JB begon, maak ik afquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hoetepoetefoetje openbaren kan hij natuurlijk niet zomaar over zijn kant laten gaan, wel?.
Dat deed ik door die TTquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hoetepoetefoetje openbaren kan hij natuurlijk niet zomaar over zijn kant laten gaan, wel?.
Oooooooh. Altijd goed, zo'n disclaimer.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:26 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
(ik zal even vermelden dat ik dit wel vermakelijk vind, voordat mensen gaan denken dat ik er echt moeite mee heb)
Aangepastquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:26 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
.
(ik zal even vermelden dat ik het wel vermakelijk vind om beschoten te worden met puddingbuksen en paintballgeweren en daarna tot pulp te worden geknuppeld, voordat mensen gaan denken dat ik er echt moeite mee heb)
quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:26 schreef JanesBrownie het volgende:
En toen kwam weet ik veel wie met die puddingbuks...
Alhoewel voor de echt slechte verstaander deze disclaimer wel een disclaimer kan gebruiken.quote:
Wanneer spreken we eens af danquote:
Ja, dat blijkt wel weer.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alhoewel voor de echt slechte verstaander deze disclaimer wel een disclaimer kan gebruiken.
Ik help je in de droomquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:33 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat blijkt wel weer.
Elegy
O, wat zal ik je missen...quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:34 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik help je in de droom
En nu ga ik naar huis, de file in.
Tot later!![]()
Beter richten dan!quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:42 schreef JanesBrownie het volgende:
O, wat zal ik je missen...
Dat PUB dat gaat wel maar dat SEXquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:46 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
volgens mij is er weinig pub hier
Volgens mij is er weinig sex hier.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat PUB dat gaat wel maar dat SEX
Meer BrEeZaH trakteren.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:57 schreef Q. het volgende:
Was er maar meer sex!
Ik ga maar eens naar huis. Waar ook weinig sex is trouwens.
Ach ja dat ben ik inmiddels wel gewendquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:53 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Volgens mij is er weinig sex hier.
Dat tot grote teleurstelling van velen.
De teleurstelling van velen?quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach ja dat ben ik inmiddels wel gewend
Maak je dezelfde grap in elk draadje van deze reeks? Zal ik hem even in mijn handtekening zetten dan hoef je hem niet elke keer te maken?quote:
Jij kan het wetenquote:
Ik zeg gewoon altijd maar zo dat als je niets te zeggen hebt dat je dan altijd nog wat kan zeggen om iets te zeggen zonder dat je eigenlijk wat zegt!quote:
Weinig? dus wel een beetje... Vertel!quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:57 schreef Q. het volgende:
Was er maar meer sex!
Ik ga maar eens naar huis. Waar ook weinig sex is trouwens.
Ik heb je helemaal niet gemist...quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:00 schreef Elegy het volgende:
Zo, weer thuis. Nu maar even boodschappen doen, de melk is op enzo.
You go girl!quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:03 schreef nectarientje het volgende:
Ik leef nog! Mijn loopmaatje ook maar wel met moeite. Zij is vandaag echt 324233x dood gegaan. Ik was net een sleepboot vandaag, heel romantisch hand in hand gelopen![]()
Morgen gaan we gewoon weer van start en we gaan het halen ook! Al kruipen we over de finish!
Droog tot een uur of twaalf, daarna wat miezer en 1 hoosbui (toen wij droog zaten gelukkig) en verder zonnigquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:04 schreef AirwiN het volgende:
You go girl!
Hoe is het weer bij jullie geweest vandaag?
Mooi, en hoe gaat het ten opzichte van vorige jaren? Valt het mee of tegen?quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:08 schreef nectarientje het volgende:
Droog tot een uur of twaalf, daarna wat miezer en 1 hoosbui (toen wij droog zaten gelukkig) en verder zonnigRond drie uur nog een paar spetters maar niet noemenswaardig. Ideaal wandelweer dus!
quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:03 schreef nectarientje het volgende:
Ik leef nog! Mijn loopmaatje ook maar wel met moeite. Zij is vandaag echt 324233x dood gegaan. Ik was net een sleepboot vandaag, heel romantisch hand in hand gelopen![]()
Morgen gaan we gewoon weer van start en we gaan het halen ook! Al kruipen we over de finish!
Succes en douche-zequote:Op donderdag 17 juli 2008 18:03 schreef nectarientje het volgende:
Omdat je tegenwoordig j rijbewijs bij een bakje boter krijgt. Of de mensen die geen auto kunnen betalen goedkope kutbrikken kopen die smelten bij een druppel regen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:42 schreef CherryLips het volgende:
waarom gaan mensen als randdebielen rijden zodra het een beetje regent? M'n leven flitste weer een paar keer aan me voorbij.
Ah, dat red je zeker wel, de laatste dag is het leukstquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:03 schreef nectarientje het volgende:
Het waren voornamelijk oude heksen op motorfietsjes met een regenpak aan met een capuchon waardoor ze niet opzij konden kijken en het daardoor ineens normaal vonden om uit afritten te komen scheuren, rechts geen voorrang te geven of gewoon stil te staan op het fietspad en net gaan rijden als ik ze inhaal zonder dat ze even goed om zich heenkijken. Want ja, oogkleppen zijn keihandig, gewoon doen alsof er geen ander verkeer bestaat.quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat je tegenwoordig j rijbewijs bij een bakje boter krijgt. Of de mensen die geen auto kunnen betalen goedkope kutbrikken kopen die smelten bij een druppel regen.
een vriend van me, Twist kent hem welquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:25 schreef Q. het volgende:
CL, wie kwam er nou bij mij in de straat wonen?
Ah, einde van de straat dus. Tof.quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
een vriend van me, Twist kent hem wel. Wel een heel eind verderop hoor, met twee verdiepingen, ontzettend tof.
Ja, jij moet ook naar utrecht! En snel!quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:30 schreef CherryLips het volgende:
Nu moet ik ook nog naar Utrecht, weer een vriend minder in Ede, m'n bioscoopmaatje, wat doe je.
Omdat ze snel thuis willen zijn. Regen. Brrr!quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:42 schreef CherryLips het volgende:
waarom gaan mensen als randdebielen rijden zodra het een beetje regent? M'n leven flitste weer een paar keer aan me voorbij.
Pssst... Je was al een vrouw verder...quote:
Q probeert ze gewoon allemaal denk ik.quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pssst... Je was al een vrouw verder...
Ik heb al een huisquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:34 schreef CherryLips het volgende:
http://www.yourspot.nl/phpbb2nl/phpBB/viewtopic.php?t=1343
Takkeduur, maar het is iig iets.
Paintball is koel, ik ga elk jaar met een groep vrienden. Laatste keer gingen we hierheen: http://www.paintballjungle.nl/index.htmquote:
Hoor? Van wie?quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:33 schreef JanesBrownie het volgende:
Ik weet nog niet waar ik heen moet, dat hoor ik nog wel
Dat doe ik met deze al jaren.quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:35 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Q probeert ze gewoon allemaal denk ik.
Jij hebt toch geld genoeg?quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:34 schreef CherryLips het volgende:
http://www.yourspot.nl/phpbb2nl/phpBB/viewtopic.php?t=1343
Takkeduur, maar het is iig iets.
paintballquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:36 schreef Elegy het volgende:
[..]
Paintball is koel, ik ga elk jaar met een groep vrienden. Laatste keer gingen we hierheen: http://www.paintballjungle.nl/index.htm
Oh, die toffe van je verjaardag in de Florin toen?quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
een vriend van me, Twist kent hem wel. Wel een heel eind verderop hoor, met twee verdiepingen, ontzettend tof.
Dat was degene die niet in Transwijk wilde wonen. Waarom luisteren mensen nou nooit naar me? Ik heb echt vet vaak gelijk. Niet altijd, maar nu wel.
Ja die jaquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:38 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Oh, die toffe van je verjaardag in de Florin toen?
Speciaal voor jou zullen we het hernoemen naar PAINballquote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die ja. Hij heeft twee katten. Het is net Q, alleen met wat meer vlees. En een ander liefdesleven zeg maar.
Ik doe gewoon niet meequote:Op donderdag 17 juli 2008 18:41 schreef Elegy het volgende:
[..]
Speciaal voor jou zullen we het hernoemen naar PAINball
Hoeft ook niet, wij doen het schieten wel, jij hoeft alleen maar stil te blijven zittenquote:
De mannen hier staren mij vol ontzag aan en koesteren zich in mijn aanwezigheid. De vrouwen vallen in katzwijm en in hun delerium hebben ze wilde vleselijke omgang met mij.quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:52 schreef JanesBrownie het volgende:
Iedereen is zo ondersteboven van die openbaring dat t spontaan helemaal stilvalt
Je zit nog in de ontkenningsfase en dat begrijp ik. Rustig maar, het komt wel goed. Ook jij zal je op een gegeven moment tot een manueel hoogtepunt brengen met mij in je gedachte. Net zoals vele duizenden andere vrouwen dat doen. Omdat ze mij niet fysiek kunnen krijgen is dat de enige manier om met mij enigzins in contact te zijn.quote:
Het komt vanzelf, maak je niet ongerust.quote:
Ik denk dat hij na "Je" is afgehaakt.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:05 schreef Elegy het volgende:
[..]
Je zit nog in de ontkenningsfase en dat begrijp ik. Rustig maar, het komt wel goed. Ook jij zal je op een gegeven moment tot een manueel hoogtepunt brengen met mij in je gedachte. Net zoals vele duizenden andere vrouwen dat doen. Omdat ze mij niet fysiek kunnen krijgen is dat de enige manier om met mij enigzins in contact te zijn.
Daar heb ik een probaat middel tegen:quote:
Kan je beter maar geen inspecteur worden dan.quote:
Je kunt natuurlijk ook gewoon die knuppel gebruikenquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:42 schreef Elegy het volgende:
[..]
Daar heb ik een probaat middel tegen:
[ afbeelding ]
Ik kop hem niet in! *voorzet doorgeef*quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:49 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon die knuppel gebruiken
*met knuppel poes platmept*quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik kop hem niet in! *voorzet doorgeef*
Jou moest ik nog met gepaste trots vertellen dat ik laatst dan toch eindelijk m'n eerste Duvel heb gehad. I loved it.quote:
Ik ben ontroerdquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:04 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Jou moest ik nog met gepaste trots vertellen dat ik laatst dan toch eindelijk m'n eerste Duvel heb gehad. I loved it.![]()
Mijn levensdoel is bereikt!quote:
Doe gezellig mee met de youtube-jukeboxquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:16 schreef Q. het volgende:
Heb ik een keer een rustig avondje thuis, verveel ik me weer dood!. Ik ga de afwas maar doen.
.
Mijn idee! Daarnaast snap ik toch al geen zak meer van dit draadje!quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:31 schreef JanesBrownie het volgende:
I doe niet mee, als jullie t niet erg vinden
Even checken in het archief....quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:33 schreef CherryLips het volgende:
iemand al single af?
Snapte je t begin nog wel dan?quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn idee! Daarnaast snap ik toch al geen zak meer van dit draadje!
Nee, maar dat ligt doorgaans aan dat erwtje in mn schedel dat ze bij andere mensen brein noemen!quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:36 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Snapte je t begin nog wel dan?
Natuurlijk! Jij niet dan?quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:33 schreef CherryLips het volgende:
iemand al single af?
Dat zou je niet vertellen!quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:00 schreef CherryLips het volgende:
STiekem heb ik al zeven jaar een relatie met een of andere lekkere vent.
Ja, gaan we er nu eindelijk voor uit komen?quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:00 schreef CherryLips het volgende:
STiekem heb ik al zeven jaar een relatie met een of andere lekkere vent.
Het is niet zo moeilijk de leukste te zijn als de alternatieven oa de KoffieSC zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:02 schreef Belsezar het volgende:
Een goede avond mensen van de leukste SC!
S&C paintballmeet ergens in augustus/september lijkt me koelquote:
Dat is zo, neemt niet weg dat het wel waar isquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is niet zo moeilijk de leukste te zijn als de alternatieven oa de KoffieSC zijn.
Tof! Ik kom niet!quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:04 schreef Elegy het volgende:
S&C paintballmeet ergens in augustus/september lijkt me koel
Mij dus duidelijk nietquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:04 schreef Elegy het volgende:
[..]
S&C paintballmeet ergens in augustus/september lijkt me koel
Mij lijkt het me ook niets en ik sta niet eens in de TT!quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:07 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Mij dus duidelijk niet
(zie TT)
wJBzquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:07 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Mij dus duidelijk niet
(zie TT)
Paintball is beter dan fappen!quote:
Fappen geeft als het goed is minder hardnekkige vlekkenquote:
Paintball is waterverf. Dat krijg je er makkelijker uit dan aangekoekt menselijk semen dan wel geklonterd labiasapquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Fappen geeft als het goed is minder hardnekkige vlekken
Oud nieuws.quote:
Ja, vandaag is een beetje een duffe dag hier. HH is er niet hè, dan krijg je dat, kan ik niet metquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:32 schreef Belsezar het volgende:
Beetje langzaam hier vandaag in tegenstelling tot vorige dagenIk ging ff 1000 jaar verder spelen op Civ 1 voor dos en we zijn nog op dezelfde pagina
ja en Kluts ook niet dus ik kan er ook geen vaart aangeven...quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, vandaag is een beetje een duffe dag hier. HH is er niet hè, dan krijg je dat, kan ik niet met- jes gooien.
Arme Kluts.quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
ja en Kluts ook niet dus ik kan er ook geen vaart aangeven...
Ze komt wel weer terug hoorquote:
Nou vraag je er wel om hequote:Op donderdag 17 juli 2008 21:39 schreef JanesBrownie het volgende:
Maar ik ben er.
Alleen word er naar mij niet met hartjes gegooid, maar op me gescjoten en geslagen met knuppels
Hartjes strooit!quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:39 schreef JanesBrownie het volgende:
Maar ik ben er.
Alleen word er naar mij niet met hartjes gegooid, maar op me gescjoten en geslagen met knuppels
Hier als self defensequote:
Wat vind je mij wel dan?quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:40 schreef JanesBrownie het volgende:
Ik vind Q eigenlijk nooit groot en boos...
Ik overleef het wel. Ik heb mezelf.quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ze komt wel weer terug hoorMaak me meer druk om jou, de grote, boze Q. gereduceerd tot een mak lammetje zonder HH.
Dat is wel een interessant beeld. Nu nog voorstellen mét Q. erbijquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:40 schreef JanesBrownie het volgende:
Ik vind Q eigenlijk nooit groot en boos...
Anders pak ik de roosvicee wel ff voor je als bier niet meer helpt...quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik overleef het wel. Ik heb mezelf.. En bier.
Ik weet nog goed hoe ik Twist voor het eerst naar de kleuterschool bracht en nu al haar eerste Duvelquote:
Dank jequote:Op donderdag 17 juli 2008 21:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hier als self defense
[ afbeelding ]
Ik heb pas weer Karvan Cevitam gekocht, de nostalgie!quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Anders pak ik de roosvicee wel ff voor je als bier niet meer helpt...
En het is zo goed voor je tandenquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb pas weer Karvan Cevitam gekocht, de nostalgie!. En goedkoper dan cola en sinas en dat soort zooi.
Daarmee win je het wel van een knuppel en een paar paintballgunsquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:48 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Dank je
Das altijd beter dan niks.
Ik zal niet ontkennen dat ik dat ben. Denk niet dat iemand dat zal ontkennen.quote:
Heerlijk op een warme dag met een paar ijsblokjesquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb pas weer Karvan Cevitam gekocht, de nostalgie!. En goedkoper dan cola en sinas en dat soort zooi.
quote:
Ik kan me niemand bedenken die ik de Duvels die ik niet drink meer gunquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik weet nog goed hoe ik Twist voor het eerst naar de kleuterschool bracht en nu al haar eerste Duvel.
Ik had geen posts meer verwacht van jou na JB's vriendelijk opmerking. Meestal ligt er dan toch kots op je keyboard?quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zal niet ontkennen dat ik dat ben. Denk niet dat iemand dat zal ontkennen.
Ik had ooit -160 punten bij het laserquestenquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Daarmee win je het wel van een knuppel en een paar paintballguns
Nadat ik mijn blikje Grolsch leeg heb gedronken open ik een Duvelquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kan me niemand bedenken die ik de Duvels die ik niet drink meer gun.
Nee, dat andere was leuker, maar eigenlijk is het best sneu dat ik al zo lang achter de comp zitquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:50 schreef Litpho het volgende:
[..]. JB
. Je bent er nog
.
Hmm, dat ziet er toch anders uit.
Q. heeft meerdere Qeyboards.quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik had geen posts meer verwacht van jou na JB's vriendelijk opmerking. Meestal ligt er dan toch kots op je keyboard?
Ik help je wel, ben een paar keer gaan jagen toen ik voor mijn vaders werk in algerije woonde, piece of cakequote:Op donderdag 17 juli 2008 21:51 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik had ooit -160 punten bij het laserquesten
(ja lach maar)
Ik betwijfel het.
(Maar ik mocht wel een keer gratis omdat ik zo slecht was)
Welnee, inhaaltijd voor jou!quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:52 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dat andere was leuker, maar eigenlijk is het best sneu dat ik al zo lang achter de comp zit
Hey oude tentenbouwer! Hoe is het?quote:
Dat zijn dan ook wapens die afgesteld zijn om mee te raken. Een scherp contrast met de gemiddelde lasergunquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik help je wel, ben een paar keer gaan jagen toen ik voor mijn vaders werk in algerije woonde, piece of cake
Er is niets sneus aan het communiceren met ons!quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:52 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dat andere was leuker, maar eigenlijk is het best sneu dat ik al zo lang achter de comp zit
Vroegah, toen ik nog een jong Litphootje was, heb ik de software voor een lasergamehal geschreven. Uiteraard sinds lang ter zielequote:Op donderdag 17 juli 2008 21:53 schreef Q. het volgende:
Oh ja, laserquesten, deed ik een jaar of negen geleden elke week, dat was tof! Nu al eeuwen niet meer gedaan.
Dat maakt niet uit.quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook wapens die afgesteld zijn om mee te raken. Een scherp contrast met de gemiddelde lasergun.
Ik had t over de comp, niet over julliequote:Op donderdag 17 juli 2008 21:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Er is niets sneus aan het communiceren met ons!
Voor jou misschien niet (of misschien ook wel), maar voor echte schutters zoals Belsezar wel. Zeker als je gewend bent aan voorschot, afwijking en terugslagquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:55 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit.
Ik was gewoon echt bar slacht.
Ik zou nog geen olifant raken op een meter afstand
Das waar, tot een jaartje of 5 trg ging ik elke weekend met mijn pa schieten, hij is nogal wapengekquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook wapens die afgesteld zijn om mee te raken. Een scherp contrast met de gemiddelde lasergun.
Mijn vader heeft ook al duizenden konijnen vermoord.quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Das waar, tot een jaartje of 5 trg ging ik elke weekend met mijn pa schieten, hij is nogal wapengekEen inbreker zal het slecht hebben om het zo maar te zeggen
Nu ben ik niet direkt voor Amerikaanse toestanden waar je (in sommige staten) je huis met dodelijk geweld mag verdedigen, maar ik vind het ook lastig om al teveel medelijden met inbrekers op te brengenquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Das waar, tot een jaartje of 5 trg ging ik elke weekend met mijn pa schieten, hij is nogal wapengekEen inbreker zal het slecht hebben om het zo maar te zeggen
Nah, ik denk dat ik je na een middagje al aardig goed heb leren schietenquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:55 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit.
Ik was gewoon echt bar slacht.
Ik zou nog geen olifant raken op een meter afstand
Alhoewel gangstawannabes die met het wapen 90 graden gekanteld voor zich proberen te schieten (en raken) wel hilarisch zijnquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nah, ik denk dat ik je na een middagje al aardig goed heb leren schietenEn trouwens in een lasergame schiet je meestal vanuit de heup, dan raakt bijna niemand wat hij wilt raken
Ik ook niet maar ze onder schot vasthouden tot de politie er is vind ik geen slecht iets en als je leven op het spel staat, inbreker met een mes bijv, nou schiet dan maar lekker in zijn knie ofzoquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nu ben ik niet direkt voor Amerikaanse toestanden waar je (in sommige staten) je huis met dodelijk geweld mag verdedigen, maar ik vind het ook lastig om al teveel medelijden met inbrekers op te brengen.
Jarenlange oefening in ghetto's gaan daaraan voorafquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alhoewel gangstawannabes die met het wapen 90 graden gekanteld voor zich proberen te schieten (en raken) wel hilarisch zijn.
Mjah, ik denk dat een discussie hierover enigszins buiten het topic om gaat. Zeker voor een hypothetische situatiequote:Op donderdag 17 juli 2008 22:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ze onder schot vasthouden tot de politie er is vind ik geen slecht iets en als je leven op het spel staat, inbreker met een mes bijv, nou schiet dan maar lekker in zijn knie ofzo
Mwah... Bekaf en pissig op mijn baas omdat hij gvd weer een uur te laat ons thuis afzette waardoor ik mijn enige gezellige avond deze week mistequote:Op donderdag 17 juli 2008 21:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hey oude tentenbouwer! Hoe is het?
quote:
Precies over naar de orde van de dag, absolute baggerquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mjah, ik denk dat een discussie hierover enigszins buiten het topic om gaat. Zeker voor een hypothetische situatie.
The cheeky bastard, heb je er iets van gezegd??quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:05 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Mwah... Bekaf en pissig op mijn baas omdat hij gvd weer een uur te laat ons thuis afzette waardoor ik mijn enige gezellige avond deze week miste
[..]
quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:03 schreef JanesBrownie het volgende:
ik sla wel met mijn zweepje
(O, das zo niks voor mij)
Ja, dat ik dit niet pikte en dat niet meer voor zou komen. En als het toch nog een keer gebeurt, ik de grootste scene ga trappen waar zijn opdrachtgever bij staatquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
The cheeky bastard, heb je er iets van gezegd??
Core competencies en zo. Cheers.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Precies over naar de orde van de dag, absolute bagger
Hot JB, hot...quote:
Kinderen afranselenquote:
Goed gedaan, hit him where it hurtsquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:08 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ja, dat ik dit niet pikte en dat niet meer voor zou komen. En als het toch nog een keer gebeurt, ik de grootste scene ga trappen waar zijn opdrachtgever bij staat
Nope, enlighten me.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:08 schreef Pheno het volgende:
Zijn er mensen geweest die gisteren die docu van de VPRO hebben gezien? Het ging over singles, dus meer ontopic kon niet.
Dat is een trap in de ballen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed gedaan, hit him where it hurts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |