Natuurlijk hoe heb ik iets anders in mijn hoofd kunnen halen.quote:
Gelukkig dat ik schizofreen ben, dan kan ik in mijn eentje JB sandwichen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Natuurlijk hoe heb ik iets anders in mijn hoofd kunnen halen.
Waar heb ik DAT nou weer gezegd?quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:16 schreef Elegy het volgende:
[..]
Gelukkig dat ik schizofreen ben, dan kan ik in mijn eentje JB sandwichen.
Want dat wil ze blijkbaar.
puddingbuks dat is pas een woord waar mijn wormvormingaanhangsel van naar binnen trektquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:13 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Dat komt door de tt en toen vroeg iemand iets met een puddingbuks en toen ging het over zeehondjes neerknuppelen en mij en ik kan er niks aan doen!!!
Ik denk dat dat wellicht een tikkeltje aan de late kant isquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:18 schreef JanesBrownie het volgende:
Ik heb trouwens zojuist mijn sig veranderd
Ik kwam er dan ook niet mee. Is niet bepaald een woord dat ik zou gebruiken.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
puddingbuks dat is pas een woord waar mijn wormvormingaanhangsel van naar binnen trekt
Hee, het lag niet aan mij!quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wellicht een tikkeltje aan de late kant is.
Pandora's doos gaat niet zo maar weer dicht tenslotte.
Hoetepoetefoetje openbaren kan hij natuurlijk niet zomaar over zijn kant laten gaan, wel?quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:22 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Hee, het lag niet aan mij!
Elegy begon
Precies, wat JB begon, maak ik afquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hoetepoetefoetje openbaren kan hij natuurlijk niet zomaar over zijn kant laten gaan, wel?.
Dat deed ik door die TTquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hoetepoetefoetje openbaren kan hij natuurlijk niet zomaar over zijn kant laten gaan, wel?.
Oooooooh. Altijd goed, zo'n disclaimer.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:26 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
(ik zal even vermelden dat ik dit wel vermakelijk vind, voordat mensen gaan denken dat ik er echt moeite mee heb)
Aangepastquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:26 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
.
(ik zal even vermelden dat ik het wel vermakelijk vind om beschoten te worden met puddingbuksen en paintballgeweren en daarna tot pulp te worden geknuppeld, voordat mensen gaan denken dat ik er echt moeite mee heb)
quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:26 schreef JanesBrownie het volgende:
En toen kwam weet ik veel wie met die puddingbuks...
Alhoewel voor de echt slechte verstaander deze disclaimer wel een disclaimer kan gebruiken.quote:
Wanneer spreken we eens af danquote:
Ja, dat blijkt wel weer.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alhoewel voor de echt slechte verstaander deze disclaimer wel een disclaimer kan gebruiken.
Ik help je in de droomquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:33 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat blijkt wel weer.
Elegy
O, wat zal ik je missen...quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:34 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik help je in de droom
En nu ga ik naar huis, de file in.
Tot later!![]()
Beter richten dan!quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:42 schreef JanesBrownie het volgende:
O, wat zal ik je missen...
Dat PUB dat gaat wel maar dat SEXquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:46 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
volgens mij is er weinig pub hier
Volgens mij is er weinig sex hier.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat PUB dat gaat wel maar dat SEX
Meer BrEeZaH trakteren.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:57 schreef Q. het volgende:
Was er maar meer sex!
Ik ga maar eens naar huis. Waar ook weinig sex is trouwens.
Ach ja dat ben ik inmiddels wel gewendquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:53 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Volgens mij is er weinig sex hier.
Dat tot grote teleurstelling van velen.
De teleurstelling van velen?quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach ja dat ben ik inmiddels wel gewend
Maak je dezelfde grap in elk draadje van deze reeks? Zal ik hem even in mijn handtekening zetten dan hoef je hem niet elke keer te maken?quote:
Jij kan het wetenquote:
Ik zeg gewoon altijd maar zo dat als je niets te zeggen hebt dat je dan altijd nog wat kan zeggen om iets te zeggen zonder dat je eigenlijk wat zegt!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |