Ik was al eerder van huisquote:Op donderdag 17 juli 2008 08:46 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
![]()
Heb je vanmorgen je ODOL™ nog laten zien aan preutse fietswijven met pronte tietjes?
quote:Op donderdag 17 juli 2008 05:09 schreef Morwen het volgende:
JUUP met dat rare dingetje natuurlijk voor of achter zijn naam. Ik ga hem tergen met zijn Friet tot ie blauw ziet
Vroeger was alles beter mien jong.quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:13 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Braun frituurde zonder kutplaatje,
Kan ik mijn stem nog terugtrekken?quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter mien jong.
helaasquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:03 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Kan ik mijn stem nog terugtrekken?
Dit is KLB. Niet FB.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:10 schreef kraakvandaal het volgende:
Je valt me tegen met je gejank, ik had meer van het FB onderdeel gedacht.
Ik leg 't nog 1 keer uit, you zorgt voor vele medestanders maar ook tegenstanders.Nog volop in de race.quote:
Ja tuurlijk. Balkenende is ook Premier, maar dat wil niet zeggen dat heel Nederland hem competent vind.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:17 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Ik leg 't nog 1 keer uit, you zorgt voor vele medestanders maar ook tegenstanders.Nog volop in de race.
Hee sucker ik heb 3x op je gestemd man.
Maar ik dee het net toch? dus dan kan het!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Oh, zien die krengen er zo uit? Ik dacht dat ze op een lihanboutje zouden lijkenquote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:12 schreef Stommie het volgende:
ik stem op
elfzesendertig
Mijn hoop, wat doe je?!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk is het een mislukte kroketquote:Op donderdag 17 juli 2008 12:19 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh, zien die krengen er zo uit? Ik dacht dat ze op een lihanboutje zouden lijkenMaar hij lijkt inderdaad op een kipcorn nu
![]()
Vind je wel lekker he zoen stoere langharige krijger met een leuter in de hand.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:25 schreef slindenau het volgende:
Ik zal het dan maar zeggen, wat iedereen denkt, HET IS EEN PENIS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |