Slapen is voor mietjes, zonde van je tijd en het is veel leuker om wakker te zijn. Ik slaap meestal maar een uurtje of vijf per nacht, in t weekend ongeveer acht uur per nacht. Schijnt niet heel gezond te zijn, maar ik voel me er prima bij..quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:04 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
hou het lekker hier op dit topic, mooi overzichtelijk en ben er nu al teveel tijd aan kwijt,
gelukkig ben ik iemand die niet echt veel slaap nodig heeft,
oh ja ff mijn nieuwe log spammen
www.rocketmiljonairs.nl en dan rechtsonderin mijn log checken, oh ja jaap is zijn log ook gaan bijhouden daar
En jij gaat als grote smurf?quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Eerste show van Jaap. Kreeg vanochtend een uitnodiging van hem. Heb jij die niet gehad?
Ook niet voor decor als tuinkabouter?
Toe maar, da's niet verkeerd. Ik neem aan dat papa Ron de salon gaat voorzien van Schwarzkopf produkten?quote:
nee heb ik niets over gehoord, maar zou ook niet logisch zijn als ik daar ben toch, is zijn pilot tochquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Eerste show van Jaap. Kreeg vanochtend een uitnodiging van hem. Heb jij die niet gehad?
Ook niet voor decor als tuinkabouter?
Wie zegt dat ze een tuin hebben en ze wonen erboven, moelijk gluren dan.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:11 schreef sunny16947 het volgende:
Was misschien niet zo slim om te laten weten dat jullie er boven gaan wonen. Straks hele busladingen die langs komen en over je tuinschutting gaan gluren.
Zou leuk zijn, zo, niet, kan het plan van Bnn ook later ingevoerd worden,quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:11 schreef Huubdgk het volgende:
@ tuinfluiter dat ligt nog in onderhandeling, we hopen van wel
Juist. En die woning ligt dus minimaal op de eerste etage.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:18 schreef sunny16947 het volgende:
Effe nadenken Cc. Salon > zaak begane grond met een tuin. Woning boven Salon > zaak.
Jij weet echt alles van Huub en Claire hè, beetje eng wel.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:21 schreef sunny16947 het volgende:
Dan moet je het blog van Huub of Claire even goed lezen.
Ah leuk en gezellig. Greetz, have fun, laters.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:32 schreef Huubdgk het volgende:
jaap en huub zijn geboekt, we nemen de dames mee voor de gezelligheid, maar goed ik ga er van tussen, bedankt allemaal weer, ik spreek jullie later!
Linkjes?quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:45 schreef BuffyJan het volgende:
Ik lees op Brian zn Hyves dat John Legend Amanda wel zag zitten![]()
En bij Amanda zag ik n krabbel van Nena, dus die 2 zullen wel weer contact hebben..
Alsjeblieft...Tis dat jij het bent, even zoeken op 'Brian' en 'Amanda' bij hyves was genoeg geweest.quote:
Huub werd 3 weken al eerder in dit topic gevraagd , contact met Hajo (Hanna en Joop )quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:42 schreef beequeen het volgende:
Jij weet echt alles van Huub en Claire hè, beetje eng wel.
Thanks... heb ze maar een uitnodiging gestuurd....lolquote:Op woensdag 16 juli 2008 16:19 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Alsjeblieft...Tis dat jij het bent, even zoeken op 'Brian' en 'Amanda' bij hyves was genoeg geweest.
http://brianaire.hyves.nl/
http://lifeofamanda.hyves.nl/
Grin.....jij durftquote:Op woensdag 16 juli 2008 16:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Thanks... heb ze maar een uitnodiging gestuurd....lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |