Weinig? dus wel een beetje... Vertel!quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:57 schreef Q. het volgende:
Was er maar meer sex!
Ik ga maar eens naar huis. Waar ook weinig sex is trouwens.
Ik heb je helemaal niet gemist...quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:00 schreef Elegy het volgende:
Zo, weer thuis. Nu maar even boodschappen doen, de melk is op enzo.
You go girl!quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:03 schreef nectarientje het volgende:
Ik leef nog! Mijn loopmaatje ook maar wel met moeite. Zij is vandaag echt 324233x dood gegaan. Ik was net een sleepboot vandaag, heel romantisch hand in hand gelopen![]()
Morgen gaan we gewoon weer van start en we gaan het halen ook! Al kruipen we over de finish!
Droog tot een uur of twaalf, daarna wat miezer en 1 hoosbui (toen wij droog zaten gelukkig) en verder zonnigquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:04 schreef AirwiN het volgende:
You go girl!
Hoe is het weer bij jullie geweest vandaag?
Mooi, en hoe gaat het ten opzichte van vorige jaren? Valt het mee of tegen?quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:08 schreef nectarientje het volgende:
Droog tot een uur of twaalf, daarna wat miezer en 1 hoosbui (toen wij droog zaten gelukkig) en verder zonnigRond drie uur nog een paar spetters maar niet noemenswaardig. Ideaal wandelweer dus!
quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:03 schreef nectarientje het volgende:
Ik leef nog! Mijn loopmaatje ook maar wel met moeite. Zij is vandaag echt 324233x dood gegaan. Ik was net een sleepboot vandaag, heel romantisch hand in hand gelopen![]()
Morgen gaan we gewoon weer van start en we gaan het halen ook! Al kruipen we over de finish!
Succes en douche-zequote:Op donderdag 17 juli 2008 18:03 schreef nectarientje het volgende:
Omdat je tegenwoordig j rijbewijs bij een bakje boter krijgt. Of de mensen die geen auto kunnen betalen goedkope kutbrikken kopen die smelten bij een druppel regen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:42 schreef CherryLips het volgende:
waarom gaan mensen als randdebielen rijden zodra het een beetje regent? M'n leven flitste weer een paar keer aan me voorbij.
Ah, dat red je zeker wel, de laatste dag is het leukstquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:03 schreef nectarientje het volgende:
Het waren voornamelijk oude heksen op motorfietsjes met een regenpak aan met een capuchon waardoor ze niet opzij konden kijken en het daardoor ineens normaal vonden om uit afritten te komen scheuren, rechts geen voorrang te geven of gewoon stil te staan op het fietspad en net gaan rijden als ik ze inhaal zonder dat ze even goed om zich heenkijken. Want ja, oogkleppen zijn keihandig, gewoon doen alsof er geen ander verkeer bestaat.quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat je tegenwoordig j rijbewijs bij een bakje boter krijgt. Of de mensen die geen auto kunnen betalen goedkope kutbrikken kopen die smelten bij een druppel regen.
een vriend van me, Twist kent hem welquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:25 schreef Q. het volgende:
CL, wie kwam er nou bij mij in de straat wonen?
Ah, einde van de straat dus. Tof.quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
een vriend van me, Twist kent hem wel. Wel een heel eind verderop hoor, met twee verdiepingen, ontzettend tof.
Ja, jij moet ook naar utrecht! En snel!quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:30 schreef CherryLips het volgende:
Nu moet ik ook nog naar Utrecht, weer een vriend minder in Ede, m'n bioscoopmaatje, wat doe je.
Omdat ze snel thuis willen zijn. Regen. Brrr!quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:42 schreef CherryLips het volgende:
waarom gaan mensen als randdebielen rijden zodra het een beetje regent? M'n leven flitste weer een paar keer aan me voorbij.
Pssst... Je was al een vrouw verder...quote:
Q probeert ze gewoon allemaal denk ik.quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pssst... Je was al een vrouw verder...
Ik heb al een huisquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:34 schreef CherryLips het volgende:
http://www.yourspot.nl/phpbb2nl/phpBB/viewtopic.php?t=1343
Takkeduur, maar het is iig iets.
Paintball is koel, ik ga elk jaar met een groep vrienden. Laatste keer gingen we hierheen: http://www.paintballjungle.nl/index.htmquote:
Hoor? Van wie?quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:33 schreef JanesBrownie het volgende:
Ik weet nog niet waar ik heen moet, dat hoor ik nog wel
Dat doe ik met deze al jaren.quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:35 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Q probeert ze gewoon allemaal denk ik.
Jij hebt toch geld genoeg?quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:34 schreef CherryLips het volgende:
http://www.yourspot.nl/phpbb2nl/phpBB/viewtopic.php?t=1343
Takkeduur, maar het is iig iets.
paintballquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:36 schreef Elegy het volgende:
[..]
Paintball is koel, ik ga elk jaar met een groep vrienden. Laatste keer gingen we hierheen: http://www.paintballjungle.nl/index.htm
Oh, die toffe van je verjaardag in de Florin toen?quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
een vriend van me, Twist kent hem wel. Wel een heel eind verderop hoor, met twee verdiepingen, ontzettend tof.
Dat was degene die niet in Transwijk wilde wonen. Waarom luisteren mensen nou nooit naar me? Ik heb echt vet vaak gelijk. Niet altijd, maar nu wel.
Ja die jaquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:38 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Oh, die toffe van je verjaardag in de Florin toen?
Speciaal voor jou zullen we het hernoemen naar PAINballquote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die ja. Hij heeft twee katten. Het is net Q, alleen met wat meer vlees. En een ander liefdesleven zeg maar.
Ik doe gewoon niet meequote:Op donderdag 17 juli 2008 18:41 schreef Elegy het volgende:
[..]
Speciaal voor jou zullen we het hernoemen naar PAINball
Hoeft ook niet, wij doen het schieten wel, jij hoeft alleen maar stil te blijven zittenquote:
De mannen hier staren mij vol ontzag aan en koesteren zich in mijn aanwezigheid. De vrouwen vallen in katzwijm en in hun delerium hebben ze wilde vleselijke omgang met mij.quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:52 schreef JanesBrownie het volgende:
Iedereen is zo ondersteboven van die openbaring dat t spontaan helemaal stilvalt
Je zit nog in de ontkenningsfase en dat begrijp ik. Rustig maar, het komt wel goed. Ook jij zal je op een gegeven moment tot een manueel hoogtepunt brengen met mij in je gedachte. Net zoals vele duizenden andere vrouwen dat doen. Omdat ze mij niet fysiek kunnen krijgen is dat de enige manier om met mij enigzins in contact te zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |