Goed, goedquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:13 schreef dawg het volgende:
Oh, ik dacht al.
Hey Belsezar. Hoe is het met jou en je wederhelft?
Denk het, mis dan ook al die links onderaan de paginaquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:21 schreef dawg het volgende:
Is dat trouwens een nieuwe feature? Niet kunnen quoten als je niet ingelogd bent?
De eerste keer dacht ik dat ik weer een ban had.quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:21 schreef dawg het volgende:
Is dat trouwens een nieuwe feature? Niet kunnen quoten als je niet ingelogd bent?
Dawg!quote:
Met welke Lush?quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:25 schreef CherryLips het volgende:
zo, ik ga maar eens even douchen.
Goed idee. En dan m'n kamer eens echt opruimen.quote:
Lust.quote:
* mrbox stapt ook onder de douchequote:
Maak me gek.quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
even denken... ik denk I Love Juicy en ehm... dat beslis ik ter plekke wel.
Ik heb nog steeds drie van die Ballistics voor in bad maar ik kom er maar niet aan toequote:Op donderdag 17 juli 2008 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goed! Rustig ook. Eindelijk. En met jou?quote:
Ik moet ook nog steeds eens een keer zo'n winkel binnen lopen en iets kopen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:28 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:31 schreef MLI het volgende:
Over een half uur die intake en ik moet me nog aankleden!![]()
Kon niet slapen vanwege het Spaanse Drama.
Hup, in de benen dan, en succes!quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:31 schreef MLI het volgende:
Over een half uur die intake en ik moet me nog aankleden!![]()
Kon niet slapen vanwege het Spaanse Drama.
Ja, ik ook. En daar heb ik een hekel aan, verjaardagskado's kopen, ik kan nooit iets verzinnen. Behalve voor mezelf natuurlijk.quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:42 schreef Kluts het volgende:
Blegh. Moet een kadootje voor een verjaardag kopen en weet niet wat.
Ik ben er juist normaal gesproken heel goed in, maar dit is voor een man. En voor mannen is het altijd 100 keer moeilijker iets te bedenken.quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:46 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, ik ook. En daar heb ik een hekel aan, verjaardagskado's kopen, ik kan nooit iets verzinnen. Behalve voor mezelf natuurlijk.
Precies. Bier doet het altijd goed.quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben er juist normaal gesproken heel goed in, maar dit is voor een man. En voor mannen is het altijd 100 keer moeilijker iets te bedenken.
Op dit moment kom ik niet verder dan een fles drank.
Altijd goedquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben er juist normaal gesproken heel goed in, maar dit is voor een man. En voor mannen is het altijd 100 keer moeilijker iets te bedenken.
Mij zou je erg blij maken met een Logitech MX-518quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ga je Q opzeggen?quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:50 schreef TwistedDarling het volgende:
Hoi.![]()
Je opzegbrief zit op de bus hoor Q.
Dank je!quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:50 schreef TwistedDarling het volgende:
Hoi.![]()
Je opzegbrief zit op de bus hoor Q.
Zelfs dat lukt mij niet, ik heb alles wat ik wil hebben al!quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:46 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, ik ook. En daar heb ik een hekel aan, verjaardagskado's kopen, ik kan nooit iets verzinnen. Behalve voor mezelf natuurlijk.
Je gaat uit Utrecht weg?quote:
Ha! Ik zie in de Gall en Gall folder een aanbieding: 2 flessen bacardi Razz/Limon/Coco en dan krijg je er een tas bij.quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Altijd goedIk krijg meestal ook een drankast vol op mijn verjaardag.
of zegt dat nu meer over mij, hmm
Ja, ik heb een Q 2.0 besteld.quote:
Hey die actie hadden ze een paar jaar terug toch ook? Kan me nog herinneren dat iedereen in mijn vriendengroep massaal bacardi gingen kopen. Drank voor de mannen en de tas voor de vriendin.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ha! Ik zie in de Gall en Gall folder een aanbieding: 2 flessen bacardi Razz/Limon/Coco en dan krijg je er een tas bij.
En die laatste is voor mij natuurlijk.
NOG beter? Dat kan niet!quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:00 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ja, ik heb een Q 2.0 besteld.
Eentje die wel op zoek gaat naar leuker werk zodat ie niet meer over z'n werk en z'n geldgebrek hoeft te droeftoeteren. Krijg er nog gratis bier bij ook.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:12 schreef JDude het volgende:
Steeds meer meldingen van Q-koorts
donderdag 17 juli 2008 | 08:24
DEN BOSCH - De toename van het aantal meldingen van Q-koorts in Noordoost-Brabant blijft groeien.
In de afgelopen twee weken kreeg de GGD Hart voor Brabant 155 meldingen. Het totaal aantal dit jaar is daarmee uitgekomen op 432. Tot vorig jaar werden in Nederland gemiddeld vijftien gevallen per jaar gemeld en beschouwde de GGD Q-koorts nog als een beroepsziekte onder veehouders. Op basis van het explosief stijgend aantal meldingen gaat de GGD er inmiddels vanuit dat er verschillende besmettingshaarden bestaan in de regio. Officieel is echter nog geen enkel veebedrijf aangemerkt als besmet.
Geen wonder dat Q gisteravond zo moe was, hij had stiekem toch hard gewerkt.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:12 schreef JDude het volgende:
Steeds meer meldingen van Q-koorts
donderdag 17 juli 2008 | 08:24
DEN BOSCH - De toename van het aantal meldingen van Q-koorts in Noordoost-Brabant blijft groeien.
In de afgelopen twee weken kreeg de GGD Hart voor Brabant 155 meldingen. Het totaal aantal dit jaar is daarmee uitgekomen op 432. Tot vorig jaar werden in Nederland gemiddeld vijftien gevallen per jaar gemeld en beschouwde de GGD Q-koorts nog als een beroepsziekte onder veehouders. Op basis van het explosief stijgend aantal meldingen gaat de GGD er inmiddels vanuit dat er verschillende besmettingshaarden bestaan in de regio. Officieel is echter nog geen enkel veebedrijf aangemerkt als besmet.
Het klinkt als vapourware.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:11 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Eentje die wel op zoek gaat naar leuker werk zodat ie niet meer over z'n werk en z'n geldgebrek hoeft te droeftoeteren. Krijg er nog gratis bier bij ook.
Hij komt wel uit fabeltjesland, dus of het is even afwachten of ie het wel doet.
Niet werken helpt een hoop.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:24 schreef Belsezar het volgende:
Q. wat ben je een druk mannetje zeg, waar haal je de tijd vandaan om nog op Fok! te zitten?
You can run, but you can not hide..quote:
Er zijn er eigenlijk 20 van mij.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:24 schreef Belsezar het volgende:
Q. wat ben je een druk mannetje zeg, waar haal je de tijd vandaan om nog op Fok! te zitten?
Ahh dat verklaard meteen ook de vage, tegenstrijdige antwoorden die je af en toe geeftquote:
Niet als ze allemaal werkenquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:31 schreef dawg het volgende:
Dan zul je wel een vermogen kwijt zijn aan bier, of niet?
Waarom denk je dat ik nooit geld heb?quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:31 schreef dawg het volgende:
Dan zul je wel een vermogen kwijt zijn aan bier, of niet?
Is ook gelijk duidelijk over wie hij het heeft als ie over 'we' spreekt.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh dat verklaard meteen ook de vage, tegenstrijdige antwoorden die je af en toe geeft
Wat nou "af en toe"?quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh dat verklaard meteen ook de vage, tegenstrijdige antwoorden die je af en toe geeft
Ik heb een deja vu.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:33 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Is ook gelijk duidelijk over wie hij het heeft als ie over 'we' spreekt.
Join the club.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:37 schreef Kluts het volgende:
Ik wil zon.
Ik denk ik doe eens aardig, zal het niet meer doenquote:
Ik ook, wanneer barst die zomer eens los dan. Zal eens een hartig woordje met die kerel daarboven gaan wisselen, grrr.quote:
Ik ook, maar die wilde ik gewoon negeren.quote:
Ik ook. Wij zijn goed!quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:43 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik ook, maar die wilde ik gewoon negeren.
Nou, die wist me te vertellen dat we de komende dagen de tering kunnen krijgen wat tropische temperaturen en zon betreft.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ook, wanneer barst die zomer eens los dan. Zal eens een hartig woordje met die kerel daarboven gaan wisselen, grrr.
Doen we een keer samen danquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:30 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds drie van die Ballistics voor in bad maar ik kom er maar niet aan toe
Die ene vriend waar je het over had? Waar in de straat? Bij mij in het complex of verder?quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:43 schreef CherryLips het volgende:
een vriend van me komt bij Q in de straat wonen.
JBtje!quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:47 schreef JanesBrownie het volgende:
Doe toch eens niet zo snel jullie!
Wat?!?!?! Het lef, zal hem vanavond ff over de knie leggen want dit kan niet langer zo. En anders gaan we uit wraak allemaal naar de hel, zit hij dan met een lege hemelquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, die wist me te vertellen dat we de komende dagen de tering kunnen krijgen wat tropische temperaturen en zon betreft.
Hey! Heb je nu permanent internet?quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:47 schreef JanesBrownie het volgende:
Doe toch eens niet zo snel jullie!
Dat zal sommige mensen ws wel meer aanspreken ja.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat?!?!?! Het lef, zal hem vanavond ff over de knie leggen want dit kan niet langer zo. En anders gaan we uit wraak allemaal naar de hel, zit hij dan met een lege hemel
Ja, in de hel is het wel lekker warm inderdaad.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat?!?!?! Het lef, zal hem vanavond ff over de knie leggen want dit kan niet langer zo. En anders gaan we uit wraak allemaal naar de hel, zit hij dan met een lege hemel
Nee, ben weer bij mijn zusje, eigenlijk zou ik foto's gemaild krijgen, maar denk dat hij ze vergeten is. Wilde eentje in mijn fobo zettenquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hey! Heb je nu permanent internet?
Dat is dat gele ding dat op de voorkant van die ansichtkaarten staat...quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:45 schreef Den_Haag het volgende:
Zon? Wat is dat?
Al een idee wanneer je internet krijgt?quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:54 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ben weer bij mijn zusje, eigenlijk zou ik foto's gemaild krijgen, maar denk dat hij ze vergeten is. Wilde eentje in mijn fobo zetten
Daar wel ja.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:52 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, in de hel is het wel lekker warm inderdaad.
Stomme hij! Moet ik hem slaan?quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:54 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ben weer bij mijn zusje, eigenlijk zou ik foto's gemaild krijgen, maar denk dat hij ze vergeten is. Wilde eentje in mijn fobo zetten
Twee weken, weet niet eigenlijk, merk het welquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Al een idee wanneer je internet krijgt?
En een strand natuurlijk, en strandtentjes met foute souvenirs en zonnehoedjesquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar wel ja.
Als ze er ook palmbomen hadden gehad, dan was ik gelijk vertrokken daarheen.
Vergeet de cocktailtjes niet! Met parapluutjes uiteraard.quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:01 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
En een strand natuurlijk, en strandtentjes met foute souvenirs en zonnehoedjes
quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar wel ja.
Als ze er ook palmbomen hadden gehad, dan was ik gelijk vertrokken daarheen.
Heel belangrijk iddquote:Op donderdag 17 juli 2008 12:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vergeet de cocktailtjes niet! Met parapluutjes uiteraard.
Verstoor eens even niet onze dagdroom jij!quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:05 schreef dawg het volgende:
[..]
Palmbomen? Die zijn allemaal verteerd door vuur. Net zoals de zeeen daar ook allemaal verdampt zijn. Dus ik blijf hier. Maar hey, stuur een kaartje met zo een mooi strand, een palmboom, zee, en zon, als je daar bent!
Dan moeten ze daar wél souvenirwinkeltjes hebben natuurlijk.quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:05 schreef dawg het volgende:
[..]
Palmbomen? Die zijn allemaal verteerd door vuur. Net zoals de zeeen daar ook allemaal verdampt zijn. Dus ik blijf hier. Maar hey, stuur een kaartje met zo een mooi strand, een palmboom, zee, en zon, als je daar bent!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |