Het komt vanzelf, maak je niet ongerust.quote:
Ik denk dat hij na "Je" is afgehaakt.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:05 schreef Elegy het volgende:
[..]
Je zit nog in de ontkenningsfase en dat begrijp ik. Rustig maar, het komt wel goed. Ook jij zal je op een gegeven moment tot een manueel hoogtepunt brengen met mij in je gedachte. Net zoals vele duizenden andere vrouwen dat doen. Omdat ze mij niet fysiek kunnen krijgen is dat de enige manier om met mij enigzins in contact te zijn.
Daar heb ik een probaat middel tegen:quote:
Kan je beter maar geen inspecteur worden dan.quote:
Je kunt natuurlijk ook gewoon die knuppel gebruikenquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:42 schreef Elegy het volgende:
[..]
Daar heb ik een probaat middel tegen:
[ afbeelding ]
Ik kop hem niet in! *voorzet doorgeef*quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:49 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon die knuppel gebruiken
*met knuppel poes platmept*quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik kop hem niet in! *voorzet doorgeef*
Jou moest ik nog met gepaste trots vertellen dat ik laatst dan toch eindelijk m'n eerste Duvel heb gehad. I loved it.quote:
Ik ben ontroerdquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:04 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Jou moest ik nog met gepaste trots vertellen dat ik laatst dan toch eindelijk m'n eerste Duvel heb gehad. I loved it.![]()
Mijn levensdoel is bereikt!quote:
Doe gezellig mee met de youtube-jukeboxquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:16 schreef Q. het volgende:
Heb ik een keer een rustig avondje thuis, verveel ik me weer dood!. Ik ga de afwas maar doen.
.
Mijn idee! Daarnaast snap ik toch al geen zak meer van dit draadje!quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:31 schreef JanesBrownie het volgende:
I doe niet mee, als jullie t niet erg vinden
Even checken in het archief....quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:33 schreef CherryLips het volgende:
iemand al single af?
Snapte je t begin nog wel dan?quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn idee! Daarnaast snap ik toch al geen zak meer van dit draadje!
Nee, maar dat ligt doorgaans aan dat erwtje in mn schedel dat ze bij andere mensen brein noemen!quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:36 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Snapte je t begin nog wel dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |