Dat laat ook vlekken achter, dat kan ookquote:
Aiming to please...quote:
Me. Other people's pain is my pleasurequote:
Qu'est-ce que c'est?quote:
Talking Heads!quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:45 schreef Litpho het volgende:
Qu'est-ce que c'est?
Fa fa fa fa fa fa fa fa fa far better
Run run run run run run run away
[ afbeelding ]
quote:Op 17 July 2008 15:31 schreef Elegy het volgende:
Hoetepoetjefoetje van me!
En op-JB's-kont-schieter-met-paintball-markerquote:
Hehe, waar komt die vandaan dan en wat was de aanleiding?quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:51 schreef JanesBrownie het volgende:
Ik wil even iets met jullie delen:
[..]
Dat zeg ik altijd tegen zeehondenbabies voordat ik ze doodknuppelquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:51 schreef JanesBrownie het volgende:
Ik wil even iets met jullie delen:
[..]
Das een PM.quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hehe, waar komt die vandaan dan en wat was de aanleiding?
Dus je zegt nu eigenlijk dat je JB gaat doodknuppelen?quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:53 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat zeg ik altijd tegen zeehondenbabies voordat ik ze doodknuppel
Ja, maar hou het nog even stil, straks komt greenpeace rode verf op haar spuitenquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dus je zegt nu eigenlijk dat je JB gaat doodknuppelen?
Haha, elegy toch. We are seeing a very, very different side of you and its very disturbingquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:54 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Das een PM.
Zo praat ie altijd tegen me via de pm.
Elegy is wel van het slaan hequote:Op donderdag 17 juli 2008 15:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dus je zegt nu eigenlijk dat je JB gaat doodknuppelen?
Dus nu zeg je eigenlijk ook nog eens dat JB geen mens is maar een dier?quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:56 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja, maar hou het nog even stil, straks komt greenpeace rode verf op haar spuiten
Je weet de helft nog niet eensquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Haha, Elegy toch. We are seeing a very, very different side of you and its very disturbing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |