abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60144621
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 14:22 schreef Huubdgk het volgende:
ze had echt geen idee namelijk hoe het er in de bont industrie aan toe ging
Ze heeft van veel dingen geen idee, ook niet hoe je een rekening moet betalen. Maar goed, binnen de beperkingen die ze heeft, vond ik haar altijd wel een soort van straight. Rechttoe-rechtaan, vooral in het begin. DGK deformatie heeft ze wel, net zoals iedereen, wat last van gehad, maar echt fout vind ik haar niet....

al ben ik blij dat ik niet naast haar hoef te slapen
pi_60144625
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 14:22 schreef Copycat het volgende:
Realiteit is gewoon dat Amanda geen professioneel kapster/nagelstyliste/visagiste is. Die wil je niet in een zaak hebben die nog naam moet maken. En, heb je eenmaal naam gemaakt, dan nog niet.
Je zou er wel een naam door kunnen kríjgen
  woensdag 16 juli 2008 @ 14:29:17 #278
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60144652
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 14:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dat kan waar zijn, maar Claire moet zich ook nog maar bewijzen toch? Los van het feit dat ik het mooi vind dat ze de stap zet en die uitdaging aanneemt. Ik hou wel van wat ondernemingsgeest
tuurlijk moet Claire der op bepaalde facetten nog bewijzen!

echter ze had al een goed lopend visagie bedrijf voor de kooi, en wilde de kooi gebruiken om naamsbekendheid te krijgen, nou dat is gelukt daarnaast heeft ze nog leuk startkapitaal bij elkaar verdiend ook nog.

Ze gaat zelf ook knippen maar zoekt een fulltime kapster die haar daarin gaat ondersteunen, zelf doet ze de visagie en geeft ze daar ook cursussen in daarnaast zijn we bezig met tilly voor een samenwerking met de nagels,

ze doet het hardstikke goed, en ik ben dan ook enorm trots op haar,

enne nog even over Brian en Amanda, die zeggen niets slechts over anderen...nee hehe, die zijn ook nergens te bekennen op het internet of in de media, maar hoorde van Nena wat Amanda van mij vind...ach moet ze zelf weten, ik haat niemand, dat kan ik je wel vertellen
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
  woensdag 16 juli 2008 @ 14:30:04 #279
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60144676
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 14:22 schreef Disana het volgende:

[..]

Je wilt zeggen dat ze zijn sloof is geworden? Ik geloof dat niet zo: die slordigheid van haar krijg je er niet zomaar uit en die grote bek is ook niet zomaar weg (tegenspreken). En zelfs al spreekt ze hem niet tegen, dan nog kan hij het zich nog wel verbeelden.

Nee, ik denk echt dat hij al meermaals agressief tegen haar heeft opgetreden. Niemand die het ziet immers.
Dat is dan wel weer enorm suggestief, je weet het niet hoe die twee buiten de Kooi met elkaar omgaan. Laat ze lekker hun gang gaan en als ze blij met elkaar zijn, wie zijn wij dan om daar nu nog over te oordelen?
pi_60144690
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 14:22 schreef Huubdgk het volgende:
en ja we hebben zo een erg nertsen filmpje gezien, en moet zeggen Amanda is vanaf dat moment anti bont geworden, en dat siert haar dan weer wel,

ze had echt geen idee namelijk hoe het er in de bont industrie aan toe ging
exact, er zijn te extreme aktie's geweest maar iedereen irriteerde zich mateloos aan dat bont dus dan pak ik de foon.
bracht het nav. de spaarlampen (was het geloof ik) aktie, zo van: voor jullie goed als stichting want het komt op tv en weer veel mensen hun ogen geopend wat bont is. Het effect.
  woensdag 16 juli 2008 @ 14:31:32 #281
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60144712
Gaan Amanda en Nena weer als vriendinnen met elkaar om, Huub?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 16 juli 2008 @ 14:31:57 #282
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60144724
Met Amanda krijg je te veel mannelijke klanten die het heerlijk vinden als Amanda met haar tieten in hun nek hangt. Denk niet dat je daar als serieus ondernemer met passie voor je vak op zit te wachten.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_60144747
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 14:30 schreef Kaat38 het volgende:

[..]

exact, er zijn te extreme aktie's geweest maar iedereen irriteerde zich mateloos aan dat bont dus dan pak ik de foon.
bracht het nav. de spaarlampen (was het geloof ik) aktie, zo van: voor jullie goed als stichting want het komt op tv en weer veel mensen hun ogen geopend wat bont is. Het effect.
Haha die spaarlampen actie die Huub en NL wonnen.NL was zo trots op zijn werk en Huub had niks gedaan.Juist door de Huubfans won NL.Nl wilde nog alle punten hebben ook die dombo
  † In Memoriam † woensdag 16 juli 2008 @ 14:32:50 #284
137949 Disana
pi_60144748
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 14:29 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

enne nog even over Brian en Amanda, die zeggen niets slechts over anderen...nee hehe, die zijn ook nergens te bekennen op het internet of in de media, maar hoorde van Nena wat Amanda van mij vind...ach moet ze zelf weten, ik haat niemand, dat kan ik je wel vertellen
Die hoeven ook niets meer over je te zeggen... dat hebben ze op de streams al stelsematig en doelbewust gedaan.
  † In Memoriam † woensdag 16 juli 2008 @ 14:33:57 #285
137949 Disana
pi_60144774
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 14:30 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Dat is dan wel weer enorm suggestief, je weet het niet hoe die twee buiten de Kooi met elkaar omgaan. Laat ze lekker hun gang gaan en als ze blij met elkaar zijn, wie zijn wij dan om daar nu nog over te oordelen?
Huh? Waar staat dat ik ze hun gang niet laat gaan? Er is niets suggestiefs aan mijn oordeel: we hebben ze intensief kunnen volgen en ik doe die uitspraak puur gebaseerd op het karakter van Brian.
pi_60144810
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 14:32 schreef Disana het volgende:

[..]

Die hoeven ook niets meer over je te zeggen... dat hebben ze op de streams al stelsematig en doelbewust gedaan.
Dag in dag uit. Een mantra was het.
pi_60144829
Huub? Ga jij 1 augustus ook naar Veldhoven?
pi_60144844
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 14:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ze heeft van veel dingen geen idee, ook niet hoe je een rekening moet betalen. Maar goed, binnen de beperkingen die ze heeft, vond ik haar altijd wel een soort van straight. Rechttoe-rechtaan, vooral in het begin. DGK deformatie heeft ze wel, net zoals iedereen, wat last van gehad, maar echt fout vind ik haar niet....

al ben ik blij dat ik niet naast haar hoef te slapen
Dit wordt eng, ik ga Amanda verdedigen (iemand al een pilletje klaarliggen?)
Waar mensen niet bij stil stonden is dat Amanda 19 was toen ze de kooi in kwam en klaarblijkelijk weinig opvoeding cq maatschappelijke zaken heeft geleerd. Hoelang stond ze al in die teaserbar, in een of ander instituut gezeten, waar was haar moeder? Wie heeft haar ooit verteld hoe de wereld in elkaar zit, algemene kennis niet bepaald aanwezig.
Gevalletje opvoeding noem ik dat en ik vind dat diep triest.
Ja, van sex, dansen enz weet ze een hoop........fijn als je daar je leven mee moet opbouwen!
In het begin van de kooi vond ik haar trouwens nog wel humor hebben maar dat is ook weg, helaas!
Ik vergelijk haar met mijn 20 jarige dochter, inmens verschil, kan als moeder zeggen dat zij wel weet hoe het in de wereld gaat, normen en waarden, grenzen en ga maar door!
pi_60144863
Nou Huub, Brian houdt echt zijn Hyves goed bij met berichten hoor!!! En je krijgt zelfs pers. antwoord. Alleen om dat ze niet op de fora zitten? hebben ze helemaal geen behoefte aan.....
  woensdag 16 juli 2008 @ 14:38:29 #290
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60144885
Huub je zou onder het eten eens aan Nena moeten vragen of zij denkt dat Amanda's oordeel over jou geheel van haar zelf komt.
Snooker is top!!!
  woensdag 16 juli 2008 @ 14:40:45 #291
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60144937
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 14:29 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

tuurlijk moet Claire der op bepaalde facetten nog bewijzen!

echter ze had al een goed lopend visagie bedrijf voor de kooi, en wilde de kooi gebruiken om naamsbekendheid te krijgen, nou dat is gelukt daarnaast heeft ze nog leuk startkapitaal bij elkaar verdiend ook nog.

Ze gaat zelf ook knippen maar zoekt een fulltime kapster die haar daarin gaat ondersteunen, zelf doet ze de visagie en geeft ze daar ook cursussen in daarnaast zijn we bezig met tilly voor een samenwerking met de nagels,

ze doet het hardstikke goed, en ik ben dan ook enorm trots op haar,

Ik vind het geweldig voor Claire dat ze zoveel positieve dingen heeft overgehouden aan haar tijd in de Kooi. Een man, en daarnaast ook nog eens de kans om haar droom te verwezelijken, het is hard werken een eigen bedrijf, maar wel enorm leuk en stoer. Het zou mooi zijn als ze een all-round bedrijf heeft waar je van alles tegelijk kan laten doen.

En jullie kunnen trots zijn op elkaar, want jij doet het net zo goed. Het is leuk om te zien dat jullie je kansen pakken en hard werken om een mooie carierre op te bouwen.
pi_60144954
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 14:37 schreef Elske6 het volgende:
Nou Huub, Brian houdt echt zijn Hyves goed bij met berichten hoor!!! En je krijgt zelfs pers. antwoord. Alleen om dat ze niet op de fora zitten? hebben ze helemaal geen behoefte aan.....
Geen behoefte of durven ze niet?
Misschien bang voor negatieve reacties?
  woensdag 16 juli 2008 @ 14:41:20 #293
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_60144958
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 13:07 schreef Huubdgk het volgende:
goeiemorgen iedereen, net eric uitgezwaaid via de telefoon,
wij gaan vrijdag....enne even over de openings post,
de afspraak is niet met kim de butler maar met Kim Kotter
-Edit-

Dat klinkt goed.Bedankt voor het doorgeven.

Dus niet Kim de butler en Nena,

Maar donderdagavond een zakelijke afspraak met Nena en Kim Kotter in het oosten van het land,
maar kunnen wel leuke dingen uit komen.

Kim Kotter agency voor fashion en specials modellen.

Kim Kotter 27 juli 1982 was Miss Universe, is presentatrice, model en actrice.

Huub gaat de cameraploeg van Bnn jullie nog volgens Aan De Costa Del Sol ?

1 augustus begint Huub met zijn nieuwe baan, hij gaat bij het groene hokje werken
van de real-life Can't Buy Me Love.
  woensdag 16 juli 2008 @ 14:42:40 #294
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60145000
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 14:32 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Haha die spaarlampen actie die Huub en NL wonnen.NL was zo trots op zijn werk en Huub had niks gedaan.Juist door de Huubfans won NL.Nl wilde nog alle punten hebben ook die dombo
hahaha,maar hij had wel werk er van gemaakt en ik helemaal niks, en eiste doodleuk de helft van die punten god wat was dat lachen, was ook een van de eerste keren dat ik lucht kreeg van mijn fanbase, wat wel heel prettig was kan ikje vertellen....

Nena en Amanda hebben wel contact gehad, hoe dat verder tussen hen gaat moet je hen maar een x vragen
Nil Volentibus Arduum
  woensdag 16 juli 2008 @ 14:42:57 #295
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60145007
Ach Elske op die manier doe je het goed bij al die hijgende herten die je aanbidden. Het voorkomt dat hij antwoord zou moeten geven op kritische vragen. En dat is waar hij geen behoefte aan heeft.
Snooker is top!!!
  woensdag 16 juli 2008 @ 14:45:04 #296
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60145062
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 14:42 schreef Huubdgk het volgende:
Nena en Amanda hebben wel contact gehad, hoe dat verder tussen hen gaat moet je hen maar een x vragen
Da's goed! PM me even het telefoonnummer van Amanda en ik ga lekker met haar beppen aan de telefoon.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_60145105
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 14:45 schreef Copycat het volgende:

[..]

Da's goed! PM me even het telefoonnummer van Amanda en ik ga lekker met haar beppen aan de telefoon.

Zou dat ook over de radio kunnen? Kunnen wij meelachen
  woensdag 16 juli 2008 @ 14:46:53 #298
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60145111
he maar laat iedereen iedere ex miljonair zelf mee omgaan zoals hij of zij wilt.

Als Brian alleen maar via hyves wilt beantwoorden en Amanda helemaal niet is dat toch prima,

ik ben overal, Claire doet ook alleen maar blog, iedereen gaat er anders mee om, maar we hebben allemaal heel lang in de belangstelling gestaan en sommige willen dat niet meer en sommige willen dat heel graag,

ik ga gewoon door met wat ik voor de kooi ook deed op internet, namelijk bloggen, alleen het fokken is er bij gekomen,
Nil Volentibus Arduum
  woensdag 16 juli 2008 @ 14:47:19 #299
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60145119
ik heb het nummer van Amanda niet, mocht ze niet geven van Brian
Nil Volentibus Arduum
  woensdag 16 juli 2008 @ 14:48:51 #300
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60145145
Dat een samenwerking met Tilly besproken wordt zegt al heel veel. Echt top hoor.
Snooker is top!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')