Jeeez Blurkie, wat een takkenherrie, heb je niks leukers?quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:44 schreef -Blurk- het volgende:
![]()
O my God, het lijkt hier soms wel een heilige oorlog![]()
ik haat libressequote:Op woensdag 16 juli 2008 20:52 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Lijsten?Dit lijstje had toevallig vleugeldjes
Kijk omdat ik jou een schatje vind en we toch een beetje ontopic blijvenquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jeeez Blurkie, wat een takkenherrie, heb je niks leukers?![]()
Bij de weg, het is toch zinloos om hier te posten als Huub er niet is of gaan we gezellig met elkaar in discussie wie wat wel of niet gedaan heeft?
Dat stadium ben ik voorbij en het recept van Verkadekoekjes krijgen we ook nooit te horen.
Bashen is aan mij niet besteed, de muziek ook nietquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:54 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wel flinke bash-muziek, mee eens NMNS![]()
Niet mee bekend gelukkigquote:
ken je eigen FOKtaalquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bashen Beige is aan mij niet besteed, de muziek ook niet
Sorry, sorry zusje....quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:07 schreef Desii het volgende:
[..]
ken je eigen FOKtaal![]()
bashen is zoooooo 2007
Dees, wat een geweldig filmpje weer, chapeau. En die muziek van Prodigy, helemaal goed.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:00 schreef Desii het volgende:
Kijk omdat ik jou een schatje vind en we toch een beetje ontopic blijven
Wat vind je van dit muziekje??
(persoonlijk vind ik het ook pokkeherrie, maar die kutkabouter vind het cool... zodoende zodus)
Filmpje heb ik al lang geleden gemaakt, omdat Huub zijn jaarflimpje maar niet kwam... Vond ik zo'n teringstreekquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dees, wat een geweldig filmpje weer, chapeau. En die muziek van Prodigy, helemaal goed.![]()
Sorry BQquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jeeez Blurkie, wat een takkenherrie, heb je niks leukers?![]()
Bij de weg, het is toch zinloos om hier te posten als Huub er niet is of gaan we gezellig met elkaar in discussie wie wat wel of niet gedaan heeft?
Dat stadium ben ik voorbij en het recept van Verkadekoekjes krijgen we ook nooit te horen.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:26 schreef sunny16947 het volgende:
Als je dan toch aan de gang gaat, zou je misschien filmpjes kunnen maken van de keren dat Huub echt fysiek begon en wanneer Brian echt fysiek begon. En dan rekenen we aaien en likken dus niet mee. Alleen echt fysiek.....
Met muilkorf en wurghalsbandquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:21 schreef Desii het volgende:
[..]
Weet je NMNS?? verkopen ze jou soort ook in puppies, want dan wil ik er eentje
Hier is het (bijna) altijd gezelligquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:25 schreef Blondestoot het volgende:
Hier is t tenminste gezellig,of heb ik net de pret gemist??
echt niet, kom op zegquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:26 schreef sunny16947 het volgende:
Als je dan toch aan de gang gaat, zou je misschien filmpjes kunnen maken van de keren dat Huub echt fysiek begon en wanneer Brian echt fysiek begon. En dan rekenen we aaien en likken dus niet mee. Alleen echt fysiek.....
Als hij het maar vooral ZITTEND doet, die trend schijnt gezet te zijnquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waar is Huub eigenlijk...zit ie nu Claire weer te beffen of ehm...maken ze de ruzie die er aan vooraf hoort te gaan.....
Die bestaan helemaal niet.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:31 schreef Desii het volgende:
[..]
ik had het niet over een tipsch-uitvoering van een pup
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |