quote:Op maandag 14 juli 2008 14:13 schreef Anthraxx het volgende:
De sollicitaties: KLODOLS: De namen
Graag de naam noemen van de persoon inclusief een stukje waarom je op die persoon hebt gestemd.
Bagger en niet KLODOLS-gerelateerde rommel wordt verwijderd. Have fun en hou het netjes.
quote:Op zondag 13 juli 2008 20:00 schreef Biogarde het volgende:
Users in KLB wilde wel moderator zijn en wisten te vertellen hoe een forum te modden. Hierdoor ontstond het ludieke plan een topic te openen waarin men kon aangeven wie zij graag als moderator willen zien op KLB.
Hieronder kun je een lijstje vinden met alle users die solliciteerden. Onder de naam staan wat regels uit hun sollicitatie. Let op: Hier is geen woord aan aangepast. De tekst is letterlijk de tekst uit de sollicitatie.
Koploperkopper
Chriz2k
Lyzio
Broekpaling
yosander
Juicyhil
James1988
Juup©
elfzesendertig
Scorpie
de_boswachter
first
Meki
HenkieVdV
Acinonyx
postmortum
Sollicitatie 2:
Users zonder sollicitatie maar die wel kans maken en waar je op mag stemmen:
De_Ananas
Behangplakker
Stemmen/reageren kan tot 20 Juli 2008 20.00!
Telling t/m topic 4. Domme kloontjes en crew worden niet meegeteld.quote:Scorpie: 1
Juicyhill 1
Lyzio 2
postmortum 3
HenkieVdV 3
Meki 5
Juup© 23
Chriz2k 26
Boswachter 27
Wil je nog even reageren op m'n post uit het vorige topic?quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:27 schreef Biogarde het volgende:
Test.. 123.. Testikel..
Altijd.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:29 schreef yvonne het volgende:
Ah, daar zijn we weer.
Mogen we nog wel vragen stellen aan de kandidaten?!
Link? Bloedlinkquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wil je nog even reageren op m'n post uit het vorige topic?
Ik wil wel weten hoe die criteria ongeveer liggen!
Ze ontslaan mensen tot Meki eindelijk aan de beurt is.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Deeltje 5 alweer, als er meerdere plekken vrijkomen is 't dan automatisch zo dat de nummer 2 ook mod wordt?!?
Neequote:Op woensdag 16 juli 2008 14:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Deeltje 5 alweer, als er meerdere plekken vrijkomen is 't dan automatisch zo dat de nummer 2 ook mod wordt?!?
Aan mij en Chris bedoel je, want Juup (c) is er amper.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:29 schreef yvonne het volgende:
Mogen we nog wel vragen stellen aan de kandidaten?!
Meki komt ooit wel op NWSquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ze ontslaan mensen tot Meki eindelijk aan de beurt is.
Walgelijke vraag.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:32 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wat zou jíj nou anders doen tov de huidige mods?
Ik heb al een zakdoek volgesnotterdquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:32 schreef Stofje het volgende:
[..]! Ik kom net uit dat topic, m'n tranen drogen net op, doe normaal!
Nee, tel ik niet mee.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:31 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
KLODOLS: Stem hier op de nieuwe KLB-moderator #4
Uhuh van wie danquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:35 schreef Biogarde het volgende:
Moet sowieso een correctie uitvoeren op Bos. Stem teveel. Net wakker, poep in m'n ogen etc etc
Bos -1 dus.
Aanwezig zijn, niet de pussy uithangen maar gewoon hard optreden en zo nu en dan een mooi topic creëren als voorbeeldquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:35 schreef Stofje het volgende:
[..]
Godverdomme, beantwoord de vraag, jij doerak!
Zeg bedankt he APKquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:38 schreef APK het volgende:
Ik stem op de_botswachter.
Een onuitputtelijke stroom kwaliteitsbagger en bovendien blijft hij dan hopelijk uit UVT weg.
link?quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb al een zakdoek volgesnotterd
OMFG. Echt ik wil hem ontmoeten
Merken ze in UVT de aanwezigheid van elkaar ja?quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:38 schreef APK het volgende:
Een onuitputtelijke stroom kwaliteitsbagger en bovendien blijft hij dan hopelijk uit UVT weg.
Kijk eens hoe lief ik ben ondanks dat je op een ander stemde:quote:
WOS he.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Merken ze in UVT de aanwezigheid van elkaar ja?
Mijn stem is niet geldig lees ik net, ik zal binnenkort een nieuwe stem + motivatie uitbrengen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kijk eens hoe lief ik ben ondanks dat je op een ander stemde:
-painttopic- Het kapsel van pensioendeskundige Dennis van Ek
quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:37 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Aanwezig zijn, niet de pussy uithangen maar gewoon hard optreden en zo nu en dan een mooi topic creëren als voorbeeld.
Een aantal mensen wel ja, sinds Wedden Op Sport niet meer in SPT/WGR/VBL/SPT en weer WGR zit.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:39 schreef Biogarde het volgende:
Merken ze in UVT de aanwezigheid van elkaar ja?
Oeh, iemand met een prachtigmooie voornaam, afkomstig uit een oerlelijke stadquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:43 schreef BrauN het volgende:
Chriz2k.
Omdat ik inschat dat zijn IQ - in tegenstelling tot de meeste andere kandidaten - niet negatief is. En daar is behoefte aan, als ik KLB zo eens bekijk.
beter lezenquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:47 schreef Kreator het volgende:
Overigens wil ik nog even vermelden, dat DJ Sandstorm, alias De Boswachter, heeft ingestemd met het feit dat zijn DJ Sandstorm account het gaat worden, als hij moderator wordt.
Dat wilde ik even gesteld hebben.
savonds ben ik weinig aanwezig. Overdag zoals altijd. Maar goed. Degene die gekozen wordt staat niet in zijn eentje voor de klas.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hoe denken de kandidaten om te gaan als klaagbaak niet zo wordt als men voorstelt.
Wat is de gemiddelde tijd die men op dagbasis overdag kan bijdragen en savonds
Ja, dat las ik ook, staat genoteerd.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:47 schreef Kreator het volgende:
Overigens wil ik nog even vermelden, dat DJ Sandstorm, alias De Boswachter, heeft ingestemd met het feit dat zijn DJ Sandstorm account het gaat worden, als hij moderator wordt.
Dat wilde ik even gesteld hebben.
Klaagbaak wordt zoals ik het mij voorstel, dat is duidelijk. Mochten er externe factoren zijn die er voor zorgen dat Klaagbaak toch anders zal moeten worden dan ik nu in mijn gedachten heb, dan zal ik in overleg met de rest van de crew waar mogelijk anticiperen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hoe denken de kandidaten om te gaan als klaagbaak niet zo wordt als men voorstelt.
Wat is de gemiddelde tijd die men op dagbasis overdag kan bijdragen en savonds
Heb jij wel vrienden/hobby's ?quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:59 schreef Juup© het volgende:
Gemiddelde tijd overdag: Van 10:00 uur á 12:00 uur t/m 18: 00 uur.
Gemiddelde tijd 's avonds: Van 18:00 uur t/m 02:00 á 04:00 uur
Voor jou een vraag, voor mij een weet.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb jij wel vrienden/hobby's ?
Voor beiden een weet: Neequote:Op woensdag 16 juli 2008 15:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor mij een weet.
Gelukkig kan Y die zo terugtoveren! Helaas, voor jou dan.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:01 schreef de_boswachter het volgende:
ww weer kwijt. Helaas.
de_boswachter it will be
Gek dat je eerst zo aan het mauwen was dat KLB werd volgebaggerd etc. en dat je nu gaat voor een account dat ik nooit meer gebruik.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gelukkig kan Y die zo terugtoveren! Helaas, voor jou dan.
Moest je al je FFA-rechten hebben gehad, dan had jij het ook gekund.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:03 schreef Kreator het volgende:
Gelukkig kan Y die zo terugtoveren! Helaas, voor jou dan.
Dan was dit account al gebanned en 'dj sandstorm' lichtgevend knipperend roze.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Moest je al je FFA-rechten hebben gehad, dan had jij het ook gekund.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:09 schreef Kreator het volgende:
Dan was dit account al gebanned en 'dj sandstorm' lichtgevend knipperend roze.
Dat hoeft niemand te doen, dat doe jij zelf al.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:49 schreef de_boswachter het volgende:
Doe me even belachelijk maken.
Thanx
quote:
Que?quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:25 schreef YPPY het volgende:
Mijn stem gaat naar Juup, omdat hij leuke la's in een trap kan maken.
Juup trommelt al zijn oldschool Fok!homies op, helaas zijn ze niet allemaal toerekeningsvatbaarquote:
Wacht maar tot ik mijn Fok!homies erbij roep! En m'n man, die is echt wel sterk, gooit je zo door een bushokje heen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Juup trommelt al zijn oldschool Fok!homies op, helaas zijn ze niet allemaal toerekeningsvatbaar!
Hulde voor je vakmanschapquote:Op woensdag 16 juli 2008 16:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Trapladen (laden maken tussen de treden in)
Mijn excuses, ik stuitte laatst op een paar topics van BrauN.quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:39 schreef Stofje het volgende:
Chris, je misbruikt dedoor deze ondergewaardeerde smiley téveel te gebruiiken. Hij verliest hierdoor waarde en daarom ben je niet geschikt als mod.
Inderdaad, zeker nu hij een reële kans heeft om te winnen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:42 schreef Vodkadruppel het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het eruit gaat zien als Meki het wordt.
Stem dan op z'n minst op mijquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:59 schreef behangplakker het volgende:
Wegens gebrek aan aanhang stem ik maar op mezelf
Nee, dan Boswachter of Lyzio omdat ze zichzelf hoge verwachtingen gevenquote:
Tnx lief van je.quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:17 schreef Mr.Cooper het volgende:
mijn stem gaat trouwens uit naar Boswachter, omdat die dat waarschijnlijk wel op prijs stelt. :x
Tof van je, komt wel goed.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tnx lief van je.
Als je eens een keer in Limburg bent prik je maar een gratis frikadelletje met me mee. Wel niet die Aldi-meuk. Echte Beckers jeweettoch.
Zou je wel willen hè, ouwe boef.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:50 schreef Tism het volgende:
Ook omdat 't nog wel eens in mijn voordeel zou kennen werken!..
quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:25 schreef Zwaffel het volgende:
ik stem op juup, beste uit de reeks.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:44 schreef Adelante het volgende:
Juup©, because.
Ik ben enorm lief zegt mijn vrouwquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:58 schreef muisje-eliza het volgende:
Juup
oh edit: omdat ie lief is (denk ik)
Wil ik ook wel weer weten.quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:59 schreef Agiath het volgende:
tussenstand?
Je bent ook heel erg neukbaar.quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ben enorm lief zegt mijn vrouwOhja, en verdomd rechtvaardig (vind ik zelf ook)
Dank allen voor jullie eerlijke stem.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 08:36 schreef de_boswachter het volgende:
Goeiesmorgens l!3fuRt5555 !!!!111
Dat kan helemaal niet droplul.quote:Op donderdag 17 juli 2008 02:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik stem op Biogarde, gewoon omdat het kan!
Ik was al eerder van huisquote:Op donderdag 17 juli 2008 08:46 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
![]()
Heb je vanmorgen je ODOL™ nog laten zien aan preutse fietswijven met pronte tietjes?
quote:Op donderdag 17 juli 2008 05:09 schreef Morwen het volgende:
JUUP met dat rare dingetje natuurlijk voor of achter zijn naam. Ik ga hem tergen met zijn Friet tot ie blauw ziet
Vroeger was alles beter mien jong.quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:13 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Braun frituurde zonder kutplaatje,
Kan ik mijn stem nog terugtrekken?quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter mien jong.
helaasquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:03 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Kan ik mijn stem nog terugtrekken?
Dit is KLB. Niet FB.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:10 schreef kraakvandaal het volgende:
Je valt me tegen met je gejank, ik had meer van het FB onderdeel gedacht.
Ik leg 't nog 1 keer uit, you zorgt voor vele medestanders maar ook tegenstanders.Nog volop in de race.quote:
Ja tuurlijk. Balkenende is ook Premier, maar dat wil niet zeggen dat heel Nederland hem competent vind.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:17 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Ik leg 't nog 1 keer uit, you zorgt voor vele medestanders maar ook tegenstanders.Nog volop in de race.
Hee sucker ik heb 3x op je gestemd man.
Maar ik dee het net toch? dus dan kan het!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Oh, zien die krengen er zo uit? Ik dacht dat ze op een lihanboutje zouden lijkenquote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:12 schreef Stommie het volgende:
ik stem op
elfzesendertig
Mijn hoop, wat doe je?!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk is het een mislukte kroketquote:Op donderdag 17 juli 2008 12:19 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh, zien die krengen er zo uit? Ik dacht dat ze op een lihanboutje zouden lijkenMaar hij lijkt inderdaad op een kipcorn nu
![]()
Vind je wel lekker he zoen stoere langharige krijger met een leuter in de hand.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:25 schreef slindenau het volgende:
Ik zal het dan maar zeggen, wat iedereen denkt, HET IS EEN PENIS.
quote:James1988 1
Scorpie: 1
Juicyhill 1
Lyzio 2
postmortum 3
HenkieVdV 3
Meki 5
Juup© 29
Chriz2k 32
Boswachter 34
Fuck, derde plaatsquote:
Kan er gecorrespondeerd worden over de uitslag?quote:
Doet het je ook echt pijn dat zulkes debiel als ik meer stemmen heeft dan jou ?quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Fuck, tweede plaatsik wil op de eerste plaats komen.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kan er gecorrespondeerd worden over de uitslag?
Jij lijkt het anders een stuk serieuzer te nemen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Doet het je ook echt pijn dat zulkes debiel als ik meer stemmen heeft dan jou ?
Trommel nog wat vriendjes van je op en je gaat me voorbijWat zal dat lekker aanvoelen he, gekozen worden op een Mugabe-manier
Nee, dat jij op 1 staat zegt veel met dat kliekje kankermongolen om je heen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Doet het je ook echt pijn dat zulkes debiel als ik meer stemmen heeft dan jou ?
Trommel nog wat vriendjes van je op en je gaat me voorbijWat zal dat lekker aanvoelen he, gekozen worden op een Mugabe-manier
ja echt welquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:08 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Jij lijkt het anders een stuk serieuzer te nemen.
Gelukkig dan dat "Yfke" al haar voorkeur naar mij heeft uitgesproken. (zie vorige topic)quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, dat jij op 1 staat zegt veel met dat kliekje kankermongolen om je heen..
Gelukkig telt de stem van Yfke in honderdvoud.
HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gelukkig dan dat "Yfke" al haar voorkeur naar mij heeft uitgesproken. (zie vorige topic)
Vorige telling:quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:42 schreef Qwea het volgende:
ik stem op juup
dat mjoest toch hier?
Ooh motivatie ; Juup lijkt me gewoon een geschikte mod. Nou ja, de meest geschikte uit het lijstje iig
quote:
Erbij voor Chriz2k:quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:58 schreef muisje-eliza het volgende:
Juup
oh edit: omdat ie lief is (denk ik)
quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:43 schreef BrauN het volgende:
Chriz2k.
Omdat ik inschat dat zijn IQ - in tegenstelling tot de meeste andere kandidaten - niet negatief is. En daar is behoefte aan, als ik KLB zo eens bekijk.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mijn stem gaat uit naar Chriz2k, zo'n charismatische en bovengemiddeld intelligente gozer en nog zó jong mensen, zó jong! Ja, die dekselse Chriz2k, het blijft nog lang onrustig op FOK!.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:36 schreef Salvad0R het volgende:
Ik stem Chriz2k, want hij heeft potentie.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:48 schreef jordeeeh het volgende:
Ik stem Chris2k, aangezien ik boswachter niet als mod hoef te zien
quote:Op donderdag 17 juli 2008 02:08 schreef Syb-rund. het volgende:
Chriz2k duh
die was 4 jaar geleden al tof, en is constant daarin
Erbij voor Boswachter:quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:00 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik stem op Chriz2k, want hij heeft een goed gevoel voor humor en hij is gewoon tof.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:38 schreef APK het volgende:
Misschien, afhankelijk van wie die kloon is?quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:58 schreef kraakvandaal het volgende:
Ik stem voor die Boswachter, dat geeft een levendige FB.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:50 schreef Tism het volgende:
Ik stem ook op de_boswachter!!..![]()
Een stadsgenoot kan ik nou eenmaal niet in de steek laten!..![]()
Ook omdat 't nog wel eens in mijn voordeel zou kennen werken!..
quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik stem op boswachter. Altijd goed voor een goede reply. De kerel kan ook inhoudelijk goed op argumenten ingaan en heeft de nodige humor. Een slotje van boswachter vindt niemand erg.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 02:21 schreef kyraaa het volgende:
Ik stem op de_boswachter![]()
Ik wou eerst op juup© stemmen, maar hij haat paintsEn ik kan onmogelijk stemmen op iemand die paints haat. de_boswachter heeft naar mijn mening de meeste motivatie.
Geeft:quote:Op donderdag 17 juli 2008 08:15 schreef Teunebeun het volgende:
de_boswachter
Omdat hij goede topics maakt. Hij lijkt mij ook een goede moderator die slim kan handelen.
Groetjes,
Teunebeun
En dit is dan nog maar van één topic, ik wil niet weten wat er gebeurd als ik alles na ga tellenquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:26 schreef de_boswachter het volgende:
Biogarde is de boel ook al aan het flessen .......
Oh wacht: Hij heeft natuurlijk PM's gekregen met stemmen voor Juup....
Ik was net ook al de stemmen van Juup ah natellen....... en idd Chris heeft gelijk.
Kijk kinderen, het is de dorpsgekquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jezus, jullie zijn echt triest in een categorie die nog geen naam heeft zo zielig is het.
Wat ongekend intents triest, kinderachtig en infantiel gaan jullie hier mee om zeg. Chris2k kan ik nog enigszins begrijpen, die is 14 ofzo.
Maar de tering, dit is echt zo sad dat het bijna lachwekkend is.
God heeft gesproken mensen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jezus, jullie zijn echt triest in een categorie die nog geen naam heeft zo zielig is het.
Wat ongekend intents triest, kinderachtig en infantiel gaan jullie hier mee om zeg. Chris2k kan ik nog enigszins begrijpen, die is 14 ofzo.
Maar de tering, dit is echt zo sad dat het bijna lachwekkend is.
Hoe kan Juup dan maar 3 stemmen hebben volgens mijn en Chris zijn telling en kom jij op 6 uit ? (sinds vorige telling).quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:29 schreef Biogarde het volgende:
Wel in de gaten houden wie z'n stem al heeft uitgebracht (soms 6 keer) en wie een kloon is.
Telze.
Moet jij niet je stemmen na gaan tellen, misschien mis je er wel 1.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:31 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Kijk kinderen, het is de dorpsgek!
Man, wat ben jij een jankerd.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat heeft Juup(c) je geboden naast zijn gewillige kontje ?
God bestaat niet.quote:
Tru dat.quote:
Stiekem geloof ik dat Biogarde alle stemmen voor mij heeft weggemoffeldquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
God bestaat niet.
En jij bent de enige die er normaal mee omgaat. Ik doelde vooral op dumb & dumber hier.
Je lijkt je er anders nog nét eventjes iets meer (lees: veel meerquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Moet jij niet je stemmen na gaan tellen, misschien mis je er wel 1.
Dan sta je eerste. Vetheftigcooltogggggg om een internetverkiezing te winnen!!!11
30+? Dan heb ik vrij veel jaren gemist.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:35 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je lijkt je er anders nog nét eventjes iets meer (lees: veel meer!) druk om te maken dan ik
!
Geeft niet hoor, dat hoort er gewoon bij als je 30+ bent en nog niets hebt bereikt.
Hoop dat ik dat mag meemaken. Pas wel op he, modjes achter de schermen branden je af tot op je sokken.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wen er maar aan als we samen straks topics gaan opruimen
Het zal niet veel schelen in ieder geval, ''kankermongooltje''quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
30+? Dan heb ik vrij veel jaren gemist..
Ik weet dat ik flink getript heb in mijn leven, maar zoveel jaar ben ik nou ook niet kwijt..
En inderdaad, ik denk dat ik er maar een einde aan maak. 2 jaar mod op FOK was mijn absolute hoogtepunt, meer zit er niet in.
Verder een kwestie van interpretatie. Jij bent degene die hier spastisch alles natelt en noteert, dus ik denk dat je je eigen stelling daarmee wel onderuit haalt, crybaby.
Zoals ik al eerder zei: Daar geil ik op. Vooral op scheldwoorden, bedreigingen en boze reacties. Klein stijfje idd.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hoop dat ik dat mag meemaken. Pas wel op he, modjes achter de schermen branden je af tot op je sokken.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei: Daar geil ik op. Vooral op scheldwoorden, bedreigingen en boze reacties. Klein stijfje idd.
Je zit er toch echt een paar jaar naast, kankerdebiel. ^^quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:41 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het zal niet veel schelen in ieder geval, ''kankermongooltje''!
Ik waardeer het wel dat je je druk maakt om het feit dat ik 5 minuten van mijn leven spendeer om iets na te tellen, maar je hoeft je geen zorgen te maken hoor.
Het zal nog minimaal een topic of 5 duren voordat iedereen het eens is over de uitslagquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:47 schreef LudoSanders het volgende:
Zeg, wanneer kwam hier een einde aan? Het begint langzamerhand lichtelijk te vervelen.
Stemmen/reageren kan tot 20 Juli 2008 20.00!quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:47 schreef LudoSanders het volgende:
Zeg, wanneer kwam hier een einde aan? Het begint langzamerhand lichtelijk te vervelen.
Ik had stilletjes de hoop dat er vervroegde verkiezingen waren.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:50 schreef Bartholomew het volgende:
[..]
Stemmen/reageren kan tot 20 Juli 2008 20.00!
Op lezen!11!11!!!!einz!!
Al daarom zou ik wel weer even blauw willen zijn. Die gaat goed verkracht worden.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hoop dat ik dat mag meemaken. Pas wel op he, modjes achter de schermen branden je af tot op je sokken.
Op Fok!niveau neem ik het inderdaad serieusquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je zit er toch echt een paar jaar naast, kankerdebiel. ^^
Maar je bent er al 5 topics mee bezig, maar maak jezelf vooral wijs dat het allemaal een lolletje is en je het verder niet serieus neemt.
zegt iemand die zojuist meedoet aan een FOK!verkiezing en zieltjes probeert te winnen! Sigh!quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Op Fok!niveau neem ik het inderdaad serieus!
Je doet er wel erg luchtig over voor iemand die er zo trots op is dat hij twee jaar () mod is geweest, hoor
!
Oh mijn god, dit is gedoemd te mislukken.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:29 schreef Biogarde het volgende:
Wel in de gaten houden wie z'n stem al heeft uitgebracht (soms 6 keer) en wie een kloon is.
Telze.
Ik zit er dan ook al wat langer dan jij.quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:01 schreef Chriz2k het volgende:
En de Royal Sadness Award gaat naar: Dr.Daggla!
Voor het feit dat hij 65000 posts heeft maar toch anderen aanspreekt op het feit dat ze Fok! te serieus zouden nemen.
Wees er maar trots op Bi.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:55 schreef Biogarde het volgende:
Ik ben ook 2 jaar mod.
Nee hoor, als je 90% van je vrije tijd op Fok! doorbrengt neem je het helemááááál niet serieusquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik zit er dan ook al wat langer dan jij.
Overigens heeft Tong 100.000+ posts, maar ik krijg nou niet echt het idee dat hij het serieus neemt.
Sowieso een nogal onzinnige conclusie; zoveel posts dus je neemt het serieus. Overigens ging het om deze verkiezing, niet Fok an sich.
Maar goed, van zo'n droeftoeter als jij hoef je per definitie niets zinnigs te verwachten.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:40 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee hoor, als je 90% van je vrije tijd op Fok! doorbrengt neem je het helemááááál niet serieus.
Kut, ik was al begonnen met krassen. Ik was al tot Chri gekomen.quote:Verder spreekt je postaantal voor zich, ik vind het jammer dat je nog geen hulp hebt gezocht voor je problemen en jezelf nu hier moet profileren, maar gelukkig kunnen zelfs mensen zonder enig talent nog succesvol worden in het leven, dus geef de hoop niet op!
Ik had een gedeelte van het citaat dikgedrukt gemaakt om aan te geven dat ik daar als eerste op in zou gaan.quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Ik fok ook vanaf m'n werk..
Overigens heb je wel weinig vrije tijd als je 90% van je vrije tijd nodig hebt om aan 20 posts per dag te komen..
Nee, wil je het even uitleggen?quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik had een gedeelte van het citaat dikgedrukt gemaakt om aan te geven dat ik daar als eerste op in zou gaan.
Snap je het nu?
Die stem wordt echt bijna meegeteld, scheelt niet veel meerquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:59 schreef Elixabete het volgende:
mijn stem gaat uit naar: Chriz2k
Waarom?
Daarom!
Ik stem op jou omdat ik het de boswachter niet gunquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Die stem wordt echt bijna meegeteld, scheelt niet veel meer!
Vooruit dan maar.quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:05 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Ik stem op jou omdat ik het de boswachter niet gun
quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
Aangezien de hele lijst uit kut-users bestaat behalve Chriz2k, stem ik op Chriz2k.
Uit respect voor zijn familie.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:38 schreef koemleit het volgende:
waarom wordt Meki niet opgenomen in de tussenstand?
Valt buiten de criteria van top-usersquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:38 schreef koemleit het volgende:
waarom wordt Meki niet opgenomen in de tussenstand?
I'm rappin' circles around these cats.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:46 schreef Stofje het volgende:
Chris ownt Daggla eens te meer, zoals Chris iedereen ownt. De held.
Op z'n minst de PI editten.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:49 schreef Stofje het volgende:
Wat doe jij trouwens met users die de [[ afbeelding ]] en de [[ afbeelding ]] als PI gebruiken, Chris?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vast wel.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:57 schreef Oldenzaal het volgende:
Is mijn stem op de_boswachter al bij de score gedaan?
quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Op z'n minst de PI editten.
Drastischere maatregelen sluit ik uiteraard niet uit.Ben benieuwd hoelang jij het uithoud op die manier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 uur.quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoelang jij het uithoud op die manier.
Mods kunnen niet bannen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:13 schreef JanusAnus het volgende:
Ik wil graag stemmen op de_boswachter omdat een mod ook gevoel voor humor moet hebben. En ik hoop dat hij een beleid van totale willekeur zal voeren op het gebied van bans enzo.
Geen idee, zoek zelf even terug?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:25 schreef petre86 het volgende:
Meki, of had ik daar al op gestemd?
reden: Omdat het kan
En bedankt he DNAquote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Oke, nu serieus, ik stem op Chris2k
de_boswachter zegt mij niks, om over de rest maar niet te spreken
Oke, vooruit, rectificatie, de_boswachter zegt mij nog midner dan de rest.quote:
Dat komt omdat ze niet tegen je praten. Als ze niet tegen je praten, dan zeggen ze je ook niks. Maar da's logisch.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
de_boswachter zegt mij niks, om over de rest maar niet te spreken
Of ze zeggen juist heel veel, maar ze praten tegen het beeldscherm, en dan hoor je ze natuurlijk niet, da's nog logischer!!!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 07:07 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze niet tegen je praten. Als ze niet tegen je praten, dan zeggen ze je ook niks. Maar da's logisch.
Oh dan mag er gekozen worden tussen mij en Chriz2k ?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:48 schreef Kreator het volgende:
De 20e pas, A:/. Daarna gaan we hopelijk naar ronde 2. Dat is crew-tactiek.
Met DJ.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:50 schreef Armageddon het volgende:
Krijgen we dan ook live shows enzo?
Ik beloof je een peep-show. Niet van mezelf whehehehehehe.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:50 schreef Armageddon het volgende:
Krijgen we dan ook live shows enzo?
Zit op m`n werkquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:11 schreef de_boswachter het volgende:
>>> Als jullie willen lachen MOETEN jullie nu naar US komen >>> Foksters sexy & gewaagd
Sta jij daar dan naakt, dan kom ik wel ff langs.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:11 schreef de_boswachter het volgende:
>>> Als jullie willen lachen MOETEN jullie nu naar US komen >>> Foksters sexy & gewaagd
dan mag de Crew gaan stemmen achter de schermenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh dan mag er gekozen worden tussen mij en Chriz2k ?
Spannend
Zal dan wel lastig worden hequote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:29 schreef murp het volgende:
[..]
dan mag de Crew gaan stemmen achter de schermen
Laffe kutcrew. Geef die jongen een kans. Ik snap niet waarom jullie niet eens een verzetje willen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:33 schreef murp het volgende:
je heb nu ongeveer -24 punten
en nog serieus erop ingaanquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Laffe kutcrew. Geef die jongen een kans. Ik snap niet waarom jullie niet eens een verzetje willen.
Weet je dat niet eens.quote:
Ik denk hier?quote:
Uhuquote:
Ja.quote:
Ja.quote:
Jou dan wel?quote:
Jij bent dom.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Laffe kutcrew. Geef die jongen een kans. Ik snap niet waarom jullie niet eens een verzetje willen.
En jij een vieze kutnewbie. Maar daar hoor je ons toch ook niet over?quote:
We gaan vast nog wel een week ruzieën met z'n allen over de stemmenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:48 schreef Kreator het volgende:
De 20e pas, A:/. Daarna gaan we hopelijk naar ronde 2. Dat is crew-tactiek.
De oplossing is heel simpel: maak mij mod. Dan kan de rest lekker ruzieën en dan doe ik gewoon m'n werkquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
We gaan vast nog wel een week ruzieën met z'n allen over de stemmen
En wie ben jij nou weerquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:17 schreef Emimich het volgende:
Hoe kan die Juup in 's hemelsnaam op 23 staan terwijl hij nooit in KLB post?
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ik stem op Juup!
Onder voorwaarde dat zijn modknopjes in ONZ niet werken dadelijk
Onzin, wat is het nut van een modverkiezing in KLB als er mensen die amper in KLB actief zijn mee mogen doen en er allerlei mensen die nooit in KLB posten stemmen?quote:
Ergens niet posten wil nog niet zeggen dat iemand er niet aanwezig is.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:32 schreef Emimich het volgende:
[..]
Onzin, wat is het nut van een modverkiezing in KLB als er mensen die amper in KLB actief zijn mee mogen doen en er allerlei mensen die nooit in KLB posten stemmen?
Tegen die tijd dat hij die knopjes krijgt ben jij al aan het verhuizenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ik stem op Juup!
Onder voorwaarde dat zijn modknopjes in ONZ niet werken dadelijk
Net als alle andere oldbies die zogenaamd elke dag lezen maar niet weten dat De_Boswachter -Sandstorm- isquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ergens niet posten wil nog niet zeggen dat iemand er niet aanwezig is.
Ach, wie weet doet ie het wel heel erg goed als mod.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:17 schreef Emimich het volgende:
Hoe kan die Juup in 's hemelsnaam op 23 staan terwijl hij nooit in KLB post?
Ik zal als ik mod word er mijn eigen draai aan geven binnen de geldende regels, ik zal misschien wel eens hard op mijn bek gaan maar aldoende leer ik. En hoe goed ik ook mijn best zal doen, ik zal nooit iedereen tevreden kunnen stellen dus gezeik zal er altijd blijven.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach, wie weet doet ie het wel heel erg goed als mod.
Het is ook nooit goed of het deugt niet hè? We kunnen kennelijk beter gewoon zelf een mod aanwijzen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:32 schreef Emimich het volgende:
[..]
Onzin, wat is het nut van een modverkiezing in KLB als er mensen die amper in KLB actief zijn mee mogen doen en er allerlei mensen die nooit in KLB posten stemmen?
Jullie zijn gewoon bang voor mij en Chrisquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed of het deugt niet hè? We kunnen kennelijk beter gewoon zelf een mod aanwijzen.
Wanneer stemmen van de crew meegeteld hadden had Chriz bovenaan gestaan.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon bang voor mij en Chris
En nu ben ik echt weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |