haha! wat een foto. klaar om besneden te worden op het hakblok.quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:52 schreef Lady-night het volgende:
[ afbeelding ]
http://i34.tinypic.com/x6ge8n.jpg
Het laatste waarschijnlijk, maar helaas misluktquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:02 schreef sunny16947 het volgende:
Had Manny haar nageltjes uitgestoken dat hij een bril op moest. Of is dat om intelligenter over te komen?
quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha! wat een foto. klaar om besneden te worden op het hakblok.
ehh, plompuh?quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:03 schreef Blondestoot het volgende:
[..]
wat moeten wij vrouwen zonder zakken
een tasje kopen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:03 schreef Blondestoot het volgende:
[..]
wat moeten wij vrouwen zonder zakken
pfffffffff wordt je nou niet moe van steeds die filmpjes terugkijken?quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:10 schreef Lady-night het volgende:
Het rode petje....en ook dat werkte niet..
http://www.clipser.com/watch_video/128074&mvpageno=1
o ik zat hier aan te denkenquote:
dream on and get fucked on the way, sisterquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o ik zat hier aan te denken![]()
Hannes loopt op klompen
Hannes loopt op klompen
Simpe-sampe-sompe
Door de plassen dat het spat
Broek en kousen worden nat
Moeder roept: Hans, laat dat hoor!
Hannes stapt maar dapper door
Hij laat zich niet lompen
In goeden huize doen ze ook allerlei dingen hoor WJquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:38 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
naahh blurkie, ik dacht dat jij van goeden huize kwam..
Ja, er staan foto's van de baby bij: Bewoners in de Media, moet je daar maar even kijken Brons_Juweelquote:Op donderdag 17 juli 2008 00:02 schreef Brons_Juweel het volgende:
Dag lieve zieltjes,
Heeft iemand nog de foto's gezien van de dochter van Nadia en Dennis?
Ik ben benieuwd of het een dennis-look-a-like is...![]()
Nog drie topics en dan heeft ze de hele Gouden Kooi herhaald.quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
pfffffffff wordt je nou niet moe van steeds die filmpjes terugkijken?
Thank You.quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:05 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, er staan foto's van de baby bij: Bewoners in de Media, moet je daar maar even kijken Brons_Juweel
Echt waar?quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:09 schreef APK het volgende:
[..]
Nog drie topics en dan heeft ze de hele Gouden Kooi herhaald.
Ja, vind ik ookquote:Op donderdag 17 juli 2008 00:12 schreef Brons_Juweel het volgende:
[..]
Thank You.* Baby lijkt op Dennis, by the way.
![]()
Is dat geen montage foto, is dat lichaam helemaal van Brian?quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:30 schreef Suikeroom het volgende:
oh my fuckin' god die foto van Brian![]()
wat een freak
Ik denk: dag vrouw; hallo vrouwquote:Op donderdag 17 juli 2008 00:19 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat is een moeilijke Prospera, misschien dat de dames een beetje op elkaar lijken?
O ja, dat zou best eens kunnen wat jij zegt.quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:34 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik denk: dag vrouw; hallo vrouw
Die eerste vrouw is geil, wil kindjes en zingt.
De tweede vrouw is een politicus, is 6 jaar gevangen geweest en is intelligent![]()
Ik dacht het wel, die heeft al haar noten al gezongen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:39 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O ja, dat zou best eens kunnen wat jij zegt.
Dus mevrouw Bruni kan binnenkort weer haar biezen pakken?
quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:52 schreef Lady-night het volgende:
[ afbeelding ]
Aardig verdiept in "diehard fans.". Obsessie?..sterk spul die pc eend ,geef mij maar groene zeep ..krijg je meer glans van.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou zag dat ook wel eens maar dat was meestal sporadisch en vooral tijdelijk van aard, want als huub daarna weer eens zijn gedrag goed ging praten, dan vonden de diehard fans hem weer geweldig, de "wat is het ook een schatje en zo vind ik hem weer leuk" waren niet van de lucht en als je met ze in discussie ging gebruikte ze gewoon de woorden van huub (terwijl ze voor die woorden zelf die acties dus wel afkeurde).
Niet voordat bij mij in de bus het muntje is gevallen..quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 01:50 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Niet voordat bij mij in de bus het muntje is gevallen..
quote:Op donderdag 17 juli 2008 01:50 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Niet voordat bij mij in de bus het muntje is gevallen..
quote:
Lekker je blote tollie op het aanrecht leggenquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:52 schreef Lady-night het volgende:
[ afbeelding ]
Aanvulling van de weblog.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:28 schreef tuinfluiter het volgende:
Claire en Huub zijn naar Tilburg, de Oma van Claire is jarig,
vanavond naar het oosten van het land, een etentje met Nena (ex-dgkster)
en Kim Kotter (ex-miss Universe, actrice en model) lekker samen iets te eten,
het is een wel een zakelijke afspraak, daar kunnen best leuk dingen uit komen.
Bron: de weblog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |