Users in KLB wilde wel moderator zijn en wisten te vertellen hoe een forum te modden. Hierdoor ontstond het ludieke plan een topic te openen waarin men kon aangeven wie zij graag als moderator willen zien op KLB.
Hieronder kun je een lijstje vinden met alle users die solliciteerden. Onder de naam staan wat regels uit hun sollicitatie. Let op: Hier is geen woord aan aangepast. De tekst is letterlijk de tekst uit de sollicitatie.
Koploperkopperquote:
Een grapje moet kunnen, maar 't lijkt een beetje los te lopen op KLB. Derhalve dacht ik mijzelf beschikbaar te stellen als kandidaat voor het modden van die modder daar.
Chriz2kquote:
[insert quasi-humoristische en nonchalante motivatie]
Lyzioquote:
Ik ben de nieuwe mod voor KLB. Ik ben bij deze bereid om alle taken en plichten te vervullen die het moderaten met zich mee dragen. Derhalve ben ik ook bereid om alle blaam op mij te nemen bij een eventuele mislukking. Iets waar ik logischerwijs niet vanuit ga, maar het is bij deze beloofd.
De vraag om een nieuwe MOD in KLB is voor mij de ideale gelegenheid om mijn woorden waar te maken.
Ik weet dat mijn postaantal ver onder het gemiddelde van sommige andere sollicitanten ligt, maar ik weet zeker dat ik in mijn korte posthistorie een duidelijk signaal afgegeven heb.
Schroom niet! En veries mij, Lyzio!
Broekpalingquote:
Ik ben er bijna iedere dag wel een aantal uren.
Weet wat bagger is en kwaliteit is.
Heb geen lollerfanten huid.
Heb nog nooit een topic geopend.
Lijkt mij leuk om te doen.
yosanderquote:
Oja, ben altijd veel in KLB aanwezig en ga maar een weekje op vakantie, dus heb genoeg tijd om de bagger aan te gaan.
Juicyhilquote:
Hallo, ik ben de nieuwe KLB mod
Bagger, slotje
James1988quote:
Ik ben een enorme zeikerd – zoals ook wel aan mijn recente posthistory te zien is – en ik kom dus graag in KLB. Echter, ik erger me soms groen en geel aan alle bagger in dat forum dus toen ik zag dat jullie een KLB-mod zochten dacht ik dat ik me mooi aan kon melden.
Een van de sites die ik heb geleid is de website van mijn vorige school, welke ook een forum heeft. De leden daar waren van zeg maar een soort mengeling van KLB, ONZ, pubers en adolescenten. Een stel zeikers dus.
Ten tijde van mijn aanstelling daar was het op het forum nogal rumoerig: er werd niet tot nauwelijks geluisterd naar het moderatieteam, waarschuwingen werden genegeerd en door een enorme bureaucratie binnen de commissie die over de website ging waren maatregelen bijna onmogelijk. Ik heb – samen met mijn team – destijds voor orde en vrede gezorgd, onder meer door een versoepeling van allerlei regels.
De echt irritante leden hebben van mij een schop onder hun hol gekregen (lees: nauwlettend in de gaten houden en eventueel verbannen) en we hebben duidelijkheid gecreëerd. Sindsdien is het een stuk rustiger daar. Verder ben ik een teamplayer, luister ik graag naar de meningen van gebruiker.
Juup©quote:
Tja wat willen jullie verder nog weten, want dat werd niet gevraagd :-)
- Niet aan vriendjespolitiek doen. Daar heb ik een enorme schurft aan >:o
- Niet denken dat je als moderator alle macht van de wereld hebt en hier ook zeker niet mee te koop lopen. Zal mij aan mijn derrière roesten, van mij part blijft het kleurtje zwart en te koop lopen met "macht" daar gruwel ik van. Tevens geeft dat alleen maar kwade gezichten en dat is niet de bedoeling :-)
- Een tyfushekel hebben aan Paint. Paint op zich is niet erg, maar wel als het gebruikt wordt om een topic te verneuken of op plekken waar het niet gewenst is zoals R&P. Klaagbaak, etc.. Oh, verkeerde antwoord O:-) , eeuhmm ik heb een grafhekel aan Paint >:o
- Een middenweg zoeken tussen leuk als in; HAHAHA, bagger en een oldskool KLB-topic zoals een KLB-topic hoort te zijn. Dat zal de tijd en ervaring die ik dan opdoe wel leren, maar bagger is snel te herkennen en een oldskool Klaagbaak topic daar geniet ik van.
elfzesendertigquote:
Bij deze wil ik me graag kandidaat stellen. Ook al voldoe ik niet aan de helft van de eisen die gesteld worden. Ik heb namelijk geen dikke tieten.
Scorpiequote:
Waarom ik het zou moeten worden? Ik ben geen voorbeelduser, verdien geen standbeeld en ben zeker geen lieverdje.
Sterker nog, ik zou zelfs willen zeggen dat ik irritante kutuser kan zijn die bot en lomp is maar altijd eerlijk probeert te zijn.
Verder heb ik een dikke plaat voor mijn harses en kan veel incasseren. Verder ben ik een regelneukertje pur sang, hou niet van onrechtvaardigheid en laat snel merken wanneer iets me niet zint.
Kortom; alle ingredienten om mod te worden van een hardnekkig subforum als KLB.
de_boswachterquote:
Bij deze stel ik me dus kandidaat voor het moderatorschap.
firstquote:
Ik wil wel mod van kladblok worden, ik voldoe aan alle eisen en heb ook geen leven
Mekiquote:
Zoals jullie weten bezit ik veel kwaliteit en kwantiteit met een topuser te zijn, dat hebben jullie inmiddels ontdekt
Alleen nu moeten jullie achter komen wat mijn kwaliteit en kwantiteit als moderator zal zijn in KLG
Zoals jullie weten ben ik erg goed en ben dagelijks op FOK!
wat zijn mijn kwaliteitspunten
- Aardig
- Boos
- Actief leiding geven op fok
- kan heel snel handelen
- Bezit veel fok eigenschappen
HenkieVdVquote:
Ik zie de laatste tijd echt zoveel bagger(users) en dan denk ik: hier kan iets aan gedaan worden.
Ik ben geen onderdeel van een groepje mensen zoals de boswachter e.d dus ik denk dat ik ook een goede objectieve kijk kan hebben op nieuwe topics en posts.
Acinonyxquote:
Ik wil me graag aanmelden om mod te worden omdat ik gewoon een geweldig goede mod zou zijn. Ik ben soms onpartijdig en aardig voor andere fok!kers. Verder is Biogarde een lekker wijf

postmortum sollicitatie 1:quote:
ik zal het wel weer niet worden aangezien ik:
- een maandban heb
- de andere mods mij niet serieus nemen
- ik een van de homies ben
- ik wel een inhoudelijke discussie aan durf te gaan , zonder dat ik gelijk alles op slot gooi en users ga bannen
Sollicitatie 2:quote:
hierbij stel ik mij weer beschikbaar als mod en deze keer geen lang verhaal waarom jullie mij moeten kiezen, jullie weten zelf wel waarom ik een geschikte kandidaat ben of jullie lezen mijn frontpage-interview nog maar eens keer. Daarnaast zou ik de eerste mod zijn die gekozen is tijden zijn banperiode.
Users zonder sollicitatie maar die wel kans maken en waar je op mag stemmen:
De_AnanasBehangplakkerEr loopt een topic waarin je je stem kwijt kan. Graag de naam noemen inclusief een stukje onderbouwing zodat we je achteraf voor je ballen kunnen trappen wanneer die moderator na een tijd volgens jullie weer niet deugt.
Stemmen kan in:
KLODOLS: Stem hier op de nieuwe KLB-moderator #6Stemmen/reageren kan tot 20 Juli 2008 20.00![ Bericht 0% gewijzigd door The_Terminator op 18-07-2008 20:48:30 ]