Natuurlijk! Jij niet dan?quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:33 schreef CherryLips het volgende:
iemand al single af?
Dat zou je niet vertellen!quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:00 schreef CherryLips het volgende:
STiekem heb ik al zeven jaar een relatie met een of andere lekkere vent.
Ja, gaan we er nu eindelijk voor uit komen?quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:00 schreef CherryLips het volgende:
STiekem heb ik al zeven jaar een relatie met een of andere lekkere vent.
Het is niet zo moeilijk de leukste te zijn als de alternatieven oa de KoffieSC zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:02 schreef Belsezar het volgende:
Een goede avond mensen van de leukste SC!
S&C paintballmeet ergens in augustus/september lijkt me koelquote:
Dat is zo, neemt niet weg dat het wel waar isquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is niet zo moeilijk de leukste te zijn als de alternatieven oa de KoffieSC zijn.
Tof! Ik kom niet!quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:04 schreef Elegy het volgende:
S&C paintballmeet ergens in augustus/september lijkt me koel
Mij dus duidelijk nietquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:04 schreef Elegy het volgende:
[..]
S&C paintballmeet ergens in augustus/september lijkt me koel
Mij lijkt het me ook niets en ik sta niet eens in de TT!quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:07 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Mij dus duidelijk niet
(zie TT)
wJBzquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:07 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Mij dus duidelijk niet
(zie TT)
Paintball is beter dan fappen!quote:
Fappen geeft als het goed is minder hardnekkige vlekkenquote:
Paintball is waterverf. Dat krijg je er makkelijker uit dan aangekoekt menselijk semen dan wel geklonterd labiasapquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Fappen geeft als het goed is minder hardnekkige vlekken
Oud nieuws.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |