Nou laat ik dat maar niet doen. Brian is me net iets te sterk.....quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:56 schreef sunny16947 het volgende:
uitnodiging voor een potje sparren????
Ik heb er nu tien.... wat ik er verder mee moet weet ik ook niet... gewoon voor de heb...lolquote:Op woensdag 16 juli 2008 16:58 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ex-medewerkers van de Kooi, spaar ze allemaal!!!
Ehm, je kan zeggen dat je hun vriend bent....quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb er nu tien.... wat ik er verder mee moet weet ik ook niet... gewoon voor de heb...lol
Dit bedoel je Sunnyquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:55 schreef sunny16947 het volgende:
Heb je trouwens nog iets gehoord over e.o.a. stichting die iemand wilde oprichten met huubfeedsyourhead. Speciaal onderwijs voor kinderen of zo.
Dat zijn de enige twee die ik niet op mijn Hyves wil hebben!quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Thanks... heb ze maar een uitnodiging gestuurd....lol
En ik PM het, omdat het hier niet echt thuishoort. Das dan ook weer duidelijk toch?quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:30 schreef sunny16947 het volgende:
En als ik toevallig een vraag tegenkom ben ik de beroertste niet om dat even door te geven.
Zo is dat ook weer duidelijk.
WTF is dit, loopt NL weer te bedelen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:16 schreef mooiiiiii het volgende:
Dit bedoel je Sunny![]()
Heel veel lieve groetjes van ......... "nowliver
Er was anders heel wat commotie omdat Huub niet reageerde..........pffffffffff En ik ben niet zo van de pmtjes. Wat een rottigheid daar al niet van kan komenquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:18 schreef beequeen het volgende:
En ik PM het, omdat het hier niet echt thuishoort. Das dan ook weer duidelijk toch?
Dit was toen Huub z'n weblog nog had in DGKquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
WTF is dit, loopt NL weer te bedelen?
Ja die bedoelde ik. Heb het nooit de villa in zien komen, en was benieuwd of Huub dat ooit onder ogen heeft gekregen.quote:
Huub reageert niet overal op en als je niks te verbergen hebt zijn PM's reuze handig.quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:26 schreef sunny16947 het volgende:
Er was anders heel wat commotie omdat Huub niet reageerde..........pffffffffff En ik ben niet zo van de pmtjes. Wat een rottigheid daar al niet van kan komen
PM-en rules...quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub reageert niet overal op en als je niks te verbergen hebt zijn PM's reuze handig.![]()
Eric en Marielle zullen inmiddels lekker met Syl op het strand of in een gezellige kroeg zitten, ik duik mijn tuin nog even in.
Heerlijk die zon.
Ligt niet aan jou, ik lees het ook met verbazing.quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:42 schreef sunny16947 het volgende:
Wat een heel simpel vraagje al niet te weeg kan brengen. Of je nu vraagt wat ze eten, wat voor kleding ze aan hebben of dat ze even willen bellen. Zie het verschil niet zo. Maar goed dat zal dan wel aan mij liggen.
Die mogen van mij ook via PM...quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:42 schreef sunny16947 het volgende:
Wat een heel simpel vraagje al niet te weeg kan brengen. Of je nu vraagt wat ze eten, wat voor kleding ze aan hebben of dat ze even willen bellen. Zie het verschil niet zo. Maar goed dat zal dan wel aan mij liggen.
Maar zo komt deze wel weer lekker snel vol.
Hallo allenquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub reageert niet overal op en als je niks te verbergen hebt zijn PM's reuze handig.![]()
Eric en Marielle zullen inmiddels lekker met Syl op het strand of in een gezellige kroeg zitten, ik duik mijn tuin nog even in.
Heerlijk die zon.
Hoi Dark!quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:18 schreef Dark het volgende:
[..]
Hallo allen
Leuk om ff te lurken hier!
BQ, heb jij toevallig nog een foto van ene Liesbeth van de productie?
(ik denk dat ik haar tegen het lijf gelopen benweet niet meer zo goed ......)
Leuk dat Huub en Eric hier ook af en toe verschijnen!
Heb me een breuk gelezen!quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hoi Dark!
Heb je alle Commotie-topics doorgeworsteld?
Lekker leesvoer he?
En ja, zeker leuk dat Huub en Eric hier posten
Ben jij dit?quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heerlijk die zon.
Das haske OTquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |