abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 juli 2008 @ 14:50:43 #1
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_60145188
Welkom in dit commotie om Huub#29 topic. Veel plezier.

Dit is de opvolger van:
Commotie om Huub#28 wat in 13 uren vol was.

Eric zal nu met goede vriendin Marielle aangekomen zijn in Barcelona, Sylvia komt hen ophalen,
hij viert zaterdag zijn verjaardag in de bar van Sylvia. Iedereen is welkom , ook jij.

(Optredens Jaap en Huub)
Jaap en Huub vertrekken naar Spanje voor 5, 6 optredens in discotheek VoomVoom,
vrijdag eind middag zitten ze in het vliegtuig richting Malaga, hun partners Cora en Claire gaan ook mee.
http://www.discovoomvoom.com/
Claire en Cora gaan mee met hun partners voor de gezelligheid, maar zijn ook uitgenodigd
door de de gastvrije Spaanse gastheer .
Het gaat in de wijk Carihuela , bij Torremolinos 12 maanden per jaar door,
dus wie weet volgen er nog meer optredens de komende herfst en winter.

(Fandag Jaap en Huub 3 augustus 2008)
Je kan nog steeds kaarten bestellen voor de Jaap en Huub fandag, 7.50 per persoon,
zondag 3 augustus, van 14:00 tot 19:00, neem eventueel ook de kinderen mee,
er is ook aan de kinderen gedacht, er is een grote banaan achter een boot en nog veel meer,
het is een pracht locatie, http://www.experience-island.nl/ , je kan met een van de DGK-mensen op de foto.
Het eerste drankje is gratis. Jaap en Huub treden ook op. Feestbeest Dennis komt waarschijnlijk ook
een nummer zingen, bij de locatie ligt ook een strand en een mooie plas.

(Fandag op een strandje, mooie plas)
Dus wanneer zonnig, neem lekker je bikini, strandkleding, zwempak of string mee.

(Vervoer)
Er is een gratis pendelbus vanaf het station Tilburg-West en treinkaartjes zijn via e-bay te koop
voor 14,95 vanaf onbeperkt de hele dag reizen. Verder kan je proberen met elkaar mee te rijden.

(Een reallife "sterretje"? Maar nu ?)
Eind juli de kans om een eigen pilot op te nemen.

(Vrienden en contacten gemaakt in de tv-wereld.)
Stijn een van de mensen van DGK, had al na 6 maanden gezegd, dat TV misschien iets voor
Huub was, achter de schermen, hij beloofde niets, maar Huub mocht wel bellen wanneer hij uit
DGK was, That's all. Hoe het verder verliep ben ik niet bij geweest, maar Huub gaat werken
bij het programma Can't Buy Me Love.

Mijn vader zei altijd , het is geen Kunst om ergens aan te beginnen , maar om het af te maken.

( Huub wordt hier regelmatig uitgemaakt voor Kleuter, Onderdeurtje, Grootbek of Kut-Kabouter! )
Voor mij is het Huub de TV-maker, velen geloven alleen in een productiebaantje voor Huub, ik niet,
met een leuke regie-opleiding of andere NOB opleiding, tijdje werken achter de schermen,
zie ik zelfs in Huub een producent .

(Druk , druk , drukker dan druk)
Het scheelt dat Huub tegen weinig slapen kan, of niet zoveel uurtje slapen nodig heeft om weer verder
te gaan, voelt zich in het tv-wereldje thuis, een wereld waarin hij thuis hoort, wist 2 jaar geleden niet
wat hij met zijn leven aan moest, had echt het gevoel dat hij zijn leven aan het verspillen was,
omdat hij nog niet had gevonden wat hij zocht en weet dat nu wel, dat is voor hem heel veel waard.

(Zelfkennis?)
Huub: De lijn tussen zelfverzekerheid en arrogantie is flinterdun, en ik bewandel hen met wisselend succes.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
(20 maanden DGK, laat het maar los, nou een beetje dan, ik heb vanochtend 43 DGK- aantekening boekjes
in de papierbak gegooid, deze reacties hieronder , heb ik er op het laatste moment toch nog uitgescheurd,
ze zijn van posters op Fok en enkele DGK-sters of aanhang. )

11 juli 2007 om 10:33, ruim 1 jaar geleden.
Poster : Het wordt tijd dat Huub naar huis gaat, Huub kan zo nooit winnen, die is over 1 maand opgebrand,
en als je dan ook nog tegen het personeel moet opboksen, is het einde zoek.

Poster: Eensch, alleen jammer dat de overige bewoners het als een overwinning zien.

(Amanda liggend in de armen van Brian, Huub zit bij de productie.)
Amanda: Het is ook zo'n kleuter Huub.
Brian: Uhh, ja, ik denk dat Huub zijn zin niet krijgt of zo.
Dennis: Ik heb een Kikkeractie in mijn hoofd, om Huub helemaal gek te maken, ze vonden het een goed idee.
Brian: Kwak, kwak, hiihihihhihi, dit is de kans om Huub nog bozer te maken, hij is toch al boos.

Fokker: Vol walging heb ik naar die aso's geluisterd. Ik word er schijtziek van,
dat die constant de waarheid verdraaien.

(24 augustus 2007)
Poster: Wat ik zo sympathiek aan Huub vind, is dat hij nooit te beroerd is iemand van advies te dienen.

Fokker: Bedreigingen ook bestraffen, oproepen tot Haat is ook strafbaar.

(10 juli 10:58 2007)
Fokker: Huub is een druiloor, schatje, etter, te wijs, vervelend, grappig, lief, botterik, heetgebakerd,
maar vooral eerlijk, boeiend persoon om te volgen.

Fokker: Waar is het spelelement?

Fokker: Is ook niet tegen te spelen, dat is ook wat Sylvia, Eric, Nicolaas en Bart zo frusteerde.

Fokker: Als Brian de schuld in gaat, legt hij de schuld bij een ander.

Fokker: Wanneer Huub de fout in gaat, legt hij de schuld bij zichzelf.

Fok: Ik heb een Haat/Liefde met Huub, dat stomme achterna geloop bij Lieke , drankgebruik, dat haat ik van hem.

Fok: Zodra dit mannetje gedronken heeft , zoekt hij ruzie.

Fokker: Gescripte soaps zijn er al genoeg.

Fokker: Ik vind DGK ook steeds minder worden, het is alleen Fok, anders was ik er allang mee gestopt.

Fokker: Hoeveel bedreigingen heeft Huub al niet gehad?

Fokker: Iedereen is gelijk , maar niet hetzelfde.

Fokker: Brian zijn boosheid en baasje spelen over Amanda, dat moet hij afleren.

Kleinzusje: Toch lijk ik op Nadia, ik heb vandaag ook jankend dingen voor elkaar gekregen.

Fokker: Het groene hokje voert toch hun eigen oorlog.

Fokker: Brian is een Wolf in schaapskleren, is van binnen zo verrot, zo stinkend verrrot.

Fokker: Lieke is heel scherp in haar antwoorden, wat heeft Dennis haar aangedaan?

Fokker: Is Palma een speler, ik zou het haast denken.

Katewalker: Niemand is alleen maar goed, of alleen maar slecht.

(Naar wie gaat de nieuwe miljonair?)
Poster: Huub heeft altijd de stelling gehad dat hij niet naar anderen toegaat, ze moeten zelf komen
dat is zijn meetpunt of iemand echt belangstelling voor hem heeft.

(Zus komt langs bij Natasia)
Poster: Ik ken de zussen niet, maar Natasia is zo zeldzaam asociaal, pathlogisch liegend, agressief
stuk paupertrash, kan me nauwelijks voorstellen dat die zusjes net zo erg zijn.

Fokster: Uiteraard is zo'n ontslagronde zinloos, er gaat alleen iemand uit als de redactie dat wilt.

Foksterr: Hoogmoed komt voor de val.
Fokker: Amanda is zo vals als de neten.
Fokster: Die wordt de laatste tijd even goed verwend, dat is wel duidelijk.

Fokster: Alle spelers zijn zo geobserdeerd door Huub, daarom zit hij in elk gesprek en is de rode draad
van het programma.

Fokker: Met Huub nuchter valt wel te praten.

Poster: Huub is een en al truck, dat wegwijven zet hij juist in om de aandacht te krijgen, waarom hebben
mensen hem niet door?
Poster: Waarom NMNS ben jij de enige die hem wel door lijkt te hebben?

Katewalker: Zelfvertrouwen wordt wel vaker aan gezien voor arrogantie. Huub heeft veel zelfkennis
hij kent zijn nare en goede kanten en komt er openlijk voor uit.

Fokker: Niet de miljonairs zijn een experiment, maar wij.

Fokker: Al ik iets niet heb met Huub, is het wel medelijden.
Fokster: Nee, dat wekt Huub niet op, zelfs niet als hij een vinger heeft gebroken, Huub wuift alles weg.

(Dennis als nieuwe miljonair, blijkt Fan van Jaap te zijn.)
Kleinzusje: He, schattig, een klein Jody Bernalletje in het huis, met een sjaaltje om.
Poster: Weer zo'n sjaaltjes figuur, ze nemen het vervangen van Eric wel erg letterlijk .
Fokker: Jaap is weer slim bezig, stelt zich naief op en de nieuweling gaat zijn verhaal vertellen, slim hoor.
Fokkerr: Ik gun het Jaap wel, Huub is slim, maar ook te speels en te vol van zichzelf.

Fokker: Stel ratten in die kooi, die vreten elkaar op een gegeven moment op.

(Van Talpa naar RTL5)
Fokker: Fons zal er nog een hele kluif aan hebben om dit zooitje ongeregeld toonbaar te maken op
korte termijn op de teleisie voor 26 juli 2007.

Fokker: Voor de productie is niets te laag.

Fokker: Sylvia kan goed tegen de humor van Huub.
Fokster: Ja, want Sylvia komt uit Oosterhout uit Brabant.

Fokker: Huub is grappig en opstandig.

Fokker: Oh, Jaap heeft doorgekregen op de plasma dat ze tv moeten maken, hij komt even zijn shotje maken.
Fokker: Je hebt werkpaarden en sierpaarden.

Fokster: Wat een slechte acteur is die Dennis toch, vervang die niksnut, het is gewoon lachwekkend
hoe weinig daar uit komt.

Fokker: Jaap is Saai, sfeerbedervend, egoistich, onbetrouwbaar, enigszins crimineel en onguur.

Nog een poster: Huub is eerlijk, maar hard, onaantrekkelijk, maar sex, klein Duimpje, maar reusachtig,
chique en ordinair tegelijk, testosteron en adrenaline, agressie en toch een heel hoog knuffel gehalte.

fokker: En ik ging er toch echt vanuit dat deze groep, energieke creatieve mensen waren,
de kooi ligt inmiddels bezaaid met dooie mussen, of zijn het vliegen.

(Is Amanda aangerand?)
Poster: Tactiek van Brian, zoveel mogelijk herhalen wat Huub zou hebben gedaan in zijn ogen,
zodat iedereen , ook Amanda in zijn waarheid gaat geloven.

Amanda: Huub zo'n vriendin als mij kun je nooit krijgen.
Huub: Ik zou niet willen.

(Bedtijd, het is al 02:42 uur)
Plasma-meneer: Omkleden en naar bed.
Huub: Ja, zet de camera maar op automatisch, ik zal me omkleden, maar ik ben geen robot met een
-knopje - slapen in mijn nek.

(Na een halve dag tv maken)
Amanda: Half 4, eindelijk tijd voor mezelluf.

(Voorleesuurtje voor de kindjes thuis.)
Natasia: Als mama niet komt, heeft mama het druk , dan kom ik de avond erop hoor,
en ook voor alle lieve kindjes in Nederland, soms sla ik over, maar ik kom echt terug.

Palma: Het stinkt hier naar vis.
Huub: Ja, Palma doe er wat aan.
Palma: Amanda doe je broek eens dicht.

[ Bericht 62% gewijzigd door tuinfluiter op 17-07-2008 21:38:41 (DE OPENINGSPOST IS IN DE MAAK.) ]
  woensdag 16 juli 2008 @ 14:52:54 #2
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60145235
die spaarlampen actie was top dus ja nog bedankt, (voor wie er nog aan mee heeft geholpen)
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
pi_60145236
Tuinfluiter, top! :d

Ik lag ook in een deuk om Nathanael, die aantekeningen, hele lijnen werden er op papier gezet, schema's en ga maar door en dat deed hij meestal als hij straalbezopen was.
  woensdag 16 juli 2008 @ 14:53:59 #4
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60145254
Je zou van Brian alleen anders verwachten. Voor de kooi had hij ook al een aantal eigen sites. En hij kwam ook nog eens uit de ICT.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_60145255
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 14:52 schreef Huubdgk het volgende:
die spaarlampen actie was top dus ja nog bedankt, (voor wie er nog aan mee heeft geholpen)
Geen flauw idee wie dat heeft gedaan, kwam volgens mij gewoon via talpa maar kan iets gemist hebben.
Oh ja, elders las ik iets over een volle pm box, die is weer leeg.
  woensdag 16 juli 2008 @ 14:55:20 #6
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60145282
Heb je trouwens nog iets gehoord over e.o.a. stichting die iemand wilde oprichten met huubfeedsyourhead. Speciaal onderwijs voor kinderen of zo.
Snooker is top!!!
pi_60145305
Over Huubfeedsyourhead weblog: hoe zit dat nou, doe je daar niets meer mee, is die nu van iemand anders?
pi_60145307
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 14:29 schreef Huubdgk het volgende:
ik haat niemand, dat kan ik je wel vertellen
Dat geloof ik ook wel....althans, ik denk dat je het wel eens doet maar het redelijk snel los kunt laten.
  † In Memoriam † woensdag 16 juli 2008 @ 14:56:29 #9
135305 beequeen
Lost.
pi_60145308
Bedankt @Fluitertje.

Hoi Huub, leuk om te lezen dat het allemaal lekker gaat.

Eigenlijk heb ik een vraagje aan Cc: Heb je de Grazia al gekocht? Zo ja, scannen please.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 16 juli 2008 @ 14:59:56 #10
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60145391
oh Huub heb je nog wat meegekregen over de aardbeving op Rhodos. In Trianta vluchtte de toeristen allemaal naar buiten maar de inwoners bleven rustig waar ze zaten hahahaha. Wel lekker dat jullie er niet meer waren.
Snooker is top!!!
  woensdag 16 juli 2008 @ 15:00:55 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60145411
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 14:56 schreef beequeen het volgende:
Eigenlijk heb ik een vraagje aan Cc: Heb je de Grazia al gekocht? Zo ja, scannen please.
Ik ben nog bij aan het komen van de Jackie die ik vorige week kocht voor het diepte-interview (...) met Pat en Ros ( Voetbal (ex-)vrouwen op de vuist ) , dus deze laat ik even lekker aan me voorbij gaan.

Oh en Huub: buiten de DGK-gerelateerde topics is er veel meer leuks te lezen en vooral te bediscussiėren op FOK! Verbreed je FOK!horizon, maar let wel: binnen no time ben je hooked ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 16 juli 2008 @ 15:02:19 #12
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60145447
toen we waren hoorden we van taxi chauffeurs dat er al een aantal aardbevingen waren (heb niets gemerkt) hoorde dat DJ jean in turkijke aardig in paniek raakte, maar ja, 6,9 is ook niets mis
Nil Volentibus Arduum
  woensdag 16 juli 2008 @ 15:02:31 #13
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60145453
Hooked aan fok, hahaha
  woensdag 16 juli 2008 @ 15:04:21 #14
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60145484
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 15:00 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik ben nog bij aan het komen van de Jackie die ik vorige week kocht voor het diepte-interview (...) met Pat en Ros ( Voetbal (ex-)vrouwen op de vuist ) , dus deze laat ik even lekker aan me voorbij gaan.

Oh en Huub: buiten de DGK-gerelateerde topics is er veel meer leuks te lezen en vooral te bediscussiėren op FOK! Verbreed je FOK!horizon, maar let wel: binnen no time ben je hooked ...
hou het lekker hier op dit topic, mooi overzichtelijk en ben er nu al teveel tijd aan kwijt,

gelukkig ben ik iemand die niet echt veel slaap nodig heeft,

oh ja ff mijn nieuwe log spammen

www.rocketmiljonairs.nl en dan rechtsonderin mijn log checken, oh ja jaap is zijn log ook gaan bijhouden daar
Nil Volentibus Arduum
pi_60145498
Hey Huub, ga jij 1 augustus ook naar Veldhoven? (tweede poging)
  woensdag 16 juli 2008 @ 15:05:51 #16
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60145518
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 15:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hey Huub, ga jij 1 augustus ook naar Veldhoven? (tweede poging)
wtf is er daar dan te doen? (1e antwoord)
Nil Volentibus Arduum
  woensdag 16 juli 2008 @ 15:06:44 #17
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60145535
Ik ben de enige verslavingsgevoelige hier.
En wat is er 1 augustus in Veldhoven te doen, LekkerSimpel? Op een steenworp afstand van mijn huis ...
Gelukkig werp ik als een wijf.
  † In Memoriam † woensdag 16 juli 2008 @ 15:07:43 #18
135305 beequeen
Lost.
pi_60145562
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 15:00 schreef Copycat het volgende:

Ik heb je posting gelezen, wie koopt er dan ook zo'n blad. Das net zoiets als de Grazia kopen.

Huub, dat pandje van Claire, ik heb begrepen dat jullie erboven gaan wonen, is dat in Amsterdam?
― Mark Twain
  woensdag 16 juli 2008 @ 15:08:42 #19
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60145585
dat is in het gooi
Nil Volentibus Arduum
  woensdag 16 juli 2008 @ 15:09:49 #20
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60145611
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 15:02 schreef Huubdgk het volgende:
toen we waren hoorden we van taxi chauffeurs dat er al een aantal aardbevingen waren (heb niets gemerkt) hoorde dat DJ jean in turkijke aardig in paniek raakte, maar ja, 6,9 is ook niets mis
Heb dat zelf ook eens meegemaakt op Kreta, maar kan je zeggen dat het niet lollig is. Zouden de buurtjes dan ook een klacht hebben ingediend
Snooker is top!!!
  woensdag 16 juli 2008 @ 15:10:07 #21
162917 tuinfluiter
pi_60145625
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 15:05 schreef Huubdgk het volgende:

Tweede poging.

Huub worden jullie nog gevolgd door de camera van Bnn tijdens reis naar Costa Del Sol?
pi_60145641
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 15:05 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

Eerste show van Jaap. Kreeg vanochtend een uitnodiging van hem. Heb jij die niet gehad?
Ook niet voor decor als tuinkabouter?
  woensdag 16 juli 2008 @ 15:11:15 #23
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60145654
@ tuinfluiter dat ligt nog in onderhandeling, we hopen van wel
Nil Volentibus Arduum
  woensdag 16 juli 2008 @ 15:11:41 #24
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60145665
Was misschien niet zo slim om te laten weten dat jullie er boven gaan wonen. Straks hele busladingen die langs komen en over je tuinschutting gaan gluren.
Snooker is top!!!
  woensdag 16 juli 2008 @ 15:13:08 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60145698
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 15:11 schreef sunny16947 het volgende:
Was misschien niet zo slim om te laten weten dat jullie er boven gaan wonen. Straks hele busladingen die langs komen en over je tuinschutting gaan gluren.
Zal moeilijk worden, over de schutting gluren op één of twee hoog ...
  woensdag 16 juli 2008 @ 15:16:11 #26
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60145770
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 15:04 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

hou het lekker hier op dit topic, mooi overzichtelijk en ben er nu al teveel tijd aan kwijt,

gelukkig ben ik iemand die niet echt veel slaap nodig heeft,

oh ja ff mijn nieuwe log spammen

www.rocketmiljonairs.nl en dan rechtsonderin mijn log checken, oh ja jaap is zijn log ook gaan bijhouden daar
Slapen is voor mietjes, zonde van je tijd en het is veel leuker om wakker te zijn. Ik slaap meestal maar een uurtje of vijf per nacht, in t weekend ongeveer acht uur per nacht. Schijnt niet heel gezond te zijn, maar ik voel me er prima bij..

Nog wat anders. Denkt Jaap nu serieus mensen voor zijn programma te vinden? Ik bedoel, ik gun het hem allemaal van harte hoor, maar zie het nog niet zo snel gebeuren....met zijn Terror Jaap reputatie...
pi_60145778
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 15:10 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Eerste show van Jaap. Kreeg vanochtend een uitnodiging van hem. Heb jij die niet gehad?
En jij gaat als grote smurf?
  † In Memoriam † woensdag 16 juli 2008 @ 15:16:42 #28
135305 beequeen
Lost.
pi_60145782
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 15:08 schreef Huubdgk het volgende:
dat is in het gooi
Toe maar, da's niet verkeerd. Ik neem aan dat papa Ron de salon gaat voorzien van Schwarzkopf produkten?

That reminds me: wat heb ik me toen geėrgerd aan die Mandy en het leeghalen van de kapsalone. Brian en Amanda hebben daarvan gesmuld, ze zaten zich echt kapot te lachen en maar zieken over een of ander sponsoringverhaal.
Zeurlčne, dat kutwijf, deed ook gezellig mee, bah.
― Mark Twain
  woensdag 16 juli 2008 @ 15:17:44 #29
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60145805
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 15:10 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

nee heb ik niets over gehoord, maar zou ook niet logisch zijn als ik daar ben toch, is zijn pilot toch
Nil Volentibus Arduum
  woensdag 16 juli 2008 @ 15:18:30 #30
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60145820
Effe nadenken Cc. Salon > zaak begane grond met een tuin. Woning boven Salon > zaak.
Snooker is top!!!
  † In Memoriam † woensdag 16 juli 2008 @ 15:19:40 #31
135305 beequeen
Lost.
pi_60145848
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 15:11 schreef sunny16947 het volgende:
Wie zegt dat ze een tuin hebben en ze wonen erboven, moelijk gluren dan.
― Mark Twain
  woensdag 16 juli 2008 @ 15:21:00 #32
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60145884
Dan moet je het blog van Huub of Claire even goed lezen.
Snooker is top!!!
  woensdag 16 juli 2008 @ 15:21:31 #33
162917 tuinfluiter
pi_60145903
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 15:11 schreef Huubdgk het volgende:
@ tuinfluiter dat ligt nog in onderhandeling, we hopen van wel
Zou leuk zijn, zo, niet, kan het plan van Bnn ook later ingevoerd worden,
12 maanden per jaar leeft Carihuela , ook in de herfst en winter.

Jullie kunnen altijd nog met de camera gevolgd worden.

Ik vind het een heerlijke plek, ook al ben ik Griekofiel.

De eerste die ik in Carihuela Parc zag, was Annie Schilder.
  woensdag 16 juli 2008 @ 15:31:08 #34
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60146145
Goedemiddag een ieder.
Vraagje: worden alleen jij en Jaap geboekt voor die optredens... en gaat Claire dan gewoon gezellig mee zonder dat ze betaald krijgt?
  woensdag 16 juli 2008 @ 15:32:39 #35
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60146185
jaap en huub zijn geboekt, we nemen de dames mee voor de gezelligheid, maar goed ik ga er van tussen, bedankt allemaal weer, ik spreek jullie later!
Nil Volentibus Arduum
  woensdag 16 juli 2008 @ 15:34:05 #36
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60146217
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 15:18 schreef sunny16947 het volgende:
Effe nadenken Cc. Salon > zaak begane grond met een tuin. Woning boven Salon > zaak.
Juist. En die woning ligt dus minimaal op de eerste etage.
  woensdag 16 juli 2008 @ 15:34:07 #37
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60146218
Huub of je hajo even wil bellen i.v.m. foto's
Snooker is top!!!
  woensdag 16 juli 2008 @ 15:34:21 #38
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60146222
See you, veel plezier!
  woensdag 16 juli 2008 @ 15:38:06 #39
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60146314
ik zal hajo bellen voor de foto's! laters!
Nil Volentibus Arduum
  † In Memoriam † woensdag 16 juli 2008 @ 15:42:14 #40
135305 beequeen
Lost.
pi_60146407
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 15:21 schreef sunny16947 het volgende:
Dan moet je het blog van Huub of Claire even goed lezen.
Jij weet echt alles van Huub en Claire hč, beetje eng wel.

See you Huub, groetjes aan Claire.
― Mark Twain
  woensdag 16 juli 2008 @ 15:45:06 #41
103972 BuffyJan
Das toch niet te geleuveee
pi_60146492
Ik lees op Brian zn Hyves dat John Legend Amanda wel zag zitten
En bij Amanda zag ik n krabbel van Nena, dus die 2 zullen wel weer contact hebben..
  woensdag 16 juli 2008 @ 15:57:07 #42
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60146779
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 15:32 schreef Huubdgk het volgende:
jaap en huub zijn geboekt, we nemen de dames mee voor de gezelligheid, maar goed ik ga er van tussen, bedankt allemaal weer, ik spreek jullie later!
Ah leuk en gezellig. Greetz, have fun, laters.
  woensdag 16 juli 2008 @ 16:02:48 #43
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60146919
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 15:45 schreef BuffyJan het volgende:
Ik lees op Brian zn Hyves dat John Legend Amanda wel zag zitten
En bij Amanda zag ik n krabbel van Nena, dus die 2 zullen wel weer contact hebben..
Linkjes?
  woensdag 16 juli 2008 @ 16:19:05 #44
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60147268
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 16:02 schreef akveor het volgende:

[..]

Linkjes?
Alsjeblieft...Tis dat jij het bent, even zoeken op 'Brian' en 'Amanda' bij hyves was genoeg geweest.
http://brianaire.hyves.nl/
http://lifeofamanda.hyves.nl/
  woensdag 16 juli 2008 @ 16:20:49 #45
162917 tuinfluiter
pi_60147303
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 15:42 schreef beequeen het volgende:

Jij weet echt alles van Huub en Claire hč, beetje eng wel.
Huub werd 3 weken al eerder in dit topic gevraagd , contact met Hajo (Hanna en Joop )
op te nemen, dat HaJo zo zijn best had gedaan om de foto collectie samen te stellen
en het sneu was dat Huub nog geen tijd had gehad of genomen om het fotoboek op te halen.

Ook werd geprobeerd om in dit topic Eric door te geven dat hij contact moest opnemen met Sly.

Eric bepaalde dit zelf wel en bleef nog rustig in dit topic.

Het is net waar Huub en Eric posten , de trouwe fans vinden hen overal, ook zitten ze al 20
maanden bij Nowlive en Vol.
  woensdag 16 juli 2008 @ 16:30:20 #46
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60147503
En geloof me ik weet echt niet alles van Huub en claire en dat is maar goed ook. Alleen wat ze kwijt willen en/of ze willen delen d.m.v. blogs. Die schrijven ze niet voor de kat z'n viool. Ik lees dat en wat ik lees sla ik ook nog op in mijn bovenkamer. Hoest meugelijk.

En als ik toevallig een vraag tegenkom ben ik de beroertste niet om dat even door te geven.

Zo is dat ook weer duidelijk.
Snooker is top!!!
  woensdag 16 juli 2008 @ 16:45:37 #47
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60147807
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 16:19 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Alsjeblieft...Tis dat jij het bent, even zoeken op 'Brian' en 'Amanda' bij hyves was genoeg geweest.
http://brianaire.hyves.nl/
http://lifeofamanda.hyves.nl/
Thanks... heb ze maar een uitnodiging gestuurd....lol
  woensdag 16 juli 2008 @ 16:50:00 #48
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60147890
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 16:45 schreef akveor het volgende:

[..]

Grin.....jij durft
  woensdag 16 juli 2008 @ 16:54:53 #49
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60147962
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 16:50 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Grin.....jij durft
Ik verzamel ze hč....lol
  woensdag 16 juli 2008 @ 16:56:18 #50
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60147983
uitnodiging voor een potje sparren????
Snooker is top!!!
  woensdag 16 juli 2008 @ 16:58:46 #51
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60148037
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 16:54 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik verzamel ze hč....lol
Ex-medewerkers van de Kooi, spaar ze allemaal!!!
  woensdag 16 juli 2008 @ 17:04:34 #52
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60148121
Oke marketing merchendise. binnenkort bij appie bij elke 5 euro een. woppie Brian, woppie Amanda, woppie Huub enz. Alleen woppie Jaap bij 10 euro hahahaha
Snooker is top!!!
  woensdag 16 juli 2008 @ 17:09:03 #53
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60148197
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 16:56 schreef sunny16947 het volgende:
uitnodiging voor een potje sparren????
Nou laat ik dat maar niet doen. Brian is me net iets te sterk.....
  woensdag 16 juli 2008 @ 17:10:30 #54
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60148223
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 16:58 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Ex-medewerkers van de Kooi, spaar ze allemaal!!!
Ik heb er nu tien.... wat ik er verder mee moet weet ik ook niet... gewoon voor de heb...lol
  woensdag 16 juli 2008 @ 17:11:55 #55
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60148247
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 17:10 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik heb er nu tien.... wat ik er verder mee moet weet ik ook niet... gewoon voor de heb...lol
Ehm, je kan zeggen dat je hun vriend bent....
  woensdag 16 juli 2008 @ 17:16:48 #56
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_60148341
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 14:55 schreef sunny16947 het volgende:
Heb je trouwens nog iets gehoord over e.o.a. stichting die iemand wilde oprichten met huubfeedsyourhead. Speciaal onderwijs voor kinderen of zo.
Dit bedoel je Sunny

Beste Huub,

Even voorstellen: ik ben bij Nowlive bekend onder de naam “........ en ik ben een groot fan van je.
Ik heb een verzoek voor je. Ik heb gehoord dat je voor goede doelen hebt gewerkt en dat je ooit het plan hebt
gehad om een ranch op te zetten om te filosoferen met schrijvers etc. Het volgende idee is bij me opgekomen:
de :Huub Feeds Your Head Foundation”,een stichting met als doelstelling om kinderen met een verstandelijke beperking
én hoogbegaafde kinderen geestelijk en lichamelijk te voeden. Bijvoorbeeld door middel van sport en spel,
buiten activiteiten en lezingen en workshops van bijvoorbeeld schrijvers en filosofen, sporters en ambachtslieden
speciaal op deze kinderen gericht.Zou jij deze stichting vanuit je weblog op willen zetten. De gedachte is dat je
door de publiciteit rondom DGK geld zou kunnen genereren om deze activiteiten te financieren. Zou je dit vanuit
DGK willen en kunnen opstarten,een zeer zinnige bezigheid denk ik. Misschien kun je dit samen met je contactpersoon
bewerkstelligen.Via je weblog heb je een groot bereik (zoals je gemerkt hebt!) en op de verschillende fora zijn
er veel enthousiaste mensen te vinden die ongetwijfeld willen doneren en/of zich er voor in willen zetten.
Het idee zou zich dan als een soort “olievlek” kunnen verspreiden. Ik hoop dat ik je voor dit idee warm kan maken
want ik denk dat het een goed en zinvol idee is en dat het iets is wat op jouw lijf geschreven is. Veel succes
in DGK, blijf eerlijk, en trouw aan jezelf. Huub feeds your head, Huub feeds our head, Huub feeds children’s heads
all over the world,some day.

Heel veel lieve groetjes van ......... "nowliver
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
  woensdag 16 juli 2008 @ 17:17:35 #57
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_60148355
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 16:45 schreef akveor het volgende:

[..]

Dat zijn de enige twee die ik niet op mijn Hyves wil hebben!
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  † In Memoriam † woensdag 16 juli 2008 @ 17:18:03 #58
135305 beequeen
Lost.
pi_60148360
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 16:30 schreef sunny16947 het volgende:

En als ik toevallig een vraag tegenkom ben ik de beroertste niet om dat even door te geven.

Zo is dat ook weer duidelijk.
En ik PM het, omdat het hier niet echt thuishoort. Das dan ook weer duidelijk toch?
― Mark Twain
  † In Memoriam † woensdag 16 juli 2008 @ 17:21:49 #59
135305 beequeen
Lost.
pi_60148417
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 17:16 schreef mooiiiiii het volgende:

Dit bedoel je Sunny

Heel veel lieve groetjes van ......... "nowliver

WTF is dit, loopt NL weer te bedelen?
― Mark Twain
  woensdag 16 juli 2008 @ 17:26:28 #60
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60148498
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 17:18 schreef beequeen het volgende:

En ik PM het, omdat het hier niet echt thuishoort. Das dan ook weer duidelijk toch?
Er was anders heel wat commotie omdat Huub niet reageerde..........pffffffffff En ik ben niet zo van de pmtjes. Wat een rottigheid daar al niet van kan komen
Snooker is top!!!
  woensdag 16 juli 2008 @ 17:27:23 #61
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_60148513
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 17:21 schreef beequeen het volgende:

[..]

WTF is dit, loopt NL weer te bedelen?
Dit was toen Huub z'n weblog nog had in DGK
Huub heeft het nooit binnen gekregen via de post naar mijn weten..
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
  woensdag 16 juli 2008 @ 17:30:12 #62
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60148560
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 17:16 schreef mooiiiiii het volgende:

[..]

Dit bedoel je Sunny

Ja die bedoelde ik. Heb het nooit de villa in zien komen, en was benieuwd of Huub dat ooit onder ogen heeft gekregen.
Snooker is top!!!
  † In Memoriam † woensdag 16 juli 2008 @ 17:30:45 #63
135305 beequeen
Lost.
pi_60148573
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 17:26 schreef sunny16947 het volgende:

Er was anders heel wat commotie omdat Huub niet reageerde..........pffffffffff En ik ben niet zo van de pmtjes. Wat een rottigheid daar al niet van kan komen
Huub reageert niet overal op en als je niks te verbergen hebt zijn PM's reuze handig.

Eric en Marielle zullen inmiddels lekker met Syl op het strand of in een gezellige kroeg zitten, ik duik mijn tuin nog even in.
Heerlijk die zon.
― Mark Twain
  woensdag 16 juli 2008 @ 17:32:48 #64
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60148607
PM doe je volgens mij juist als je iets te verbergen hebt. En kijk je uit voor een zonnesteek!!!!
Snooker is top!!!
  woensdag 16 juli 2008 @ 17:34:40 #65
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60148642
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 17:30 schreef beequeen het volgende:

[..]

Huub reageert niet overal op en als je niks te verbergen hebt zijn PM's reuze handig.

Eric en Marielle zullen inmiddels lekker met Syl op het strand of in een gezellige kroeg zitten, ik duik mijn tuin nog even in.
Heerlijk die zon.
PM-en rules...

@ Sunny
Ze weten daar op NL toch ook wel hoe ze Huub kunnen bereiken, via mail, PM or whatever....laat ze dat lekker zelf uitzoeken....
  woensdag 16 juli 2008 @ 17:42:34 #66
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60148784
Wat een heel simpel vraagje al niet te weeg kan brengen. Of je nu vraagt wat ze eten, wat voor kleding ze aan hebben of dat ze even willen bellen. Zie het verschil niet zo. Maar goed dat zal dan wel aan mij liggen.

Maar zo komt deze wel weer lekker snel vol.
Snooker is top!!!
  woensdag 16 juli 2008 @ 17:57:20 #67
6941 APK
Factual, I think.
pi_60149046
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 17:42 schreef sunny16947 het volgende:

Wat een heel simpel vraagje al niet te weeg kan brengen. Of je nu vraagt wat ze eten, wat voor kleding ze aan hebben of dat ze even willen bellen. Zie het verschil niet zo. Maar goed dat zal dan wel aan mij liggen.
Ligt niet aan jou, ik lees het ook met verbazing.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 16 juli 2008 @ 18:15:58 #68
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60149400
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 17:42 schreef sunny16947 het volgende:

Maar zo komt deze wel weer lekker snel vol.
Die mogen van mij ook via PM...

Genoeg off topic geneuzel voor vandaag, dacht ik zo...
Tis wel erg zoetsappig na twee dagen rellen....
  woensdag 16 juli 2008 @ 18:18:26 #69
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_60149455
quote:

[..]

Heerlijk die zon.
Hallo allen

Leuk om ff te lurken hier!

BQ, heb jij toevallig nog een foto van ene Liesbeth van de productie?
(ik denk dat ik haar tegen het lijf gelopen ben weet niet meer zo goed ......)

Leuk dat Huub en Eric hier ook af en toe verschijnen!
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_60149494
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 18:18 schreef Dark het volgende:

[..]

Hallo allen

Leuk om ff te lurken hier!

BQ, heb jij toevallig nog een foto van ene Liesbeth van de productie?
(ik denk dat ik haar tegen het lijf gelopen ben weet niet meer zo goed ......)

Leuk dat Huub en Eric hier ook af en toe verschijnen!
Hoi Dark!
Heb je alle Commotie-topics doorgeworsteld?
Lekker leesvoer he?
En ja, zeker leuk dat Huub en Eric hier posten
  woensdag 16 juli 2008 @ 18:32:26 #71
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_60149658
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 18:21 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Hoi Dark!
Heb je alle Commotie-topics doorgeworsteld?
Lekker leesvoer he?
En ja, zeker leuk dat Huub en Eric hier posten
Heb me een breuk gelezen!
Wel lekker dat het nog ff doorsuddert........
  woensdag 16 juli 2008 @ 18:54:56 #72
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60150015
tuurlijk suddert het nog even door, en het gaat van zoetsappig wat heb je aan tot kei harde confrontaties, ik vind het wel lachen
Nil Volentibus Arduum
pi_60150052
quote:

[..]

Heerlijk die zon.
Ben jij dit?
http://www.geenstijl.nl/m(...)juridisch_gedoe.html

beequeen | 16-07-08 | 18:52
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_60150151
  † In Memoriam † woensdag 16 juli 2008 @ 19:04:50 #75
135305 beequeen
Lost.
pi_60150193
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 18:57 schreef Borga het volgende:

Ben jij dit?

Das haske OT

Huub, krijg ik nog een reactie op mijn Schwarzkopfverhaal?

Leuk je weer te zien Dark en een pic van Miss Lillibit, dan moet ik toch echt even zoeken.
― Mark Twain
pi_60150213
pi_60150241
Je bent weggejorist
  woensdag 16 juli 2008 @ 19:11:32 #78
162917 tuinfluiter
pi_60150319
(Na vertrek van Natasia)
Gert: Een zegen om die loensende harses van Natasia niet meer te hoeven zien
en een reet ter grootte van 2 skippieballen in een veel te strakke witte broek en geen
ranzige uiers meer ingesmeerd te zien worden met uierzalf.

-edit- Sorry . dit moest eigenlijk in de Openingspost, waar een verzameling van
posters in staan..
pi_60150421
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 19:11 schreef tuinfluiter het volgende:
(Na vertrek van Natasia)
en een reet ter grootte van 2 skippieballen in een veel te strakke witte broek en geen

posters in staan..
Wat is die OP leuk, Tuinfluiter
  woensdag 16 juli 2008 @ 19:21:47 #80
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60150493
tuinfluiter maakt de mooiste OP

echter, fandag aankomst station is Tilburg West
Nil Volentibus Arduum
  woensdag 16 juli 2008 @ 19:22:11 #81
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60150502
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 19:11 schreef tuinfluiter het volgende:
(Na vertrek van Natasia)

posters in staan..
Tuinfluiter, you rule!! Wat een geweldige OP, dank voor de moeite!
pi_60150534
Huub,
Wat gebeurde er in het weekend van 1-2 september 2007
In dat weekend waren er bijna geen streams te zien, lock na lock..
Heb me altijd afgevraagd wat zich daar heeft afgespeeld..
Enne heb jij eigenlijk nog weleens een biertje gedronken met *Henk* uit Breda, deze date van Eric had het zwaar te verduren, jij zei op een gegeven moment iets van.. Als je blijft krijg je het nog heel zwaar, vertrek je uit mijn huis dan zul je geen last hebben van mij en dan drinken we nog eens een biertje in Breda

Hoe ist afgelopen met HENK
  woensdag 16 juli 2008 @ 19:24:21 #83
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_60150547
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 19:04 schreef beequeen het volgende:

[..]

Das haske OT

Huub, krijg ik nog een reactie op mijn Schwarzkopfverhaal?

Leuk je weer te zien Dark en een pic van Miss Lillibit, dan moet ik toch echt even zoeken.
Ja Huub, ben ook benieuwd naar dat Schwartzkopfgebeuren!

Blond halflang haar, stevig gebouwd, weinig make-up, gewoon the girl next door....zeg maar......
  woensdag 16 juli 2008 @ 19:25:36 #84
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60150576
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 19:21 schreef Huubdgk het volgende:
tuinfluiter maakt de mooiste OP

Ik ga niet naar die fandag, maar zat wel even te kijken op de site van 'T Blauwe Meer, wat een toplocatie!
  woensdag 16 juli 2008 @ 19:27:20 #85
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60150620
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 19:23 schreef BrainView het volgende:
Huub,
Enne heb jij eigenlijk nog weleens een biertje gedronken met *Henk* uit Breda, deze date van Eric had het zwaar te verduren, jij zei op een gegeven moment iets van.. Als je blijft krijg je het nog heel zwaar, vertrek je uit mijn huis dan zul je geen last hebben van mij en dan drinken we nog eens een biertje in Breda

dan moet je mij even wat context zaken vertellen want weet niet precies wat er toen gebeurde uit mijn hoofd,

Henk heb ik nooit meer gesproken, maar misschien leuk om nog een keer te doen ja, wil wel weten wat hij er nou van vond
Nil Volentibus Arduum
  woensdag 16 juli 2008 @ 19:28:37 #86
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60150651
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 19:24 schreef Dark het volgende:

[..]

Ja Huub, ben ook benieuwd naar dat Schwartzkopfgebeuren!

Blond halflang haar, stevig gebouwd, weinig make-up, gewoon the girl next door....zeg maar......
schwarzkopf verhaal? help ff
Nil Volentibus Arduum
  woensdag 16 juli 2008 @ 19:29:04 #87
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60150664
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 19:23 schreef BrainView het volgende:
Huub,

Ik kwam van de week een filmpje tegen van een Huub die voor het kantoor zat, sip te wezen. Vroeg me af waarom dat was, dus heb het opgezocht. Dat was het weekend dat Nathanael op bezoek kwam. Toen kwam er daarna de ruzie bij de paardenbak volgens mij.

Huub kan wellicht vertellen hoe en wat, dat weekend...
  woensdag 16 juli 2008 @ 19:29:34 #88
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60150677
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 19:22 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Tuinfluiter, you rule!! Wat een geweldige OP, dank voor de moeite!
Daar sluit ik me bij aan. IDD een geweldige OP.

Al begrijp ik dat Poster gedeelte niet helemaal..... maar dat zal wel komen als ie klaar is.
  woensdag 16 juli 2008 @ 19:30:32 #89
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_60150701
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 19:28 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

schwarzkopf verhaal? help ff
Schwarzkopfspullen in de kapsalon, Mandy over the piss, Schwarzkopfspullen.........foetsie.......
pi_60150740
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 19:27 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

dan moet je mij even wat context zaken vertellen want weet niet precies wat er toen gebeurde uit mijn hoofd,

Henk heb ik nooit meer gesproken, maar misschien leuk om nog een keer te doen ja, wil wel weten wat hij er nou van vond
Oke, herinner me dat Nathanael die vrijdagavond op bezoek kwam en de streams liepen tot ergens na middernacht.. Nathanael had nog wat plaatjes gedraaid en herinner me een beeld van jou en lieke bekvechtend met Jaap en dennis bij de paardenstal en daarna gingen de streams op zwart..
Weet je het weer?
pi_60150760
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 19:29 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Ik kwam van de week een filmpje tegen van een Huub die voor het kantoor zat, sip te wezen. Vroeg me af waarom dat was, dus heb het opgezocht. Dat was het weekend dat Nathanael op bezoek kwam. Toen kwam er daarna de ruzie bij de paardenbak volgens mij.

Huub kan wellicht vertellen hoe en wat, dat weekend...
Was dat het weekend dat Huub naar bed wilde en niet mocht om half 12 in de avond.Amanda en Nadia werden toen naar de paardebak gestuurd via de telefoon.Daarna brak de pleuris los en kreeg Huub weer de schuld en een boete.
pi_60150845
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 19:32 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Was dat het weekend dat Huub naar bed wilde en niet mocht om half 12 in de avond.Amanda en Nadia werden toen naar de paardebak gestuurd via de telefoon.Daarna brak de pleuris los en kreeg Huub weer de schuld en een boete.
Waar Brian haar een klap gaf, aldus Lieke.

Later zei ze zelfs dat wat Amanda en Brian deden allemaal spel was.
pi_60150875
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 19:36 schreef schatje het volgende:

[..]

Waarom laten we Huub zelf niet antwoorden, wij kunnen alleen maar een beetje speculeren. Huub heeft het ondervonden en zat er middenin
  woensdag 16 juli 2008 @ 19:39:53 #94
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60150900
het was een heel heftig incident waar behoorlijk wat overtredingen werden gemaakt door alle partijen, hadden wel vier exits kunnen zijn, daar werd waarschijnlijk veel over gesproken met al die sl tot gevolg dnek ik
Nil Volentibus Arduum
  † In Memoriam † woensdag 16 juli 2008 @ 19:40:45 #95
135305 beequeen
Lost.
pi_60150927
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 19:32 schreef rooie3 het volgende:

Vergeet niet dat Huub toen haske zat terugkwam uit het hokje en toen begon de ellende.

Vraag me nog steeds af waarom Huub meer dan 2 uur in het hokje heeft gezeten.
― Mark Twain
  woensdag 16 juli 2008 @ 19:41:19 #96
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_60150941
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 19:36 schreef schatje het volgende:

[..]

Later werden A en B de apegatjes van Lieke.....
  woensdag 16 juli 2008 @ 19:41:53 #97
162917 tuinfluiter
pi_60150950
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 19:29 schreef akveor het volgende:

Daar sluit ik me bij aan. IDD een geweldige OP.

Al begrijp ik dat Poster gedeelte niet helemaal..... maar dat zal wel komen als ie klaar is.

Je begrijpt het gedeelte van de posters niet helemaal, is misschien niet te begrijpen
want ik zet ze gewoon in het wilde weg door elkaar neer, ik had ze in een schriftje staan........
pi_60150963
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 19:41 schreef Dark het volgende:

[..]

Later werden A en B de apegatjes van Lieke.....
Dat is voor mij nog steeds onbegrijpelijk
  woensdag 16 juli 2008 @ 19:42:55 #99
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60150964
ik liep weg voor alles en iedereen na een ruzie aan tafel waar ik dronken weer eens namen ging roepen van mensen achter de schermen, Lieke nam mij mee naar de paardenbak om af te coolen, daar achtervolgde iedereen mij en werd ik gecornerd, en toen liep het uit de hand...maar ja had ook weer te veel gezopen
Nil Volentibus Arduum
  woensdag 16 juli 2008 @ 19:44:20 #100
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_60150996
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 19:39 schreef Huubdgk het volgende:
het was een heel heftig incident waar behoorlijk wat overtredingen werden gemaakt door alle partijen, hadden wel vier exits kunnen zijn, daar werd waarschijnlijk veel over gesproken met al die sl tot gevolg dnek ik
Dat vind ik nog steeds jammer, dat de redactie het lef niet heeft gehad om jullie naar huis te sturen!

Het regelboek, dat geen regels kent!
pi_60151027
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 19:42 schreef Huubdgk het volgende:
ik liep weg voor alles en iedereen na een ruzie aan tafel waar ik dronken weer eens namen ging roepen van mensen achter de schermen, Lieke nam mij mee naar de paardenbak om af te coolen, daar achtervolgde iedereen mij en werd ik gecornerd, en toen liep het uit de hand...maar ja had ook weer te veel gezopen
Ja het moet er wel behoorlijk heftig aan toe zijn gegaan in dat weekend. Was De langste streamlock uit de hele gouden kooi periode, dus dan weet je het wel...
  woensdag 16 juli 2008 @ 19:46:31 #102
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60151045
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 19:44 schreef Dark het volgende:

[..]

Dat vind ik nog steeds jammer, dat de redactie het lef niet heeft gehad om jullie naar huis te sturen!

Het regelboek, dat geen regels kent!
Tv uber alles....
pi_60151077
quote:
Wist jij dat het op fora bij de meesten nooit jouw schuld was dat je een boete kreeg? Altijd was er iemand anders die schuldig was, jij sloeg, kneep, schopte nooit als eerste en je was nooit als eerste handtastelijk. Het waren Brian en Dennis die altijd uitlokten.....

Hoe rijm jij dat met je eigen uitspraken hier dat je anderhalf jaar lang Brian hebt opgezocht om herrie te schoppen?
  woensdag 16 juli 2008 @ 19:49:50 #104
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_60151140
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 19:46 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Tv uber alles....
Wie weet was het wel veel mooiere tv geworden.......en krantenkoppen, publiciteit en 4 nieuwe bewoners!

Gaat "can't buy me love" ook een spel zonder regels worden?
pi_60151160
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 19:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Wist jij dat het op fora bij de meesten nooit jouw schuld was dat je een boete kreeg? Altijd was er iemand anders die schuldig was, jij sloeg, kneep, schopte nooit als eerste en je was nooit als eerste handtastelijk. Het waren Brian en Dennis die altijd uitlokten.....

Hoe rijm jij dat met je eigen uitspraken hier dat je anderhalf jaar lang Brian hebt opgezocht om herrie te schoppen?
klopt idd, mensen op forums waren ook zo objectief en eerlijk
In de eerste week van Dennis was het steeds Huub die niet vak Dennis af kon blijven, knijpen op tenen staan en duwen kortom zeer provocerend.. In de eerste week van Dennis vlogen ze mekaar bijna elke avond in het haar, niet normaal
  woensdag 16 juli 2008 @ 19:50:51 #106
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60151164
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 19:45 schreef BrainView het volgende:

[..]

Ja het moet er wel behoorlijk heftig aan toe zijn gegaan in dat weekend. Was De langste streamlock uit de hele gouden kooi periode, dus dan weet je het wel...
Ik vond die streamlocks ram-irritant, gek genoeg vooral omdat je dan niet wist hoe het ging met de miljonairs...
  woensdag 16 juli 2008 @ 19:51:37 #107
6941 APK
Factual, I think.
pi_60151185
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 19:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

Daar hoeft Hij zich toch niet voor te verantwoorden?
pi_60151189
quote:
Raar,want je had toch een alcoholverbod.
  woensdag 16 juli 2008 @ 19:52:47 #109
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_60151210
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 19:50 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Ik vond die streamlocks ram-irritant, gek genoeg vooral omdat je dan niet wist hoe het ging met de miljonairs...
Ik vond het altijd wel gezellig hier........tijdens streamlocks!
pi_60151252
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 19:51 schreef APK het volgende:

[..]

Daar hoeft Hij zich toch niet voor te verantwoorden?
Allicht niet voor wat derden zeggen, maar het was altijd een hot item "Wie begon er". Ben dus nieuwsgierig hoe hij die afwijkende fora standpunten tegenover zijn eigen uitspraak ziet!

Met andere woorden: wat is waar, wat is niet waar......
  woensdag 16 juli 2008 @ 19:56:18 #111
6941 APK
Factual, I think.
pi_60151301
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 19:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

Het is gewoon een etterbak en zijn blinde groupies veegden alles onder tafel.
pi_60151302
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 19:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Allicht niet voor wat derden zeggen, maar het was altijd een hot item "Wie begon er". Ben dus nieuwsgierig hoe hij die afwijkende fora standpunten tegenover zijn eigen uitspraak ziet!

Scheelde mij niks wie er begon.Ging meer om dat Huub voor alles meteen een boete kreeg en brian kreeg er amper een.Amanda gooit met een la en Huub met een oorbel.Allebei een boete,was ook levensgevaarlijk die oorbel.
pi_60151362
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 19:56 schreef APK het volgende:

[..]

Ja, dat weten jij en ik plus nog een stel, maar hoe kijkt hij er nu zelf tegenaan!

Het moet nogal zeer doen als je zelf zegt "Ik heb Brian anderhalf jaar lang bij voortduring opgezocht!" terwijl z'n fans zeggen "Hij begon nooit als eerste!". Dat lijkt mij nogal een miskenning van z'n inzet....
  woensdag 16 juli 2008 @ 19:58:43 #114
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60151371
Heel nobel Huub om te zeggen dat je weer eens dronken was en namen noemde bla bla bla. Maar de streams plaatste het WEL in de juiste volgorde.

Om 23:30 na gestook van gast Nathanael kwam je uit kantoor en zei tegen Lieke dat je zat was en naar bed ging. Hoewel je toen nog niet zo zat oogde.
Daarop een telefoontje dat je naar achter moest, ondanks dat het 23:00 was geweest MOCHT je NIET naar bed. Een hele tijd later kwam je terug, ging aan tafel zitten maakte ruzie met, of hun maakte ruzie met jou. Je sprak op een manier, met een tong dat je OF nog meer had gekregen, of iets anders had genuttigd. We hebben je zelden zo gezien.
Toen hadden ze het op Lieke voorzien die naar de paarden ging waar jij op een afstandje volgde, terwijl het effect van drank en/of leek uitgewerkt. Je hield je kalm, bemoeide je er niet mee, maar werd er steeds ingecornerd zoals je zegt. Toen ging de foon en werden Amanda en Nadia daar ook heen gedirigeerd, en ja toen werd de overmacht te groot en liep het uit de hand.

Wie had er dan schuld????? Het hokje door je het bed te weigeren. Of door je nog even vol te gieten om tv te maken? Of de rest wat wel haviken leken.

Of had je het allemaal maar lijdzaam moeten ondergaan. Kan me niet voorstellen dat je Jezus bent die de andere wang toekeert ook al ben je een kerstkind.
Snooker is top!!!
pi_60151383
quote:

[..]

Zegt de grootste etterbak
  woensdag 16 juli 2008 @ 20:00:47 #116
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60151417
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 19:56 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Scheelde mij niks wie er begon.Ging meer om dat Huub voor alles meteen een boete kreeg en brian kreeg er amper een.Amanda gooit met een la en Huub met een oorbel.Allebei een boete,was ook levensgevaarlijk die oorbel.
Nee, dan Lieke die hem kreeg voor het oogpotlood, dat was toch hetzelfde incident waarbij de gewonnen contactpunten moesten worden ingeleverd en Brian een beloning kreeg voor zijn goede gedrag, de waanzin... Volgens mij was de reden dat het zo ging, om Amanda niet door te laten flippen...
  † In Memoriam † woensdag 16 juli 2008 @ 20:01:24 #117
135486 Manu82
How you doin'?
pi_60151427
tvp
Some memories are best forgotten
Room 23
  woensdag 16 juli 2008 @ 20:05:20 #118
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_60151491
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 20:00 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Nee, dan Lieke die hem kreeg voor het oogpotlood, dat was toch hetzelfde incident waarbij de gewonnen contactpunten moesten worden ingeleverd en Brian een beloning kreeg voor zijn goede gedrag, de waanzin... Volgens mij was de reden dat het zo ging, om Amanda niet door te laten flippen...
Ach ja....Amanda........gelukkig is het haar gelukt zichzelf nagenoeg kaal te blonderen!
pi_60151559
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 19:21 schreef Huubdgk het volgende:

is iedereen fan hier?

Wie ben jezelf?!!
  woensdag 16 juli 2008 @ 20:11:13 #120
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_60151616
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 19:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja, dat weten jij en ik plus nog een stel, maar hoe kijkt hij er nu zelf tegenaan!

Het moet nogal zeer doen als je zelf zegt "Ik heb Brian anderhalf jaar lang bij voortduring opgezocht!" terwijl z'n fans zeggen "Hij begon nooit als eerste!". Dat lijkt mij nogal een miskenning van z'n inzet....
Heb jij alle post van z'n"Fans " gelezen?Dan heb je toch regelmatig iets over het hoofd gezien lijkt mij..Ik weet niet hoe het hier was maar bij een ander forum zagen juist Huub"Fans" wel degelijk zijn "fouten".
  Moderator woensdag 16 juli 2008 @ 20:12:31 #121
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_60151659
quote:

[..]

Dus de "vraag" is eigenlijk: mén wat was ik toch een baken van objectiviteit, tussen al die domme groupies.

Ik vind juist dat ook de echte diehard-fans het vaak ronduit afkeurden als Huub weer eens veel te ver was gegaan. Hij heeft dan ook een enorm bedrag aan boetes gehad. Wat alleen vreemd is, is dat Brian en Amanda een beetje leken te worden gespaard in dat opzicht. En soms ook niet "een beetje": het over iemand heen gooien van hete koffie zou eigenlijk een onmiddelijke exit hebben moeten opleveren, in my o so humble opinion.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_60151690
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 20:11 schreef mooiiiiii het volgende:

[..]

Heb jij alle post van z'n"Fans " gelezen?Dan heb je toch regelmatig iets over het hoofd gezien lijkt mij..Ik weet niet hoe het hier was maar bij een ander forum zagen juist Huub"Fans" wel degelijk zijn "fouten".
Ja soms wel, maar dat was niet zo erg, want hij was eerlijk. Hij was, hoe zal ik het zeggen, een soort van Messias
pi_60151718
quote:

[..]

Goh wat weet jij toch alles goed.
"Dat weten jij en ik plus nog een stel" heb je zelf niet in de gaten hoe badinerend dat klinkt tov users die een andere mening zijn toegedaan?
  woensdag 16 juli 2008 @ 20:15:31 #124
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_60151732
quote:

[..]

Niet alle Huubfans over 1 kam scheren, aub!

Wel TOP dat Huub hier komt posten..........dat zie ik Brian nog niet zo gauw doen, die lurkt stiekum...
pi_60151804
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 20:12 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik vind juist dat ook de echte diehard-fans het vaak ronduit afkeurden als Huub weer eens veel te ver was gegaan. Hij heeft dan ook een enorm bedrag aan boetes gehad.
Wat vreemd dan dat ondermeer hier juist daar regelmatig zo'n enorme heibel over was, over de vraag "Wie begon er?"
quote:
Dus de "vraag" is eigenlijk: mén wat was ik toch een baken van objectiviteit, tussen al die domme groupies.
Het ontbreekt je, as usual, niet aan inzicht
  woensdag 16 juli 2008 @ 20:18:45 #126
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_60151812
quote:

[..]

Oja?? Dit kwam regelmatig voorbij,maar ja ,die waren/zijn dan ook niet blind..

Weten we het nog..

Huub=soms een ettertje
'' =soms een zuigerdje
'' =heeft soms een kort lontje
'' =drinkt soms veel te veel
'' =verhalen verteller
'' =heeft een heerlijke lach
'' =leraar
'' =gastheer
'' =Geen racist!
'' =wil oprecht discussieren
'' =geeft fouten toe
'' =jump,Bach en Beethoven,Chopin enz enz
'' = Casanova
'' = romantisch
'' = eerlijk
'' = ook maar een mens
  woensdag 16 juli 2008 @ 20:23:00 #127
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_60151920
Ben er weg van..........
  woensdag 16 juli 2008 @ 20:24:47 #128
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60151960
Weet je wat ook zo gek is, of Huub nou wel of niet begon met provoceren en/of in iemands ruimte ging staan, aaide of likte, de verwondingen en vooral de blauwe plekken die Huub en ook Lieke hadden heb ik bij Brian en Amanda nooit gezien.
Snooker is top!!!
  woensdag 16 juli 2008 @ 20:24:53 #129
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_60151962
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 20:23 schreef Dark het volgende:
Ben er weg van..........
Ik heb nog roze brillen over...
pi_60151964
en hier nog, TVP
  woensdag 16 juli 2008 @ 20:27:07 #131
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_60152006
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 20:25 schreef tipsch het volgende:
en hier nog, TVP
Type verder please mag ik aannemen
pi_60152174
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 20:27 schreef mooiiiiii het volgende:

[..]

Type verder please mag ik aannemen
Terug Vind Post. Volgens mij kan ik dan als ik op 'my active topics' druk, direct zien waar ik gebleven ben met bijlezen. Slim, he?
  woensdag 16 juli 2008 @ 20:36:04 #133
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60152212
vertel dan gelijk even wat OMG betekent je bent nu toch lekker bezig.
Snooker is top!!!
  woensdag 16 juli 2008 @ 20:36:11 #134
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_60152215
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 18:54 schreef Huubdgk het volgende:
tuurlijk suddert het nog even door, en het gaat van zoetsappig wat heb je aan tot kei harde confrontaties, ik vind het wel lachen
Dan houd ik het bij het zoetsappige,m'n roze bril zit aan m'n oren verkleefd,en als ik je verveel lees je er lekker overheen
pi_60152247
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 20:36 schreef sunny16947 het volgende:
vertel dan gelijk even wat OMG betekent je bent nu toch lekker bezig.
Dat betekent Oh My God, bij mijn weten.
  woensdag 16 juli 2008 @ 20:39:22 #136
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_60152288
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 20:33 schreef tipsch het volgende:

[..]

Terug Vind Post. Volgens mij kan ik dan als ik op 'my active topics' druk, direct zien waar ik gebleven ben met bijlezen. Slim, he?
Moeilijk bescheiden te blijven
pi_60152308
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 20:39 schreef mooiiiiii het volgende:

[..]

Moeilijk bescheiden te blijven
MBTB, toch NMNS
pi_60152369
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 20:18 schreef mooiiiiii het volgende:

[..]

Oja?? Dit kwam regelmatig voorbij,maar ja ,die waren/zijn dan ook niet blind..

Weten we het nog..

knip
zulke verhalen werden hier nooit geschreven .... het is hier geen Nolive
  woensdag 16 juli 2008 @ 20:42:54 #139
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_60152375
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 20:40 schreef tipsch het volgende:

[..]

MBTB, toch NMNS
Is dit typisch @tipsch?
  woensdag 16 juli 2008 @ 20:44:09 #140
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60152405
We zullen nu wel voorlopig geen antwoord krijgen. Volgens mij zijn ze naar Tilburg om te wassen, morgen de verjaardag van Oma daarna etentje met Nena en Kim en vrijdag naar Spanje ships.........altijd als ik op een belangrijk antwoord wacht.
Snooker is top!!!
pi_60152408
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 20:42 schreef mooiiiiii het volgende:

[..]

Is dit typisch @tipsch?
Is iets van de laatste dagen.
  woensdag 16 juli 2008 @ 20:44:45 #142
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_60152424
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 20:42 schreef Desii het volgende:

[..]

zulke verhalen werden hier nooit geschreven .... het is hier geen Nolive
Ook geen Nolive met een W er tussen
pi_60152426
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 20:37 schreef tipsch het volgende:

[..]

Dat betekent Oh My God, bij mijn weten.

O my God, het lijkt hier soms wel een heilige oorlog

pi_60152444
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 20:44 schreef mooiiiiii het volgende:

[..]

Ook geen Nolive met een W er tussen
nee, gelukkig niet

dus, wat mij betreft, mag je lijsten laten waar ze vandaan komen
pi_60152536
Omdat het muziekje aan het begin en het eind zo leuk is

pi_60152545
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 20:44 schreef -Blurk- het volgende:

Wat een kolereherrie.
  woensdag 16 juli 2008 @ 20:52:42 #147
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_60152577
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 20:46 schreef Desii het volgende:

[..]

nee, gelukkig niet

dus, wat mij betreft, mag je lijsten laten waar ze vandaan komen
Lijsten? Dit lijstje had toevallig vleugeldjes
pi_60152578
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 20:51 schreef tipsch het volgende:

[..]

Wat een kolereherrie.
Lekker he?
  woensdag 16 juli 2008 @ 20:53:42 #149
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60152607
Lijkt mij gewoon een analyse van de persoon Huub. Niks mis mee. Of dat nou op NL op Fok vol tvfan HOS of what ever langskwam.
Snooker is top!!!
pi_60152627
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 20:52 schreef -Blurk- het volgende:
Lekker he?
Wel flinke bash-muziek, mee eens NMNS
  † In Memoriam † woensdag 16 juli 2008 @ 20:56:25 #151
135305 beequeen
Lost.
pi_60152671
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 20:44 schreef -Blurk- het volgende:

Jeeez Blurkie, wat een takkenherrie, heb je niks leukers?
Bij de weg, het is toch zinloos om hier te posten als Huub er niet is of gaan we gezellig met elkaar in discussie wie wat wel of niet gedaan heeft?

Dat stadium ben ik voorbij en het recept van Verkadekoekjes krijgen we ook nooit te horen.
― Mark Twain
pi_60152677
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 20:52 schreef mooiiiiii het volgende:

[..]

Lijsten? Dit lijstje had toevallig vleugeldjes
ik haat libresse
pi_60152766
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 20:56 schreef beequeen het volgende:

[..]

Bij de weg, het is toch zinloos om hier te posten als Huub er niet is of gaan we gezellig met elkaar in discussie wie wat wel of niet gedaan heeft?

Dat stadium ben ik voorbij en het recept van Verkadekoekjes krijgen we ook nooit te horen.
Kijk omdat ik jou een schatje vind en we toch een beetje ontopic blijven
Wat vind je van dit muziekje??
(persoonlijk vind ik het ook pokkeherrie, maar die kutkabouter vind het cool... zodoende zodus)

Bekijk deze YouTube-video
pi_60152790
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 20:54 schreef tipsch het volgende:

[..]

Wel flinke bash-muziek, mee eens NMNS
Bashen is aan mij niet besteed, de muziek ook niet
  woensdag 16 juli 2008 @ 21:02:08 #155
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_60152803
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 20:56 schreef Desii het volgende:

[..]

ik haat libresse
Niet mee bekend gelukkig
pi_60152895
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 21:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Bashen Beige is aan mij niet besteed, de muziek ook niet
ken je eigen FOKtaal

bashen is zoooooo 2007
pi_60153031
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 21:07 schreef Desii het volgende:

[..]

ken je eigen FOKtaal

bashen is zoooooo 2007
Sorry, sorry zusje....
  † In Memoriam † woensdag 16 juli 2008 @ 21:15:52 #158
135305 beequeen
Lost.
pi_60153084
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 21:00 schreef Desii het volgende:

Kijk omdat ik jou een schatje vind en we toch een beetje ontopic blijven
Wat vind je van dit muziekje??
(persoonlijk vind ik het ook pokkeherrie, maar die kutkabouter vind het cool... zodoende zodus)

Dees, wat een geweldig filmpje weer, chapeau. En die muziek van Prodigy, helemaal goed.
― Mark Twain
pi_60153168
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 21:15 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dees, wat een geweldig filmpje weer, chapeau. En die muziek van Prodigy, helemaal goed.
Filmpje heb ik al lang geleden gemaakt, omdat Huub zijn jaarflimpje maar niet kwam... Vond ik zo'n teringstreek
Heeeyy, ik weet al wat ik ga doen.... een nw dgk-filmpje maken

Ik verveel me, heb zin in ruzie... moet eigenlijk gaan poetsen, maar dis is veel leuker
pi_60153222
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 21:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Sorry, sorry zusje....
Weet je NMNS?? verkopen ze jou soort ook in puppies, want dan wil ik er eentje
pi_60153284
quote:

[..]

Sorry BQ , deze beter?

pi_60153341
Hier is t tenminste gezellig,of heb ik net de pret gemist??

Wie ben jezelf?!!
  woensdag 16 juli 2008 @ 21:26:27 #163
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60153355
Als je dan toch aan de gang gaat, zou je misschien filmpjes kunnen maken van de keren dat Huub echt fysiek begon en wanneer Brian echt fysiek begon. En dan rekenen we aaien en likken dus niet mee. Alleen echt fysiek.....
Snooker is top!!!
pi_60153368
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 21:26 schreef sunny16947 het volgende:
Als je dan toch aan de gang gaat, zou je misschien filmpjes kunnen maken van de keren dat Huub echt fysiek begon en wanneer Brian echt fysiek begon. En dan rekenen we aaien en likken dus niet mee. Alleen echt fysiek.....

Nee dus
Wie ben jezelf?!!
pi_60153410
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 21:21 schreef Desii het volgende:

[..]

Met muilkorf en wurghalsband
pi_60153418
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 21:25 schreef Blondestoot het volgende:

Hier is het (bijna) altijd gezellig Wordt ook lekker veel gepost
Dienst Justitiėle Inrichtingen ?
pi_60153428
quote:
echt niet, kom op zeg
word gewoon filmpje met caps van alle bewoners
pi_60153438
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 21:27 schreef Blondestoot het volgende:

[..]

Nee dus
Ja dus
pi_60153452
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 21:29 schreef tipsch het volgende:

[..]

Met muilkorf en wurghalsband
ik had het niet over een tipsch-uitvoering van een pup
pi_60153497
Waar is Huub eigenlijk...zit ie nu Claire weer te beffen of ehm...maken ze de ruzie die er aan vooraf hoort te gaan.....
  woensdag 16 juli 2008 @ 21:35:31 #171
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60153549
Nou ja dacht wel een goeie aangezien daar ook weer discussie over was. Bleef je lekker on topic. En caps van alle bewoners? Bij een aantal komt er dan vast muziek van de raggende mannen achter hahahaha
Snooker is top!!!
pi_60153561
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 21:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waar is Huub eigenlijk...zit ie nu Claire weer te beffen of ehm...maken ze de ruzie die er aan vooraf hoort te gaan.....
Als hij het maar vooral ZITTEND doet, die trend schijnt gezet te zijn
pi_60153564
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 21:31 schreef Desii het volgende:

[..]

ik had het niet over een tipsch-uitvoering van een pup
Die bestaan helemaal niet.
pi_60153588
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 21:36 schreef tipsch het volgende:

[..]

Die bestaan helemaal niet.
klopt, die zijn allemaal al afgemaakt...... te gevaarlijk
  woensdag 16 juli 2008 @ 21:37:40 #175
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60153606
NMNS beter opletten. Ze zijn naar Tilburg om, "kleine wasjes grote wasjes, stop maar in de wasmachien" te doen.
Snooker is top!!!
pi_60153612
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 21:35 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Als hij het maar vooral ZITTEND doet, die trend schijnt gezet te zijn
Zittend ruzie maken is ook wél zo relaxed....
  woensdag 16 juli 2008 @ 21:38:22 #177
2018 PC eend
relativist
pi_60153628
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 20:12 schreef Gert het volgende:

[..]
Ik vind juist dat ook de echte diehard-fans het vaak ronduit afkeurden als Huub weer eens veel te ver was gegaan.
Nou zag dat ook wel eens maar dat was meestal sporadisch en vooral tijdelijk van aard, want als huub daarna weer eens zijn gedrag goed ging praten, dan vonden de diehard fans hem weer geweldig, de "wat is het ook een schatje en zo vind ik hem weer leuk" waren niet van de lucht en als je met ze in discussie ging gebruikte ze gewoon de woorden van huub (terwijl ze voor die woorden zelf die acties dus wel afkeurde ).
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_60153642
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 21:21 schreef Desii het volgende:

[..]

Ik kan ze vast wel maken......
Edit: en ik vraag er heul niet veel voor....
pi_60153652
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 21:25 schreef Blondestoot het volgende:

Hoi Blonde Stoot
Nee hoor, hier is het altijd pret
  woensdag 16 juli 2008 @ 21:41:19 #180
2018 PC eend
relativist
pi_60153678
quote:

[..]

Zoals jij het stelt heeft het ook weinig zin om hier te posten, ook als huub hier wel is
  woensdag 16 juli 2008 @ 21:42:28 #181
2018 PC eend
relativist
pi_60153707
quote:
Aaien en likken is dus niet echt fysiek
pi_60153713
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 21:30 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Ja dus

Nee heb de pret Niet gemist dus

Wie ben jezelf?!!
pi_60153745
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 21:42 schreef PC eend het volgende:

[..]

Nou..
pi_60153762
quote:

[..]

O, Eend is er ook weer (tegengas, je weets)
pi_60153899
quote:

[..]

jou moet echt nog alles uitgelegd worden ...tsss

likken is een niet geweldadige fysieke aanraking, eerder sexueel fysiek... niets mis mij toch
aaien is een liefkozing

pi_60153901
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 21:42 schreef Blondestoot het volgende:
Nee heb de pret Niet gemist dus

Blonde Stoot, de pret dus.
  woensdag 16 juli 2008 @ 21:52:39 #187
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60153940
Ik kan aaien en likken nou niet echt geweldadig vinden. En aangezien ze daar in een misschien iets andere setting totaaaaaaaaaaal geen afkeer van hadden.
Snooker is top!!!
  woensdag 16 juli 2008 @ 21:55:19 #188
2018 PC eend
relativist
pi_60153995
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 21:45 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

O, Eend is er ook weer (tegengas, je weets)
Laat me met rust, AFSTAND, AFSTAND!!!!
  woensdag 16 juli 2008 @ 21:56:51 #189
2018 PC eend
relativist
pi_60154043
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 21:50 schreef Desii het volgende:

[..]

jou moet echt nog alles uitgelegd worden ...tsss

likken is een niet geweldadige fysieke aanraking, eerder sexueel fysiek... niets mis mij toch
aaien is een liefkozing

[ afbeelding ]
Volgens mij haal je gewenste en ongewenste intimiteit een beetje door elkaar
pi_60154048
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 21:55 schreef PC eend het volgende:

[..]

Laat me met rust, AFSTAND, AFSTAND!!!!
Stel je niet zo aan, ben je bang dat je door groupies belaagd wordt?
  woensdag 16 juli 2008 @ 21:57:34 #191
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60154066
Was in de finale misschien een leuke quizvraag geweest.

Wie heeft de meeste blauwe plekken en blessures opgelopen?

En wie heeft de meeste boetes gekregen voor het toedienen daarvan?
Snooker is top!!!
  woensdag 16 juli 2008 @ 21:57:46 #192
2018 PC eend
relativist
pi_60154072
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 21:52 schreef sunny16947 het volgende:
Ik kan aaien en likken nou niet echt geweldadig vinden. En aangezien ze daar in een misschien iets andere setting totaaaaaaaaaaal geen afkeer van hadden.
Jij had het over fysiek worden en er stond in die post niks over geweld
  woensdag 16 juli 2008 @ 21:59:07 #193
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60154107
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 21:56 schreef PC eend het volgende:

[..]

Volgens mij haal je gewenste en ongewenste intimiteit een beetje door elkaar
Maar daar werd in de regels niet over gesproken toch?
Snooker is top!!!
  woensdag 16 juli 2008 @ 22:01:00 #194
2018 PC eend
relativist
pi_60154155
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 21:59 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Maar daar werd in de regels niet over gesproken toch?
Als je over de regels wil discussieren moet je bij akvoer ofzo zijn
  woensdag 16 juli 2008 @ 22:01:09 #195
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60154159
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 21:57 schreef PC eend het volgende:

[..]

Jij had het over fysiek worden en er stond in die post niks over geweld
sjeeses moet het dan helemaal voor je uitgespeld worden.
Snooker is top!!!
pi_60154194
Als iemand me streelt of likt zonder mijn toestemming beuk ik er domweg op los
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 16 juli 2008 @ 22:02:45 #197
2018 PC eend
relativist
pi_60154195
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 22:01 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

sjeeses moet het dan helemaal voor je uitgespeld worden.
Ja sorry, ik ben vrij dom
  woensdag 16 juli 2008 @ 22:05:42 #198
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60154270
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 22:02 schreef Soury het volgende:
Dan had Jaap toch ook heel wat blauwe plekken moeten hebben met zijn losse handjes bij de vrouwtjes.
Snooker is top!!!
pi_60154286
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 22:02 schreef PC eend het volgende:

[..]

Trek het je niet zo aan, misschien ben je wel een PC zwaan, als je groter groeit
  woensdag 16 juli 2008 @ 22:07:01 #200
2018 PC eend
relativist
pi_60154300
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 22:05 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Dan had Jaap toch ook heel wat blauwe plekken moeten hebben met zijn losse handjes bij de vrouwtjes.
was soury daarbij dan?
pi_60154320
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 22:02 schreef PC eend het volgende:

[..]

Daar hoef je je toch niet voor te verontschuldigen Eendje? Kan je toch niets aan doen?
  woensdag 16 juli 2008 @ 22:08:39 #202
2018 PC eend
relativist
pi_60154336
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 22:06 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Trek het je niet zo aan, misschien ben je wel een PC zwaan, als je groter groeit
Daar wacht ik al tientallen jaren op
pi_60154343
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 22:07 schreef PC eend het volgende:

[..]

was soury daarbij dan?
Tis met een hoofdletter S
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_60154351
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 22:02 schreef Soury het volgende:
In drievoud en na onderhandeling
pi_60154368
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 22:08 schreef PC eend het volgende:

[..]

Daar wacht ik al tientallen jaren op
PC Hoofd Eend
pi_60154417
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 22:10 schreef Soury het volgende:

[..]

PC Hoofd Eend
Maar dan met een T
pi_60154430
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 22:09 schreef Soury het volgende:

[..]

Tis met een hoofdletter S
beuk erop muis..... mishandeling van je naam
pi_60154517
Kan het wat on topic

Het ging over Huub en z'n geweldloos optreden.....
pi_60154550
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 22:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kan het wat on topic

Ben al weg hier
pi_60154575
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 22:17 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Ben al weg hier
Dus ehm....je neemt toch afstand?
pi_60154655
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 22:17 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Ben al weg hier
Waarom moet jij weg dan?
Of moet je weer op een goddeloos uur je bed uit, dan kan ik het me voorstellen.
pi_60154670
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 21:39 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Hoi Blonde Stoot
Nee hoor, hier is het altijd pret

nou ben benieuwd
Wie ben jezelf?!!
pi_60154677
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 22:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dus ehm....je meent toch afstand?
hee mmns. haha..
pi_60154688
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 22:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dus ehm....je neemt toch afstand?
Van off-T, maar verder nergens van

Kunnen we die hut niet "anti-kraken" tot de volgende bewoners komen? De SL duurt nou toch echt langer dan vijf minuten
pi_60154705
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 22:22 schreef Blondestoot het volgende:

[..]

nou ben benieuwd
Lees maar eens een paar topics terug, dan ben je helemaal bij
pi_60154711
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 21:50 schreef tipsch het volgende:

[..]

Blonde Stoot, de pret dus.

Wie ben jezelf?!!
pi_60154721
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 22:22 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Waarom moet jij weg dan?
off-t ?
pi_60154775
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 22:22 schreef Blondestoot het volgende:

[..]

nou ben benieuwd
ha, blondekloon
pi_60154781
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 22:22 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Waarom moet jij weg dan?
toevoeging: dat ook
pi_60154800
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 22:24 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Lees maar eens een paar topics terug, dan ben je helemaal bij
dat heb ik al wat gedaan en begrijp waar t knelt
Wie ben jezelf?!!
pi_60154805
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 22:27 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

toevoeging: dat ook
Arme Ruud
pi_60154806
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 22:27 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

ha, blondekloon
KZ?
  woensdag 16 juli 2008 @ 22:30:03 #223
156669 Lady-night
dames eerst
pi_60154829
Hangplek voor vrije gedachten
pi_60154834
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 22:28 schreef Blondestoot het volgende:

[..]

KZ ?? Ja duh !!!
pi_60154837
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 22:23 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Kunnen we die hut niet "anti-kraken" tot de volgende bewoners komen? De SL duurt nou toch echt langer dan vijf minuten
Jullie erin, camera's erop en streamen maar!
pi_60154863
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 22:30 schreef Soury het volgende:

[..]

KZ ?? Ja duh !!!
obvious
pi_60154874
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 22:28 schreef Blondestoot het volgende:

[..]

Ja, soms knelt het behoorlijk
pi_60154916
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 22:31 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

obvious
Cool
pi_60154948
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 22:28 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

KZ?
hi ruud!

hee, hoe zit dat nu met jou des ochtends, ben je chauffeur van poolse werklui of iets in die richting, heb dat niet helemaal gevolgd (of ben je een der laatste koppelbazen)?
pi_60154962
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 22:33 schreef Soury het volgende:

[..]

Cool
hoi mius, alles goed ?
  woensdag 16 juli 2008 @ 22:36:40 #231
156669 Lady-night
dames eerst
pi_60154984
Een ontbijtje op bed voor Luc....en Huub klapt uit de school en moet meteen naar achter
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=50955&sess=664
pi_60154993
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 22:34 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

hi ruud!

hee, hoe zit dat nu met jou des ochtends, ben je chauffeur van poolse werklui of iets in die richting, heb dat niet helemaal gevolgd (of ben je een der laatste koppelbazen)?
Nothing illegal
pi_60155016
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 22:35 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

hoi mius, alles goed ?
Zekers !!! maar ik voel me schuldig hier in dit Huub topic
pi_60155018
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 22:23 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Huub wilde er ooit een bordeel in, we kunnen dat plan ten uitvoer brengen....
pi_60155021
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 22:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kan het wat on topic

"ik ga ff gezellig naast claire zitten efkes de dag doornemen!"

"wees lief voor elkaar"

pi_60155039
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 22:35 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

hoi mius, alles goed ?
Hey WJ...
pi_60155053
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 22:37 schreef Soury het volgende:

[..]

Zekers !!! maar ik voel me schuldig hier in dit Huub topic
o haha, idd tamelijk off-topic ben je..foei!

ik was het ook vergeten. sorry strepsil
pi_60155070
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 22:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Huub wilde er ooit een bordeel in, we kunnen dat plan ten uitvoer brengen....
Een behoorlijk aantal weet de weg daar naar toe al
pi_60155164
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 22:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Hey WJ...
hoi broedert, alles geil(etymologie acc. to mr. vandale: wulps; vrolijk; dartel; levenskrachtig; lichtzinnig of geil)? kies maar en motiveer!

edith; in de sc dan maar..
pi_60155165
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 22:38 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

"ik ga ff gezellig naast claire zitten efkes de dag doornemen!"

"wees lief voor elkaar"

[ afbeelding ]
Whehehehehehehe
pi_60155189
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 22:36 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Nothing illegal
okee. besef idd dat ik wel wat off-topic ben. vraag het je een andere x in een ander warenhuis.
pi_60155268
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 22:44 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

okee. besef idd dat ik wel wat off-topic ben. vraag het je een andere x in een ander warenhuis.
Flapdrol! Mijn schatjes zijn niet te koop
  woensdag 16 juli 2008 @ 22:52:32 #243
156669 Lady-night
dames eerst
pi_60155347
pi_60155423
quote:
Ik zou um doen
pi_60155498
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 22:55 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik zou um doen
Ik niet, heb je die tenen gezien? Yak
pi_60155500
quote:
  woensdag 16 juli 2008 @ 22:58:58 #247
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60155502
had je niet ff kunnen waarschuwen. Schrik me dood.
Snooker is top!!!
pi_60155505
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 22:27 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

ha, blondekloon
en wat voor kloon ben jij
Wie ben jezelf?!!
pi_60155515
quote:

pi_60155537
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 22:59 schreef Blondestoot het volgende:

[..]

en wat voor kloon ben jij
een kloonzak
pi_60155558

[ Bericht 100% gewijzigd door fanvanheteersteuur op 16-07-2008 23:02:28 ]
pi_60155571
ging weer een wat fout
pi_60155573
quote:
haha! wat een foto. klaar om besneden te worden op het hakblok.
  woensdag 16 juli 2008 @ 23:02:59 #254
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60155590
Had Manny haar nageltjes uitgestoken dat hij een bril op moest. Of is dat om intelligenter over te komen?
Snooker is top!!!
pi_60155597
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 23:00 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

een kloonzak

wat moeten wij vrouwen zonder zakken
Wie ben jezelf?!!
  woensdag 16 juli 2008 @ 23:03:35 #256
156669 Lady-night
dames eerst
pi_60155609
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 23:02 schreef sunny16947 het volgende:
Had Manny haar nageltjes uitgestoken dat hij een bril op moest. Of is dat om intelligenter over te komen?
Het laatste waarschijnlijk, maar helaas mislukt
pi_60155698
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 23:02 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

haha! wat een foto. klaar om besneden te worden op het hakblok.

en nu huub op dit blok
Wie ben jezelf?!!
pi_60155765
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 23:03 schreef Blondestoot het volgende:

[..]

ehh, plompuh?
pi_60155775
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 23:03 schreef Blondestoot het volgende:

[..]

een tasje kopen?
  woensdag 16 juli 2008 @ 23:10:57 #260
156669 Lady-night
dames eerst
pi_60155803
Het rode petje....en ook dat werkte niet..
http://www.clipser.com/watch_video/128074&mvpageno=1
pi_60155926
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 23:10 schreef Lady-night het volgende:
Het rode petje....en ook dat werkte niet..
http://www.clipser.com/watch_video/128074&mvpageno=1
pfffffffff wordt je nou niet moe van steeds die filmpjes terugkijken?

pi_60156139
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 23:09 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

ehh, plompuh?
Leg uit
Wie ben jezelf?!!
pi_60156191
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 23:26 schreef Blondestoot het volgende:

[..]

Leg uit
aha.. je wilt pm-en!?

klinkt bekend
pi_60156258
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 23:09 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

ehh, plompuh?
Nee, dat moet mét
pi_60156301
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 23:32 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Nee, dat moet mét
klompen?
pi_60156365
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 23:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

klompen?
Nee, plompen
pi_60156399
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 23:36 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Nee, plompen
o ik zat hier aan te denken

Hannes loopt op klompen

Hannes loopt op klompen
Simpe-sampe-sompe
Door de plassen dat het spat
Broek en kousen worden nat
Moeder roept: Hans, laat dat hoor!
Hannes stapt maar dapper door
Hij laat zich niet lompen
pi_60156413
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 23:32 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Nee, dat moet mét
naahh blurkie, ik dacht dat jij van goeden huize kwam..
pi_60156432
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 23:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

o ik zat hier aan te denken

Hannes loopt op klompen

Hannes loopt op klompen
Simpe-sampe-sompe
Door de plassen dat het spat
Broek en kousen worden nat
Moeder roept: Hans, laat dat hoor!
Hannes stapt maar dapper door
Hij laat zich niet lompen
dream on and get fucked on the way, sister
pi_60156543
leuk, huub en jaap naar carihuela
daar wonen mijn ouders!
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
pi_60156680
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 23:38 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

naahh blurkie, ik dacht dat jij van goeden huize kwam..
In goeden huize doen ze ook allerlei dingen hoor WJ
  donderdag 17 juli 2008 @ 00:02:44 #272
217051 Brons_Juweel
I'm not going home.
pi_60156909
Dag lieve zieltjes,
Heeft iemand nog de foto's gezien van de dochter van Nadia en Dennis?
Ik ben benieuwd of het een dennis-look-a-like is...
Gangstarr
pi_60156951
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 00:02 schreef Brons_Juweel het volgende:
Dag lieve zieltjes,
Heeft iemand nog de foto's gezien van de dochter van Nadia en Dennis?
Ik ben benieuwd of het een dennis-look-a-like is...
Ja, er staan foto's van de baby bij: Bewoners in de Media, moet je daar maar even kijken Brons_Juweel
  donderdag 17 juli 2008 @ 00:06:29 #274
143001 Prospera
Verfrissend
pi_60156980
De sc is hier

Fok is ouderwets traag

Huub/Eric: hebben jullie al last van teveel aandacht als je buiten de deur stapt?
BBbart heeft er na zoveel jaren nog steeds last van.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  donderdag 17 juli 2008 @ 00:09:02 #275
6941 APK
Factual, I think.
pi_60157025
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 23:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

pfffffffff wordt je nou niet moe van steeds die filmpjes terugkijken?

Nog drie topics en dan heeft ze de hele Gouden Kooi herhaald.
  donderdag 17 juli 2008 @ 00:12:42 #276
217051 Brons_Juweel
I'm not going home.
pi_60157098
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 00:05 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Ja, er staan foto's van de baby bij: Bewoners in de Media, moet je daar maar even kijken Brons_Juweel
Thank You. * Baby lijkt op Dennis, by the way.
Gangstarr
pi_60157142
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 00:09 schreef APK het volgende:

[..]

Nog drie topics en dan heeft ze de hele Gouden Kooi herhaald.
Echt waar?
pi_60157150
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 00:12 schreef Brons_Juweel het volgende:

[..]

Thank You. * Baby lijkt op Dennis, by the way.
Ja, vind ik ook
  donderdag 17 juli 2008 @ 00:16:06 #279
143001 Prospera
Verfrissend
pi_60157158
En wat zegt deze foto:

pi_60157233
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 00:16 schreef Prospera het volgende:
En wat zegt deze foto:

[ afbeelding ]
Dat is een moeilijke Prospera, misschien dat de dames een beetje op elkaar lijken?
  donderdag 17 juli 2008 @ 00:30:07 #281
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60157385
oh my fuckin' god die foto van Brian wat een freak
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  donderdag 17 juli 2008 @ 00:32:50 #282
162917 tuinfluiter
pi_60157419
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 00:30 schreef Suikeroom het volgende:
oh my fuckin' god die foto van Brian wat een freak
Is dat geen montage foto, is dat lichaam helemaal van Brian?
  donderdag 17 juli 2008 @ 00:34:18 #283
143001 Prospera
Verfrissend
pi_60157442
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 00:19 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Dat is een moeilijke Prospera, misschien dat de dames een beetje op elkaar lijken?
Ik denk: dag vrouw; hallo vrouw

Die eerste vrouw is geil, wil kindjes en zingt.
De tweede vrouw is een politicus, is 6 jaar gevangen geweest en is intelligent
pi_60157505
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 00:34 schreef Prospera het volgende:

[..]

Ik denk: dag vrouw; hallo vrouw

Die eerste vrouw is geil, wil kindjes en zingt.
De tweede vrouw is een politicus, is 6 jaar gevangen geweest en is intelligent
O ja, dat zou best eens kunnen wat jij zegt.
Dus mevrouw Bruni kan binnenkort weer haar biezen pakken?
  donderdag 17 juli 2008 @ 01:07:38 #285
143001 Prospera
Verfrissend
pi_60157824
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 00:39 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

O ja, dat zou best eens kunnen wat jij zegt.
Dus mevrouw Bruni kan binnenkort weer haar biezen pakken?
Ik dacht het wel, die heeft al haar noten al gezongen.
Kindjes van de volgende vrouw mochten gratis met zijn privé-vliegtuig naar Colombia.
pi_60157840
quote:
  donderdag 17 juli 2008 @ 01:44:20 #287
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_60158096
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 21:38 schreef PC eend het volgende:

[..]

Nou zag dat ook wel eens maar dat was meestal sporadisch en vooral tijdelijk van aard, want als huub daarna weer eens zijn gedrag goed ging praten, dan vonden de diehard fans hem weer geweldig, de "wat is het ook een schatje en zo vind ik hem weer leuk" waren niet van de lucht en als je met ze in discussie ging gebruikte ze gewoon de woorden van huub (terwijl ze voor die woorden zelf die acties dus wel afkeurde ).
Aardig verdiept in "diehard fans.". Obsessie?..sterk spul die pc eend ,geef mij maar groene zeep ..krijg je meer glans van.
  donderdag 17 juli 2008 @ 01:50:42 #288
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_60158143
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 23:06 schreef Blondestoot het volgende:

[..]

en nu huub op dit blok
Niet voordat bij mij in de bus het muntje is gevallen..
pi_60158573
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 01:50 schreef mooiiiiii het volgende:

[..]

heb een dubbie erdoor gegooid
Wie ben jezelf?!!
pi_60158582
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 01:50 schreef mooiiiiii het volgende:

[..]

pi_60158588
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 04:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

jammer dat t geen H is.......die was echt leuk geweest
Wie ben jezelf?!!
  donderdag 17 juli 2008 @ 10:13:25 #292
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60160480
Als je dit filmpje ziet en DGK niet kent, zou je denken dat het de Brady Bunch was....:-)
  donderdag 17 juli 2008 @ 13:28:38 #293
162917 tuinfluiter
pi_60164424
Claire en Huub zijn naar Tilburg, de Oma van Claire is jarig,
vanavond naar het oosten van het land, een etentje met Nena (ex-dgkster)
en Kim Kotter (ex-miss Universe, actrice en model) lekker samen iets te eten,
het is een wel een zakelijke afspraak, daar kunnen best leuk dingen uit komen.

Morgen , vrijdag spullen inpakken en einde middag richting Malaga
om met de enige echte Miljonair Jaap een aantal optredens te verzorgen
in Discotheek VoomVoom in Carihuela, Montemar, Torremolinos Aan De Costa Del Sol.

Hun partners Cora en Claire gaan ook mee voor de gezelligheid .

Vele artiesten en bekende DJ's traden op in discotheek VoomVoom,
O.a. Gerard Joling, Dries Roelvink, Jody Bernal, Jan Smit , Joppie van de reallife De Bus,
deze zomer Klaas B en einde zomer Dries Roelvink.

Dgk-Eric is ook in Spanje, in Barcelona, bij Sylvia, ze woont tegenover het strand,
Eric viert zaterdag zijn verjaardag in haar bar.

Bron: Commotie om Huub Topic's en de weblog van Huub.
pi_60164675
quote:
Lekker je blote tollie op het aanrecht leggen
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  donderdag 17 juli 2008 @ 16:08:04 #295
162917 tuinfluiter
pi_60168238
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 13:28 schreef tuinfluiter het volgende:
Claire en Huub zijn naar Tilburg, de Oma van Claire is jarig,
vanavond naar het oosten van het land, een etentje met Nena (ex-dgkster)
en Kim Kotter (ex-miss Universe, actrice en model) lekker samen iets te eten,
het is een wel een zakelijke afspraak, daar kunnen best leuk dingen uit komen.

Bron: de weblog.
Aanvulling van de weblog.

Huub gaat zometeen de andere kant van de familie van Claire ontmoeten,
hij kent hen nog niet, zij hem ook niet, misschien wel van eventuele tv-beelden,
of van foto's Bruiloft Claire en Huub, media, krant, bladen, op straat, verhalen etc.......

Daarna een afspraak in Vucht voor de Beauty-studio van Claire.

Thuis de koffer inpakken voor Spanje.

Verder schrijft Huub : Oh, ja, Desi is een held, dikke kus.

Ik heb begrepen dat Jaap nu ook schrijft op de site, niet dagelijks,

(Van Weblog Jaap)
De invulling van de pilot is helemaal klaar, 2 spraakmakende BN-ers gestrikt
en een aantal leuke items verzonnen die de show waarschijnlijk compleet maken.

Alleen heeft Jaap nog steeds geen Anorexia-patient als gast gevonden.

Om de drempel te vermakkelijken stelt hij een aanbrengpremie van 250 euro ter
beschikking voor degene die zorgt dat die persoon in zijn show komt, alsmede
250 euro onkosten vergoeding voor de anorexia-patient zelf.

http://dgkhuubhyves.nl/
  donderdag 17 juli 2008 @ 16:45:14 #296
162917 tuinfluiter
pi_60169139
Jaap en Huub vertrekken over 24 uur met het vliegtuig naar Malaga,
maar Jaap doet nog steeds een oproep voor zijn pilot. zie post hierboven.

Jaap wil iedereen op het hart drukken dat de schoonheid
van het interview besloten ligt in extreme tegenstelling
Jaap met een eetprobleen en een persoon met anorexia.
Terror die men kent van Jaap is absoluut niet de bedoeling .

Film : DGK-redactie.
  donderdag 17 juli 2008 @ 21:34:05 #297
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60175059
he stelletje gekken

zei de gek
Nil Volentibus Arduum
pi_60175166
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 21:34 schreef Huubdgk het volgende:
he stelletje gekken

zei de gek
En ben je goedgekeurd door de rest van de familie
  donderdag 17 juli 2008 @ 21:40:32 #299
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60175198
ja volgens mij wel, maar was wel apart... nog nooit op een verjaardags feestje in een bejaardentehuis geweest,

en al helemaal niet waar iedereen met mij op de foto wilde,

enne, zelfs de meeste bejaarden kennen mij lol!

er stond wel een piano, en dat kon de familie wel waarderen....:D
Nil Volentibus Arduum
  donderdag 17 juli 2008 @ 21:42:22 #300
162917 tuinfluiter
pi_60175250
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 21:34 schreef Huubdgk het volgende:
he stelletje gekken

zei de gek
Hoe was het met Nena en Kim?

En Nunspeet?
  donderdag 17 juli 2008 @ 21:45:38 #301
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60175318
Nena en Kim afspraak verzet voor na de vakantie, lukte niet met onze drie agenda's vrijdag als ik terug kom

vught ging goed cfijers cijfers cijfers besproken, morgen tekenen bij de makelaar, auto ff langs de garage electrisch raampje stuk grrrrrr, daarna vliegen
Nil Volentibus Arduum
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')