Goed, goedquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:13 schreef dawg het volgende:
Oh, ik dacht al.
Hey Belsezar. Hoe is het met jou en je wederhelft?
Denk het, mis dan ook al die links onderaan de paginaquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:21 schreef dawg het volgende:
Is dat trouwens een nieuwe feature? Niet kunnen quoten als je niet ingelogd bent?
De eerste keer dacht ik dat ik weer een ban had.quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:21 schreef dawg het volgende:
Is dat trouwens een nieuwe feature? Niet kunnen quoten als je niet ingelogd bent?
Dawg!quote:
Met welke Lush?quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:25 schreef CherryLips het volgende:
zo, ik ga maar eens even douchen.
Goed idee. En dan m'n kamer eens echt opruimen.quote:
Lust.quote:
* mrbox stapt ook onder de douchequote:
Maak me gek.quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
even denken... ik denk I Love Juicy en ehm... dat beslis ik ter plekke wel.
Ik heb nog steeds drie van die Ballistics voor in bad maar ik kom er maar niet aan toequote:Op donderdag 17 juli 2008 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goed! Rustig ook. Eindelijk. En met jou?quote:
Ik moet ook nog steeds eens een keer zo'n winkel binnen lopen en iets kopen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:28 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:31 schreef MLI het volgende:
Over een half uur die intake en ik moet me nog aankleden!![]()
Kon niet slapen vanwege het Spaanse Drama.
Hup, in de benen dan, en succes!quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:31 schreef MLI het volgende:
Over een half uur die intake en ik moet me nog aankleden!![]()
Kon niet slapen vanwege het Spaanse Drama.
Ja, ik ook. En daar heb ik een hekel aan, verjaardagskado's kopen, ik kan nooit iets verzinnen. Behalve voor mezelf natuurlijk.quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:42 schreef Kluts het volgende:
Blegh. Moet een kadootje voor een verjaardag kopen en weet niet wat.
Ik ben er juist normaal gesproken heel goed in, maar dit is voor een man. En voor mannen is het altijd 100 keer moeilijker iets te bedenken.quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:46 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, ik ook. En daar heb ik een hekel aan, verjaardagskado's kopen, ik kan nooit iets verzinnen. Behalve voor mezelf natuurlijk.
Precies. Bier doet het altijd goed.quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben er juist normaal gesproken heel goed in, maar dit is voor een man. En voor mannen is het altijd 100 keer moeilijker iets te bedenken.
Op dit moment kom ik niet verder dan een fles drank.
Altijd goedquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben er juist normaal gesproken heel goed in, maar dit is voor een man. En voor mannen is het altijd 100 keer moeilijker iets te bedenken.
Mij zou je erg blij maken met een Logitech MX-518quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ga je Q opzeggen?quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:50 schreef TwistedDarling het volgende:
Hoi.![]()
Je opzegbrief zit op de bus hoor Q.
Dank je!quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:50 schreef TwistedDarling het volgende:
Hoi.![]()
Je opzegbrief zit op de bus hoor Q.
Zelfs dat lukt mij niet, ik heb alles wat ik wil hebben al!quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:46 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, ik ook. En daar heb ik een hekel aan, verjaardagskado's kopen, ik kan nooit iets verzinnen. Behalve voor mezelf natuurlijk.
Je gaat uit Utrecht weg?quote:
Ha! Ik zie in de Gall en Gall folder een aanbieding: 2 flessen bacardi Razz/Limon/Coco en dan krijg je er een tas bij.quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Altijd goedIk krijg meestal ook een drankast vol op mijn verjaardag.
of zegt dat nu meer over mij, hmm
Ja, ik heb een Q 2.0 besteld.quote:
Hey die actie hadden ze een paar jaar terug toch ook? Kan me nog herinneren dat iedereen in mijn vriendengroep massaal bacardi gingen kopen. Drank voor de mannen en de tas voor de vriendin.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ha! Ik zie in de Gall en Gall folder een aanbieding: 2 flessen bacardi Razz/Limon/Coco en dan krijg je er een tas bij.
En die laatste is voor mij natuurlijk.
NOG beter? Dat kan niet!quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:00 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ja, ik heb een Q 2.0 besteld.
Eentje die wel op zoek gaat naar leuker werk zodat ie niet meer over z'n werk en z'n geldgebrek hoeft te droeftoeteren. Krijg er nog gratis bier bij ook.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:12 schreef JDude het volgende:
Steeds meer meldingen van Q-koorts
donderdag 17 juli 2008 | 08:24
DEN BOSCH - De toename van het aantal meldingen van Q-koorts in Noordoost-Brabant blijft groeien.
In de afgelopen twee weken kreeg de GGD Hart voor Brabant 155 meldingen. Het totaal aantal dit jaar is daarmee uitgekomen op 432. Tot vorig jaar werden in Nederland gemiddeld vijftien gevallen per jaar gemeld en beschouwde de GGD Q-koorts nog als een beroepsziekte onder veehouders. Op basis van het explosief stijgend aantal meldingen gaat de GGD er inmiddels vanuit dat er verschillende besmettingshaarden bestaan in de regio. Officieel is echter nog geen enkel veebedrijf aangemerkt als besmet.
Geen wonder dat Q gisteravond zo moe was, hij had stiekem toch hard gewerkt.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:12 schreef JDude het volgende:
Steeds meer meldingen van Q-koorts
donderdag 17 juli 2008 | 08:24
DEN BOSCH - De toename van het aantal meldingen van Q-koorts in Noordoost-Brabant blijft groeien.
In de afgelopen twee weken kreeg de GGD Hart voor Brabant 155 meldingen. Het totaal aantal dit jaar is daarmee uitgekomen op 432. Tot vorig jaar werden in Nederland gemiddeld vijftien gevallen per jaar gemeld en beschouwde de GGD Q-koorts nog als een beroepsziekte onder veehouders. Op basis van het explosief stijgend aantal meldingen gaat de GGD er inmiddels vanuit dat er verschillende besmettingshaarden bestaan in de regio. Officieel is echter nog geen enkel veebedrijf aangemerkt als besmet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |