Nah, ik denk dat ik je na een middagje al aardig goed heb leren schietenquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:55 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit.
Ik was gewoon echt bar slacht.
Ik zou nog geen olifant raken op een meter afstand
Alhoewel gangstawannabes die met het wapen 90 graden gekanteld voor zich proberen te schieten (en raken) wel hilarisch zijnquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nah, ik denk dat ik je na een middagje al aardig goed heb leren schietenEn trouwens in een lasergame schiet je meestal vanuit de heup, dan raakt bijna niemand wat hij wilt raken
Ik ook niet maar ze onder schot vasthouden tot de politie er is vind ik geen slecht iets en als je leven op het spel staat, inbreker met een mes bijv, nou schiet dan maar lekker in zijn knie ofzoquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nu ben ik niet direkt voor Amerikaanse toestanden waar je (in sommige staten) je huis met dodelijk geweld mag verdedigen, maar ik vind het ook lastig om al teveel medelijden met inbrekers op te brengen.
Jarenlange oefening in ghetto's gaan daaraan voorafquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alhoewel gangstawannabes die met het wapen 90 graden gekanteld voor zich proberen te schieten (en raken) wel hilarisch zijn.
Mjah, ik denk dat een discussie hierover enigszins buiten het topic om gaat. Zeker voor een hypothetische situatiequote:Op donderdag 17 juli 2008 22:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ze onder schot vasthouden tot de politie er is vind ik geen slecht iets en als je leven op het spel staat, inbreker met een mes bijv, nou schiet dan maar lekker in zijn knie ofzo
Mwah... Bekaf en pissig op mijn baas omdat hij gvd weer een uur te laat ons thuis afzette waardoor ik mijn enige gezellige avond deze week mistequote:Op donderdag 17 juli 2008 21:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hey oude tentenbouwer! Hoe is het?
quote:
Precies over naar de orde van de dag, absolute baggerquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mjah, ik denk dat een discussie hierover enigszins buiten het topic om gaat. Zeker voor een hypothetische situatie.
The cheeky bastard, heb je er iets van gezegd??quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:05 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Mwah... Bekaf en pissig op mijn baas omdat hij gvd weer een uur te laat ons thuis afzette waardoor ik mijn enige gezellige avond deze week miste
[..]
quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:03 schreef JanesBrownie het volgende:
ik sla wel met mijn zweepje
(O, das zo niks voor mij)
Ja, dat ik dit niet pikte en dat niet meer voor zou komen. En als het toch nog een keer gebeurt, ik de grootste scene ga trappen waar zijn opdrachtgever bij staatquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
The cheeky bastard, heb je er iets van gezegd??
Core competencies en zo. Cheers.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Precies over naar de orde van de dag, absolute bagger
Hot JB, hot...quote:
Kinderen afranselenquote:
Goed gedaan, hit him where it hurtsquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:08 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ja, dat ik dit niet pikte en dat niet meer voor zou komen. En als het toch nog een keer gebeurt, ik de grootste scene ga trappen waar zijn opdrachtgever bij staat
Nope, enlighten me.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:08 schreef Pheno het volgende:
Zijn er mensen geweest die gisteren die docu van de VPRO hebben gezien? Het ging over singles, dus meer ontopic kon niet.
Dat is een trap in de ballen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed gedaan, hit him where it hurts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |