Voor beiden een weet: Neequote:Op woensdag 16 juli 2008 15:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor mij een weet.
Gelukkig kan Y die zo terugtoveren! Helaas, voor jou dan.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:01 schreef de_boswachter het volgende:
ww weer kwijt. Helaas.
de_boswachter it will be
Gek dat je eerst zo aan het mauwen was dat KLB werd volgebaggerd etc. en dat je nu gaat voor een account dat ik nooit meer gebruik.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gelukkig kan Y die zo terugtoveren! Helaas, voor jou dan.
Moest je al je FFA-rechten hebben gehad, dan had jij het ook gekund.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:03 schreef Kreator het volgende:
Gelukkig kan Y die zo terugtoveren! Helaas, voor jou dan.
Dan was dit account al gebanned en 'dj sandstorm' lichtgevend knipperend roze.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Moest je al je FFA-rechten hebben gehad, dan had jij het ook gekund.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:09 schreef Kreator het volgende:
Dan was dit account al gebanned en 'dj sandstorm' lichtgevend knipperend roze.
Dat hoeft niemand te doen, dat doe jij zelf al.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:49 schreef de_boswachter het volgende:
Doe me even belachelijk maken.
Thanx
quote:
Que?quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:25 schreef YPPY het volgende:
Mijn stem gaat naar Juup, omdat hij leuke la's in een trap kan maken.
Juup trommelt al zijn oldschool Fok!homies op, helaas zijn ze niet allemaal toerekeningsvatbaarquote:
Wacht maar tot ik mijn Fok!homies erbij roep! En m'n man, die is echt wel sterk, gooit je zo door een bushokje heen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Juup trommelt al zijn oldschool Fok!homies op, helaas zijn ze niet allemaal toerekeningsvatbaar!
Hulde voor je vakmanschapquote:Op woensdag 16 juli 2008 16:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Trapladen (laden maken tussen de treden in)
Mijn excuses, ik stuitte laatst op een paar topics van BrauN.quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:39 schreef Stofje het volgende:
Chris, je misbruikt dedoor deze ondergewaardeerde smiley téveel te gebruiiken. Hij verliest hierdoor waarde en daarom ben je niet geschikt als mod.
Inderdaad, zeker nu hij een reële kans heeft om te winnen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:42 schreef Vodkadruppel het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het eruit gaat zien als Meki het wordt.
Stem dan op z'n minst op mijquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:59 schreef behangplakker het volgende:
Wegens gebrek aan aanhang stem ik maar op mezelf
Nee, dan Boswachter of Lyzio omdat ze zichzelf hoge verwachtingen gevenquote:
Tnx lief van je.quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:17 schreef Mr.Cooper het volgende:
mijn stem gaat trouwens uit naar Boswachter, omdat die dat waarschijnlijk wel op prijs stelt. :x
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |