Ja het moet er wel behoorlijk heftig aan toe zijn gegaan in dat weekend. Was De langste streamlock uit de hele gouden kooi periode, dus dan weet je het wel...quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:42 schreef Huubdgk het volgende:
ik liep weg voor alles en iedereen na een ruzie aan tafel waar ik dronken weer eens namen ging roepen van mensen achter de schermen, Lieke nam mij mee naar de paardenbak om af te coolen, daar achtervolgde iedereen mij en werd ik gecornerd, en toen liep het uit de hand...maar ja had ook weer te veel gezopen
Tv uber alles....quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:44 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat vind ik nog steeds jammer, dat de redactie het lef niet heeft gehad om jullie naar huis te sturen!
Het regelboek, dat geen regels kent!
Wist jij dat het op fora bij de meesten nooit jouw schuld was dat je een boete kreeg? Altijd was er iemand anders die schuldig was, jij sloeg, kneep, schopte nooit als eerste en je was nooit als eerste handtastelijk. Het waren Brian en Dennis die altijd uitlokten.....quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:42 schreef Huubdgk het volgende:
ik liep weg voor alles en iedereen na een ruzie aan tafel waar ik dronken weer eens namen ging roepen van mensen achter de schermen, Lieke nam mij mee naar de paardenbak om af te coolen, daar achtervolgde iedereen mij en werd ik gecornerd, en toen liep het uit de hand...maar ja had ook weer te veel gezopen
Wie weet was het wel veel mooiere tv geworden.......en krantenkoppen, publiciteit en 4 nieuwe bewoners!quote:
klopt idd, mensen op forums waren ook zo objectief en eerlijkquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wist jij dat het op fora bij de meesten nooit jouw schuld was dat je een boete kreeg? Altijd was er iemand anders die schuldig was, jij sloeg, kneep, schopte nooit als eerste en je was nooit als eerste handtastelijk. Het waren Brian en Dennis die altijd uitlokten.....![]()
Hoe rijm jij dat met je eigen uitspraken hier dat je anderhalf jaar lang Brian hebt opgezocht om herrie te schoppen?
Ik vond die streamlocks ram-irritant, gek genoeg vooral omdat je dan niet wist hoe het ging met de miljonairs...quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:45 schreef BrainView het volgende:
[..]
Ja het moet er wel behoorlijk heftig aan toe zijn gegaan in dat weekend. Was De langste streamlock uit de hele gouden kooi periode, dus dan weet je het wel...
Daar hoeft Hij zich toch niet voor te verantwoorden?quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wist jij dat het op fora bij de meesten nooit jouw schuld was dat je een boete kreeg? Altijd was er iemand anders die schuldig was, jij sloeg, kneep, schopte nooit als eerste en je was nooit als eerste handtastelijk. Het waren Brian en Dennis die altijd uitlokten.....![]()
Hoe rijm jij dat met je eigen uitspraken hier dat je anderhalf jaar lang Brian hebt opgezocht om herrie te schoppen?
Raar,want je had toch een alcoholverbod.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:42 schreef Huubdgk het volgende:
Ik vond het altijd wel gezellig hier........tijdens streamlocks!quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:50 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik vond die streamlocks ram-irritant, gek genoeg vooral omdat je dan niet wist hoe het ging met de miljonairs...
quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:51 schreef APK het volgende:
[..]
Daar hoeft Hij zich toch niet voor te verantwoorden?
Het is gewoon een etterbak en zijn blinde groupies veegden alles onder tafel.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Met andere woorden: wat is waar, wat is niet waar......
Scheelde mij niks wie er begon.Ging meer om dat Huub voor alles meteen een boete kreeg en brian kreeg er amper een.Amanda gooit met een la en Huub met een oorbel.Allebei een boete,was ook levensgevaarlijk die oorbel.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Allicht niet voor wat derden zeggen, maar het was altijd een hot item "Wie begon er". Ben dus nieuwsgierig hoe hij die afwijkende fora standpunten tegenover zijn eigen uitspraak ziet!
Met andere woorden: wat is waar, wat is niet waar......
Ja, dat weten jij en ik plus nog een stel, maar hoe kijkt hij er nu zelf tegenaan!quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:56 schreef APK het volgende:
[..]
Het is gewoon een etterbak en zijn blinde groupies veegden alles onder tafel.
Zegt de grootste etterbakquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:56 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, dan Lieke die hem kreeg voor het oogpotlood, dat was toch hetzelfde incident waarbij de gewonnen contactpunten moesten worden ingeleverd en Brian een beloning kreeg voor zijn goede gedrag, de waanzin... Volgens mij was de reden dat het zo ging, om Amanda niet door te laten flippen...quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Scheelde mij niks wie er begon.Ging meer om dat Huub voor alles meteen een boete kreeg en brian kreeg er amper een.Amanda gooit met een la en Huub met een oorbel.Allebei een boete,was ook levensgevaarlijk die oorbel.
Ach ja....Amanda........gelukkig is het haar gelukt zichzelf nagenoeg kaal te blonderen!quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:00 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Nee, dan Lieke die hem kreeg voor het oogpotlood, dat was toch hetzelfde incident waarbij de gewonnen contactpunten moesten worden ingeleverd en Brian een beloning kreeg voor zijn goede gedrag, de waanzin... Volgens mij was de reden dat het zo ging, om Amanda niet door te laten flippen...
quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:21 schreef Huubdgk het volgende:
echter, fandag aankomst station is Tilburg West
Heb jij alle post van z'n"Fans " gelezen?Dan heb je toch regelmatig iets over het hoofd gezien lijkt mij..Ik weet niet hoe het hier was maar bij een ander forum zagen juist Huub"Fans" wel degelijk zijn "fouten".quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat weten jij en ik plus nog een stel, maar hoe kijkt hij er nu zelf tegenaan!
Het moet nogal zeer doen als je zelf zegt "Ik heb Brian anderhalf jaar lang bij voortduring opgezocht!" terwijl z'n fans zeggen "Hij begon nooit als eerste!". Dat lijkt mij nogal een miskenning van z'n inzet....
Dus de "vraag" is eigenlijk: mén wat was ik toch een baken van objectiviteit, tussen al die domme groupies.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat weten jij en ik plus nog een stel, maar hoe kijkt hij er nu zelf tegenaan!
Het moet nogal zeer doen als je zelf zegt "Ik heb Brian anderhalf jaar lang bij voortduring opgezocht!" terwijl z'n fans zeggen "Hij begon nooit als eerste!". Dat lijkt mij nogal een miskenning van z'n inzet....
Ja soms wel, maar dat was niet zo erg, want hij was eerlijk. Hij was, hoe zal ik het zeggen, een soort van Messiasquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:11 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Heb jij alle post van z'n"Fans " gelezen?Dan heb je toch regelmatig iets over het hoofd gezien lijkt mij..Ik weet niet hoe het hier was maar bij een ander forum zagen juist Huub"Fans" wel degelijk zijn "fouten".
Goh wat weet jij toch alles goed.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet alle Huubfans over 1 kam scheren, aub!quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat vreemd dan dat ondermeer hier juist daar regelmatig zo'n enorme heibel over was, over de vraag "Wie begon er?"quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind juist dat ook de echte diehard-fans het vaak ronduit afkeurden als Huub weer eens veel te ver was gegaan. Hij heeft dan ook een enorm bedrag aan boetes gehad.
Het ontbreekt je, as usual, niet aan inzichtquote:Dus de "vraag" is eigenlijk: mén wat was ik toch een baken van objectiviteit, tussen al die domme groupies.![]()
Oja?? Dit kwam regelmatig voorbij,maar ja ,die waren/zijn dan ook niet blind..quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:56 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb nog roze brillen over...quote:
Type verder please mag ik aannemenquote:
Terug Vind Post. Volgens mij kan ik dan als ik op 'my active topics' druk, direct zien waar ik gebleven ben met bijlezen. Slim, he?quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:27 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Type verder please mag ik aannemen
Dan houd ik het bij het zoetsappige,m'n roze bril zit aan m'n oren verkleefd,en als ik je verveel lees je er lekker overheenquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:54 schreef Huubdgk het volgende:
tuurlijk suddert het nog even door, en het gaat van zoetsappig wat heb je aan tot kei harde confrontaties, ik vind het wel lachen
Dat betekent Oh My God, bij mijn weten.quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:36 schreef sunny16947 het volgende:
vertel dan gelijk even wat OMG betekent je bent nu toch lekker bezig.
Moeilijk bescheiden te blijvenquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
Terug Vind Post. Volgens mij kan ik dan als ik op 'my active topics' druk, direct zien waar ik gebleven ben met bijlezen. Slim, he?![]()
zulke verhalen werden hier nooit geschreven .... het is hier geen Nolivequote:Op woensdag 16 juli 2008 20:18 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Oja?? Dit kwam regelmatig voorbij,maar ja ,die waren/zijn dan ook niet blind..
Weten we het nog..
knip
Is dit typisch @tipsch?quote:
Ook geen Nolive met een W er tussenquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:42 schreef Desii het volgende:
[..]
zulke verhalen werden hier nooit geschreven .... het is hier geen Nolive
quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat betekent Oh My God, bij mijn weten.
nee, gelukkig nietquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:44 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ook geen Nolive met een W er tussen
Wat een kolereherrie.quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:44 schreef -Blurk- het volgende:
![]()
O my God, het lijkt hier soms wel een heilige oorlog![]()
Lijsten?quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:46 schreef Desii het volgende:
[..]
nee, gelukkig niet
dus, wat mij betreft, mag je lijsten laten waar ze vandaan komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |