Geen flauw idee wie dat heeft gedaan, kwam volgens mij gewoon via talpa maar kan iets gemist hebben.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:52 schreef Huubdgk het volgende:
die spaarlampen actie was top dus janog bedankt, (voor wie er nog aan mee heeft geholpen)
Dat geloof ik ook wel....althans, ik denk dat je het wel eens doet maar het redelijk snel los kunt laten.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:29 schreef Huubdgk het volgende:
ik haat niemand, dat kan ik je wel vertellen
Ik ben nog bij aan het komen van de Jackie die ik vorige week kocht voor het diepte-interview (...) met Pat en Ros ( Voetbal (ex-)vrouwen op de vuistquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:56 schreef beequeen het volgende:
Eigenlijk heb ik een vraagje aan Cc: Heb je de Grazia al gekocht? Zo ja, scannen please.
hou het lekker hier op dit topic, mooi overzichtelijk en ben er nu al teveel tijd aan kwijt,quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben nog bij aan het komen van de Jackie die ik vorige week kocht voor het diepte-interview (...) met Pat en Ros ( Voetbal (ex-)vrouwen op de vuist) , dus deze laat ik even lekker aan me voorbij gaan.
Oh en Huub: buiten de DGK-gerelateerde topics is er veel meer leuks te lezen en vooral te bediscussiėren op FOK! Verbreed je FOK!horizon, maar let wel: binnen no time ben je hooked ...
wtf is er daar dan te doen? (1e antwoord)quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hey Huub, ga jij 1 augustus ook naar Veldhoven? (tweede poging)
Ik heb je posting gelezen, wie koopt er dan ook zo'n blad. Das net zoiets als de Grazia kopen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:00 schreef Copycat het volgende:
Ik ben nog bij aan het komen van de Jackie die ik vorige week kocht voor het diepte-interview (...) met Pat en Ros ( Voetbal (ex-)vrouwen op de vuist) , dus deze laat ik even lekker aan me voorbij gaan.
Heb dat zelf ook eens meegemaakt op Kreta, maar kan je zeggen dat het niet lollig is. Zouden de buurtjes dan ook een klacht hebben ingediendquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:02 schreef Huubdgk het volgende:
toen we waren hoorden we van taxi chauffeurs dat er al een aantal aardbevingen waren (heb niets gemerkt) hoorde dat DJ jean in turkijke aardig in paniek raakte, maar ja, 6,9 is ook niets mis
Tweede poging.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:05 schreef Huubdgk het volgende:
wtf is er daar dan te doen? (1e antwoord)
Eerste show van Jaap. Kreeg vanochtend een uitnodiging van hem. Heb jij die niet gehad?quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:05 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
wtf is er daar dan te doen? (1e antwoord)
Zal moeilijk worden, over de schutting gluren op één of twee hoog ...quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:11 schreef sunny16947 het volgende:
Was misschien niet zo slim om te laten weten dat jullie er boven gaan wonen. Straks hele busladingen die langs komen en over je tuinschutting gaan gluren.
Slapen is voor mietjes, zonde van je tijd en het is veel leuker om wakker te zijn. Ik slaap meestal maar een uurtje of vijf per nacht, in t weekend ongeveer acht uur per nacht. Schijnt niet heel gezond te zijn, maar ik voel me er prima bij..quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:04 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
hou het lekker hier op dit topic, mooi overzichtelijk en ben er nu al teveel tijd aan kwijt,
gelukkig ben ik iemand die niet echt veel slaap nodig heeft,
oh ja ff mijn nieuwe log spammen
www.rocketmiljonairs.nl en dan rechtsonderin mijn log checken, oh ja jaap is zijn log ook gaan bijhouden daar
En jij gaat als grote smurf?quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Eerste show van Jaap. Kreeg vanochtend een uitnodiging van hem. Heb jij die niet gehad?
Ook niet voor decor als tuinkabouter?
Toe maar, da's niet verkeerd. Ik neem aan dat papa Ron de salon gaat voorzien van Schwarzkopf produkten?quote:
nee heb ik niets over gehoord, maar zou ook niet logisch zijn als ik daar ben toch, is zijn pilot tochquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Eerste show van Jaap. Kreeg vanochtend een uitnodiging van hem. Heb jij die niet gehad?
Ook niet voor decor als tuinkabouter?
Wie zegt dat ze een tuin hebben en ze wonen erboven, moelijk gluren dan.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:11 schreef sunny16947 het volgende:
Was misschien niet zo slim om te laten weten dat jullie er boven gaan wonen. Straks hele busladingen die langs komen en over je tuinschutting gaan gluren.
Zou leuk zijn, zo, niet, kan het plan van Bnn ook later ingevoerd worden,quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:11 schreef Huubdgk het volgende:
@ tuinfluiter dat ligt nog in onderhandeling, we hopen van wel
Juist. En die woning ligt dus minimaal op de eerste etage.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:18 schreef sunny16947 het volgende:
Effe nadenken Cc. Salon > zaak begane grond met een tuin. Woning boven Salon > zaak.
Jij weet echt alles van Huub en Claire hč, beetje eng wel.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:21 schreef sunny16947 het volgende:
Dan moet je het blog van Huub of Claire even goed lezen.
Ah leuk en gezellig. Greetz, have fun, laters.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:32 schreef Huubdgk het volgende:
jaap en huub zijn geboekt, we nemen de dames mee voor de gezelligheid, maar goed ik ga er van tussen, bedankt allemaal weer, ik spreek jullie later!
Linkjes?quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:45 schreef BuffyJan het volgende:
Ik lees op Brian zn Hyves dat John Legend Amanda wel zag zitten![]()
En bij Amanda zag ik n krabbel van Nena, dus die 2 zullen wel weer contact hebben..
Alsjeblieft...Tis dat jij het bent, even zoeken op 'Brian' en 'Amanda' bij hyves was genoeg geweest.quote:
Huub werd 3 weken al eerder in dit topic gevraagd , contact met Hajo (Hanna en Joop )quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:42 schreef beequeen het volgende:
Jij weet echt alles van Huub en Claire hč, beetje eng wel.
Thanks... heb ze maar een uitnodiging gestuurd....lolquote:Op woensdag 16 juli 2008 16:19 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Alsjeblieft...Tis dat jij het bent, even zoeken op 'Brian' en 'Amanda' bij hyves was genoeg geweest.
http://brianaire.hyves.nl/
http://lifeofamanda.hyves.nl/
Grin.....jij durftquote:Op woensdag 16 juli 2008 16:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Thanks... heb ze maar een uitnodiging gestuurd....lol
Nou laat ik dat maar niet doen. Brian is me net iets te sterk.....quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:56 schreef sunny16947 het volgende:
uitnodiging voor een potje sparren????
Ik heb er nu tien.... wat ik er verder mee moet weet ik ook niet... gewoon voor de heb...lolquote:Op woensdag 16 juli 2008 16:58 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ex-medewerkers van de Kooi, spaar ze allemaal!!!
Ehm, je kan zeggen dat je hun vriend bent....quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb er nu tien.... wat ik er verder mee moet weet ik ook niet... gewoon voor de heb...lol
Dit bedoel je Sunnyquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:55 schreef sunny16947 het volgende:
Heb je trouwens nog iets gehoord over e.o.a. stichting die iemand wilde oprichten met huubfeedsyourhead. Speciaal onderwijs voor kinderen of zo.
Dat zijn de enige twee die ik niet op mijn Hyves wil hebben!quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Thanks... heb ze maar een uitnodiging gestuurd....lol
En ik PM het, omdat het hier niet echt thuishoort. Das dan ook weer duidelijk toch?quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:30 schreef sunny16947 het volgende:
En als ik toevallig een vraag tegenkom ben ik de beroertste niet om dat even door te geven.
Zo is dat ook weer duidelijk.
WTF is dit, loopt NL weer te bedelen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:16 schreef mooiiiiii het volgende:
Dit bedoel je Sunny![]()
Heel veel lieve groetjes van ......... "nowliver
Er was anders heel wat commotie omdat Huub niet reageerde..........pffffffffff En ik ben niet zo van de pmtjes. Wat een rottigheid daar al niet van kan komenquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:18 schreef beequeen het volgende:
En ik PM het, omdat het hier niet echt thuishoort. Das dan ook weer duidelijk toch?
Dit was toen Huub z'n weblog nog had in DGKquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
WTF is dit, loopt NL weer te bedelen?
Ja die bedoelde ik. Heb het nooit de villa in zien komen, en was benieuwd of Huub dat ooit onder ogen heeft gekregen.quote:
Huub reageert niet overal op en als je niks te verbergen hebt zijn PM's reuze handig.quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:26 schreef sunny16947 het volgende:
Er was anders heel wat commotie omdat Huub niet reageerde..........pffffffffff En ik ben niet zo van de pmtjes. Wat een rottigheid daar al niet van kan komen
PM-en rules...quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub reageert niet overal op en als je niks te verbergen hebt zijn PM's reuze handig.![]()
Eric en Marielle zullen inmiddels lekker met Syl op het strand of in een gezellige kroeg zitten, ik duik mijn tuin nog even in.
Heerlijk die zon.
Ligt niet aan jou, ik lees het ook met verbazing.quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:42 schreef sunny16947 het volgende:
Wat een heel simpel vraagje al niet te weeg kan brengen. Of je nu vraagt wat ze eten, wat voor kleding ze aan hebben of dat ze even willen bellen. Zie het verschil niet zo. Maar goed dat zal dan wel aan mij liggen.
Die mogen van mij ook via PM...quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:42 schreef sunny16947 het volgende:
Wat een heel simpel vraagje al niet te weeg kan brengen. Of je nu vraagt wat ze eten, wat voor kleding ze aan hebben of dat ze even willen bellen. Zie het verschil niet zo. Maar goed dat zal dan wel aan mij liggen.
Maar zo komt deze wel weer lekker snel vol.
Hallo allenquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub reageert niet overal op en als je niks te verbergen hebt zijn PM's reuze handig.![]()
Eric en Marielle zullen inmiddels lekker met Syl op het strand of in een gezellige kroeg zitten, ik duik mijn tuin nog even in.
Heerlijk die zon.
Hoi Dark!quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:18 schreef Dark het volgende:
[..]
Hallo allen
Leuk om ff te lurken hier!
BQ, heb jij toevallig nog een foto van ene Liesbeth van de productie?
(ik denk dat ik haar tegen het lijf gelopen benweet niet meer zo goed ......)
Leuk dat Huub en Eric hier ook af en toe verschijnen!
Heb me een breuk gelezen!quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hoi Dark!
Heb je alle Commotie-topics doorgeworsteld?
Lekker leesvoer he?
En ja, zeker leuk dat Huub en Eric hier posten
Ben jij dit?quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heerlijk die zon.
Das haske OTquote:
Wat is die OP leuk, Tuinfluiterquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:11 schreef tuinfluiter het volgende:
(Na vertrek van Natasia)
Gert: Een zegen om die loensende harses van Natasia niet meer te hoeven zien
en een reet ter grootte van 2 skippieballen in een veel te strakke witte broek en geen
ranzige uiers meer ingesmeerd te zien worden met uierzalf.
-edit- Sorry .dit moest eigenlijk in de Openingspost, waar een verzameling van
posters in staan..
Tuinfluiter, you rule!! Wat een geweldige OP, dank voor de moeite!quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:11 schreef tuinfluiter het volgende:
(Na vertrek van Natasia)
Gert: Een zegen om die loensende harses van Natasia niet meer te hoeven zien
en een reet ter grootte van 2 skippieballen in een veel te strakke witte broek en geen
ranzige uiers meer ingesmeerd te zien worden met uierzalf.
-edit- Sorry .dit moest eigenlijk in de Openingspost, waar een verzameling van
posters in staan..
Ja Huub, ben ook benieuwd naar dat Schwartzkopfgebeuren!quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Das haske OT![]()
Huub, krijg ik nog een reactie op mijn Schwarzkopfverhaal?![]()
Leuk je weer te zien Dark en een pic van Miss Lillibit, dan moet ik toch echt even zoeken.
Ik ga niet naar die fandag, maar zat wel even te kijken op de site van 'T Blauwe Meer, wat een toplocatie!quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:21 schreef Huubdgk het volgende:
tuinfluiter maakt de mooiste OP
echter, fandag aankomst station is Tilburg West
dan moet je mij even wat context zaken vertellen want weet niet precies wat er toen gebeurde uit mijn hoofd,quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:23 schreef BrainView het volgende:
Huub,
Wat gebeurde er in het weekend van 1-2 september 2007
In dat weekend waren er bijna geen streams te zien, lock na lock..
Heb me altijd afgevraagd wat zich daar heeft afgespeeld..
Enne heb jij eigenlijk nog weleens een biertje gedronken met *Henk* uit Breda, deze date van Eric had het zwaar te verduren, jij zei op een gegeven moment iets van.. Als je blijft krijg je het nog heel zwaar, vertrek je uit mijn huis dan zul je geen last hebben van mij en dan drinken we nog eens een biertje in Breda![]()
Hoe ist afgelopen met HENK
schwarzkopf verhaal? help ffquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:24 schreef Dark het volgende:
[..]
Ja Huub, ben ook benieuwd naar dat Schwartzkopfgebeuren!
Blond halflang haar, stevig gebouwd, weinig make-up, gewoon the girl next door....zeg maar......
Ik kwam van de week een filmpje tegen van een Huub die voor het kantoor zat, sip te wezen. Vroeg me af waarom dat was, dus heb het opgezocht. Dat was het weekend dat Nathanael op bezoek kwam. Toen kwam er daarna de ruzie bij de paardenbak volgens mij.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:23 schreef BrainView het volgende:
Huub,
Wat gebeurde er in het weekend van 1-2 september 2007
In dat weekend waren er bijna geen streams te zien, lock na lock..
Heb me altijd afgevraagd wat zich daar heeft afgespeeld..
Enne heb jij eigenlijk nog weleens een biertje gedronken met *Henk* uit Breda, deze date van Eric had het zwaar te verduren, jij zei op een gegeven moment iets van.. Als je blijft krijg je het nog heel zwaar, vertrek je uit mijn huis dan zul je geen last hebben van mij en dan drinken we nog eens een biertje in Breda![]()
Hoe ist afgelopen met HENK
Daar sluit ik me bij aan. IDD een geweldige OP.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:22 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Tuinfluiter, you rule!! Wat een geweldige OP, dank voor de moeite!
Schwarzkopfspullen in de kapsalon, Mandy over the piss, Schwarzkopfspullen.........foetsie.......quote:
Oke, herinner me dat Nathanael die vrijdagavond op bezoek kwam en de streams liepen tot ergens na middernacht.. Nathanael had nog wat plaatjes gedraaid en herinner me een beeld van jou en lieke bekvechtend met Jaap en dennis bij de paardenstal en daarna gingen de streams op zwart..quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:27 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
dan moet je mij even wat context zaken vertellen want weet niet precies wat er toen gebeurde uit mijn hoofd,
Henk heb ik nooit meer gesproken, maar misschien leuk om nog een keer te doen ja, wil wel weten wat hij er nou van vond
Was dat het weekend dat Huub naar bed wilde en niet mocht om half 12 in de avond.Amanda en Nadia werden toen naar de paardebak gestuurd via de telefoon.Daarna brak de pleuris los en kreeg Huub weer de schuld en een boete.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:29 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik kwam van de week een filmpje tegen van een Huub die voor het kantoor zat, sip te wezen. Vroeg me af waarom dat was, dus heb het opgezocht. Dat was het weekend dat Nathanael op bezoek kwam. Toen kwam er daarna de ruzie bij de paardenbak volgens mij.
Huub kan wellicht vertellen hoe en wat, dat weekend...
Waar Brian haar een klap gaf, aldus Lieke.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Was dat het weekend dat Huub naar bed wilde en niet mocht om half 12 in de avond.Amanda en Nadia werden toen naar de paardebak gestuurd via de telefoon.Daarna brak de pleuris los en kreeg Huub weer de schuld en een boete.
Waarom laten we Huub zelf niet antwoorden, wij kunnen alleen maar een beetje speculeren. Huub heeft het ondervonden en zat er middeninquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Waar Brian haar een klap gaf, aldus Lieke.
Later zei ze zelfs dat wat Amanda en Brian deden allemaal spel was.
Vergeet niet dat Huub toen haske zat terugkwam uit het hokje en toen begon de ellende.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:32 schreef rooie3 het volgende:
Was dat het weekend dat Huub naar bed wilde en niet mocht om half 12 in de avond.Amanda en Nadia werden toen naar de paardebak gestuurd via de telefoon.Daarna brak de pleuris los en kreeg Huub weer de schuld en een boete.
Later werden A en B de apegatjes van Lieke.....quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Waar Brian haar een klap gaf, aldus Lieke.
Later zei ze zelfs dat wat Amanda en Brian deden allemaal spel was.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:29 schreef akveor het volgende:
Daar sluit ik me bij aan. IDD een geweldige OP.![]()
Al begrijp ik dat Poster gedeelte niet helemaal..... maar dat zal wel komen als ie klaar is.
Dat is voor mij nog steeds onbegrijpelijkquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:41 schreef Dark het volgende:
[..]
Later werden A en B de apegatjes van Lieke.....
Dat vind ik nog steeds jammer, dat de redactie het lef niet heeft gehad om jullie naar huis te sturen!quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:39 schreef Huubdgk het volgende:
het was een heel heftig incident waar behoorlijk wat overtredingen werden gemaakt door alle partijen, hadden wel vier exits kunnen zijn, daar werd waarschijnlijk veel over gesproken met al die sl tot gevolg dnek ik
Ja het moet er wel behoorlijk heftig aan toe zijn gegaan in dat weekend. Was De langste streamlock uit de hele gouden kooi periode, dus dan weet je het wel...quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:42 schreef Huubdgk het volgende:
ik liep weg voor alles en iedereen na een ruzie aan tafel waar ik dronken weer eens namen ging roepen van mensen achter de schermen, Lieke nam mij mee naar de paardenbak om af te coolen, daar achtervolgde iedereen mij en werd ik gecornerd, en toen liep het uit de hand...maar ja had ook weer te veel gezopen
Tv uber alles....quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:44 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat vind ik nog steeds jammer, dat de redactie het lef niet heeft gehad om jullie naar huis te sturen!
Het regelboek, dat geen regels kent!
Wist jij dat het op fora bij de meesten nooit jouw schuld was dat je een boete kreeg? Altijd was er iemand anders die schuldig was, jij sloeg, kneep, schopte nooit als eerste en je was nooit als eerste handtastelijk. Het waren Brian en Dennis die altijd uitlokten.....quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:42 schreef Huubdgk het volgende:
ik liep weg voor alles en iedereen na een ruzie aan tafel waar ik dronken weer eens namen ging roepen van mensen achter de schermen, Lieke nam mij mee naar de paardenbak om af te coolen, daar achtervolgde iedereen mij en werd ik gecornerd, en toen liep het uit de hand...maar ja had ook weer te veel gezopen
Wie weet was het wel veel mooiere tv geworden.......en krantenkoppen, publiciteit en 4 nieuwe bewoners!quote:
klopt idd, mensen op forums waren ook zo objectief en eerlijkquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wist jij dat het op fora bij de meesten nooit jouw schuld was dat je een boete kreeg? Altijd was er iemand anders die schuldig was, jij sloeg, kneep, schopte nooit als eerste en je was nooit als eerste handtastelijk. Het waren Brian en Dennis die altijd uitlokten.....![]()
Hoe rijm jij dat met je eigen uitspraken hier dat je anderhalf jaar lang Brian hebt opgezocht om herrie te schoppen?
Ik vond die streamlocks ram-irritant, gek genoeg vooral omdat je dan niet wist hoe het ging met de miljonairs...quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:45 schreef BrainView het volgende:
[..]
Ja het moet er wel behoorlijk heftig aan toe zijn gegaan in dat weekend. Was De langste streamlock uit de hele gouden kooi periode, dus dan weet je het wel...
Daar hoeft Hij zich toch niet voor te verantwoorden?quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wist jij dat het op fora bij de meesten nooit jouw schuld was dat je een boete kreeg? Altijd was er iemand anders die schuldig was, jij sloeg, kneep, schopte nooit als eerste en je was nooit als eerste handtastelijk. Het waren Brian en Dennis die altijd uitlokten.....![]()
Hoe rijm jij dat met je eigen uitspraken hier dat je anderhalf jaar lang Brian hebt opgezocht om herrie te schoppen?
Raar,want je had toch een alcoholverbod.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:42 schreef Huubdgk het volgende:
Ik vond het altijd wel gezellig hier........tijdens streamlocks!quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:50 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik vond die streamlocks ram-irritant, gek genoeg vooral omdat je dan niet wist hoe het ging met de miljonairs...
quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:51 schreef APK het volgende:
[..]
Daar hoeft Hij zich toch niet voor te verantwoorden?
Het is gewoon een etterbak en zijn blinde groupies veegden alles onder tafel.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Met andere woorden: wat is waar, wat is niet waar......
Scheelde mij niks wie er begon.Ging meer om dat Huub voor alles meteen een boete kreeg en brian kreeg er amper een.Amanda gooit met een la en Huub met een oorbel.Allebei een boete,was ook levensgevaarlijk die oorbel.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Allicht niet voor wat derden zeggen, maar het was altijd een hot item "Wie begon er". Ben dus nieuwsgierig hoe hij die afwijkende fora standpunten tegenover zijn eigen uitspraak ziet!
Met andere woorden: wat is waar, wat is niet waar......
Ja, dat weten jij en ik plus nog een stel, maar hoe kijkt hij er nu zelf tegenaan!quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:56 schreef APK het volgende:
[..]
Het is gewoon een etterbak en zijn blinde groupies veegden alles onder tafel.
Zegt de grootste etterbakquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:56 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, dan Lieke die hem kreeg voor het oogpotlood, dat was toch hetzelfde incident waarbij de gewonnen contactpunten moesten worden ingeleverd en Brian een beloning kreeg voor zijn goede gedrag, de waanzin... Volgens mij was de reden dat het zo ging, om Amanda niet door te laten flippen...quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Scheelde mij niks wie er begon.Ging meer om dat Huub voor alles meteen een boete kreeg en brian kreeg er amper een.Amanda gooit met een la en Huub met een oorbel.Allebei een boete,was ook levensgevaarlijk die oorbel.
Ach ja....Amanda........gelukkig is het haar gelukt zichzelf nagenoeg kaal te blonderen!quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:00 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Nee, dan Lieke die hem kreeg voor het oogpotlood, dat was toch hetzelfde incident waarbij de gewonnen contactpunten moesten worden ingeleverd en Brian een beloning kreeg voor zijn goede gedrag, de waanzin... Volgens mij was de reden dat het zo ging, om Amanda niet door te laten flippen...
quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:21 schreef Huubdgk het volgende:
echter, fandag aankomst station is Tilburg West
Heb jij alle post van z'n"Fans " gelezen?Dan heb je toch regelmatig iets over het hoofd gezien lijkt mij..Ik weet niet hoe het hier was maar bij een ander forum zagen juist Huub"Fans" wel degelijk zijn "fouten".quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat weten jij en ik plus nog een stel, maar hoe kijkt hij er nu zelf tegenaan!
Het moet nogal zeer doen als je zelf zegt "Ik heb Brian anderhalf jaar lang bij voortduring opgezocht!" terwijl z'n fans zeggen "Hij begon nooit als eerste!". Dat lijkt mij nogal een miskenning van z'n inzet....
Dus de "vraag" is eigenlijk: mén wat was ik toch een baken van objectiviteit, tussen al die domme groupies.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat weten jij en ik plus nog een stel, maar hoe kijkt hij er nu zelf tegenaan!
Het moet nogal zeer doen als je zelf zegt "Ik heb Brian anderhalf jaar lang bij voortduring opgezocht!" terwijl z'n fans zeggen "Hij begon nooit als eerste!". Dat lijkt mij nogal een miskenning van z'n inzet....
Ja soms wel, maar dat was niet zo erg, want hij was eerlijk. Hij was, hoe zal ik het zeggen, een soort van Messiasquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:11 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Heb jij alle post van z'n"Fans " gelezen?Dan heb je toch regelmatig iets over het hoofd gezien lijkt mij..Ik weet niet hoe het hier was maar bij een ander forum zagen juist Huub"Fans" wel degelijk zijn "fouten".
Goh wat weet jij toch alles goed.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet alle Huubfans over 1 kam scheren, aub!quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat vreemd dan dat ondermeer hier juist daar regelmatig zo'n enorme heibel over was, over de vraag "Wie begon er?"quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind juist dat ook de echte diehard-fans het vaak ronduit afkeurden als Huub weer eens veel te ver was gegaan. Hij heeft dan ook een enorm bedrag aan boetes gehad.
Het ontbreekt je, as usual, niet aan inzichtquote:Dus de "vraag" is eigenlijk: mén wat was ik toch een baken van objectiviteit, tussen al die domme groupies.![]()
Oja?? Dit kwam regelmatig voorbij,maar ja ,die waren/zijn dan ook niet blind..quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:56 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb nog roze brillen over...quote:
Type verder please mag ik aannemenquote:
Terug Vind Post. Volgens mij kan ik dan als ik op 'my active topics' druk, direct zien waar ik gebleven ben met bijlezen. Slim, he?quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:27 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Type verder please mag ik aannemen
Dan houd ik het bij het zoetsappige,m'n roze bril zit aan m'n oren verkleefd,en als ik je verveel lees je er lekker overheenquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:54 schreef Huubdgk het volgende:
tuurlijk suddert het nog even door, en het gaat van zoetsappig wat heb je aan tot kei harde confrontaties, ik vind het wel lachen
Dat betekent Oh My God, bij mijn weten.quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:36 schreef sunny16947 het volgende:
vertel dan gelijk even wat OMG betekent je bent nu toch lekker bezig.
Moeilijk bescheiden te blijvenquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
Terug Vind Post. Volgens mij kan ik dan als ik op 'my active topics' druk, direct zien waar ik gebleven ben met bijlezen. Slim, he?![]()
zulke verhalen werden hier nooit geschreven .... het is hier geen Nolivequote:Op woensdag 16 juli 2008 20:18 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Oja?? Dit kwam regelmatig voorbij,maar ja ,die waren/zijn dan ook niet blind..
Weten we het nog..
knip
Is dit typisch @tipsch?quote:
Ook geen Nolive met een W er tussenquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:42 schreef Desii het volgende:
[..]
zulke verhalen werden hier nooit geschreven .... het is hier geen Nolive
quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat betekent Oh My God, bij mijn weten.
nee, gelukkig nietquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:44 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ook geen Nolive met een W er tussen
Wat een kolereherrie.quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:44 schreef -Blurk- het volgende:
![]()
O my God, het lijkt hier soms wel een heilige oorlog![]()
Lijsten?quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:46 schreef Desii het volgende:
[..]
nee, gelukkig niet
dus, wat mij betreft, mag je lijsten laten waar ze vandaan komen
Jeeez Blurkie, wat een takkenherrie, heb je niks leukers?quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:44 schreef -Blurk- het volgende:
![]()
O my God, het lijkt hier soms wel een heilige oorlog![]()
ik haat libressequote:Op woensdag 16 juli 2008 20:52 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Lijsten?Dit lijstje had toevallig vleugeldjes
Kijk omdat ik jou een schatje vind en we toch een beetje ontopic blijvenquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jeeez Blurkie, wat een takkenherrie, heb je niks leukers?![]()
Bij de weg, het is toch zinloos om hier te posten als Huub er niet is of gaan we gezellig met elkaar in discussie wie wat wel of niet gedaan heeft?
Dat stadium ben ik voorbij en het recept van Verkadekoekjes krijgen we ook nooit te horen.
Bashen is aan mij niet besteed, de muziek ook nietquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:54 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wel flinke bash-muziek, mee eens NMNS![]()
Niet mee bekend gelukkigquote:
ken je eigen FOKtaalquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bashen Beige is aan mij niet besteed, de muziek ook niet
Sorry, sorry zusje....quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:07 schreef Desii het volgende:
[..]
ken je eigen FOKtaal![]()
bashen is zoooooo 2007
Dees, wat een geweldig filmpje weer, chapeau. En die muziek van Prodigy, helemaal goed.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:00 schreef Desii het volgende:
Kijk omdat ik jou een schatje vind en we toch een beetje ontopic blijven
Wat vind je van dit muziekje??
(persoonlijk vind ik het ook pokkeherrie, maar die kutkabouter vind het cool... zodoende zodus)
Filmpje heb ik al lang geleden gemaakt, omdat Huub zijn jaarflimpje maar niet kwam... Vond ik zo'n teringstreekquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dees, wat een geweldig filmpje weer, chapeau. En die muziek van Prodigy, helemaal goed.![]()
Sorry BQquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bij de weg, het is toch zinloos om hier te posten als Huub er niet is of gaan we gezellig met elkaar in discussie wie wat wel of niet gedaan heeft?
Dat stadium ben ik voorbij en het recept van Verkadekoekjes krijgen we ook nooit te horen.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:26 schreef sunny16947 het volgende:
Als je dan toch aan de gang gaat, zou je misschien filmpjes kunnen maken van de keren dat Huub echt fysiek begon en wanneer Brian echt fysiek begon. En dan rekenen we aaien en likken dus niet mee. Alleen echt fysiek.....
Met muilkorf en wurghalsbandquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:21 schreef Desii het volgende:
[..]
Weet je NMNS?? verkopen ze jou soort ook in puppies, want dan wil ik er eentje
Hier is het (bijna) altijd gezelligquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:25 schreef Blondestoot het volgende:
Hier is t tenminste gezellig,of heb ik net de pret gemist??
echt niet, kom op zegquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:26 schreef sunny16947 het volgende:
Als je dan toch aan de gang gaat, zou je misschien filmpjes kunnen maken van de keren dat Huub echt fysiek begon en wanneer Brian echt fysiek begon. En dan rekenen we aaien en likken dus niet mee. Alleen echt fysiek.....
Als hij het maar vooral ZITTEND doet, die trend schijnt gezet te zijnquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waar is Huub eigenlijk...zit ie nu Claire weer te beffen of ehm...maken ze de ruzie die er aan vooraf hoort te gaan.....
Die bestaan helemaal niet.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:31 schreef Desii het volgende:
[..]
ik had het niet over een tipsch-uitvoering van een pup
Zittend ruzie maken is ook wél zo relaxed....quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als hij het maar vooral ZITTEND doet, die trend schijnt gezet te zijn
Nou zag dat ook wel eens maar dat was meestal sporadisch en vooral tijdelijk van aard, want als huub daarna weer eens zijn gedrag goed ging praten, dan vonden de diehard fans hem weer geweldig, de "wat is het ook een schatje en zo vind ik hem weer leuk" waren niet van de lucht en als je met ze in discussie ging gebruikte ze gewoon de woorden van huub (terwijl ze voor die woorden zelf die acties dus wel afkeurdequote:Op woensdag 16 juli 2008 20:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind juist dat ook de echte diehard-fans het vaak ronduit afkeurden als Huub weer eens veel te ver was gegaan.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:21 schreef Desii het volgende:
[..]
Weet je NMNS?? verkopen ze jou soort ook in puppies, want dan wil ik er eentje
Hoi Blonde Stootquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:25 schreef Blondestoot het volgende:
Hier is t tenminste gezellig,of heb ik net de pret gemist??
Zoals jij het stelt heeft het ook weinig zin om hier te posten, ook als huub hier wel isquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aaien en likken is dus niet echt fysiekquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:26 schreef sunny16947 het volgende:
Nou..quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Aaien en likken is dus niet echt fysiek![]()
O, Eend is er ook weerquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
jou moet echt nog alles uitgelegd worden ...tsssquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Laat me met rust, AFSTAND, AFSTAND!!!!quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
O, Eend is er ook weer(tegengas, je weets)
Volgens mij haal je gewenste en ongewenste intimiteit een beetje door elkaarquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:50 schreef Desii het volgende:
[..]
jou moet echt nog alles uitgelegd worden ...tsss
likken is een niet geweldadige fysieke aanraking, eerder sexueel fysiek... niets mis mij toch![]()
aaien is een liefkozing
[ afbeelding ]
Stel je niet zo aan, ben je bang dat je door groupies belaagd wordt?quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Laat me met rust, AFSTAND, AFSTAND!!!!
Jij had het over fysiek worden en er stond in die post niks over geweldquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:52 schreef sunny16947 het volgende:
Ik kan aaien en likken nou niet echt geweldadig vinden. En aangezien ze daar in een misschien iets andere setting totaaaaaaaaaaal geen afkeer van hadden.
Maar daar werd in de regels niet over gesproken toch?quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij haal je gewenste en ongewenste intimiteit een beetje door elkaar
Als je over de regels wil discussieren moet je bij akvoer ofzo zijnquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:59 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Maar daar werd in de regels niet over gesproken toch?
sjeeses moet het dan helemaal voor je uitgespeld worden.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij had het over fysiek worden en er stond in die post niks over geweld
Ja sorry, ik ben vrij domquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:01 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
sjeeses moet het dan helemaal voor je uitgespeld worden.
Dan had Jaap toch ook heel wat blauwe plekken moeten hebben met zijn losse handjes bij de vrouwtjes.quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:02 schreef Soury het volgende:
Als iemand me streelt of likt zonder mijn toestemming beuk ik er domweg op los
Trek het je niet zo aan, misschien ben je wel een PC zwaan, als je groter groeitquote:
was soury daarbij dan?quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:05 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Dan had Jaap toch ook heel wat blauwe plekken moeten hebben met zijn losse handjes bij de vrouwtjes.
Daar wacht ik al tientallen jaren opquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Trek het je niet zo aan, misschien ben je wel een PC zwaan, als je groter groeit
Tis met een hoofdletter Squote:
quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:02 schreef Soury het volgende:
Als iemand me streelt of likt zonder mijn toestemming beuk ik er domweg op los
PC Hoofd Eendquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar wacht ik al tientallen jaren op
Ben al weg hierquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Kan het wat on topic
![]()
Het ging over Huub en z'n geweldloos optreden.....
Waarom moet jij weg dan?quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:39 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hoi Blonde Stoot![]()
Nee hoor, hier is het altijd pret
hee mmns. haha..quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus ehm....je meent toch afstand?
Van off-T, maar verder nergens vanquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus ehm....je neemt toch afstand?
off-t ?quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:22 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Waarom moet jij weg dan?
Of moet je weer op een goddeloos uur je bed uit, dan kan ik het me voorstellen.
toevoeging: dat ookquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:22 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Waarom moet jij weg dan?
Of moet je weer op een goddeloos uur je bed uit, dan kan ik het me voorstellen.
dat heb ik al wat gedaan en begrijp waar t kneltquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:24 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Lees maar eens een paar topics terug, dan ben je helemaal bij
KZ ?? Ja duh !!!quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:28 schreef Blondestoot het volgende:
[..]
dat heb ik al wat gedaan en begrijp waar t knelt
quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Van off-T, maar verder nergens van![]()
Kunnen we die hut niet "anti-kraken" tot de volgende bewoners komen?De SL duurt nou toch echt langer dan vijf minuten
Ja, soms knelt het behoorlijkquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:28 schreef Blondestoot het volgende:
[..]
dat heb ik al wat gedaan en begrijp waar t knelt
Coolquote:
hi ruud!quote:
Nothing illegalquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:34 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hi ruud!
hee, hoe zit dat nu met jou des ochtends, ben je chauffeur van poolse werklui of iets in die richting, heb dat niet helemaal gevolgd (of ben je een der laatste koppelbazen)?
Zekers !!! maar ik voel me schuldig hier in dit Huub topicquote:
Huub wilde er ooit een bordeel in, we kunnen dat plan ten uitvoer brengen....quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Van off-T, maar verder nergens van![]()
Kunnen we die hut niet "anti-kraken" tot de volgende bewoners komen?De SL duurt nou toch echt langer dan vijf minuten
"ik ga ff gezellig naast claire zitten efkes de dag doornemen!"quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Kan het wat on topic
![]()
Het ging over Huub en z'n geweldloos optreden.....
o haha, idd tamelijk off-topic ben je..foei!quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Zekers !!! maar ik voel me schuldig hier in dit Huub topic
Een behoorlijk aantal weet de weg daar naar toe alquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub wilde er ooit een bordeel in, we kunnen dat plan ten uitvoer brengen....
hoi broedert, alles geil(etymologie acc. to mr. vandale: wulps; vrolijk; dartel; levenskrachtig; lichtzinnig of geil)? kies maar en motiveer!quote:
Whehehehehehehequote:Op woensdag 16 juli 2008 22:38 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
"ik ga ff gezellig naast claire zitten efkes de dag doornemen!"
"wees lief voor elkaar"
[ afbeelding ]
okee. besef idd dat ik wel wat off-topic ben. vraag het je een andere x in een ander warenhuis.quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okee. besef idd dat ik wel wat off-topic ben. vraag het je een andere x in een ander warenhuis.
Ik zou um doenquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:52 schreef Lady-night het volgende:
[ afbeelding ]
http://i34.tinypic.com/x6ge8n.jpg
quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:52 schreef Lady-night het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
haha! wat een foto. klaar om besneden te worden op het hakblok.quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:52 schreef Lady-night het volgende:
[ afbeelding ]
Het laatste waarschijnlijk, maar helaas misluktquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:02 schreef sunny16947 het volgende:
Had Manny haar nageltjes uitgestoken dat hij een bril op moest. Of is dat om intelligenter over te komen?
quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha! wat een foto. klaar om besneden te worden op het hakblok.
ehh, plompuh?quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:03 schreef Blondestoot het volgende:
[..]
wat moeten wij vrouwen zonder zakken
een tasje kopen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:03 schreef Blondestoot het volgende:
[..]
wat moeten wij vrouwen zonder zakken
pfffffffff wordt je nou niet moe van steeds die filmpjes terugkijken?quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:10 schreef Lady-night het volgende:
Het rode petje....en ook dat werkte niet..
http://www.clipser.com/watch_video/128074&mvpageno=1
o ik zat hier aan te denkenquote:
dream on and get fucked on the way, sisterquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o ik zat hier aan te denken![]()
Hannes loopt op klompen
Hannes loopt op klompen
Simpe-sampe-sompe
Door de plassen dat het spat
Broek en kousen worden nat
Moeder roept: Hans, laat dat hoor!
Hannes stapt maar dapper door
Hij laat zich niet lompen
In goeden huize doen ze ook allerlei dingen hoor WJquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:38 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
naahh blurkie, ik dacht dat jij van goeden huize kwam..
Ja, er staan foto's van de baby bij: Bewoners in de Media, moet je daar maar even kijken Brons_Juweelquote:Op donderdag 17 juli 2008 00:02 schreef Brons_Juweel het volgende:
Dag lieve zieltjes,
Heeft iemand nog de foto's gezien van de dochter van Nadia en Dennis?
Ik ben benieuwd of het een dennis-look-a-like is...![]()
Nog drie topics en dan heeft ze de hele Gouden Kooi herhaald.quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
pfffffffff wordt je nou niet moe van steeds die filmpjes terugkijken?
Thank You.quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:05 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, er staan foto's van de baby bij: Bewoners in de Media, moet je daar maar even kijken Brons_Juweel
Echt waar?quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:09 schreef APK het volgende:
[..]
Nog drie topics en dan heeft ze de hele Gouden Kooi herhaald.
Ja, vind ik ookquote:Op donderdag 17 juli 2008 00:12 schreef Brons_Juweel het volgende:
[..]
Thank You.* Baby lijkt op Dennis, by the way.
![]()
Is dat geen montage foto, is dat lichaam helemaal van Brian?quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:30 schreef Suikeroom het volgende:
oh my fuckin' god die foto van Brian![]()
wat een freak
Ik denk: dag vrouw; hallo vrouwquote:Op donderdag 17 juli 2008 00:19 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat is een moeilijke Prospera, misschien dat de dames een beetje op elkaar lijken?
O ja, dat zou best eens kunnen wat jij zegt.quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:34 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik denk: dag vrouw; hallo vrouw
Die eerste vrouw is geil, wil kindjes en zingt.
De tweede vrouw is een politicus, is 6 jaar gevangen geweest en is intelligent![]()
Ik dacht het wel, die heeft al haar noten al gezongen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:39 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O ja, dat zou best eens kunnen wat jij zegt.
Dus mevrouw Bruni kan binnenkort weer haar biezen pakken?
[ afbeelding ]
Aardig verdiept in "diehard fans.". Obsessie?..sterk spul die pc eend ,geef mij maar groene zeep ..krijg je meer glans van.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou zag dat ook wel eens maar dat was meestal sporadisch en vooral tijdelijk van aard, want als huub daarna weer eens zijn gedrag goed ging praten, dan vonden de diehard fans hem weer geweldig, de "wat is het ook een schatje en zo vind ik hem weer leuk" waren niet van de lucht en als je met ze in discussie ging gebruikte ze gewoon de woorden van huub (terwijl ze voor die woorden zelf die acties dus wel afkeurde).
Niet voordat bij mij in de bus het muntje is gevallen..quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 01:50 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Niet voordat bij mij in de bus het muntje is gevallen..
quote:Op donderdag 17 juli 2008 01:50 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Niet voordat bij mij in de bus het muntje is gevallen..
quote:
Lekker je blote tollie op het aanrecht leggenquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:52 schreef Lady-night het volgende:
[ afbeelding ]
Aanvulling van de weblog.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:28 schreef tuinfluiter het volgende:
Claire en Huub zijn naar Tilburg, de Oma van Claire is jarig,
vanavond naar het oosten van het land, een etentje met Nena (ex-dgkster)
en Kim Kotter (ex-miss Universe, actrice en model) lekker samen iets te eten,
het is een wel een zakelijke afspraak, daar kunnen best leuk dingen uit komen.
Bron: de weblog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |