Ik zal niet ontkennen dat ik dat ben. Denk niet dat iemand dat zal ontkennen.quote:
Heerlijk op een warme dag met een paar ijsblokjesquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb pas weer Karvan Cevitam gekocht, de nostalgie!. En goedkoper dan cola en sinas en dat soort zooi.
quote:
Ik kan me niemand bedenken die ik de Duvels die ik niet drink meer gunquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik weet nog goed hoe ik Twist voor het eerst naar de kleuterschool bracht en nu al haar eerste Duvel.
Ik had geen posts meer verwacht van jou na JB's vriendelijk opmerking. Meestal ligt er dan toch kots op je keyboard?quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zal niet ontkennen dat ik dat ben. Denk niet dat iemand dat zal ontkennen.
Ik had ooit -160 punten bij het laserquestenquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Daarmee win je het wel van een knuppel en een paar paintballguns
Nadat ik mijn blikje Grolsch leeg heb gedronken open ik een Duvelquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kan me niemand bedenken die ik de Duvels die ik niet drink meer gun.
Nee, dat andere was leuker, maar eigenlijk is het best sneu dat ik al zo lang achter de comp zitquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:50 schreef Litpho het volgende:
[..]. JB
. Je bent er nog
.
Hmm, dat ziet er toch anders uit.
Q. heeft meerdere Qeyboards.quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik had geen posts meer verwacht van jou na JB's vriendelijk opmerking. Meestal ligt er dan toch kots op je keyboard?
Ik help je wel, ben een paar keer gaan jagen toen ik voor mijn vaders werk in algerije woonde, piece of cakequote:Op donderdag 17 juli 2008 21:51 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik had ooit -160 punten bij het laserquesten
(ja lach maar)
Ik betwijfel het.
(Maar ik mocht wel een keer gratis omdat ik zo slecht was)
Welnee, inhaaltijd voor jou!quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:52 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dat andere was leuker, maar eigenlijk is het best sneu dat ik al zo lang achter de comp zit
Hey oude tentenbouwer! Hoe is het?quote:
Dat zijn dan ook wapens die afgesteld zijn om mee te raken. Een scherp contrast met de gemiddelde lasergunquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik help je wel, ben een paar keer gaan jagen toen ik voor mijn vaders werk in algerije woonde, piece of cake
Er is niets sneus aan het communiceren met ons!quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:52 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dat andere was leuker, maar eigenlijk is het best sneu dat ik al zo lang achter de comp zit
Vroegah, toen ik nog een jong Litphootje was, heb ik de software voor een lasergamehal geschreven. Uiteraard sinds lang ter zielequote:Op donderdag 17 juli 2008 21:53 schreef Q. het volgende:
Oh ja, laserquesten, deed ik een jaar of negen geleden elke week, dat was tof! Nu al eeuwen niet meer gedaan.
Dat maakt niet uit.quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook wapens die afgesteld zijn om mee te raken. Een scherp contrast met de gemiddelde lasergun.
Ik had t over de comp, niet over julliequote:Op donderdag 17 juli 2008 21:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Er is niets sneus aan het communiceren met ons!
Voor jou misschien niet (of misschien ook wel), maar voor echte schutters zoals Belsezar wel. Zeker als je gewend bent aan voorschot, afwijking en terugslagquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:55 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit.
Ik was gewoon echt bar slacht.
Ik zou nog geen olifant raken op een meter afstand
Das waar, tot een jaartje of 5 trg ging ik elke weekend met mijn pa schieten, hij is nogal wapengekquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook wapens die afgesteld zijn om mee te raken. Een scherp contrast met de gemiddelde lasergun.
Mijn vader heeft ook al duizenden konijnen vermoord.quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Das waar, tot een jaartje of 5 trg ging ik elke weekend met mijn pa schieten, hij is nogal wapengekEen inbreker zal het slecht hebben om het zo maar te zeggen
Nu ben ik niet direkt voor Amerikaanse toestanden waar je (in sommige staten) je huis met dodelijk geweld mag verdedigen, maar ik vind het ook lastig om al teveel medelijden met inbrekers op te brengenquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Das waar, tot een jaartje of 5 trg ging ik elke weekend met mijn pa schieten, hij is nogal wapengekEen inbreker zal het slecht hebben om het zo maar te zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |