Wat is die OP leuk, Tuinfluiterquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:11 schreef tuinfluiter het volgende:
(Na vertrek van Natasia)
Gert: Een zegen om die loensende harses van Natasia niet meer te hoeven zien
en een reet ter grootte van 2 skippieballen in een veel te strakke witte broek en geen
ranzige uiers meer ingesmeerd te zien worden met uierzalf.
-edit- Sorry .dit moest eigenlijk in de Openingspost, waar een verzameling van
posters in staan..
Tuinfluiter, you rule!! Wat een geweldige OP, dank voor de moeite!quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:11 schreef tuinfluiter het volgende:
(Na vertrek van Natasia)
Gert: Een zegen om die loensende harses van Natasia niet meer te hoeven zien
en een reet ter grootte van 2 skippieballen in een veel te strakke witte broek en geen
ranzige uiers meer ingesmeerd te zien worden met uierzalf.
-edit- Sorry .dit moest eigenlijk in de Openingspost, waar een verzameling van
posters in staan..
Ja Huub, ben ook benieuwd naar dat Schwartzkopfgebeuren!quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Das haske OT![]()
Huub, krijg ik nog een reactie op mijn Schwarzkopfverhaal?![]()
Leuk je weer te zien Dark en een pic van Miss Lillibit, dan moet ik toch echt even zoeken.
Ik ga niet naar die fandag, maar zat wel even te kijken op de site van 'T Blauwe Meer, wat een toplocatie!quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:21 schreef Huubdgk het volgende:
tuinfluiter maakt de mooiste OP
echter, fandag aankomst station is Tilburg West
dan moet je mij even wat context zaken vertellen want weet niet precies wat er toen gebeurde uit mijn hoofd,quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:23 schreef BrainView het volgende:
Huub,
Wat gebeurde er in het weekend van 1-2 september 2007
In dat weekend waren er bijna geen streams te zien, lock na lock..
Heb me altijd afgevraagd wat zich daar heeft afgespeeld..
Enne heb jij eigenlijk nog weleens een biertje gedronken met *Henk* uit Breda, deze date van Eric had het zwaar te verduren, jij zei op een gegeven moment iets van.. Als je blijft krijg je het nog heel zwaar, vertrek je uit mijn huis dan zul je geen last hebben van mij en dan drinken we nog eens een biertje in Breda![]()
Hoe ist afgelopen met HENK
schwarzkopf verhaal? help ffquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:24 schreef Dark het volgende:
[..]
Ja Huub, ben ook benieuwd naar dat Schwartzkopfgebeuren!
Blond halflang haar, stevig gebouwd, weinig make-up, gewoon the girl next door....zeg maar......
Ik kwam van de week een filmpje tegen van een Huub die voor het kantoor zat, sip te wezen. Vroeg me af waarom dat was, dus heb het opgezocht. Dat was het weekend dat Nathanael op bezoek kwam. Toen kwam er daarna de ruzie bij de paardenbak volgens mij.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:23 schreef BrainView het volgende:
Huub,
Wat gebeurde er in het weekend van 1-2 september 2007
In dat weekend waren er bijna geen streams te zien, lock na lock..
Heb me altijd afgevraagd wat zich daar heeft afgespeeld..
Enne heb jij eigenlijk nog weleens een biertje gedronken met *Henk* uit Breda, deze date van Eric had het zwaar te verduren, jij zei op een gegeven moment iets van.. Als je blijft krijg je het nog heel zwaar, vertrek je uit mijn huis dan zul je geen last hebben van mij en dan drinken we nog eens een biertje in Breda![]()
Hoe ist afgelopen met HENK
Daar sluit ik me bij aan. IDD een geweldige OP.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:22 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Tuinfluiter, you rule!! Wat een geweldige OP, dank voor de moeite!
Schwarzkopfspullen in de kapsalon, Mandy over the piss, Schwarzkopfspullen.........foetsie.......quote:
Oke, herinner me dat Nathanael die vrijdagavond op bezoek kwam en de streams liepen tot ergens na middernacht.. Nathanael had nog wat plaatjes gedraaid en herinner me een beeld van jou en lieke bekvechtend met Jaap en dennis bij de paardenstal en daarna gingen de streams op zwart..quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:27 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
dan moet je mij even wat context zaken vertellen want weet niet precies wat er toen gebeurde uit mijn hoofd,
Henk heb ik nooit meer gesproken, maar misschien leuk om nog een keer te doen ja, wil wel weten wat hij er nou van vond
Was dat het weekend dat Huub naar bed wilde en niet mocht om half 12 in de avond.Amanda en Nadia werden toen naar de paardebak gestuurd via de telefoon.Daarna brak de pleuris los en kreeg Huub weer de schuld en een boete.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:29 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik kwam van de week een filmpje tegen van een Huub die voor het kantoor zat, sip te wezen. Vroeg me af waarom dat was, dus heb het opgezocht. Dat was het weekend dat Nathanael op bezoek kwam. Toen kwam er daarna de ruzie bij de paardenbak volgens mij.
Huub kan wellicht vertellen hoe en wat, dat weekend...
Waar Brian haar een klap gaf, aldus Lieke.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Was dat het weekend dat Huub naar bed wilde en niet mocht om half 12 in de avond.Amanda en Nadia werden toen naar de paardebak gestuurd via de telefoon.Daarna brak de pleuris los en kreeg Huub weer de schuld en een boete.
Waarom laten we Huub zelf niet antwoorden, wij kunnen alleen maar een beetje speculeren. Huub heeft het ondervonden en zat er middeninquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Waar Brian haar een klap gaf, aldus Lieke.
Later zei ze zelfs dat wat Amanda en Brian deden allemaal spel was.
Vergeet niet dat Huub toen haske zat terugkwam uit het hokje en toen begon de ellende.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:32 schreef rooie3 het volgende:
Was dat het weekend dat Huub naar bed wilde en niet mocht om half 12 in de avond.Amanda en Nadia werden toen naar de paardebak gestuurd via de telefoon.Daarna brak de pleuris los en kreeg Huub weer de schuld en een boete.
Later werden A en B de apegatjes van Lieke.....quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Waar Brian haar een klap gaf, aldus Lieke.
Later zei ze zelfs dat wat Amanda en Brian deden allemaal spel was.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:29 schreef akveor het volgende:
Daar sluit ik me bij aan. IDD een geweldige OP.![]()
Al begrijp ik dat Poster gedeelte niet helemaal..... maar dat zal wel komen als ie klaar is.
Dat is voor mij nog steeds onbegrijpelijkquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:41 schreef Dark het volgende:
[..]
Later werden A en B de apegatjes van Lieke.....
Dat vind ik nog steeds jammer, dat de redactie het lef niet heeft gehad om jullie naar huis te sturen!quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:39 schreef Huubdgk het volgende:
het was een heel heftig incident waar behoorlijk wat overtredingen werden gemaakt door alle partijen, hadden wel vier exits kunnen zijn, daar werd waarschijnlijk veel over gesproken met al die sl tot gevolg dnek ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |