Natuurlijk! Jij niet dan?quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:33 schreef CherryLips het volgende:
iemand al single af?
Dat zou je niet vertellen!quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:00 schreef CherryLips het volgende:
STiekem heb ik al zeven jaar een relatie met een of andere lekkere vent.
Ja, gaan we er nu eindelijk voor uit komen?quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:00 schreef CherryLips het volgende:
STiekem heb ik al zeven jaar een relatie met een of andere lekkere vent.
Het is niet zo moeilijk de leukste te zijn als de alternatieven oa de KoffieSC zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:02 schreef Belsezar het volgende:
Een goede avond mensen van de leukste SC!
S&C paintballmeet ergens in augustus/september lijkt me koelquote:
Dat is zo, neemt niet weg dat het wel waar isquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is niet zo moeilijk de leukste te zijn als de alternatieven oa de KoffieSC zijn.
Tof! Ik kom niet!quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:04 schreef Elegy het volgende:
S&C paintballmeet ergens in augustus/september lijkt me koel
Mij dus duidelijk nietquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:04 schreef Elegy het volgende:
[..]
S&C paintballmeet ergens in augustus/september lijkt me koel
Mij lijkt het me ook niets en ik sta niet eens in de TT!quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:07 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Mij dus duidelijk niet
(zie TT)
wJBzquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:07 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Mij dus duidelijk niet
(zie TT)
Paintball is beter dan fappen!quote:
Fappen geeft als het goed is minder hardnekkige vlekkenquote:
Paintball is waterverf. Dat krijg je er makkelijker uit dan aangekoekt menselijk semen dan wel geklonterd labiasapquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Fappen geeft als het goed is minder hardnekkige vlekken
Oud nieuws.quote:
Ja, vandaag is een beetje een duffe dag hier. HH is er niet hè, dan krijg je dat, kan ik niet metquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:32 schreef Belsezar het volgende:
Beetje langzaam hier vandaag in tegenstelling tot vorige dagenIk ging ff 1000 jaar verder spelen op Civ 1 voor dos en we zijn nog op dezelfde pagina
ja en Kluts ook niet dus ik kan er ook geen vaart aangeven...quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, vandaag is een beetje een duffe dag hier. HH is er niet hè, dan krijg je dat, kan ik niet met- jes gooien.
Arme Kluts.quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
ja en Kluts ook niet dus ik kan er ook geen vaart aangeven...
Ze komt wel weer terug hoorquote:
Nou vraag je er wel om hequote:Op donderdag 17 juli 2008 21:39 schreef JanesBrownie het volgende:
Maar ik ben er.
Alleen word er naar mij niet met hartjes gegooid, maar op me gescjoten en geslagen met knuppels
Hartjes strooit!quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:39 schreef JanesBrownie het volgende:
Maar ik ben er.
Alleen word er naar mij niet met hartjes gegooid, maar op me gescjoten en geslagen met knuppels
Hier als self defensequote:
Wat vind je mij wel dan?quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:40 schreef JanesBrownie het volgende:
Ik vind Q eigenlijk nooit groot en boos...
Ik overleef het wel. Ik heb mezelf.quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ze komt wel weer terug hoorMaak me meer druk om jou, de grote, boze Q. gereduceerd tot een mak lammetje zonder HH.
Dat is wel een interessant beeld. Nu nog voorstellen mét Q. erbijquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:40 schreef JanesBrownie het volgende:
Ik vind Q eigenlijk nooit groot en boos...
Anders pak ik de roosvicee wel ff voor je als bier niet meer helpt...quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik overleef het wel. Ik heb mezelf.. En bier.
Ik weet nog goed hoe ik Twist voor het eerst naar de kleuterschool bracht en nu al haar eerste Duvelquote:
Dank jequote:Op donderdag 17 juli 2008 21:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hier als self defense
[ afbeelding ]
Ik heb pas weer Karvan Cevitam gekocht, de nostalgie!quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Anders pak ik de roosvicee wel ff voor je als bier niet meer helpt...
En het is zo goed voor je tandenquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb pas weer Karvan Cevitam gekocht, de nostalgie!. En goedkoper dan cola en sinas en dat soort zooi.
Daarmee win je het wel van een knuppel en een paar paintballgunsquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:48 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Dank je
Das altijd beter dan niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |