Jeeez Blurkie, wat een takkenherrie, heb je niks leukers?quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:44 schreef -Blurk- het volgende:
![]()
O my God, het lijkt hier soms wel een heilige oorlog![]()
ik haat libressequote:Op woensdag 16 juli 2008 20:52 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Lijsten?Dit lijstje had toevallig vleugeldjes
Kijk omdat ik jou een schatje vind en we toch een beetje ontopic blijvenquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jeeez Blurkie, wat een takkenherrie, heb je niks leukers?![]()
Bij de weg, het is toch zinloos om hier te posten als Huub er niet is of gaan we gezellig met elkaar in discussie wie wat wel of niet gedaan heeft?
Dat stadium ben ik voorbij en het recept van Verkadekoekjes krijgen we ook nooit te horen.
Bashen is aan mij niet besteed, de muziek ook nietquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:54 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wel flinke bash-muziek, mee eens NMNS![]()
Niet mee bekend gelukkigquote:
ken je eigen FOKtaalquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bashen Beige is aan mij niet besteed, de muziek ook niet
Sorry, sorry zusje....quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:07 schreef Desii het volgende:
[..]
ken je eigen FOKtaal![]()
bashen is zoooooo 2007
Dees, wat een geweldig filmpje weer, chapeau. En die muziek van Prodigy, helemaal goed.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:00 schreef Desii het volgende:
Kijk omdat ik jou een schatje vind en we toch een beetje ontopic blijven
Wat vind je van dit muziekje??
(persoonlijk vind ik het ook pokkeherrie, maar die kutkabouter vind het cool... zodoende zodus)
Filmpje heb ik al lang geleden gemaakt, omdat Huub zijn jaarflimpje maar niet kwam... Vond ik zo'n teringstreekquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dees, wat een geweldig filmpje weer, chapeau. En die muziek van Prodigy, helemaal goed.![]()
Sorry BQquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bij de weg, het is toch zinloos om hier te posten als Huub er niet is of gaan we gezellig met elkaar in discussie wie wat wel of niet gedaan heeft?
Dat stadium ben ik voorbij en het recept van Verkadekoekjes krijgen we ook nooit te horen.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:26 schreef sunny16947 het volgende:
Als je dan toch aan de gang gaat, zou je misschien filmpjes kunnen maken van de keren dat Huub echt fysiek begon en wanneer Brian echt fysiek begon. En dan rekenen we aaien en likken dus niet mee. Alleen echt fysiek.....
Met muilkorf en wurghalsbandquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:21 schreef Desii het volgende:
[..]
Weet je NMNS?? verkopen ze jou soort ook in puppies, want dan wil ik er eentje
Hier is het (bijna) altijd gezelligquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:25 schreef Blondestoot het volgende:
Hier is t tenminste gezellig,of heb ik net de pret gemist??
echt niet, kom op zegquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:26 schreef sunny16947 het volgende:
Als je dan toch aan de gang gaat, zou je misschien filmpjes kunnen maken van de keren dat Huub echt fysiek begon en wanneer Brian echt fysiek begon. En dan rekenen we aaien en likken dus niet mee. Alleen echt fysiek.....
Als hij het maar vooral ZITTEND doet, die trend schijnt gezet te zijnquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waar is Huub eigenlijk...zit ie nu Claire weer te beffen of ehm...maken ze de ruzie die er aan vooraf hoort te gaan.....
Die bestaan helemaal niet.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:31 schreef Desii het volgende:
[..]
ik had het niet over een tipsch-uitvoering van een pup
Zittend ruzie maken is ook wél zo relaxed....quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als hij het maar vooral ZITTEND doet, die trend schijnt gezet te zijn
Nou zag dat ook wel eens maar dat was meestal sporadisch en vooral tijdelijk van aard, want als huub daarna weer eens zijn gedrag goed ging praten, dan vonden de diehard fans hem weer geweldig, de "wat is het ook een schatje en zo vind ik hem weer leuk" waren niet van de lucht en als je met ze in discussie ging gebruikte ze gewoon de woorden van huub (terwijl ze voor die woorden zelf die acties dus wel afkeurdequote:Op woensdag 16 juli 2008 20:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind juist dat ook de echte diehard-fans het vaak ronduit afkeurden als Huub weer eens veel te ver was gegaan.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:21 schreef Desii het volgende:
[..]
Weet je NMNS?? verkopen ze jou soort ook in puppies, want dan wil ik er eentje
Hoi Blonde Stootquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:25 schreef Blondestoot het volgende:
Hier is t tenminste gezellig,of heb ik net de pret gemist??
Zoals jij het stelt heeft het ook weinig zin om hier te posten, ook als huub hier wel isquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aaien en likken is dus niet echt fysiekquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:26 schreef sunny16947 het volgende:
Nou..quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Aaien en likken is dus niet echt fysiek![]()
O, Eend is er ook weerquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
jou moet echt nog alles uitgelegd worden ...tsssquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Laat me met rust, AFSTAND, AFSTAND!!!!quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
O, Eend is er ook weer(tegengas, je weets)
Volgens mij haal je gewenste en ongewenste intimiteit een beetje door elkaarquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:50 schreef Desii het volgende:
[..]
jou moet echt nog alles uitgelegd worden ...tsss
likken is een niet geweldadige fysieke aanraking, eerder sexueel fysiek... niets mis mij toch![]()
aaien is een liefkozing
[ afbeelding ]
Stel je niet zo aan, ben je bang dat je door groupies belaagd wordt?quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Laat me met rust, AFSTAND, AFSTAND!!!!
Jij had het over fysiek worden en er stond in die post niks over geweldquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:52 schreef sunny16947 het volgende:
Ik kan aaien en likken nou niet echt geweldadig vinden. En aangezien ze daar in een misschien iets andere setting totaaaaaaaaaaal geen afkeer van hadden.
Maar daar werd in de regels niet over gesproken toch?quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij haal je gewenste en ongewenste intimiteit een beetje door elkaar
Als je over de regels wil discussieren moet je bij akvoer ofzo zijnquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:59 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Maar daar werd in de regels niet over gesproken toch?
sjeeses moet het dan helemaal voor je uitgespeld worden.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij had het over fysiek worden en er stond in die post niks over geweld
Ja sorry, ik ben vrij domquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:01 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
sjeeses moet het dan helemaal voor je uitgespeld worden.
Dan had Jaap toch ook heel wat blauwe plekken moeten hebben met zijn losse handjes bij de vrouwtjes.quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:02 schreef Soury het volgende:
Als iemand me streelt of likt zonder mijn toestemming beuk ik er domweg op los
Trek het je niet zo aan, misschien ben je wel een PC zwaan, als je groter groeitquote:
was soury daarbij dan?quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:05 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Dan had Jaap toch ook heel wat blauwe plekken moeten hebben met zijn losse handjes bij de vrouwtjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |