D'r is best een hoop kut in je leven, maar gelukkig heb je je mac mobiel nog....quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:31 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Rijden in het centrum is ook kut![]()
Maar vind het overal verschrikkelijk in de file. Maakt me niet uit welke stad. HAAT files. Tenminste, ik haat mijn medeweggebruikers die dan allemaal zo zwaar opgefokt zijn. Dan is heel dat autorijden gewoon kut, waar je ook bent.
In Rotterdam staan altijd alle banen vol met auto's. Het is daar gewoon de hele dag door spits, ongeacht welke dag.quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:31 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Rijden in het centrum is ook kut![]()
Maar vind het overal verschrikkelijk in de file. Maakt me niet uit welke stad. HAAT files. Tenminste, ik haat mijn medeweggebruikers die dan allemaal zo zwaar opgefokt zijn. Dan is heel dat autorijden gewoon kut, waar je ook bent.
als je het zo leest wel hequote:Op woensdag 16 juli 2008 23:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
D'r is best een hoop kut in je leven, maar gelukkig heb je je mac mobiel nog....
Was het maar kut dan was het nog wat!quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
D'r is best een hoop kut in je leven, maar gelukkig heb je je mac mobiel nog....
Yep ik ben al aan het sparen voor een arkquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ondertussen zoek ik naar schuttinghout, nog handige timmervrouwen hier ?
quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
In Rotterdam staan altijd alle banen vol met auto's. Het is daar gewoon de hele dag door spits, ongeacht welke dag.
En iedere automoblist is opgefokt.
Dan sta je ineens weer hartstikke vast op de tramrails, je kan niet voor of achteruit. En ja hoor daar komt dat ellendige ding al weer.
TINGELINGELINGELINGELING!!!! Ja duhhhh!! Ik zie je wel, maar mijn auto kan nog net niet omhoog laveren zodat je er door kan, EIKEL!!!
Dat noemt men een egoïstische verontwaardiging.quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:40 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
![]()
Iedereen is ook zo opgefokt ja! Een half jaar geleden ooit een mn middelvinger naar een vent in een dikke auto opgestoken, toen naar pomp gereden om sigaretjes te halen. Stap mijn auto uit, komt hij aangereden!!!
Hele preek waarom ik dat had gedaan en dat ik mensen opfok in het verkeer met mijn getoeter (hij vergat even dat hij me bijna aanreed en ik daarom toeterde en middelvinger opstak, de verontwaardigde klootzak).
Maar realiseerde me later dat het net zo goed een gek had kunnen zijn die me dus gewoon effe een paar stompen had gegeven! Sindsdien wat voorzichtiger met de middelvinger (checkt eerst lengte, leeftijd en postuur)
Haa leuke zin !!!quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nah soms is er ook wel eens iets kloten, dus dat heft de boel weer op
D'r is d'r al eentje, zie hier!quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Yep ik ben al aan het sparen voor een ark
Truste Muisquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Haa leuke zin !!!Ik ga dromen, iemand moet toch die ark verdienen
Dat ding is nep!quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
D'r is d'r al eentje, zie hier!
jo, truste!quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Haa leuke zin !!!Ik ga dromen, iemand moet toch die ark verdienen
Truste WJquote:
Oh there must be a God and he does not like me today.quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:46 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Truste WJ![]()
En ik ga ook! Ga jij je tuin even besproeien Dementor, het is tijd! En NMNS, zorg jij voor Fan, ze mag geen rare thee-tjes meer drinken. Daar wordt ze raar van![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh there must be a God and he does not like me today.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:46 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Truste WJ![]()
En ik ga ook! Ga jij je tuin even besproeien Dementor, het is tijd! En NMNS, zorg jij voor Fan, ze mag geen vage thee-tjes meer drinken. Daar wordt ze raar van![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja doe maar weer zo he teasen tot het eind der tijden!
al je vriendinnetjes wegquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:52 schreef Dementor het volgende:
Nou daar ben ik dan mooi klaar mee!
Enzo.
Ik moet er wat meer gaan regelen want dit kan zo niet langer natuurlijk.quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
al je vriendinnetjes weg![]()
voordat ik het zinkend schip hier verlaat speciaal voor jou dan deze.........
sweet dreams allemaal![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |