Ze heeft van veel dingen geen idee, ook niet hoe je een rekening moet betalen. Maar goed, binnen de beperkingen die ze heeft, vond ik haar altijd wel een soort van straight. Rechttoe-rechtaan, vooral in het begin. DGK deformatie heeft ze wel, net zoals iedereen, wat last van gehad, maar echt fout vind ik haar niet....quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:22 schreef Huubdgk het volgende:
ze had echt geen idee namelijk hoe het er in de bont industrie aan toe ging
Je zou er wel een naam door kunnen kríjgenquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:22 schreef Copycat het volgende:
Realiteit is gewoon dat Amanda geen professioneel kapster/nagelstyliste/visagiste is. Die wil je niet in een zaak hebben die nog naam moet maken. En, heb je eenmaal naam gemaakt, dan nog niet.
tuurlijk moet Claire der op bepaalde facetten nog bewijzen!quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat kan waar zijn, maar Claire moet zich ook nog maar bewijzen toch? Los van het feit dat ik het mooi vind dat ze de stap zet en die uitdaging aanneemt. Ik hou wel van wat ondernemingsgeest
Dat is dan wel weer enorm suggestief, je weet het niet hoe die twee buiten de Kooi met elkaar omgaan. Laat ze lekker hun gang gaan en als ze blij met elkaar zijn, wie zijn wij dan om daar nu nog over te oordelen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat ze zijn sloof is geworden? Ik geloof dat niet zo: die slordigheid van haar krijg je er niet zomaar uit en die grote bek is ook niet zomaar weg (tegenspreken). En zelfs al spreekt ze hem niet tegen, dan nog kan hij het zich nog wel verbeelden.
Nee, ik denk echt dat hij al meermaals agressief tegen haar heeft opgetreden. Niemand die het ziet immers.
exact, er zijn te extreme aktie's geweest maar iedereen irriteerde zich mateloos aan dat bont dus dan pak ik de foon.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:22 schreef Huubdgk het volgende:
en ja we hebben zo een erg nertsen filmpje gezien, en moet zeggen Amanda is vanaf dat moment anti bont geworden, en dat siert haar dan weer wel,
ze had echt geen idee namelijk hoe het er in de bont industrie aan toe ging
Haha die spaarlampen actie die Huub en NL wonnen.NL was zo trots op zijn werk en Huub had niks gedaan.Juist door de Huubfans won NL.Nl wilde nog alle punten hebben ook die domboquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:30 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
exact, er zijn te extreme aktie's geweest maar iedereen irriteerde zich mateloos aan dat bont dus dan pak ik de foon.
bracht het nav. de spaarlampen (was het geloof ik) aktie, zo van: voor jullie goed als stichting want het komt op tv en weer veel mensen hun ogen geopend wat bont is. Het effect.
Die hoeven ook niets meer over je te zeggen... dat hebben ze op de streams al stelsematig en doelbewust gedaan.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:29 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
enne nog even over Brian en Amanda, die zeggen niets slechts over anderen...nee hehe, die zijn ook nergens te bekennen op het internet of in de media, maar hoorde van Nena wat Amanda van mij vind...ach moet ze zelf weten, ik haat niemand, dat kan ik je wel vertellen
Huh? Waar staat dat ik ze hun gang niet laat gaan? Er is niets suggestiefs aan mijn oordeel: we hebben ze intensief kunnen volgen en ik doe die uitspraak puur gebaseerd op het karakter van Brian.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:30 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer enorm suggestief, je weet het niet hoe die twee buiten de Kooi met elkaar omgaan. Laat ze lekker hun gang gaan en als ze blij met elkaar zijn, wie zijn wij dan om daar nu nog over te oordelen?
Dag in dag uit. Een mantra was het.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Die hoeven ook niets meer over je te zeggen... dat hebben ze op de streams al stelsematig en doelbewust gedaan.
Dit wordt eng, ik ga Amanda verdedigen (iemand al een pilletje klaarliggen?)quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze heeft van veel dingen geen idee, ook niet hoe je een rekening moet betalen. Maar goed, binnen de beperkingen die ze heeft, vond ik haar altijd wel een soort van straight. Rechttoe-rechtaan, vooral in het begin. DGK deformatie heeft ze wel, net zoals iedereen, wat last van gehad, maar echt fout vind ik haar niet....![]()
al ben ik blij dat ik niet naast haar hoef te slapen
Ik vind het geweldig voor Claire dat ze zoveel positieve dingen heeft overgehouden aan haar tijd in de Kooi. Een man, en daarnaast ook nog eens de kans om haar droom te verwezelijken, het is hard werken een eigen bedrijf, maar wel enorm leuk en stoer. Het zou mooi zijn als ze een all-round bedrijf heeft waar je van alles tegelijk kan laten doen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:29 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
tuurlijk moet Claire der op bepaalde facetten nog bewijzen!
echter ze had al een goed lopend visagie bedrijf voor de kooi, en wilde de kooi gebruiken om naamsbekendheid te krijgen, nou dat is gelukt daarnaast heeft ze nog leuk startkapitaal bij elkaar verdiend ook nog.
Ze gaat zelf ook knippen maar zoekt een fulltime kapster die haar daarin gaat ondersteunen, zelf doet ze de visagie en geeft ze daar ook cursussen in daarnaast zijn we bezig met tilly voor een samenwerking met de nagels,
ze doet het hardstikke goed, en ik ben dan ook enorm trots op haar,
enne nog even over Brian en Amanda, die zeggen niets slechts over anderen...nee hehe, die zijn ook nergens te bekennen op het internet of in de media, maar hoorde van Nena wat Amanda van mij vind...ach moet ze zelf weten, ik haat niemand, dat kan ik je wel vertellen
Geen behoefte of durven ze niet?quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:37 schreef Elske6 het volgende:
Nou Huub, Brian houdt echt zijn Hyves goed bij met berichten hoor!!! En je krijgt zelfs pers. antwoord. Alleen om dat ze niet op de fora zitten? hebben ze helemaal geen behoefte aan.....
-Edit-quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:07 schreef Huubdgk het volgende:
goeiemorgen iedereen, net eric uitgezwaaid via de telefoon,
wij gaan vrijdag....enne even over de openings post,
de afspraak is niet met kim de butler maar met Kim Kotter
hahaha,maar hij had wel werk er van gemaakt en ik helemaal niks, en eiste doodleuk de helft van die punten god wat was dat lachen, was ook een van de eerste keren dat ik lucht kreeg van mijn fanbase, wat wel heel prettig was kan ikje vertellen....quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Haha die spaarlampen actie die Huub en NL wonnen.NL was zo trots op zijn werk en Huub had niks gedaan.Juist door de Huubfans won NL.Nl wilde nog alle punten hebben ook die dombo
Da's goed! PM me even het telefoonnummer van Amanda en ik ga lekker met haar beppen aan de telefoon.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:42 schreef Huubdgk het volgende:
Nena en Amanda hebben wel contact gehad, hoe dat verder tussen hen gaat moet je hen maar een x vragen
Zou dat ook over de radio kunnen? Kunnen wij meelachenquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Da's goed! PM me even het telefoonnummer van Amanda en ik ga lekker met haar beppen aan de telefoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |