Oja?? Dit kwam regelmatig voorbij,maar ja ,die waren/zijn dan ook niet blind..quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:56 schreef APK het volgende:
[..]
Het is gewoon een etterbak en zijn blinde groupies veegden alles onder tafel.
Ik heb nog roze brillen over...quote:
Type verder please mag ik aannemenquote:
Terug Vind Post. Volgens mij kan ik dan als ik op 'my active topics' druk, direct zien waar ik gebleven ben met bijlezen. Slim, he?quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:27 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Type verder please mag ik aannemen
Dan houd ik het bij het zoetsappige,m'n roze bril zit aan m'n oren verkleefd,en als ik je verveel lees je er lekker overheenquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:54 schreef Huubdgk het volgende:
tuurlijk suddert het nog even door, en het gaat van zoetsappig wat heb je aan tot kei harde confrontaties, ik vind het wel lachen
Dat betekent Oh My God, bij mijn weten.quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:36 schreef sunny16947 het volgende:
vertel dan gelijk even wat OMG betekent je bent nu toch lekker bezig.
Moeilijk bescheiden te blijvenquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
Terug Vind Post. Volgens mij kan ik dan als ik op 'my active topics' druk, direct zien waar ik gebleven ben met bijlezen. Slim, he?![]()
zulke verhalen werden hier nooit geschreven .... het is hier geen Nolivequote:Op woensdag 16 juli 2008 20:18 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Oja?? Dit kwam regelmatig voorbij,maar ja ,die waren/zijn dan ook niet blind..
Weten we het nog..
knip
Is dit typisch @tipsch?quote:
Ook geen Nolive met een W er tussenquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:42 schreef Desii het volgende:
[..]
zulke verhalen werden hier nooit geschreven .... het is hier geen Nolive
quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat betekent Oh My God, bij mijn weten.
nee, gelukkig nietquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:44 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ook geen Nolive met een W er tussen
Wat een kolereherrie.quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:44 schreef -Blurk- het volgende:
![]()
O my God, het lijkt hier soms wel een heilige oorlog![]()
Lijsten?quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:46 schreef Desii het volgende:
[..]
nee, gelukkig niet
dus, wat mij betreft, mag je lijsten laten waar ze vandaan komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |